| | |
27.05.07, 14:13
|
#51 (linkki)
| | Vaari, morfar
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Joenmutka
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja käännös Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja viännös Vaikka se tämä käännös kehuu olevansa kielimiehiä ja ydinaseteknologian..hmm..asiantuntija, niin ei se osaa edes ajatollahin nimeäkään oikein kirjoittaa. | viännös
Olen pahoillani tuosta lipsahduksesta. Oikeinhan olisi Khanenei tai Khamenei, molemmathan käyvät.
Olen kuitenkin ilahtunut siitä että sinulla ei ollut mitään huomautettavaa asiasisällöstä. Nythän yleensä on niin että jos asioista ei osata mitään asiallista sanoa niin siirrytään tuohon Ventolaiseen oikeinkirjoituspuoleen tai pilkkuihin. Näin taas kerran. | "Käännös" on epärehellinen. Taas täytyy muistuttaa, että minä en puutu lyönti- ja huolimattomuusvirheisiin enkä pilkkuihin. Mutta senhän sinä kyllä tiedätkin, jostain syystä pitää vain nälväistä, kun on alakynnessä...
Tämmöisiä kertakäyttönimimerkkejä ei oikein kylläkään viitsi ottaa vakavasti.
| |
| | |
27.05.07, 15:00
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi(vierailija) Saattaa varmaan löytyä.
Käännös voi olla ihan vapaasti omassa hyväuskoisessa luulossaan asian suhteen. Minulla ei ole sitä mitään vastaan. Lisään tähän lopuksi vielä yhden valtion joka on sidoksissa tämän sopimuksen kanssa ja sen valtion nimi on Syyria.
Muistakaa nyt kuitenkin joskus, että olen asiasta maininnut. Siinä vaiheessa sillä ei kyllä ole enää minkäänlaista merkitystä! Käsittänette varmaan ydinasetegnologian asiantuntiajana sekä kiellelisesti kehittyneenä kirjoittajana mitä tuolla loppukaneetilla tarkoitan. Ihmettelen kyllä suuresti, että miksi ydiaseteknologian asiantuntija yleensä vaivautuu tällaisille sivustoille. Yleensä asiantuntijoilla on tapana paneutua työhönsä, mutta te tunnutte olevan poikkeus, joka ei vahvista sääntöa, vaan kohdistaa arvostelua sääntöön!
Olisi kyllä varsin epätavallista jos netistä löytyisi valtioiden välisistä ydinasesopimuksista! Asiantuntijana varmaan ymmärrätte sn itsekin. Lopuksi pyydän teitä kiinnittämään huomiota jo aiemmin kirjoittamaani tietoon, että Persianlahti on täynnä USA:n ja sen liittolaisten sotalaivastoa. Asiantuntijana voin kertoa, ettei varmasti Irakin takia vaan Iranin! Ja olen vakuuttunut, että presidentti Bush kollegoineen on varsin tietoisia tästä vuoden 1991 sopimuksesta. Samoin IAEA, mutta teidän asiantuntemuksenne tuntuu olevan niin rajaton, että nolona vetäydyn tästä tyhjäpäiväisestä jankutuksesta ja jatkan jos tasonne ylittää sellaisen riman jota todelliselta asiantuntijalta edellytetään. | mudeirsi
Ymmärrän tämän "viimeisen" viestisi siten että et pysty esittämään ainoaakaan tosiasiaa valheittesi tueksi ja peräydyt siis häpeissäsi takaisin sinne mossadin kellariin.
Tuon USAn laivaston läsnäolon ymmärrän hyvin sodanvalmisteluksi Irania vastaan mutta minua, päinvastoin kuin sinua, se ei suinkaan riemastuta. Minusta kun jo tuo hyökkäys Irakiin oli vastoin kaikkea järkeä ja kansainvälisiä lakeja ja sopimuksia. Ja yhtä perusteeton.
Tämän riemastuneen loppukaneettisi ymmärrän kyllä hyvin. Israel siis suunnittelee hyökkäystä, ei ainoastaan Iraniin, vaan myös Syyriaan. Ja yhtä olemattomin perusteluin kuin Iraniinkin - väitettyihin salaisiin sopimuksiin vedoten. Niinhän se Bushkin keksi WMD- perusteluja, kun sodanhalu ylitti järjen rajat.
