| | |
18.03.10, 12:39
|
#51 (linkki)
| | Vaari, morfar
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Joenmutka
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Linja pitää edelleen Vento, idioottimaisiin kysymyksiin en vastaa. Ja mahtoiko olla tarkoituskaan että minun pito vastata, antoihan tämänkertainen mudeirsi omat vastauksensa. Sääli vain että hänen ymmärryskykynsä on niin rajoittunut ettei vastauksissakaan ollut mitään tolkkua.
Huomasitko Vento kuinka huomionkipeä tämänkertainen mudeirsi on. Kun olin pari päivää poissa muissa tehtävissä niin hän vallan pahoitti pienen mielensä. | Ei, koska vastauksissasi ei ole tolkkua.
| |
| | |
18.03.10, 18:49
|
#52 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi 2 Tarkkailija, joka on tunnettu akressiivisesta kirjoittelusta, on ilmeisesti projektiensa kimpussa
koska ei ole kerennyt vastata kysymyksiin.
Mahtaako proktit liittyä esim. tällaiseen: Childhood in shadow of war. A psychological study on attitudes and emotional life of Israeli and Palestinian children. Current Research on Peace and Violence, 5,26-41.
| Oletko Vento pannut merkille että kaikilla mudeirseilla on tämä tapa heitellä peliin omituisia vihjailuja.
Niitä on tässä vuosien mittaan ollut jos jonkinlaisia. En ole koskaan niihin reagoinut koska ne tuntuvat olevan niin järjettömiä.
Varmaankin kyseinen kirjoittelija yrittää tuolla tavalla luoda itsestään kuvaa älykkäänä ja tietävänä ihmisenä. Homma vain ei oikein pelaa kun jutut aina jäävät kesken ja kun ne vihjailut ovat aina älyllisesti heikkotasoisia.
Tällä kertaa sitten tosiaan tuntuu olevan liikkeellä poikkeuksellisen huomionkipeä mudeirsi ja hän sitten jatkoi tällä lailla: "Muuten, lyön vetoa, että Tarkkailija kieltää em. projektin liittyvän häneen millään tavoin." Täytyy nyt sitten jäädä odottelemaan että palaako tämänkertainen mudeirsi kun katsoo menetetyn maineensa jossain välissä taas palautuneen, ehkä silloin saamme lisävalaistusta tuohon kyseiseen projektiin.
| |
| | |
18.03.10, 18:52
|
#53 (linkki)
| | Vaari, morfar
|
Taas puuta heinää, Tarkkailija.
| |
| | |
18.03.10, 19:36
|
#54 (linkki)
| | (Vierailija) | Tietääkö Tarkkailija tästä
SHARIA IN AMERICA
By Ayesha Ahmed
Omar M. Ahmad founder of CAIR said:'Islam isn't in America to be equal to any other faith, but to become dominant' he said. 'The Koran, the Muslim book of scripture, should be the highest authority in America , and Islam the only accepted religion on Earth,' he said.
Americans should give a serious thought to CAIR's agenda.. If Islam and sharia is adopted in America , It will be great.
Muslims are right. Non of the existing Islamic countries are truly Islamic, that is why they don't progress and most of them are poor, corrupt and miserable. We must implement 100% sharia and sunna to get full benefits of Islam. Inshallah we will try to do it in USA to make it the first real Muslim country after the days of rightly guided khalifas Consider the following advantages:
America can go to jihad against non Muslim countries. It will bring immense wealth in booty and millions of captured women. Canada and Mexico can be easy targets and are conveniently located for easy assault and hauling of booty.
Since slavery will be allowed government can open slave markets to sell it's 20% share of the captured women.
Captured women/slave-girls can provide affordable domestic help for house wives and clean enjoyable sex for their husbands
Enslaved men can be used as farm labor and factory workers at a much lower cost than unionized labor.
Unemployed men from the prohibited non Islamic businesses like TV, Photography, computers, mortgage companies, music industry etc can be hired as religious police for the Ministry of Prevention of Vice and Promotion of Virtues. They can be used to beat up women violating burqa laws, arrest men with undersize beards and whip the non religious types found loitering at prayer times.
Since men will be allowed four wives and unlimited number of slave girls, population boom will result in making the fastest growing religion grow even faster.
All non muslims will live under dhimmi rules and pay heavy Jizya. Budget deficits will be a thing of the past.
Stoning of adulterers, whipping of alcohol drinkers, cutting of hands and feet of thieves and beheadings of apostates can be carried out after Juma prayers on Fridays in the local stadium. Gate charge for this gory and exciting weekly spectacle can generate a lot of revenue.
Unemployed male gynecologists can be hired to carry out circumcisions of new male converts.
