| |
14.10.08, 10:35
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Suomenmaassa suuressa
| Tv:n katseluvinkki
Kakkoselta tulee uusintana, nyt pitempänä versiona jo aikaisemmin nähty Dokumenttiprojekti: Durakovo. Suosittelen ja aion katsoa sen itsekin uudestaan. Se kertoo Moskovan vieressä sijaitsevasta Durakovon kylästä, jota johtaa miljonääri Mihail Morozov, varsin omintakeisesti.
Ohjaajan mukaan tämä miniversio Venäjästä esittäisi maan tulevaisuutta. Niin että mitä se Halosenkin mainostama demokratia Venäjällä mahtaa olla? Miltä se maistuu, haisee, voiko sitä syödä?
| |
| | |
14.10.08, 11:48
|
#2 (linkki)
| | ♣
Rekisteröitynyt: 01/2007
| Onko Venäjänasia sinulle tärkeä ? Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Karjuaho Kakkoselta tulee uusintana, nyt pitempänä versiona jo aikaisemmin nähty Dokumenttiprojekti: Durakovo. Suosittelen ja aion katsoa sen itsekin uudestaan. Se kertoo Moskovan vieressä sijaitsevasta Durakovon kylästä, jota johtaa miljonääri Mihail Morozov, varsin omintakeisesti.
Ohjaajan mukaan tämä miniversio Venäjästä esittäisi maan tulevaisuutta. Niin että mitä se Halosenkin mainostama demokratia Venäjällä mahtaa olla? Miltä se maistuu, haisee, voiko sitä syödä? | Sinulla se riittää loputon kiinnostus tuohon Venäjään ?
Mitäs mieltä sinä olet oikijasti tästä upeasta ”aikaansa seuraavan vakavasti otettavan valtiovarain ministerin lausmasta ? Venäjään pitää suhtautua samalla tavalla kuin muihinkin valtioihin. Venäjää ei saa demonisoida,[/quote] pohtii Jyrki Katainen. | |
| | |
14.10.08, 12:23
|
#3 (linkki)
| | Vaari, morfar
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Joenmutka
| Lainaus: |
Kassakaappi: Sinulla se riittää loputon kiinnostus tuohon Venäjään ?
| Sinulla sitten riittää loputonta kiinnostusta tuohon Stubbiin ja Kataiseen - niin, ja tuohon Obamaan...
| |
| | |
14.10.08, 12:39
|
#4 (linkki)
| | ♣
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Lainaus: |
| Sinulla sitten riittää loputonta kiinnostusta tuohon Stubbiin ja Kataiseen - niin, ja tuohon Obamaan... | Heippa b-luokan Vento !
Mitäs John MCCainille kuuluu ?
Olen kuullut huhuja että MC Cannonball kanuunankuularalli pyörii amerikanmantereella hitaasti ?
| |
| | |
14.10.08, 13:16
|
#5 (linkki)
| | Vaari, morfar
|
No, heippa vain, B-luokan Kk-kommari! Kauanko jatkat tuota lapsellista McCain-jankutustasi? En minä tiedä, mitä niille Amerikan sälleille kuuluu, enkä välitä. No, voiko lemmikkisi Black-Obama hyvin?
| |
| | |
14.10.08, 13:20
|
#6 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2007 Sijainti: kommunistivaltiossa
| kahden evlutkun toiminta hupaa:-) Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Kassakaappiporvari Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Lainaus: |
| Sinulla sitten riittää loputonta kiinnostusta tuohon Stubbiin ja Kataiseen - niin, ja tuohon Obamaan... | Heippa b-luokan Vento ! | http://fi.wikipedia.org/wiki/Vuorisaarna
"Luku 7
"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi" (Matt. 7:1)
"
Jestas, atte pistää raamantujakeita nettiin, häpeän:-9 | |
| | |
14.10.08, 13:30
|
#7 (linkki)
| | ♣
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento No, heippa vain, B-luokan Kk-kommari! Kauanko jatkat tuota lapsellista McCain-jankutustasi? En minä tiedä, mitä niille Amerikan sälleille kuuluu, enkä välitä. No, voiko lemmikkisi Black-Obama hyvin? | Kiitos kysymästä, olettaisin hänen voivan oikein hyvin, varsinkin kun mielipiteenmittaukset povaavat jotain sen suuntaista ettei minun tarvisisi sinun ohjettasi jatkossa noudattaa; jonka minulle itse annoit. ”Varustaudu pettymykseen” !
| |
| | |
14.10.08, 13:33
|
#8 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento No, voiko lemmikkisi Black-Obama hyvin? | Kirjoititko Vento tahallasi rasistisen kommentin?
| |
| | |
14.10.08, 14:40
|
#9 (linkki)
| | Vaari, morfar
|
Ei se ollut rasistinen. Arvasinkin, että puutut siihen. Kassakaapille vain näyttää olevan tärkeää, että USA:n presidentiksi tulee nimenomaan musta eikä valkoinen, ja sellaisessa kriteerissähän ei ole mitään järkeä.
| |
| | |
14.10.08, 15:10
|
#10 (linkki)
|
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Ei se ollut rasistinen. Arvasinkin, että puutut siihen. Kassakaapille vain näyttää olevan tärkeää, että USA:n presidentiksi tulee nimenomaan musta eikä valkoinen, ja sellaisessa kriteerissähän ei ole mitään järkeä. | Päinvastoin Vento, kommenttisi oli äärimmäisen rasistinen.