Varsinainen sodanlietsoja!
| |
| | |
27.05.07, 16:51
|
#53 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ajattelin vielä lisätä jotain pyhä päivän ratoksi.
Tosiasioita olen esittänyt koko ajan, enkä näe syytä peräytyä mihinkään. Teidän jankutuksenne on saanut jo klovnimaisia piirteitä, etten ole harjaantunut olemaan sellaisessa "sirkuksessa" osallisena. Minuakaan ei mahdollinen hyökkäys Iraniin riemastuta. Hyökkäys Irakiin sai myös aikaan samanlaisia tuntemuksia.
Ja onhan vielä noin 60 vuotta kestäneet arabiterroristien hyökkäykset Israeliin. Nekin ovat vastenmielisiä.
Myös Iranin ydinaseen saaminen on enemmän kuin vastenmielinen sillä sellaisen sotahullun fanaatikon kuin Ahmadinejadin käsissä se ase on kaikke muuta kuin suotavaa. Se on koko epävakaan maailman rauhan kannalta katastrofi!
| |
| | |
28.05.07, 21:31
|
#54 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi(vierailija) Täytyy hiukan puolustautua joskin se tuntuu jo alkeelliselt erään neron tietämyksen rinnalla.
Tämä sopimus joka tehtiin vuonna 1991 on todellakin olemassa ja on täydessä potenssissaan, lukuunottamatta eräitä riitauttavia tekijöitä Iranin ja Venäjän välillä. Tiettävästi maksamattomien laskujen johdosta.
Jokainen voi olla vankkumaton uskossaan ja minäkään en voi muuta tehdä. Toisaalta tämä ei perustu uskoon vaan tietämykseen.
Mitä tulee jälkiin netissä, niin hyvin usein haettaessa jotain sivua joka siellä joskus on ollut niin näkyviin tulee vain teksti, Not faund!
Hyvänä esimerkkinä YLE:n uutissivustot jossa pitäisi olla uutinen viime kesältä Gazan rannalla tapahtuneesta räjähdyksestä jossa kokonainen perhe menehtyi. Hamas syytti siitä Israelia mutta YLE:n uutisissa oli Saksalaisten tutkimus tapahtuneesta jossa todettiin IDF:n olevan täysin syytön tapahtumaan. Tapaus oli todennäköisesti Hamasin itsensä järjestämä. Nyt tämä todiste on YLE:n sivustolta poistettu.
Varmaan käännös muistaa tämän tapahtuman varsin hyvin. Tämä oli vain esimerkki näistä nettisivuista ja kuinka helppo ne on pyyhkiä pois. | Ei ole pyyhitty pois:
YLE24:n arkistohaku
Otsikko Ulkomaat lyhyesti 13.6.
Julkaisuaika 13.06.2006 20:51
Palvelu Uutiset
ISRAEL kiistää olevansa syyllinen räjähdykseen, joka tappoi seitsemän palestiinalaissiviiliä viime viikolla Gazassa. Palestiinalaiset syyttivät räjähdyksestä Israelia, ja Hamas lopetti tulitaukonsa iskun vuoksi.
Otsikko Hamas valmis uuteen tulitaukoon
Julkaisuaika 16.06.2006 12:28
Palvelu Uutiset
Hamas sanoo olevansa valmis uuteen tulitaukoon Israelin kanssa, kunhan se ensin sitoutuu väkivallattomuuteen.
Hamas katkaisi tulitauon viime perjantaina, kun kahdeksan palestiinalaista oli kuollut Gazan rannalla räjähdyksessä. Hamas syyttää surmista Israelin armeijaa. Israel on kiistänyt syytteen.