Female circumcision can be made mandatory to promote piety and holiness and discourage lewdness among women.
Marriage age for girls can be lowered to 6 years. That will reduce the burden of support of large poorer families and also promote a sunna, the tradition set by the holy prophet (peace be up on him).
Whole Ramadan will be declared as public holidays so that every one can pray and recite the Quran.. Why work in the only month in which all ibadah and Quran recitals are worth 70 times the normal sawab (reward)?
Shia Muslims on temporary out of town business assignments will be able to do a temporary marriage (Muta) and enjoy home comfort outside of home.
Since menstruation is a disease according to Quran all menstruating women will be given time off to rest in bed during their periods.
All toilet seats in the public rest rooms will be reoriented so that one does not defecate facing Mecca.
All public toilets will have buckets of stones instead of toilet tissues for claiming after defecation as a movement to implement sunna in the country.
Separate bins along roadside will be placed to drop bones and dried animal feces for jins to snack on.
Spiraling medical costs can be brought down by the following two prong approaches:
Imams can be placed in the clinics to recite Quranic ayas (verses) and blow on the patients and pray for them . Their fee will be a fraction of what doctor's charge.
All pharmacies will be required to dispense black cumin, honey, Indian incense and camel urine as cure for all diseases as recommended by the holy prophet (pbuh). The cost will be a fraction of today's medicines.
Spiralling prison costs will come down due to the following:
All men serving time for the crime of rape will be freed if four male witnesses had not testified in the trial. Even if four male witnesses had testified, the criminal will be freed under insanity provision , since only mentally insane will rape in front of four witnesses.
All men serving sentences for beating wives will be freed as under new American sharia law wife beating will be allowed.
All thieves will be freed after cutting their hands and feet.
All pedophiles will be freed as sex with children will not be against law any more.
All slayers of unbelievers will be freed if they converted to Islam.
All these result in savings and prosperity and happiness for all. InshaAllah!
| |
| | |
18.03.10, 20:14
|
#55 (linkki)
|
| Mudeirseja piisaa
Tuossa yllä on viesti jossa ei ole kuin otsikko suomeksi, kaikki muu englantia.
Kyseessä lienee taas joku uusi mudeirsi, edellinenhän kirjoitti näin: Lainaus:
12.8.08 09:56
mudeirsi 1 (vierailija)
Katsokaapas, moni nimimerkki Tarkkailija. Minä kun en englantia ymmärrä puhumattakaan muista kielistä...
| Pitäisikin kysyä tämänkertaiselta mudeirsilta että miten tuo juttu liittyy asiaan ja ymmärtääkö hän itse tuon tekstin sanoman.
| |
| | |
19.03.10, 07:34
|
#56 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Ei, koska vastauksissasi ei ole tolkkua. | Mistä sinä Vento tuollaiseen päädyit, enhän minä edes vastannut.
Asiallisiin ja aiheeseen liittyviin kysymyksiin kyllä pyrin vastaamaan ja ne ovat sitten aivan tolkullisia vastauksia.
Mutta tuollaisiin mudeirsimaisiin asiaan liittymättömiin kysymyksiin minun ei ole mitään syytä vastata, ne kun perustuvat mudeirsin tahallisiin väärinkäsityksiin ja pahansuopaan luonteeseen.
| |
| | |
19.03.10, 10:41
|
#57 (linkki)
| | Vaari, morfar
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Mistä sinä Vento tuollaiseen päädyit, enhän minä edes vastannut.
Asiallisiin ja aiheeseen liittyviin kysymyksiin kyllä pyrin vastaamaan ja ne ovat sitten aivan tolkullisia vastauksia.
Mutta tuollaisiin mudeirsimaisiin asiaan liittymättömiin kysymyksiin minun ei ole mitään syytä vastata, ne kun perustuvat mudeirsin tahallisiin väärinkäsityksiin ja pahansuopaan luonteeseen. | Taas sinulta pelkkää puuta heinää, hölötystä, Tarkkailija.
| |
| | |
19.03.10, 17:53
|
#58 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2006
| Pelkkä häirikkö Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Taas puuta heinää, Tarkkailija. |
Persekärpänen on ottanut itselleen oikeuden esiintyä tuomarina. Vaikka kirjoitukset paljastaa tylysti, ettei pysty muuhun kuin apinointiin.
Todella puolivillainen, alamittainen ja ällö tyyppi.
| |
| | |
19.03.10, 18:56
|
#59 (linkki)
| | Vaari, morfar
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja engel48 Persekärpänen on ottanut itselleen oikeuden esiintyä tuomarina. Vaikka kirjoitukset paljastaa tylysti, ettei pysty muuhun kuin apinointiin.