USA:lla on aika hieno ja ylevä aatteellinen pohja ja siihen kuluvat kaikki nämä perinteiset arvot vapaudesta ja tasa-arvosta.
Nainen ei ole vielä päässyt presidenttiehdokkaaksi, sen sijaan musta on. USA:ssa on aika tarkkaan varottu vetämästä rotua tähän vaalikampanjaan mukaan, se kun on vielä aika kaksiteräinenkin miekka.
Ja sinä sitten julistat Obaman Black-Obamaksi. Lisäksi ulkomaanosastolla sankarisi vetää rinnakkaista mustamaalauskampanjaa jossa Obama "todistetaan" islamistiksi.
Kyllä tuo on Vento erittäin rasistista kirjoittelua.
Aikoinaan esitit Vento tuolla ulkomaanosastolla niin poskettomia nimimerkkiarvailuja että minun oli suorastaan pakko asettaa älykkyytesi kyseenalaiseksi.
No nyt sitten olet tulkinnut että Kassakaappiporvarille se ehdokkaan ihonväri olisi tärkein valintaperuste. Kyllä minäkin olen Kassakaappiporvarin juttuja lukenut, mutta en minä niistä ole mitään sellaista löytänyt että ihonväri asian ratkaisisi. Aivan muut perusteet Kassakaappiporvarilla tuntuvat olevan; ja taas kerran siis täytyy Vento älyllisyytesi kyseenalaistaa.
| |
| | |
14.10.08, 15:13
|
#11 (linkki)
| | Vaari, morfar
|
No niin, Tarkkailijalle nyt on turha sanoa mitään. Hän muodostaa kuitenkin omat, väärät mielipiteensä. Että minä rasisti? Heko heko...
| |
| | |
14.10.08, 15:20
|
#12 (linkki)
| | ♣
| Politiikan sisältö ohittaa ehdokkaitten ihonvärikysymykset Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Ei se ollut rasistinen. Arvasinkin, että puutut siihen. Kassakaapille vain näyttää olevan tärkeää, että USA:n presidentiksi tulee nimenomaan musta eikä valkoinen, ja sellaisessa kriteerissähän ei ole mitään järkeä. | Nyt b-luokan Vento kirjoitat jo yli tietämyksesi.
Minulle ehdokkaan ihonvärillä ei ole väliä. Minulle merkitsee ainoastaa harjoitetun politiikan sisältö.
Jos McCainilla olisi samalaiset poliittiset tavoitteet ja ohjelma kuin demokraattien Obamalla, kannattaisin kiihkeästi McCainia !
| |
| | |
14.10.08, 15:31
|
#13 (linkki)
|
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Että minä rasisti? Heko heko... | Sanasi puhukoon puolestaan; "No, voiko lemmikkisi Black-Obama hyvin?"
Puhutaan USA:n presidenttiehdokkaasta, lemmikki on tässä yhteydessä aika alentava ilmaisu. Ja onhan sinulla sitten Obamalle määritekin; Black.
Useimmiten paikanpäällä käytettään ilmaisua Senator Obama, tai sitten vain nimeä Barack Obama, mutta sinä Vento tituleeraat häntä Black-Obamaksi.
Kyllähän tuo on erittäin rasistinen ilmaisu.
| |
| | |
14.10.08, 16:06
|
#14 (linkki)
| | Vaari, morfar
|
Toistan: No niin, Tarkkailijalle nyt on turha sanoa mitään. Hän muodostaa kuitenkin omat, väärät mielipiteensä. Että minä rasisti? Heko heko... | |
| | |
14.10.08, 16:10
|
#15 (linkki)
| | ♣
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Toistan: No niin, Tarkkailijalle nyt on turha sanoa mitään. Hän muodostaa kuitenkin omat, väärät mielipiteensä. Että minä rasisti? Heko heko...
| Kyllä minulle jäi hyvin samanlainen kuva B.Vento kuin Tarkkailijalle. Sinulle tuo ihonväri tuntuu merkitsevän enemmän kuin minulle, kun käytit provosoimalla ihonväriin suoraan viittaavaa nimitystä.
| |
| | |
14.10.08, 16:36
|
#16 (linkki)
| | Vaari, morfar
|
Niin, no, Kassakaappi on samanlainen inttäjä ja riidanhaastaja...
| |
| | |
14.10.08, 16:49
|
#17 (linkki)
| | ♣
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Niin, no, Kassakaappi on samanlainen inttäjä ja riidanhaastaja... | En minä pyri haastamaan riitaaa ja sovitaanko nyt sitten niin, että sattuuhan sitä ylilyöntejä joskus ja menkööt sellaisen tiliin ?