Otsikko Ulk. lyh. 21.6.2006
Julkaisuaika 21.06.2006 23:48
Palvelu Uutiset
ISRAEL jatkaa ilmaiskuja Gazassa huolimatta viime päivien siviiliuhreista. Keskiviikkona asuintaloon harhautunut ohjus tappoi kaksi ihmistä ja haavoitti yli kymmentä. Reilun viikon aikana 14 palestiinalaissiviiliä on kuollut Israelin iskuissa. Israel sanoo jatkavansa ilmaiskujaan niin kauan kuin palestiinalaiset jatkavat omia raketti-iskujaan.
Useita kuoli Israelin iskuissa Gazassa
Julkaistu 09.06.2006 18:20 (päivitetty 19:24)
Gaza
Israel on tehnyt tänään kaksi ilmaiskua sekä ampunut kranaatteja Gazan alueella.
Ainakin 14 palestiinalaista on saanut surmansa Israelin tekemissä iskuissa Gazaan, kertovat poliisi- ja sairaalalähteet.
Verisimmässä iskussa kuoli ainakin seitsemän palestiinalaista, kun Israelin laivasto ampui kranaatteja uimarannalle Gazan pohjoisosassa. Sairaalalähteiden mukaan iskussa haavoittui noin 35 ihmistä. Uhrien joukossa oli naisia ja lapsia.
Israelin armeijan mukaan aluksista ammuttiin kohti ääriaineksia, jotka yrittivät tulittaa raketeilla Israelin puolelle. Israelin puolustusministeriö on ilmoittanut tutkivansa asiaa.
Palestiinalaisten turvallisuuslähteiden mukaan Israel teki lisäksi kaksi ilmaiskua Gazaan. Toisessa sai surmansa kolme palestiinalaista siviiliä ja toisessa haavoittui äärijärjestö Hamasin korkea-arvoinen jäsen.
(MTV3-STT-Reuters-AFP)
Olmert pahoillaan Gazan uimarantasurmista
11.06.2006 11:31
Israelin pääministeri Ehud Olmert
Israelin perjantaina sattuneessa harhaiskussa kuoli kahdeksan palestiinalaista siviiliä. Kolme surmansa saaneista oli lapsia. Muun muassa YK on tuominnut siviilien surmaamisen.
Israelin pääministeri Ehud Olmert on pahoitellut kahdeksan palestiinalaissiviilin surmaa. Siviilit saivat perjantaina surmansa, kun Israel ampui kranaatteja uimarannalle Gazan pohjoisosassa.
- Pahoittelemme viattomien siviilien kuolemaa, Olmert sanoi hallituksen viikottaisessa istunnossa.
Pääministeri vakuutti, että tapahtuma tutkitaan. Palestiinalaisten presidentti Mahmud Abbas on puolestaan tuominnut tapahtuman "verisenä joukkomurhana". Surmat on tuomittu laajasti myös kansainvälisesti.
(MTV3-STT-AFP)
| |
| | |
29.05.07, 05:45
|
#55 (linkki)
| | (Vierailija) |
Luulen, että tästä teemasta Gazan ranta jatketaan vielä pitkään. Tai sitten se loppuu ihan piakkoin. Olen niin kova Veikkauksen rahottaja, että lyön vetoa vitosella jotta joittenkin naama alkaa lähipäivinä punottamaan. Vedonkohde on ollut tähän mennessä niin varma sijotus, että nostan summan kymppiin. V-5 on minu suosikki peli ja tämä veikkaukasen kohde ei ole vielä edes maalilaukkaa ottanut. Otakaahan poijjaat laastaripaketit näkyville..:))))
| |
| | |
29.05.07, 13:30
|
#56 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Väännös Luulen, että tästä teemasta Gazan ranta jatketaan vielä pitkään. Tai sitten se loppuu ihan piakkoin. Olen niin kova Veikkauksen rahottaja, että lyön vetoa vitosella jotta joittenkin naama alkaa lähipäivinä punottamaan. Vedonkohde on ollut tähän mennessä niin varma sijotus, että nostan summan kymppiin. V-5 on minu suosikki peli ja tämä veikkaukasen kohde ei ole vielä edes maalilaukkaa ottanut. Otakaahan poijjaat laastaripaketit näkyville..:)))) | Mittee sitä enää vetoo lyömään kun murdersin väite sensuroiduista uutisista olikin ihan sitä ihteään.
| |
| | |
09.06.07, 20:28
|
#57 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pahoittelen viivästystä loman takia. Minulakin on siihen oikeus. Katsokaapas mitä Wikipedia tuosta Gazan rannasta sanoo. Hyvää kesälomaa kaikille.
| |
| | |
09.06.07, 21:22
|
#58 (linkki)
| | (Vierailija) |
Yleensä näistä pesäkkeistä on hyvä pysyä kaukana.