Todella puolivillainen, alamittainen ja ällö tyyppi. | Ikävä, että sinulla on sellaisia kärpäsiä, Engel. Sinun pitää olla tarkempi henkilökohtaisen hygieniasi kanssa.
Olet kertonut lopettaneesi jo niille puhumisen, se on hyvää edistystä. Minulla ei sen sortin kärpäsiä ole, kesäisin meillä päin on huonekärpäsiä, jotka pörräävät enimmäkseen ikkunoissa, mutta ei niille kukaan puhele.
| |
| | |
19.03.10, 19:03
|
#60 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja derechas Tarkkailija kuuluu näihin hämeenanttilan masinoimiin arabisosialismin ja islamin puolestapuhujiin Suomessa Varmaan ihan myötätunnosta kumartaa mekkaankin päin viis kertaa päivässä ja ja paastoo ramadan aikaan tämä vegaani siwari akavalainen porttivahti
Käyttäytyy ja pitää meitä muita vääräuskoisina eikä sen takia halua kommentoida ja vastata tyypilliseen ählämsöhlöm tapaan, harvinainen ja paha yhdistelmä stasikoulutettu punikki joka on kääntynyt ählyksi meilläpäin kutsuttaan el terrorista locoksi | Mitä mieltä olet Vento tästä kirjoituksesta?
Tietysti se kertoo aika paljon kirjoittajansa taustasta ja kotikasvatuksesta, aika paljon myös kirjoittajan ahdistuneisuudesta.
Mutta se tässä on mielenkiintoista että tämä kirjoittaja ryntää usein apuun kun Israelin ystävänä tunnettu kiihkoilija mudeirsi on pulassa. Toisaalta sitten täällä on myös tuo natsinimimerkki Gauleiter ja kun minä heitin hänelle kysymyksen niin derechas vastasi minä-muodossa. Melko erikoinen parivaljakko siis kyseessä, vai mitä Vento?
| |
| | |
19.03.10, 19:23
|
#61 (linkki)
| | Vaari, morfar
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Mitä mieltä olet Vento tästä kirjoituksesta?
Tietysti se kertoo aika paljon kirjoittajansa taustasta ja kotikasvatuksesta, aika paljon myös kirjoittajan ahdistuneisuudesta.
Mutta se tässä on mielenkiintoista että tämä kirjoittaja ryntää usein apuun kun Israelin ystävänä tunnettu kiihkoilija mudeirsi on pulassa. Toisaalta sitten täällä on myös tuo natsinimimerkki Gauleiter ja kun minä heitin hänelle kysymyksen niin derechas vastasi minä-muodossa. Melko erikoinen parivaljakko siis kyseessä, vai mitä Vento? | Sinulla on noita ihmeellisiä traumoja erilaisista nimimerkeistä, Tarkkailija. Tuokin kirjoituksesi oli pelkkää puuta heinää, vai eikö ollut, Engel?
| |
| | |
19.03.10, 19:36
|
#62 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi 2 Ja sitten Tarkkailijaan.
5. Jos ette ole anti-israelilainen eli antisemitisti, niin miksi kirjoitatte puolueellista paskaa arabit-Israel konfliktista yrittäen kaataa kaiken syyn Israelin niskaan unohtaen totuuden huomiomalla
vain arabien "totuuden" tai ns. puna-vihreän totuuden. | Oletko Vento kiinnittänyt huomiota siihen että kautta aikain kaikki nämä mudeirsit ovat olleet kovia valehtelijoita?
Nyt tämänkertainen mudeirsi väittää minun käyttävän jotain arabien tai puna-vihreiden totuutta.
Tosiasiassa minä olen ollut hyvin tarkkana käyttämieni lähteiden kanssa ja olen käyttänyt vain luotettavia länsimaisia lähteitä. Linkkejä arabi- tai puna-vihreän mediaan on turha etsiskellä.
Mutta kuten varmaan itsekin olet Vento huomannut niin totuudessa pysyminen on kovin vaikeaa näille mudeirseille, vai mitä?
| |
| | |
19.03.10, 19:48
|
#63 (linkki)
| | Vaari, morfar
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Oletko Vento kiinnittänyt huomiota siihen että kautta aikain kaikki nämä mudeirsit ovat olleet kovia valehtelijoita?
Nyt tämänkertainen mudeirsi väittää minun käyttävän jotain arabien tai puna-vihreiden totuutta.
Tosiasiassa minä olen ollut hyvin tarkkana käyttämieni lähteiden kanssa ja olen käyttänyt vain luotettavia länsimaisia lähteitä. Linkkejä arabi- tai puna-vihreän mediaan on turha etsiskellä.
