Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Ajassa etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ajassa > Kotimaa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.06.12, 11:35   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2006
nyt siten saamme ruveta elättää Kreikkaa

onko kereikka eli kansa nuin tyhmää näköjään nyt siten sumestakin viedään viimeisetkin eurot ei ne mene kreikalle vaan saksan ja ranskan pankeille. suomi eli suomalaiset veron maksajat maksaa sotakorvauksija yhä.
  Vastaa viestiin
18.06.12, 17:23   #2 (linkki)
Eestlane mõisnik

Käyttäjän Hadermann avatari

Rekisteröitynyt: 11/2011
Sijainti: Eesti Vabariik, Tartu
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mylkerö Näytä viesti
onko kereikka eli kansa nuin tyhmää näköjään nyt siten sumestakin viedään viimeisetkin eurot ei ne mene kreikalle vaan saksan ja ranskan pankeille. suomi eli suomalaiset veron maksajat maksaa sotakorvauksija yhä.
Kuka elättää mylkeröä? Kaikkeen ei rahat riitä. Suomen on pakko mylkeröltä leikata eläkettä-
  Vastaa viestiin
19.06.12, 09:06   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Suomi tosiaankin mainitaan hyvinvointivaltioksi "heillä" olevilla omilla kriteereillään. Toinen totuus on tavallaan myös tämä, että kansa maksaa eikä valtio. Esimerkiksi Usan osavaltiot ottaavat osaa omien pankkiensa törttöilyihin, ei koko valtio. Tämä on syysteemin henki.
RAHA sinänsä on aikoinaan tavallaan keksitty. Aivan lähihistoriassa sitten keksivät setelin. Rahan systeemi on tämä, että rahalla myös tehdään rahaa. Koska ihminen on vain ihminen, rahan mahdollisuudet ovat uusiutuvine useine eri mahdollisuuksineen kuitenkin rajalliset. Nykyisin yksityinen henkilö ei tavallaan omistakkaan rahaa. Eikä ole aiemminkaan omistanut vaan se kuka sitä painaa. Omistajan nimet on jokaisessa niin kolikossa kuin setelissä.
Esimerkiksi Suomessa kun yksityinen tavis vie vain €20.000 pankkiin, tuleekin tarkat kyselyt mistä olet noin paljon saanut. Pankkiireilla on varmat ja ehdottomat ohjeensa seurata.
  Vastaa viestiin
19.06.12, 09:35   #4 (linkki)

Kyllä se vaan sopii vaikka olen itse ne hankkinut

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hadermann Näytä viesti
Kuka elättää mylkeröä? Kaikkeen ei rahat riitä. Suomen on pakko mylkeröltä leikata eläkettä-
Ja siks toiseksi minä enää pajon tartte muutako sen veran kaurapuuroa
aamulla ja illalla marakariiniä vaimo toi joskus ja sanoi veikko älä laita nuin paljon puuroon sitä rasvaa eli jätin senkin pois pieni silli purkki jossa
olen käyttänyt sen suolaveden johon olen leipää kastanut ja hyvää se on olutkin mietin kun se loppuu ei ole varaa ostaa toista. piti jättää sydän lääke ottamatta seuraavalle kuulle mutta vielä tuo henki pihisee. en tätäkään kirjoittas jo minijä ei maksaisi tämään koneen yllä pitoa hyvää jatko teille ystävät muistakk veikkoa joskus jalat menee alta tuo diepeetes on pirullinen tauti kolme piikiä päivässä miten kauan tätä jatkuu.
  Vastaa viestiin
19.06.12, 09:59   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Pohojose valakiasa
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mylkerö Näytä viesti
Ja siks toiseksi minä enää pajon tartte muutako sen veran kaurapuuroa
aamulla ja illalla marakariiniä vaimo toi joskus ja sanoi hyvää se on olutkin mietin kun se loppuu piti jättää sydän lääke ottamatta seuraavalle kuulle mutta vielä tuo henki pihisee..
toveri mylkerö

Olet itsetuhoinen, kun diapeetikkona hörsit olutta, siinä on sydänlääkkeetkin toisarvoisia.
  Vastaa viestiin
19.06.12, 10:16   #6 (linkki)

Voi ystävä kallis.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pate45 Näytä viesti
toveri mylkerö

Olet itsetuhoinen, kun diapeetikkona hörsit olutta, siinä on sydänlääkkeetkin toisarvoisia.
Ei ole minulla kalja puloon rahat riitä vanhan veikon sota eläke on niin pieni että vältämättomän leivän sillä saa mutta hyvä niin toiset eivät saa sitäkään ja voin sinulle vakuuttaa kaksi sormea raamatun päällä olen raitis en ole alkohooilia ottanut kuin viiniä ripille päästyä ja siitä on kauan
ja samoin kaljaa en uskalla ollenkaa Lääkärin mukaan tämä on vanhuus ijän diepeetes.
  Vastaa viestiin