Itelle pisti silmään aukema raamatusta - ylpeys ja vaatimattomuus ja vertaus eksyneestä lampaasta...
itselleni tuo seutu on hyvin pitkällä, kaikki yhdistyy Raamattuun.
Helposti tulee mielen, että siellä ollaan ylpeitä vain niistä, jotka ovat eksyneet ja jotka voidaan "hoitaa"...
Mieleen tulee myös osaamatomuus, heikkous...
| |
| | |
09.06.07, 21:28
|
#59 (linkki)
| | (Vierailija) |
Liian paljon ihmisiä pienellä alueella ja kovin tunteet pinnassa.......
Itseltäni on kyselty uskosta, rukoilemisesta......
.............keskustelujen jälkeen totesin, että jokaisen on itse rakennetava oma itsetuntonsa - jopa se, että toinen kertoo luottamuksellisesti omista asioistaa voi muuttua kiusaamiseksi.......
Postilaatikostani löytyi uskonnollista postia usempana päivän - olen hyvin kiitollinen - olen lukenut ja lueskelen.
| |
| | |
09.06.07, 21:42
|
#60 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 02/2007 Sijainti: Suomi
| Kaksnaismoraalia
Mulla on vaikka mitä lukematta.............silti Afrkan lapset näkevät nälkää. pitää ostaa diopterikorjatut lasit, näkevät maailman............ piste piste piste piste
On se niin väärin, väärin, määrin, äärin..... Mun täytyy sydöä itseni, jotta voisin hyvittää, kuvittaa, sanoittaa..... Sanoittakin on totta, etä Valletta on Maltan päkaupunki..... Sinne ne orvot tulevat maksettuaan yli tuhat taalaa. On ne köyhiä.....
Tuhannella taalalla ruokkisi tuhat ruokkia saati lasta päivän. On se niin väärin, käärin, päärin..SÄÄRIN..... Sekava on mukavaa, mukava on ihanaa, ihqu on mahgua, mahgu on, on, on, no antaa olla.,...............
| |
| | |
10.06.07, 00:32
|
#61 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja antisossu Mulla on vaikka mitä lukematta.............silti Afrkan lapset näkevät nälkää. pitää ostaa diopterikorjatut lasit, näkevät maailman............ piste piste piste piste
On se niin väärin, väärin, määrin, äärin..... Mun täytyy sydöä itseni, jotta voisin hyvittää, kuvittaa, sanoittaa..... Sanoittakin on totta, etä Valletta on Maltan päkaupunki..... Sinne ne orvot tulevat maksettuaan yli tuhat taalaa. On ne köyhiä.....
Tuhannella taalalla ruokkisi tuhat ruokkia saati lasta päivän. On se niin väärin, käärin, päärin..SÄÄRIN..... Sekava on mukavaa, mukava on ihanaa, ihqu on mahgua, mahgu on, on, on, no antaa olla.,............... | Ei saa pilkata päästänsä sairaita ihmisiä. | |
| | |
10.06.07, 11:09
|
#62 (linkki)
| | (Vierailija) | Yleisen aihepiiriä, sorry
Enpä malta olla ottamatta tätä huomion kohteeksi, koska tssä on hyvä esimerkki siitä millä tasolla keskutelut pyöruvät - suunta on tässä vain kärjistettynä...
Kohta on palsta taas suljettu tai vierailijat poistettu, koska sellaista asiassa pyörimää yleistä keskustelua on mahdoton pitää yllä. Helposti menee lainailuksi ja saman fraasin pyörittämiseksi tai sitten tällaiseksi...
Tä'm ä on mielenkiintoista, koska täältä löytyy ihmistyyppejä jotka paljastavat virallisen ulkokuorensa takana pyöriviä ajatuksia...