Mutta kuten varmaan itsekin olet Vento huomannut niin totuudessa pysyminen on kovin vaikeaa näille mudeirseille, vai mitä? | Ja höpö höpö, Tarkkailija. Mudeirsi kirjoitti aivan asiallisesti. Sinun yksisilmäistä arabien puolusteluasi ja Israel-vihaasi olen minäkin kummastellut.
| |
| | |
19.03.10, 20:09
|
#64 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Ja höpö höpö, Tarkkailija. Mudeirsi kirjoitti aivan asiallisesti. Sinun yksisilmäistä arabien puolusteluasi ja Israel-vihaasi olen minäkin kummastellut. | Onko Vento tahallinen valehtelu ja jatkuva vihankylvösivujen linkittäminen sinusta siis asiallista?
Jotta et Vento osoittautuisi moninikin lisäksi myös valehtelijaksi niin anna näytteitä kirjoituksistani joissa olisi väittämääsi yksisilmäistä arabien puolustelua tai Israel-vihaa.
Noilta rekisteröitymättömiltä rupusakin edustajilta ei tietenkään mitään voi odottaakaan mutta sinulta Vento pitäisi pystyä edellyttämään että perustelet väitteesi.
| |
| | |
20.03.10, 08:17
|
#65 (linkki)
|
| Kokeilu ohi, tulosten aika Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Ei, koska vastauksissasi ei ole tolkkua. | Vento edelleen vaatii muilta sellaista jota ei itse noudata. Vuosien mittaan olen laskurin kanssa kokeillut että saisiko Vennolta vastauksia. Ei se ole yleensä onnistunut.
Tuon yllä olevan Vennon kommentin innoittamana päätin sitten kokeilla että tulisiko vastauksia, tulisiko tolkullisia vastauksia.
Tilannehan oli sinänsä herkullinen, Vennon sankari oli taas kerran ilmoittanut tiukan maanisen vaiheen jälkeen vetäytyvänsä ja näin ollen sitten oli selvää tarvetta apulaisen suorittamalle jälkihoidolle.
No esitin siis kysymykseni ja tässä sitten ovat saamani vastaukset:
1) Taas puuta heinää, Tarkkailija.
2) Taas sinulta pelkkää puuta heinää, hölötystä, Tarkkailija.
3) Sinulla on noita ihmeellisiä traumoja erilaisista nimimerkeistä, Tarkkailija. Tuokin kirjoituksesi oli pelkkää puuta heinää, vai eikö ollut, Engel?
4) Ja höpö höpö, Tarkkailija. Mudeirsi kirjoitti aivan asiallisesti. Sinun yksisilmäistä arabien puolusteluasi ja Israel-vihaasi olen minäkin kummastellut.
Eivät nuo nyt kovin tolkullisia vastauksia sitten olleet, varsinaiseen asiaan ei Vento kiinnittänyt mitään huomiota, pääpaino oli taas minussa, mutta sehän onkin jo tuttua että asian sijaan Vento keskustelee kirjoitusvirheistä ja muista kirjoittajista.
Viimeiseen kysymykseeni Vento ei sitten muuten enää vastannutkaan, taisi olla liian vaikea.
| |
| | |
20.03.10, 13:15
|
#66 (linkki)
| | Vaari, morfar
|
Luuletko, Tarkkailija, että täällä kaikki ovat aamuvarhaisesta yömyöhään päivystämässä niin kuin sinä? Tuon viime puheenvuorosi aikaan minnä jo painuin yöpuulle.
| |
| | |
20.03.10, 14:48
|
#67 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Luuletko, Tarkkailija, että täällä kaikki ovat aamuvarhaisesta yömyöhään päivystämässä niin kuin sinä? Tuon viime puheenvuorosi aikaan minnä jo painuin yöpuulle. | Niin olihan se minun viestini kirjoitettu niinkin myöhään kuin 20:09. Muutama iltakahdeksan jälkeen kirjoitettu viesti kyllä sinulla näkyy tässä keskustelussa olevan joten aika minuutipeliksi se sitten meni. Mikä muuten Vento sinua valvotti 13.3.2010 kun kirjoitit vielä kello 20:28?
Mutta ei hätiä, voithan sinä vastata nyt sitten myöhemmin näihin kysymyksiin. Onko Vento tahallinen valehtelu ja jatkuva vihankylvösivujen linkittäminen sinusta siis asiallista?
Jotta et Vento osoittautuisi moninikin lisäksi myös valehtelijaksi niin anna näytteitä kirjoituksistani joissa olisi väittämääsi yksisilmäistä arabien puolustelua tai Israel-vihaa.
