| |
17.02.11, 09:54
|
#1 (linkki)
| | kiveliön kuningas
Rekisteröitynyt: 03/2010 Sijainti: turku
| VELHOT LUKU JA VASTAUSBOIKOTTIIN
Koska ylläpitäjä ei ole puuttunut nimimerkki "velhot"törkykirjoituksiin,ehdotan,että me muut palstan kirjoittelijat teemme sen.Parhaiten se toteutuu kun emme lue,emmekä vastaa nimimerkin kirjoituksiin.Itse käytän toisinaan varsin kärjekkäitä ilmaisuja Jos olen loukannut jotakuta pyydän anteeksi,tarkoitus on ollut vaan saada "säpinää"aikaiseksi eikä pahoittaa kenenkään mieltä.
jänkis
| |
| | |
17.02.11, 10:57
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Aikajanalla
| Jänkäjoonaksen "törkykirjoituksia" löytyy pilvin pimein Ellit-palstalta. Tässä yksi esimerkki monista: "Nuoruusmuistoja Olin minä kerran pienenä poikana isossa talossa renkinä,isäntä oli mukava ja
emäntä oli sopiva ja oli niillä kaksi tytärtä.
Tyttäret ne palttinasta pienet pussit neuloi ja täytti ne mannakryynillä,
vieretysten makasivat vuorotellen hankasivat pusseilla toistensa persettä.
Illalla kun toinen tyttö kylälle se lähti ja minä jäin se toisen kanssa kotihin,
tyttö makas sängyllä silkkihame korvilla,minä hänen sänkynsä laidalla.
Varmaan se tyttö mua siskoksensa luuli un sanoi,että minua niin naitattaa,
mä housut hältä nykäsin ja kalun sisään sysäsin ja aloin sitten sillälailla jumputtaa.
Eihän se tyttö enää siskoksensa luullut kun kalu piti perseessä elämätätä,
sitten tytö kuiskasi et pussin pohja puhkesi ja "ryynit"valui ympäri persettä.
Simmottis " http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihm.../#post10801175 | |
| | |
17.02.11, 12:33
|
#3 (linkki)
| | kiveliön kuningas
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kansalainen Jänkäjoonaksen "törkykirjoituksia" löytyy pilvin pimein Ellit-palstalta. Tässä yksi esimerkki monista: "Nuoruusmuistoja Olin minä kerran pienenä poikana isossa talossa renkinä,isäntä oli mukava ja
emäntä oli sopiva ja oli niillä kaksi tytärtä.
Tyttäret ne palttinasta pienet pussit neuloi ja täytti ne mannakryynillä,
vieretysten makasivat vuorotellen hankasivat pusseilla toistensa persettä.
Illalla kun toinen tyttö kylälle se lähti ja minä jäin se toisen kanssa kotihin,
tyttö makas sängyllä silkkihame korvilla,minä hänen sänkynsä laidalla.
Varmaan se tyttö mua siskoksensa luuli un sanoi,että minua niin naitattaa,
mä housut hältä nykäsin ja kalun sisään sysäsin ja aloin sitten sillälailla jumputtaa.
Eihän se tyttö enää siskoksensa luullut kun kalu piti perseessä elämätätä,
sitten tytö kuiskasi et pussin pohja puhkesi ja "ryynit"valui ympäri persettä.
Simmottis " http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihm.../#post10801175 | Kuules "Kansalainen"ylläoleva arkkiveisu on aivan eri asia kun velhojen kirjoitukset.Kyseinen viisu on ikivanha.Professori Matti Kuusi jätkän kulttuuripäivillä Joensuussa sanoi:siteeraus"nämä usein ruokottomiksi ja siivottomiksi leimatut viisut ja rallit ovat yhtä arvokasta kulttuuria kun ns."paremmat".Taidat itse kuulua "tirkistelijöihin"hui kauhiaa miten kamalaa!
| |
| | |
17.02.11, 12:52
|
#4 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943 Kuules "Kansalainen"ylläoleva arkkiveisu on aivan eri asia kun velhojen kirjoitukset.Kyseinen viisu on ikivanha.Professori Matti Kuusi jätkän kulttuuripäivillä Joensuussa sanoi:siteeraus"nämä usein ruokottomiksi ja siivottomiksi leimatut viisut ja rallit ovat yhtä arvokasta kulttuuria kun ns."paremmat".Taidat itse kuulua "tirkistelijöihin"hui kauhiaa miten kamalaa! | Esitit tarinan omanasi!