Kotimaa osion piti siivoutua, koska vierailijat poistettiin, mutta varsin yleisesti sieltä löytyy paskapäätä yms.
Olen ihmetellyt, miksi tämä taso täällä nyt sitten on riittävää näin - oliko tämä uuistuksen tarkoitus - mitä uutta ei ole luvassa?
Tästä voisi tehdä lakiesityksen - kaiketi tuo vanhanen on sellainen joka pystyy tekemään kaikenlaisia aloitteita ja tutkintapyyntöjä, syntyisi sellaista peruskartoitusta sopivan ja sopimattomuuden rajoista.
tuolla kotimaassa ihmiset olivat tippalinssissä ja todella loukkaantuneita - mutta sananvapaus-. Minusta tuollainen ei ole sananvapautta, se ei saa olla sopivaa edes siinä mielessä, että yritetään ärsyttää ihmisiä - onhan mainontakin varsin rajattua.
Mutta, autetaampas ihmisiä elikkä tästä voi nyt alkaa kehittelemään seuraavia projekteja..
Ne syrjäseutuahdistuneet ovat ehkäpä juuri tuollaisen käytöksen uhreja, kun ei ole muuta kuin ne viranhaltijat...
Ne eivät pääse tuosta millään pois, jos hommaa ei joku tiedostetusti ohjaa toiseen suuntaan, jos tapaus ei itse pysty.
kaiketi sitä pahaa oloa pitää purkaa - mitä saa itse, pitää antaa muille? se lienee jonkinlainen avunpyyntö?
Nyt toivotaan, että palstalle saadaan kunnon pommitus näitä ihmisiä vastaan - opetetaan käyttäytymään samalla tavalla, kun he yrittävät pilata toisten arkea ja kijoituksia! | |
| | |
10.06.07, 11:52
|
#63 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllähän se kuuluu sellaiseen kasvuun, että luonnostaan karsiin tiettyjä sanoja - ei ainakaan toistele, jos joskus jotain lipsahtaa...
Julkisuuden ihmiset joutuvat kokemaan ja kestämään kaikenlaista - kyllä se vaatii paljon, että ei niitä wc-paperirullia lentele päivittäin...
toiset ovat kehittäneet keinoksi sen, että hakeutuvat automaattisesti sairaslomalle ja antavat asian niitä hoitavalle...
Kyllähän se on selvää, että jos täällä jatkuvasti saa negatiivisen palautteen, se jopa sairastuttaa...
Kaksinaismoraalista voisi puhua vaikka kuinkapaljon, mutta pelkkä sanailu on usein tosi kilttiä siihen verrattuna, kun väki kuolaa noitten julkkisten perässä...
Jonkinlainen väri lienee salittua kirjallisessakin kanssakäymisessä - sitähän on ihmisten katsekontakteissa, hymyssä...
| |
| | |
10.06.07, 13:34
|
#64 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tuo alustus... ja tämän hänäpää!
kaiketi sitä kyllästyy - ei kaikkea jaksa, sitä tahto vetäytyä...
suomalaiset lienevät sellaisia, osittain, osa...
kun on aikansa katsellut, sitä lähtee ihan tyytyväisenä "sorvinsa ääreen" tai kitkemään kasvimaata - ei tosiaankaan menetä mitään, ei syrjäseutu ahdista!
tärkeintä vain osata taistella sitä vastaan, että tulee tunne, että ei osaa keskustella - se on kilttien ongelma, syytää muita, ei itseään...
viisainta on tietenkin havaita se, että porukka ja palsta ei ollut itselle sopiva...
MUTTA, päivän uutisoinnista - Halosta ei kutsuta Valkoiseen taloon. Siitä on tehty uutinen.
En silti osaa kehitellä tästä ilonaiheita eli tyyliin on sentään joku toinenkin... Itseäni lähinnä surettaa se, että kukaan ei kutsu töihin, ES ei jutuntekoon, tuttu poika baariin...
| |
| | |
10.06.07, 14:33
|
#65 (linkki)
| | (Vierailija) | Lepytykseksi
Kaiketi itsetuntoa voi rakentaa ja ylläpitää nimittelemälläkin?