Noilta rekisteröitymättömiltä rupusakin edustajilta ei tietenkään mitään voi odottaakaan mutta sinulta Vento pitäisi pystyä edellyttämään että perustelet väitteesi. | |
| | |
21.03.10, 13:59
|
#68 (linkki)
| | Vaari, morfar
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Niin olihan se minun viestini kirjoitettu niinkin myöhään kuin 20:09. Muutama iltakahdeksan jälkeen kirjoitettu viesti kyllä sinulla näkyy tässä keskustelussa olevan joten aika minuutipeliksi se sitten meni. Mikä muuten Vento sinua valvotti 13.3.2010 kun kirjoitit vielä kello 20:28?
Mutta ei hätiä, voithan sinä vastata nyt sitten myöhemmin näihin kysymyksiin. Onko Vento tahallinen valehtelu ja jatkuva vihankylvösivujen linkittäminen sinusta siis asiallista?
Noilta rekisteröitymättömiltä rupusakin edustajilta ei tietenkään mitään voi odottaakaan mutta sinulta Vento pitäisi pystyä edellyttämään että perustelet väitteesi. | Voi voi, Tarkkailija. En minä nukkumaan joka päivä mene samaan aikaan. Nyt meillä oli tyttären 7-vuotias poika kylässä kolme päivää. Vaarilla riitti touhua väsyksiin asti. Laskettiin pulkalla mäkeä, lämmitettiin saunaa, luettiin kirjoja, pelattiin pelejä. Kyllä siinä tämän ikäinen ukkeli jo väsyy.
En minä sinulle mitään näytteitä kirjoituksistasi rupea etsimään. Kaikki puheenvuorosi Israelin asiassa osoittavat yksisilmäisen - ja väärän - arabimyönteisyytesi.
Enhän minä ole "moninikki", älä nyt sitäkin asiaa vääristele.
| |
| | |
21.03.10, 23:07
|
#69 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Voi voi, Tarkkailija. En minä nukkumaan joka päivä mene samaan aikaan. Nyt meillä oli tyttären 7-vuotias poika kylässä kolme päivää. Vaarilla riitti touhua väsyksiin asti. Laskettiin pulkalla mäkeä, lämmitettiin saunaa, luettiin kirjoja, pelattiin pelejä. Kyllä siinä tämän ikäinen ukkeli jo väsyy.
En minä sinulle mitään näytteitä kirjoituksistasi rupea etsimään. Kaikki puheenvuorosi Israelin asiassa osoittavat yksisilmäisen - ja väärän - arabimyönteisyytesi.
Enhän minä ole "moninikki", älä nyt sitäkin asiaa vääristele. | No niin, Vento olet siis taas hereillä.
Helppo on siis Vento sinun heitellä perusteettomia väitteitä, mutta kun pitäisi seistä sanojensa takana niin siihenhän sinusta ei koskaan ole. Ole kuitenkin varovainen perustelemattomien syytöstesi kanssa, olethan jo aiemmin saanut niistä ylläpidon huomautuksen.
Mutta vastaustahan et taaskaan Vento antanut. Väitit mudeirsin kirjoittavan aivan asiallisesti ja minä esitin siihen asiallisen kysymyksen: Onko Vento tahallinen valehtelu ja jatkuva vihankylvösivujen linkittäminen sinusta siis asiallista? Edelleen tuo kysymys on siis Vento sinulta vastaamatta.
| |
| | |
22.03.10, 07:59
|
#70 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Pohojose valakiasa
|
Kun tuo vanha alustus on taas putkahtanut esiin, niin minäkin vastaan siinä esitetyyn kysymykseen.
Kyllä tiesin, että ETYK-tarkkailija valehtelee !
| |
| | |
22.03.10, 08:39
|
#71 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi 2 SHARIA IN AMERICA
By Ayesha Ahmed
Omar M. Ahmad founder of CAIR said:'Islam isn't in America to be equal to any other faith, but to become dominant' he said. 'The Koran, the Muslim book of scripture, should be the highest authority in America , and Islam the only accepted religion on Earth,' he said.
Americans should give a serious thought to CAIR's agenda.. If Islam and sharia is adopted in America , It will be great.
Muslims are right. Non of the existing Islamic countries are truly Islamic, that is why they don't progress and most of them are poor, corrupt and miserable. We must implement 100% sharia and sunna to get full benefits of Islam. Inshallah we will try to do it in USA to make it the first real Muslim country after the days of rightly guided khalifas Consider the following advantages:
America can go to jihad against non Muslim countries. It will bring immense wealth in booty and millions of captured women. Canada and Mexico can be easy targets and are conveniently located for easy assault and hauling of booty.
Since slavery will be allowed government can open slave markets to sell it's 20% share of the captured women.
Captured women/slave-girls can provide affordable domestic help for house wives and clean enjoyable sex for their husbands
Enslaved men can be used as farm labor and factory workers at a much lower cost than unionized labor.
