| |
26.05.12, 18:19
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2006
| Kyllä voidaan nukkua yöt rauhassa
Kun kuuntelin JUTTA URPILAISEN puhetta ja mikä antoi uskoa tulevaisuuteen kun hän vanoi ettei sitä pientä ihmistä unohdeta
ja nuorista pidetään huolta.
| |
| | |
26.05.12, 18:57
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 02/2007 Sijainti: Päärynämäki
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mylkerö Kun kuuntelin JUTTA URPILAISEN puhetta ja mikä antoi uskoa tulevaisuuteen kun hän vanoi ettei sitä pientä ihmistä unohdeta
ja nuorista pidetään huolta. | On ne asiat vallankin hyvin sitten, kun pikku-ukot on ison vaaleen mielessä. Sen juttuja, kun kuuntelee niin niistä käy vallankin hyvin selville, että sen maailmassa on paljonkin pikku-ukkoja. Heh heh ...
| |
| | |
26.05.12, 18:58
|
#3 (linkki)
| | Vaari, morfar
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Joenmutka
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mylkerö Kun kuuntelin JUTTA URPILAISEN puhetta ja mikä antoi uskoa tulevaisuuteen kun hän vanoi ettei sitä pientä ihmistä unohdeta
ja nuorista pidetään huolta. | Päinvastoin, Mylkerö. Kuunneltuani Juttaa nukun huonosti ensi yönäkin.
| |
| | |
26.05.12, 19:15
|
#4 (linkki)
|
| Vento nuinko pessimistinen olet. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Päinvastoin, Mylkerö. Kuunneltuani Juttaa nukun huonosti ensi yönäkin. | Minulla on niinpaljon USKOA TULEVAISUUTEEN pitää olla ei voi vaipua
koomaan koska meidän maamme pitää nousta tästä minä muistan miten meillä oli epävarma olo kun läksimme likelle linjojaja kuulimme minkäläinen tykkijen jyly kuului nyt on oneksi toisin
| |
| | |
26.05.12, 19:40
|
#5 (linkki)
| | Tauti, josta ei parane
Rekisteröitynyt: 04/2012 Sijainti: Lasteaed, Tallinn/Linna, Helsinki
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mylkerö Minulla on niinpaljon USKOA TULEVAISUUTEEN pitää olla ei voi vaipua
koomaan koska meidän maamme pitää nousta tästä minä muistan miten meillä oli epävarma olo kun läksimme likelle linjojaja kuulimme minkäläinen tykkijen jyly kuului nyt on oneksi toisin | Kaikki on nyt toisin. Meillä on presidentti, jonka mielenkiinnon kohteena ovat erityisesti lapsemme, Suomen tulevaisuus.
| |
| | |
26.05.12, 19:42
|
#6 (linkki)
| | Vaari, morfar
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mylkerö Minulla on niinpaljon USKOA TULEVAISUUTEEN pitää olla ei voi vaipua
koomaan koska meidän maamme pitää nousta tästä minä muistan miten meillä oli epävarma olo kun läksimme likelle linjojaja kuulimme minkäläinen tykkijen jyly kuului nyt on oneksi toisin | Miten voi olla uskoa tulevaisuuteen, kun kuuntelee Urpilaisen sosialismipuheita?
| |
| | |
27.05.12, 07:44
|
#7 (linkki)
|
| Etkö sinä ystäväni vento käsitä me olemme samassa veneessä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Miten voi olla uskoa tulevaisuuteen, kun kuuntelee Urpilaisen sosialismipuheita? | SANOT URPILAISEN sosialitti puheita etkö sinä nyt sitä edes voi hyväksyä
totta kai hänen pitää olla omiensa edessä työväen luokkaa puolustava
niin tein minäkin vaikka tiesin silmän räpäys ja olisit olut poissa ikuiseti
mutta siitä huolimatta oikein kaunista heluntaita lähden mokille miniän tyttö tulee viemään minulla on auto talissa en ole enää vuoteen ajanut kun diepeetes vie voimat jalasta mutta kaikeen on tyytyminen mitä jumala on minun kodalle määrännyt kaunista kesää sinulle ystäväni.
vanha veikko.
| |
| | |
27.05.12, 07:48
|
#8 (linkki)
|
| missä olet ystäväni SOSI -ALI kaunista HELUNTAITA Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mylkerö SANOT URPILAISEN sosialitti puheita etkö sinä nyt sitä edes voi hyväksyä
mutta siitä huolimatta oikein kaunista heluntaita lähden mokille miniän tyttö tulee viemään minulla on auto talissa en ole enää vuoteen ajanut kun diepeetes vie voimat jalasta mutta kaikeen on tyytyminen mitä jumala on minun kodalle määrännyt kaunista kesää sinulle ystäväni.