Elikkä tästä tuli loppujen lopuksi varsin opettavainen juttu...
ES kirjoitteli tässä kevättalvella lestariolaisuudesta ja siitä, että ajatellaan omissa oloissa...
Tässä täytyy olla jotain ajatusta, jos myös siinä, että on ihmisiä, jotka eivät hyväksy minkäänlaista sanomista fraasien lisäksi. Nykyisin on alettu puhumaan myös siitä, että ei se liika puhuminen ole hyväksi, ei aja tarkoitstaan - terapiat...
Tässä on mielenkiintoinen juttu - missä rajat kulkee. On vähän kuin allergiat, kun sanotaan, että tulee, kun ei asu maalla, ei ole lemmikkejä, ei pöpöjä, on liian siistiä..., mutta kun on asunut ja on ollut jne ja on silti allergia ja silti joku jaksaa puhua pelkästään, että tarttis olla ja olla...
Eipä ihme, että tavalliset ihmiset ovat ihan sekaisin varsinkin, jos ei ole mitään syytä perehtyä ja ajatella asioita enempi - helposti tulee paha mieli toisten saniluista ja sanomisista, kun sitä ollaan niin asiantuntevia! Liika puheliaisuus ja sanavalmius on joskus ihan itteensä... | |
| | |
10.06.07, 14:49
|
#66 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 02/2007
| yliannostus
Joko se es lukematta-kala2 on taas saanut liikaa lääkettä. Voi voi. Etteivät hoitajatädit antaneet vahingossa tupla-annosta, kun kirjoittelet tänne taas kahdella nimimerkillä. Täytyy kai soittaa sinne Kellokoskelle, että ovat huolellisempia.
| |
| | |
10.06.07, 15:31
|
#67 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei tarvitse soitella sine, mutta "soitellaampas" Plazalle!
Katsotaan ne sinun nimimerkit ja kirjoittelut - kokonaisuus!
Koska vastuu tällä palstalla on heidän, koska he poistavat ja sensuroivat!
Itse . jos sallit - tahdon ihan rehellisesti löytää tälle palstalle ihan oikeaa keskustelukulttuuria, sellaista joka sopii lapsillekkin malliksi.
| |
| | |
10.06.07, 15:35
|
#68 (linkki)
| | (Vierailija) |
toivona on myös se, että nämä tutkijat ja muut ovat liikenteessä, koska näistä kirjoitteluista on nyt ollut sen verran haloota.
Olen törmännyt tuolla nuorisopuolella vastaavanlaisiin tapauksiin - tulin ihan tarkoituksella tänne isompien puolelle ja tahdoin "taistella" sivistyneen keskustelun puolesta.
Ymmärään kirjoitusvirheitä ja kaikenlaista, mutta en jatkuvaa paskapäätä ja muuta sellaista vastaavaa.
Nyt olen valinnut puoleni - muut tehkööt samoin!
| |
| | |
10.06.07, 15:41
|
#69 (linkki)
|
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja kala2 Ei tarvitse soitella sine, mutta "soitellaampas" Plazalle!
Katsotaan ne sinun nimimerkit ja kirjoittelut - kokonaisuus!
Koska vastuu tällä palstalla on heidän, koska he poistavat ja sensuroivat!
Itse . jos sallit - tahdon ihan rehellisesti löytää tälle palstalle ihan oikeaa keskustelukulttuuria, sellaista joka sopii lapsillekkin malliksi. | Pari kommenttia:
Olen esiintynyt ja esiinnyn edelleenkin täällä yhdellä nimimerkillä. Minulla ei ole enkä tarvitse sivupersoonia.
Sopivatko nuo sekoilusi lapsillekin malliksi? Millaisille lapsille?
| |
| | |
10.06.07, 15:46
|
#70 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sanottakoon, että eri tyyppiset ihmiset eivät ymmärrä toisiaan - miehet ja naiset ovat kuin eri planeetalta, turha sitä on alkaa selittelemään tai taistelemaan...