| |
| | |
17.02.11, 14:33
|
#5 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Pohojose valakiasa
|
Toveri jänkhä on mennyt ETYK-tarkkailijan reviirille ja ehdottaa erään kirjoittajan boikotoimista, miksi, antaisit toveri jänkhä velhonkin vapaasti kirjoitella mielipiteitään saitille.
| |
| | |
17.02.11, 16:18
|
#6 (linkki)
| | kiveliön kuningas
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kansalainen Esitit tarinan omanasi! |
En.Viisun sanat alkavat sanoilla "olin minä kerran pienenä poikana....Nuoruusmuistoja otsikko tarkoittaa:kuulin ja opin ko.rallin nuorena.
| |
| | |
17.02.11, 16:29
|
#7 (linkki)
| | kiveliön kuningas
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pate45 Toveri jänkhä on mennyt ETYK-tarkkailijan reviirille ja ehdottaa erään kirjoittajan boikotoimista, miksi, antaisit toveri jänkhä velhonkin vapaasti kirjoitella mielipiteitään saitille. | Kallis Toveri Pate!Ei siinä mitään kirjoitelkoon,mutta jotakin laitaa tuohon nimittelyyn.Itse pidän pikkuvittuilevasta tyylistä ja teen myös sitä,mutta noiden tekstit eivät ole edes huvittavia,korkeintaan surkuhupaisia,vai olenko väärässä? Jos "hurut"on sitä mieltä niin olen valmis perumaan esitykseni.
| |
| | |
17.02.11, 16:42
|
#8 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2007
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943 En.Viisun sanat alkavat sanoilla "olin minä kerran pienenä poikana....Nuoruusmuistoja otsikko tarkoittaa:kuulin ja opin ko.rallin nuorena. | On näitä viisuja karttunut elämän varrella tuonne pääkoppahan. Vuosikymmenien jälkeen kun niitä kuulee tai lukee, niin huomaa
että sanoitukset ovat kuluneet ja se usein harmittaa tällaista
pelimanni miestä. Tämä "olin minä kerran pienenä poikana..."
töksähtelee, eikä sovi melodian rytmiin.
"Alkuperäinen" sanoitus "Olin minä pikkuisena poikasena juuri
renkinä suuressa talossa. Isäntä ol komia ja emäntä ol soria
ja kaks oli tyttöä jaloa" sopii rytmiin kuin hansikas käteen.
Näkyy siinä muitakin puuttehia olevan, vaan eihän niitä kaikkia
viitsi tässä ruveta oikomaan.
| |
| | |
17.02.11, 16:45
|
#9 (linkki)
|
| Lisää "tekstivarkauksia" Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943 En.Viisun sanat alkavat sanoilla "olin minä kerran pienenä poikana....Nuoruusmuistoja otsikko tarkoittaa:kuulin ja opin ko.rallin nuorena. | http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihm.../#post10803904 Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943: "Kuten aiheesta huomaatte tapauksen arkaluoteisuudesta johtuen jukaisen tämän tarinan käänteiskielellä.Tapauksen keskushenkilö on Olli(nimi muutettu)
Tämä on tarina siitä kun Ollista tuli kulkija,alkoi Ollin kurjuus.Hattu vinossa hän ryntäsi rautatieasemalle,mutta junat olivat muuttuneet.Kävipäs junassa mutina.Kuiskaajat Rajala ja
Rasilainen kertoivat vierumäen juttuja ja Kullervo Pellinen(karjalasta)hoippuroi käytävällä nenänpää musteessa.Huuteli vilu kapajaa.Tuli vilu keskel kattu.Kohta oltiin perillä Sorvan kylässä,siellä menimme paikalliseen ravitsemusliikkeeseen Latun viiriin jossa tilasimme kaikille tutuille viskiä,mutta Lillille(nimi muutettu)kuhaa.Loppuilta sitten haettiin tuvan alta napsua.
Ps.luontainen ujouteni estää kertomasta löytyikö,valistunut lukija voi itse johtopäätellä.... " Mies 50
(Vierailija): "Suora kopio Love Recordsin vinyylistä joka ilmestyi -60-70-luvun taitteessa. Laulajina melkein kaikki silloiset listalaulajat, siis miehet, Kirka mukaanlukien. Omista vinyylin, LP:n." | |
| | |
17.02.11, 17:26
|
#10 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Vinkki joka toimii "Velhot" idiotismille
Vinkki:
Lähettäkäämme kaikki ( olimmepa millä puolella tahansa keskenämme) ilmoitus asiattomasta viestistä ja kohdistakaamme se aina nimimerkki "Velhoihin", kyllä ylläpito blokkaa sen kun me jokainen viestitetään asiasta ja perustellaan syy, henk.kohtaisesti olen sen jo tehnyt.