vanha veikko. | kaipa nyt jo huomaat missä mennään jutta kasvoi työnsä myötä.
| |
| | |
27.05.12, 09:09
|
#9 (linkki)
| | Vaari, morfar
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mylkerö SANOT URPILAISEN sosialitti puheita etkö sinä nyt sitä edes voi hyväksyä
vanha veikko. | Heleätä helluntaita sinullekin ja kaunista kesää.
| |
| | |
27.05.12, 12:37
|
#10 (linkki)
| | multifilosofi
Rekisteröitynyt: 11/2009 Sijainti: pääkaupunkiseutu
| Lainaus:
ja nuorista pidetään huolta. | Antoiko Jutta Urpilainen luvan väkivaltaan omalla nyrkkitervehdyksellään ja villllä nyrkkituuletuksellaan - omassa puoluekokouksessaan?
| |
| | |
27.05.12, 12:59
|
#11 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Eteläisessä Hämeessä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Miten voi olla uskoa tulevaisuuteen, kun kuuntelee Urpilaisen sosialismipuheita? |
Koskahan Urpilainen puhui tuossa kokouksessa sosialismista ??
| |
| | |
27.05.12, 13:03
|
#12 (linkki)
| | Vaari, morfar
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oli karkki Koskahan Urpilainen puhui tuossa kokouksessa sosialismista ?? | No, perjantainako se nyt oli?
| |
| | |
27.05.12, 14:17
|
#13 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| mylkerömme on vasta pienen ikänsä oppineena alkamassa OSAAMAAN!
Kd-stasi Vihreäliitoisiltaan olen vain vihinä kuullut, että mylkerömme kirjoittaakin KÄLVIÄLTÄ saakka. Ei siis Lumijoelta saakka ollenkaan, jota taas hän itse jo aikoinaan on maininninut saitillamme useampaan kertaan.
"...Kun kuuntelin JUTTA URPILAISEN puhetta ja mikä antoi uskoa tulevaisuuteen kun hän vanoi ettei sitä pientä ihmistä unohdeta, ...".
Arvoisat saittilaisemme. Nimenomaan Kälviällä hurjastelee näinä aikoinamme kauniin kyläkirkkonsa liepeillä kokomaamme SUURI-MEISSELIMIÄS BAYERISHE-MEKANICHE-WARKSTAD telakaltaan valmistetulla vm. 1978, 2lr 6-pyttyisellä,2ov, BIL, eli nykyisin mopopoikien valkoisella pelto-autollaan.
Paikallinen poliisilaitos pyytääkin lähiseutujen asukkaitaan ottamaan viipymättä yhteyttä OIKEISIIN poliiseihin: Suunnilleen 155 cm pitkä. Pussihousut, henkselit ja karvalakkiin asustautuneena yleensä ruukaa aina samaan elokuun loppuilleen saakka.
Ilmeisesti oma altemme on hieman koitimaa-lomailuissaan? EI VOI MIESTÄ MOITTIA OLLENKAAN!!
kurppa.
Viimeinen muokkaaja Soli; 27.05.12 15:22.
| |
| | |
27.05.12, 14:51
|
#14 (linkki)
| | Eestlane mõisnik
Rekisteröitynyt: 11/2011 Sijainti: Eesti Vabariik, Tartu
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yks tavis Antoiko Jutta Urpilainen luvan väkivaltaan omalla nyrkkitervehdyksellään ja villllä nyrkkituuletuksellaan - omassa puoluekokouksessaan? | Se on ikivanha punakaartin tervehdys. Siitä puuttui vielä hirteen veto ja -kurkun leikkausmerkki.
| |
| | |
27.05.12, 15:27
|
#15 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| HADE MORO.
Tuli jotain "ilmiannoistanne" mieleen, mutten sano. Viskaa tuonne naurun puolille ja nimenomaan HYVÄLLÄ MIELELLÄ!!
kurppa.
| |
| | |
28.05.12, 07:38
|
#16 (linkki)
|
| Soli oletko saanut lahnoja. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Soli Tuli jotain "ilmiannoistanne" mieleen, mutten sano. Viskaa tuonne naurun puolille ja nimenomaan HYVÄLLÄ MIELELLÄ!!
kurppa. | Minulle toi yksi tuttu 2.5 kiloisen lahnan savustettuna kyllä oli hyvää.
| |
| | |
28.05.12, 08:50
|
#17 (linkki)
| | Eestlane mõisnik
Rekisteröitynyt: 11/2011 Sijainti: Eesti Vabariik, Tartu
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mylkerö Minulle toi yksi tuttu 2.5 kiloisen lahnan savustettuna kyllä oli hyvää. | Oliko tuoja ja lahna teikäläisiä?
| |
| | | | |