Unemployed men from the prohibited non Islamic businesses like TV, Photography, computers, mortgage companies, music industry etc can be hired as religious police for the Ministry of Prevention of Vice and Promotion of Virtues. They can be used to beat up women violating burqa laws, arrest men with undersize beards and whip the non religious types found loitering at prayer times.
Since men will be allowed four wives and unlimited number of slave girls, population boom will result in making the fastest growing religion grow even faster.
All non muslims will live under dhimmi rules and pay heavy Jizya. Budget deficits will be a thing of the past.
Stoning of adulterers, whipping of alcohol drinkers, cutting of hands and feet of thieves and beheadings of apostates can be carried out after Juma prayers on Fridays in the local stadium. Gate charge for this gory and exciting weekly spectacle can generate a lot of revenue.
Unemployed male gynecologists can be hired to carry out circumcisions of new male converts.
Female circumcision can be made mandatory to promote piety and holiness and discourage lewdness among women.
Marriage age for girls can be lowered to 6 years. That will reduce the burden of support of large poorer families and also promote a sunna, the tradition set by the holy prophet (peace be up on him).
Whole Ramadan will be declared as public holidays so that every one can pray and recite the Quran.. Why work in the only month in which all ibadah and Quran recitals are worth 70 times the normal sawab (reward)?
Shia Muslims on temporary out of town business assignments will be able to do a temporary marriage (Muta) and enjoy home comfort outside of home.
Since menstruation is a disease according to Quran all menstruating women will be given time off to rest in bed during their periods.
All toilet seats in the public rest rooms will be reoriented so that one does not defecate facing Mecca.
All public toilets will have buckets of stones instead of toilet tissues for claiming after defecation as a movement to implement sunna in the country.
Separate bins along roadside will be placed to drop bones and dried animal feces for jins to snack on.
Spiraling medical costs can be brought down by the following two prong approaches:
Imams can be placed in the clinics to recite Quranic ayas (verses) and blow on the patients and pray for them . Their fee will be a fraction of what doctor's charge.
All pharmacies will be required to dispense black cumin, honey, Indian incense and camel urine as cure for all diseases as recommended by the holy prophet (pbuh). The cost will be a fraction of today's medicines.
Spiralling prison costs will come down due to the following:
All men serving time for the crime of rape will be freed if four male witnesses had not testified in the trial. Even if four male witnesses had testified, the criminal will be freed under insanity provision , since only mentally insane will rape in front of four witnesses.
All men serving sentences for beating wives will be freed as under new American sharia law wife beating will be allowed.
All thieves will be freed after cutting their hands and feet.
All pedophiles will be freed as sex with children will not be against law any more.
All slayers of unbelievers will be freed if they converted to Islam.
All these result in savings and prosperity and happiness for all. InshaAllah! | SHARIA IN AMERICA
By Ayesha Ahmed
Mikään tämän hetkisistä Islamilaisista valtioista ei ole todella islamilainen. Sen vuoksi ne eivät kehity ja useimmat niistä ovat köyhiä, korruptoituneita ja surkeita. Meidän täytyy toteuttaa 100 %:nen Sharia ja Sunna saadaksemme täyden hyödyn irti Islamista. Insallah, me tulemme tekemään sen Yhdysvalloissa ja se tulee olemaan ensimmäinen todellinen muslimivaltio todellisten kalifien johtamana. Tästä seuraa seuraavat edut:
Amerikka voi ryhtyä Jihadiin eli Pyhään Sotaan vääräuskoisia valtioita vastaan. Siitä seuraa suunnaton vauraus ryöstösaaliina ja miljoonittain vangiksi saatuja naisia. Kanada ja Meksiko voivat olla helppoja kohteita ja niiden sijainti mahdollistaa mukavan hyökkäyksen ja ryöstösaaliin kuljettamista ajatellen.
Koska orjuus tullaan sallimaan, hallitus voi avata orjamarkkinat ja myydä 20 %:in osuudella vangittuja naisia.
Kaapatut naiset/orjatytöt voivat tehdä kotitöitä ja auttaa talon vaimoja ja tarjota nautittavaa seksiä heidän aviomiehilleen.
Orjiksi saatuja miehiä voidaan käyttää maataloustyöhön ja tehdastyöläisinä paljon halvemmin kustannuksin kuin ammattiliiton työväkeä.
Niitä työmiehiä, jotka jäävät työttömiksi Islamin estäessä liiketoimia, kuten TV:tä, valokuvausta, tietokoneita, asunnon välittäjiä, musiikkiteollisuutta jne. voidaan työllistää uskonnollisina poliiseina Siveettömyyden Estämis- ja Hyveiden Edistämisministeriön palveluksessa. Heitä voidaan käyttää lyömään naisia, jotka rikkovat burqa-lakeja, pidättämään miehiä alimittaisista parroista ja ruoskimaan uskonnottomia tyyppejä, jotka vetelehtivät rukousten aikana.
