Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Ajassa etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ajassa > Ulkomaat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.08.10, 19:48   #26 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Näytä viesti
Otsikko siis kuului näin:
Why you can never, SHOULD NEVER, try to make peace with Muslims.

Otsikon alla oleva teksti puolestaan on tällainen:

"Muslims look at ‘peace’ treaties as temporary periods of non-warfare, never valid for more than ten years. Hamas has recently been talking about a ‘peace’ treaty with Israel – for ten years. Muslims say the opposite of tyranny is justice. And Islamic justice means killing the infidels."

Eiköhän otsikko ja teksti yhdessä kerro että kenen mielestä ei pidä edes pyrkiä rauhaan muslimien kanssa.

Tietenkin asia on niin että tälle alla olevalle mudeirsille nuo tekstit eivät kylläkään kerro mitään, no mudeirsejahan täällä tosiaan riittää vähän joka lähtöön ja vähän kaiken tasoisia, tai tasottomia.
Jaha, toivo paremmasta ja kehityskelpoisesta tarkkailijasta on mennyt. Liekö syynä perjantai.
Monet henkilöthän menevät sekaisin ns. perjantai pullon ostettuaan ja nauha jää päälle. Jotkut taas poimivat erilleen lauseita itse asiayhteydestä ja nauha jää silloinkin päälle. Mutta kun ei muuta asiaa pysty enää esittämään niin lukeehan noitakin. Toimittajasta vaan jää vähän ihmeellinen kuva.
  Vastaa viestiin
08.08.10, 16:50   #27 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

Muslimi presidentti Obaman kannatus laskee samalla tavalla kuin lehmän häntä.
Muslimi presidentti Obamaa vaaditaan yhä kiihkeämmin oikeuteen sillä hän tuhoaa
Yhdysvallat. Hän on viemässä Yhdysvaltoja kommunismin ja sosialisoinnin tielle.
Joka yhdeksäs amerikkalainen on sitä mieltä että hän on ulkomaalainen ja hänen
pitäisi erota välittömästi virastaan!
Kuten al-Qaedan ykkösmies on joskus videoidussa puheessaan sanonut muslimien
tuhoavan Amerikkalaisen yhteiskunnan soluttautumalla sinne vähin äänin.
Täällä Plazan Ulkomaanosastolla on eräs henkilö joka väittää minun valehtelavan,
mutta nyt hän on kutistunut pieneksi ns. napanöyhtä palleroksi, ei minun vaan
totuuden edessä. Kaikki se uho mitä tämä pallero on muita ja minua kohtaan osoittanut
vuosien varrella on ollut turhaa, sillä sanonan mukaan: "Valheella on lyhyet jäljet!"
Presidentti Obama jonka toinen nimi on Hussein, on muslimi!
  Vastaa viestiin
11.08.10, 20:59   #28 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi Näytä viesti
"Valheella on lyhyet jäljet!"
Presidentti Obama jonka toinen nimi on Hussein, on muslimi!
Uusin mudeirsi-valhe.
  Vastaa viestiin
11.08.10, 21:27   #29 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

Lainaus:
Uusin mudeirsi-valhe.
tarkkailijalla saattaa olla väittämänsä todistamisessa melkoisia vaikeuksia.
  Vastaa viestiin
11.08.10, 21:58   #30 (linkki)

Lainaus:
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija
Uusin mudeirsi-valhe.
tarkkailijalla saattaa olla väittämänsä todistamisessa melkoisia vaikeuksia.
No ei sitten pienintäkään vaikeutta. Asiahan on päivänselvä. Tässä pieni ote Wikipediasta jossa Obama itse kertoo omista vanhemmistaan; äiti kristitty, isä ateisti ja isäpuoli taas ei pitänyt uskontoa mitenkään hyödyllisenä. Joka tapauksessa Obama kastettiin jo yli 20 vuotta sitten kristityksi ja on siitä lähtien ollut harras kristitty.

Tässä muuten kannattaa miettiä tarkkaan kun puhutaan Obaman uskonnollisesta vakaumuksesta. Kannattaako luottaa Obamaan itseensä vai jatkuvasti valheistaan kiinni jääneeseen Obaman vihaajaan.

Lainaus:
Obama is a Christian whose religious views developed in his adult life. In The Audacity of Hope, Obama writes that he "was not raised in a religious household". He describes his mother, raised by non-religious parents (whom Obama has specified elsewhere as "non-practicing Methodists and Baptists") to be detached from religion, yet "in many ways the most spiritually awakened person that I have ever known". He describes his father as "raised a Muslim", but a "confirmed atheist" by the time his parents met, and his stepfather as "a man who saw religion as not particularly useful". Obama explained how, through working with black churches as a community organizer while in his twenties, he came to understand "the power of the African-American religious tradition to spur social change".[258] He was baptized at the Trinity United Church of Christ in 1988 and was an active member there for two decades.[259] Obama resigned from Trinity during the Presidential campaign after controversial statements made by Rev. Jeremiah Wright became public.[260] After a prolonged effort to find a church to attend regularly in Washington, Obama announced in June 2009 that his primary place of worship would be the Evergreen Chapel at Camp David.[261]
http://en.wikipedia.org/wiki/Barack_Obama
  Vastaa viestiin
12.08.10, 06:28   #31 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

Lainaus:
No ei sitten pienintäkään vaikeutta. Asiahan on päivänselvä. Tässä pieni ote Wikipediasta jossa Obama itse kertoo omista vanhemmistaan; äiti kristitty, isä ateisti ja isäpuoli taas ei pitänyt uskontoa mitenkään hyödyllisenä. Joka tapauksessa Obama kastettiin jo yli 20 vuotta sitten kristityksi ja on siitä lähtien ollut harras kristitty.