Itselläni ei esiinny sivupersoonia, mutta toivon että koko palsta ei ole huonokäytösten valtaama, takana olisi vain yksi ja sama...
mutta minkäs teet, jos ei niin ei.
Olisihan se niinkin, nyt kuin vihjaat, että itsestäsi vain tahdot kertoa - minä vain en hoksinut!
Tämä kirjoitelmasi kyllä tekee sen, että on toistoa, kiusaamisen tunnusmerkit täyttyvät -
| |
| | |
10.06.07, 15:52
|
#71 (linkki)
| | (Vierailija) | sallittua, toistaiseksi
Omat arviointi olen kirjoitellut ja perusteluni, miksi teen ja mitä...
Nähdäkseni täällä on toistaiseksi sallittu muutama nimimerkkikin - kaiketi niin kauan kuin kaikki menee hyvin, mutta ei tunnu menevän - senkin totesin jo aikaisemmin.
Tänne on soveliasta kirjoittaa joskus vaikka koko äivä - pitää sitten taas taukoa. Näyttää olevan kovasti tekstiä muiltakin, ihan niiltä ei vierailijoiltakin...
Tänne lienee mahdollista tehdä jotain sulkuja eli vaikka kolme viestiä samasta osoitteesta ja sitten sulku!
Elikkä palstanpitäjien arvioitavissa oleva juttu...
| |
| | |
10.06.07, 16:12
|
#72 (linkki)
| | (Vierailija) | Vieläkin asian/palstan ohi
Ite opiskelen hoitamaan hankaliakin tilanteita, mutta jotenkin tuntuu, että koulutus loppuu juuri siihen, kun sitä eniten tarvittaisiin!
etelä-Saimaa uutisoi tässä, että hoitajat käyvät itsepuolustuskursseja... kaiketi se on usein ainoa vaihtoehto, koska minusta tuntuu nytkin siltä, että rakentavaa keskustelua tai sopua ei synny - tietysti arvioin omaa osuuttani, että en joutuisi vastaaviin tilanteisiin enää ikinä!
Mutta aiheeseen eli kaiketi se on mahdotonta, että maailmanrauha syntyy - jotain ihmeellistä pitäisi tapahtua!
Joistakin asioista on vaikea puhua kenellekkään, mutta keskustella pitäisi - en tahtoisi olla senkään este, jos mahdollinen sivupersoona vihdoinkin uskaltautuu ulos kuoresta, hyvä niin!
| |
| | |
10.06.07, 16:18
|
#73 (linkki)
|
|
??
| |
| | |
10.06.07, 17:15
|
#74 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ite loukkaannuin tuolla ihan arkipäiväisissä jutuissa, kun tulin kehaisseeksi taitojani - oli just läpäisty periodi täysillä pisteillä, eri arvostelijoitten kautta....
se piti hiukan niinku kieltää - en tiedä sitten, onko se käytännössä niin, että vain korkein titteleillä/koulutuksella osaa...
Näinkö ne erimielisyydet ratkaistaan?
Esimekiksi myyjät ovat saaneet monenmoista koulutusta - luontaiset kyvyt osataan silti arvostaa.
posti toi julkaisun, että Jeesus seuraajineen on aina pilkattu - onko se sitten niin, että luontainen myyjä -asiakaspalvelija - on koulutettujen toveriensa, työnantajiensa ja vielä viranhaltijoidenkin pilkan kohde, kun jostain syystä katsotaan kuka määrää?
Minusta olisi hienoa, jos antaisitte palautetta näistäkin ajatuksista muutakin kuin suoranaista tyrmäystä!
| |
| | |
10.06.07, 17:37
|
#75 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kävikö suomi erillisotaa - määräsikö Neuvostoliitto?
Jos aina isompi voittaa - onhan se vaikeaa!
Helpostihan sitä ajattelee, että isommat ovat parempia asiassa kuin asiassa - siisvalta heille kaikkien eduksi!
Näin on ajateltu ja suomalaainen rakennuskulttuuri on siitä hyvä esimerkki - poljettiin vanha asiantuntemus ja rekennettin mätää!
| |
| | | | |