Lainaus:
|
Alkuperäinen kirjoittaja Jörö Kuuleppa faktapelle, alias P.Tärkeä, katsopa niitä rakastamasiasi tilastoja vielä kerran kiihkottomammin, sillä puolueettomasti et siihen pysty. Mikä maa maailmassa on itsemurhatilastojen kärjessä? Edes Pohjois-Korea ei meille pärjää, vaikka se kaikessa muussa onkin meitä kuulema edellä. Niin nälänhädässä, kuin kanattamallasi poliittisella linjalla. Katselepa tilastoja oiken kunnolla ja kerro meille tyhmille sitten ne faktasi, että voimme noloina pyytää taas suurelta viisaudeltasi anteeksi typeryyttämme. |
Valitettavasti en ole tilastoista löytänyt katetta 15000 yrittäjän/takaajan itsemurhalle.
Siksi minä niin kovasti haluaisinkin että väitteen alunperin esittänyt Ruokonen Hiljaa kertoisi meille ne rakastamansa tilastot, joista hän tuon tiedon on löytänyt.
Ruokonen Hiljaa on nyt ollut kuitenkin kovin hiljakseen, voisitko ehkä sinä Jörö siis etsiä ne tiedot. Saataisiin tämä asia pois päiväjärjestyksestä, minua kun alkaa vaivata tuo minuun kohdistuva syyttely vaikka minä en edes mitään väitettä esittänyt vaan Ruokonen Hiljaa sen esitti.
Astu siis Jörö rohkeasti tyhjiksi jääneisiin saappaisiin ja todista Ruokonen Hiljaan puolesta ne väitteet.