Velhot harrastaa massapostitusta siihen höynäytämillään nörteillä, nuoria halpoja ja tyhmiä.
| |
| | |
17.02.11, 18:53
|
#11 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pate45 Toveri jänkhä on mennyt ETYK-tarkkailijan reviirille ja ehdottaa erään kirjoittajan boikotoimista, miksi, antaisit toveri jänkhä velhonkin vapaasti kirjoitella mielipiteitään saitille. | Vanhuus ei tule yksin. Patella tuntuu olevan sellaista että asiat kääntyvät päälaelleen.
En nyt muista että olisin kenellekään kirjoittajalle mitään boikottia esittänyt.
Sen sijaan palstan katkeroituneisto on useaankin kertaan pohdiskellut sellaista mahdollisuutta etteivät kommentoisi minun jutujani. Tässä yksi esimerkki. Vanaja itse asiassa kyllä aika pitkään noudatti tuota ohjettaan, mutta sitä mukaa kun Vanajan epäjohdonmukaisuudet ja ja typerät väitteet alkoivat rapauttaa hänen mainettaan ja uskottavuuttaan hänkin luopui linjastaan ja lähti taas perinteisemmälle hyökkäyslinjalle. Lainaus:
13.01.09, 21:05 #11 (linkki) J.E.Vanaja
Rekisteröitynyt: 02/2007
Sijainti: Päärynämäki
Paras lääke on jättää huomioimatta sen kirjoitukset. Tuskin se jaksaa yksikään kauaa mulputtaa.
| | |
| | |
17.02.11, 19:06
|
#12 (linkki)
| | Se aito ja alkuperäinen
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: seittemän kurvin suoran päässä
|
Kaipaisin päivitystä, kuka on nykyään ent Vanaja, kuka vaselinii ja kuka kaappisporvis ..mienee en ny jummarra
| |
| | |
18.02.11, 14:52
|
#13 (linkki)
| | kiveliön kuningas
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kansalainen http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihm.../#post10803904 Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943: "Kuten aiheesta huomaatte tapauksen arkaluoteisuudesta johtuen jukaisen tämän tarinan käänteiskielellä.Tapauksen keskushenkilö on Olli(nimi muutettu)
Tämä on tarina siitä kun Ollista tuli kulkija,alkoi Ollin kurjuus.Hattu vinossa hän ryntäsi rautatieasemalle,mutta junat olivat muuttuneet.Kävipäs junassa mutina.Kuiskaajat Rajala ja
Rasilainen kertoivat vierumäen juttuja ja Kullervo Pellinen(karjalasta)hoippuroi käytävällä nenänpää musteessa.Huuteli vilu kapajaa.Tuli vilu keskel kattu.Kohta oltiin perillä Sorvan kylässä,siellä menimme paikalliseen ravitsemusliikkeeseen Latun viiriin jossa tilasimme kaikille tutuille viskiä,mutta Lillille(nimi muutettu)kuhaa.Loppuilta sitten haettiin tuvan alta napsua.
Ps.luontainen ujouteni estää kertomasta löytyikö,valistunut lukija voi itse johtopäätellä.... " Mies 50
(Vierailija): "Suora kopio Love Recordsin vinyylistä joka ilmestyi -60-70-luvun taitteessa. Laulajina melkein kaikki silloiset listalaulajat, siis miehet, Kirka mukaanlukien. Omista vinyylin, LP:n." | Voi sinua kansalaiskoululainen!Eikö sinulla ole muuta tekemistä kun hakea eri palstoilta"siellä ja siellä ,tämä ja tuo on varastellut sen ja sen tekstejä?Avaisit itse jonkun aiheen niin katsotaan miten omaperäinen olet!
| |
| | |
19.02.11, 17:47
|
#14 (linkki)
| | kiveliön kuningas
| Kansalainen"Pillupoliisi" Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kansalainen http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihm.../#post10803904 Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943: "Kuten aiheesta huomaatte tapauksen arkaluoteisuudesta johtuen jukaisen tämän tarinan käänteiskielellä.Tapauksen keskushenkilö on Olli(nimi muutettu)
(Vierailija): "Suora kopio Love Recordsin vinyylistä joka ilmestyi -60-70-luvun taitteessa. Laulajina melkein kaikki silloiset listalaulajat, siis miehet, Kirka mukaanlukien. Omista vinyylin, LP:n." | Missäs kansalainen luuraa kun ei ole kuulunut plagiaatio ja törkyviestivalituksia?
Entäpä noita OMIA palsta-avauksia?
| |
| | | | |