Koska miehille tullaan sallimaan neljä vaimoa ja rajoittamaton määrä orjatyttöjä, siitä seuraa väestöräjähdys, jonka tuloksena nopeimmin kasvava uskonto kasvaa vielä nopeammin.
Kaikki vääräuskoiset tulevat elämään dhimmi-sääntöjen alaisina ja maksavat raskasta Jiziya-veroa. Budjettivajeet tulevat olemaan historiaa.
Avionrikkojien kivittäminen, alkoholin juojien ruoskiminen, varkaiden käsien ja jalkojen katkominen voidaan suorittaa Juma-rukousten jälkeen perjantaisin paikallisella stadionilla. Tämän verisen ja jännittävän näytelmän porttimaksut voivat tuottaa paljon verotuloja.
Työttömiksi jääneet miespuoliset gynekologit voidaan palkata suorittamaan uusien miespuolisten käännynnäisten ympärileikkauksia.
Naisten ympärileikkaukset voidaan tehdä pakollisiksi edistämään hartautta ja pyhyyttä ja estämään säädyttömyyttä naisten keskuudessa.
Tyttöjen avioliittoikä voidaan laskea kuuteen ikävuoteen. Tämä tulee vähentämään köyhien suurten perheiden elatustaakkaa ja myös edistämään Sunnaa, Pyhän Profeetan (Rauha olkoon hänelle) asettamaa perinnettä.
Koko Ramadan-aika voidaan julistaa julkisiksi pyhäpäiviksi, jotta jokainen voi rukoilla ja lausua Koraania. Miksi työskennellä sinä ainoana kuukautena, jolloin Ibadah ja Koraanin lausuminen on 70 kertaa normaalia sawab´ia (palkkiota) arvokkaampi.
Shiia-muslimit ollessaan asioimassa kaupunkien ulkopuolella pystyvät solmimaan väliaikaisen avioliiton (Muta) ja nauttimaan kodin iloista kodin ulkopuolella.
Koska Koraanin mukaan kuukautisvaivat on sairaus, kaikille kuukautisista kärsiville naisille tulee antaa aikaa vuodelepoon näiden kausien aikana.
Kaikki vessan istuimet julkisissa käymälöissä täytyy suunnata uudestaan niin, että kukaan ei ulosta katsellen Mekkaan päin.
Kaikissa julkisissa käymälöissä täytyy olla sankoja täynnä kiviä vessapaperin sijasta ulostuksen jälkeistä puhdistusta varten Sunnan parantamiseksi maassa.
Teiden varsille tullaan sijoittamaan roskapönttöjä luiden ja kuivattujen eläinjätteiden pistämistä varten, joista jinit (paholaiset) voivat syödä niitä.
Jatkuvasti nousevat lääkekustannukset voidaan saada laskemaan seuraavalla kahdella tavalla:
Imaameja voidaan sijoittaa klinikoille lausumaan Koraanin ayas (säkeitä) ja puhaltamaan potilaita ja rukoilemaan heidän puolestaan. Heidän palkkionsa tulee olemaan murto-osa tohtorin palkkiosta.Kaikki apteekit velvoitetaan hankkimaan mustaa kuminaa, hunajaa, intialaista suitsutusta ja kamelin virtsaa hoitokeinoina kaikkiin sairauksiin aivan kuten Pyhä Profeetta (Phub) suosittelee. Niiden hinta tulee olemaan murto-osa tämän päivän lääkkeiden hinnasta.
Kohoavat vankilakustannukset saadaan alas seuraavalla tavalla:
Kaikki raiskauksesta tuomitut miehet tullaan vapauttamaan, ellei oikeudenkäynnissä löydy neljää miestodistajaa. Vaikkakin neljä miestodistajaa olisi todistanut, rikollinen tullaan vapauttamaan mielenvikaisuuden perusteella, koska vain henkisesti sairaat voivat raiskata neljän todistajan edessä.
Kaikki miehet, jotka on tuomittu vaimojensa lyömisestä tullaan vapauttamaan, koska uuden Amerikan Sharia-lain perusteella vaimon lyöminen tullaan sallimaan.
Kaikki varkaat tullaan vapauttamaan sen jälkeen, kun heidän kätensä ja jalkansa on leikattu pois.Kaikki pedofiilit tullaan vapauttamaan, koska seksi lasten kanssa ei ole enää lakia vastaan.
Kaikki uskottomien tappajat tullaan vapauttamaan, jos he kääntyvät Islamin uskoon.