Muussa tapauksessa en voi kuin ihmetellä miksi oikeistolaisuuteen liittyy niin kovin usein rotuajattelua.
Seurasin nautinnolla ykkösen aamu tv:n x-syyttäjä Ritva Santavuoren reippaita mielipiteitä, perjantain ”Jälkiviisaat. Hän oli vahvasti poliittisesti oikeistosuuntautunut, eikä sitä mitenkään peitellyt, mutta mielipiteet olivat kieltämättä piristävää kuultavaa, ”naiviudessaan” !
Sitten tapahtui tämä käsittämätön vahinko. Hän erehtyi sanomaan äänen mitä mielessään oikeasti ajatteli. Ja julkisensanan neuvosto antoi YLE:lle siitä huomautuksen.
Voiko nolommin enää kuuluisan valtakunnan julkkikseksi nousseen syyttäjän julkinen ura päättyä ?
Se herättää edelleenkin minussa usein monenlaisia mietteitä.
| |
| | |
14.10.08, 19:31
|
#18 (linkki)
|
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Toistan: No niin, Tarkkailijalle nyt on turha sanoa mitään. Hän muodostaa kuitenkin omat, väärät mielipiteensä. Että minä rasisti? Heko heko...
| Kirjoituksesi puhuvat puolestaan, turha sinun on siinä Vento enää räpistellä.
Toinenkin vaihtoehto kyllä on. Mutta se ei sitten ole mitenkään mairitteleva.
Muistat varmaan Vento vielä sen kun alituiseen syytit minua antisemitismistä, mutta omaan tyyliisi et koskaan sanallakaan perustellut väitteitäsi.
Minä jopa sinua etukäteen varoitin että otetaan sitten ylläpidolta kanta asiaan. Sinä jatkoit samaan malliin, otettiin ylläpidolta kanta ja ylläpito totesi sinulle että solvaaminen on kiellettyä.
Mutta et sinä Vento oikein ollut tyytyväinen tuomioon vaan siitä vollotit vaikka kuinka kauan.
Tuli siinä sitten sellainen ajatus mieleen että jospa sinä et tosiaan edes tajua mitä antisemitismi on. Ja ehkä et sitten nytkään tajua omien viestiesi rasistisuutta.
Näinkin siis voi olla, mutta mairittelevaahan se ei sinulle ole. Olet sitten päätynyt klassiseen suo siellä, vetelä täällä asetelmaan Vento.
| |
| | |
14.10.08, 19:36
|
#19 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Suomenmaassa suuressa
|
Mitä tulee Kataisen Venäjän demonisoimista koskevaan lausuntoon, niin en ole hänen kanssaan asiasta samaa mieltä.
Ei Suomi voi koskaan suhtautua Venäjään kuin mihinkä muuhun valtioon tahansa.
Venäjältä on identiteetti hukassa ja se on sen vuoksi täysin arvaamaton. Katsokaa dokkari ja ihmetelkää.
| |
| | |
14.10.08, 19:37
|
#20 (linkki)
| | Vaari, morfar
|
Niin, Tarkkailijalla taas pitkänpitkä, tyhjänpäiväinen jaarittelu.
No, mitäs sanoisit, jos minäkin nyt painaisin sitä kantelunappia, kun sinä väität minua rasistiksi?
| |
| | |
14.10.08, 20:29
|
#21 (linkki)
|
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Niin, Tarkkailijalla taas pitkänpitkä, tyhjänpäiväinen jaarittelu.
No, mitäs sanoisit, jos minäkin nyt painaisin sitä kantelunappia, kun sinä väität minua rasistiksi? | Näissä nettiselaimissa on tuo kiva hakutoiminto, laittamalla hakusanaksi rasisti selviää että vain sinä Vento olet käyttänyt sanaa rasisti. Minun viesteistäni löytyy muotoja rasistinen, rasistisen, rasistisuutta.
Eli minusta esittämäsi väite on valheellinen.
Koko asiahan voidaan kiteyttää siihen että minä kysyin sinulta: "Kirjoititko Vento tahallasi rasistisen kommentin?" ja sitä kysyin koska sinä kirjoitit: "No, voiko lemmikkisi Black-Obama hyvin?"
Tuolta pohjalta voit siis aivan hyvin kannella ylläpidolle, mutta älä kuitenkaan mene sinne itkemään että olisin sinua rasistiksi väittänyt. Kysyin vain rasisitisesta viestistäsi.
Tietysti sitten joku voi kysyä ylläpidolta myös sitä että onko palstan sääntöjen mukaista jos kutsuu senaattori Obamaa Black-Obamaksi. Eli unohtaa miehen pitkän uran ja presidenttiuehdokkuuden ja määrittää hänet vain ihonvärin mukaan. | |
| | |
14.10.08, 20:55
|
#22 (linkki)
|
|
Kiitos Karjuaho TV-vinkistäsi, katsotaan mielellään noin tunnin päästä.
Ootellessa, katselen näitä.
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=90&t=&a=6154 | |
| | | | |