Kaikista näiden säästöjen seurauksena saadusta varallisuudesta ja onnellisuudesta olkoon kiitos Allahille. InshaAllah.
Tiesittekö Tarkkailija tästä islamin suunnitelmasta. Oletteko jo tehnyt tarpeelliset valmistelut esim. WC:n uudelleen järjestelyt jne.
Huolimatta Psykologian professorin tittelistä saatatte elää omassa pilvilinnassanne täysin tietämättömänä mm. yllä olevasta. Mutta luettuanne tuon huomaatte varmaan, että Psykologian professorin tittelistä ei ole mitään hyötyä teille. Tulee mieleen ainoastaan erään imaamin antama titteli kaltaisillenne perässä hiihtäjille: hyödyllinen idiootti.
| |
| | |
22.03.10, 09:00
|
#72 (linkki)
|
| Linja pitää Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi 2
Tiesittekö Tarkkailija tästä islamin suunnitelmasta. Oletteko jo tehnyt tarpeelliset valmistelut esim. WC:n uudelleen järjestelyt jne. | Kuten jo monasti olen sanonut niin idiootimaisiin kysymyksiin ei kannata vastata, ne vain ovat osoituksia esittäjänsä ongelmista.
Sen suhteenkin linja tuntuu jatkuvan samana että edeltäjiensä lailla tämänkertainen mudeirsikin on irtautunut reaalimaailmasta.
| |
| | |
22.03.10, 09:12
|
#73 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pate45 Kun tuo vanha alustus on taas putkahtanut esiin, niin minäkin vastaan siinä esitetyyn kysymykseen.
Kyllä tiesin, että ETYK-tarkkailija valehtelee ! | Miten muuten Pate on, selvisikö sinulle mistä on kyse. Alustuksen otsikkona oli tosiaan: Valehteleeko Tarkkailija vai ettekö tiennyt
mutta se jäi täysin selvittämättä että missä, miten ja milloin väitetty valehteleminen olisi tapahtunut.
Itse veikkaan että alustus on vain mudeirsin katkeruuden ilmentymä, hän kun on jäänyt niin usein kiinni valheista.
Miten muuten Pate etenee se valheiden luokittelu. Yhden kirjaimen kirjoitusvirhe merkitsee sinulle valhetta, olisiko tässä kyse jo emävalheesta: Lainaus:
23.04.07, 06:45 #1 (linkki) Pate45
Sijainti: Pohojose valakiasa
Viestejä: 6112 Katainen pohti Halosen osallitumista EU kokouksiin !
Uusi valtionvarainministeri Jouni Katainen (kokoomus) nosti rohkeasti kissan pöydälle ja hän haluasi hallituksen käsittelevän hänen korkeutensa Halosen osallitumisesta EU:n kokouksiin.
| | |
| | |
22.03.10, 10:44
|
#74 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Pohojose valakiasa
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Miten muuten Pate on, selvisikö sinulle mistä on kyse. Alustuksen otsikkona oli tosiaan: Valehteleeko Tarkkailija vai ettekö tiennyt
mutta se jäi täysin selvittämättä että missä, miten ja milloin väitetty valehteleminen olisi tapahtunut.
Itse veikkaan että alustus on vain mudeirsin katkeruuden ilmentymä, hän kun on jäänyt niin usein kiinni valheista.
Miten muuten Pate etenee se valheiden luokittelu. Yhden kirjaimen kirjoitusvirhe merkitsee sinulle valhetta, olisiko tässä kyse jo emävalheesta: | ================================================== ===
Toveri ETYK-tarkkailija, luokituksesta en tiedä, mutta kun kysyt tai paremminkin arvelet olisiko kyse jo emävalheesta, niin minä vastaan ja tunnustan, kyllä se on emävalhe jonka minä olen aivan itse tehnyt.
Toveri ETYK-tarkkailija, meillä on se iso ero, että minulla on kanttia tunnustaa jopa valheet, kun sinä ETYK-tarkkailija selittelet tyliin, en minä, mutta, kun tuo kummin kaiman eno etc.... selittelet selittämästä päästyäsi, kun ei ole selkärankaa reilusti tunnustaa valheitaan.
| |
| | |
22.03.10, 10:58
|
#75 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pate45 ================================================== ===
Toveri ETYK-tarkkailija, luokituksesta en tiedä, mutta kun kysyt tai paremminkin arvelet olisiko kyse jo emävalheesta, niin minä vastaan ja tunnustan, kyllä se on emävalhe jonka minä olen aivan itse tehnyt. | Kiitän Pate, asia on siis selvä. Minulle sattuu aika ajoin kirjoitusvirheitä ja sinä päästelet emävalheita.
Edetään siis entiseen malliin.
| |
| | | | |