Tässä muuten kannattaa miettiä tarkkaan kun puhutaan Obaman uskonnollisesta vakaumuksesta. Kannattaako luottaa Obamaan itseensä vai jatkuvasti valheistaan kiinni jääneeseen Obaman vihaajaan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Barack_Obama

YouTube - Obama Admits He Is A Muslim

On syytä kuunnella tarkkaan.
  Vastaa viestiin
12.08.10, 07:59   #32 (linkki)

Lainaus:

Muistatkos Vento kuinka edellinen mudeirsi ennen nimenvaihtoaan jallitti sinua; ilmoitti lopettavansa, sinä toivotit hyvät jatkot, mutta ei sitten lopettanutkaan.
Kun katsoo nykyistä lähes maanista kirjoitustahtia niin tulee melkein mieleen että kyseessä olisi täyspäiväinen kirjoittaja. Siihen viittaa myös se valtava videotulva ja linkkimäärä joka viesteissä on, aikaa ei taida paljoa muulle jäädä kuin kirjoittelulle.

Mutta säälittävän videon tämänkertainen mudeirsi kuitenkin laittoi. Lause sieltä, toinen täältä, kaikki asiayhteydestään irroitettuja.
Kun nämä Obama-vihan lietsojat näkyvät olevan niin mieltyneitä videoihin niin antasin heille pienen vinkin. Pestatkaa oma kuvaaja seuraamaan Obamaa. Voisi sitten katsoa että käykö presidentin tie moskeijaan vaiko kristilliseen kirkkoon. Tosin tuossa on se ikävä mahdollisuus että videon tulokset eivät olisikaan käyttökelpoisia, eivät sopisikaan vihanlietsontaan.

Mutta annan sinulle Vento hyvän neuvon tuohon mudeirsi-videon katsontaan. Älä pelkästään katso tarkkaan vaan myös lue tarkkaan.
Videon alussa kun on tällainen teksti.
"Tämän videon käsikirjoittajat, tuottajat, toimittajat tai julkaisijat eivät totea, väitä tai vihjaa että Barack Hussein Obama olisi muslimi tai että Obama itse olisi väittäinyt tai myöntänyt olevansa muslimi."

Aika mielenkintoinen lainopillisluontoinen lausuma, vai mitä Vento. Ja todella mielenkiintoista on se että tällaisen videonpätkän taustalla on noin laaja tuottajaorganisaatio. Viittaa taas selkeästi siihen että Obaman vihaajat ovat erittäin hyvin järjestäytyneet ja rahaakin taitaa olla käytössä.

Olemme siis Vento edelleen samassa tilanteessa kuin aiemminkin. Kannattaa mieluummin uskoa Obamaan itseensä kuin Obaman vihaajiin.
  Vastaa viestiin
12.08.10, 09:13   #33 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

Lainaus:

Kannattaa luottaa tarkkailijaan ennemmin kuin hänen kanssaan erimieltä oleviin.
Obaman viime vuotinen lämmin tervehdys Ramadankuun alkamisen kunniaksi.

YouTube - President Obama Gives Ramadan Message
  Vastaa viestiin
12.08.10, 15:37   #34 (linkki)

Lainaus:
Kannattaa luottaa tarkkailijaan ennemmin kuin hänen kanssaan erimieltä oleviin.
Obaman viime vuotinen lämmin tervehdys Ramadankuun alkamisen kunniaksi.
Huomasitko Vento kuinka tämän mudeirsin uho on laantunut.
Ensin tuli julkea valhe että Obama on muslimi.
Sitten tuli video jonka alussa jo oli lakitekninen teksti ettei siinä väitetä Obaman olevan muslimi eikä Obaman itse sanoneen olevansa muslimi.
Ja nyt sitten viimeisimpänä tuollainen hupijuttu jostain tervehdyksestä.

USA:ssa presidentit ovat tunnettuja siitä että he haluavat pitää hyviä suhteita yllä kaikkiin mahdollisiin tahoihin ja niin sitten tulee noita tervehdyksiä milloin kenellekin. Tuli sen tiimoilta mieleen että olen tainnut uutiskuvissa nähdä kutakuinkin kaikki USA:n presidentit kipa päässään.
Lainaus:
Kipa (hepreaksi ‏כִּפָּה‎, jiddišiksi jarmulka tai jarmulke) on juutalaisten käyttämä ohut, pyöreä kalotin tapainen päähine.
Kipa ? Wikipedia

Obamasta en ollut varma joten tein pienen haun ja heti tärppäsi. Katsopa siis Vento mikä mudeirsin muslimiksi väittämällä Obamalla on päässään.
Ja muista Vento mudeirsin ohje; kannattaa luottaa minuun enemmän kuin Obaman vihaajiin.
Obama visits Jewish shrine | Video | Reuters.com
  Vastaa viestiin
12.08.10, 17:35   #35 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

Another Obama puzzle: 3rd grade in 2 countries?

Tämä päivä on mennytkin ilman sen suurempia paineita lukuun ottamatta sodan vaaraa ja sen läheisyyden tuntua. Pohjoisessa Hez´bollah ja Gazan terroristivaltiossa, unohtamatta Syyria ja Irania joknka tahtipuikon mukaan islamistiterroristit tanssivat ja tappavat omiaan ja naapureita.

Mutta itse aiheeseen, siitä kun on joidenkin nenä alkanut punoittaa niin kuin Ferrarin nokka. Se tuo Puna kertoo jo kirjoittajasta paljon niin nimen kuin politiikan suhteen.
  Vastaa viestiin
12.08.10, 18:33   #36 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

US:n Kansalaiset vs. Barak Hussein Obama

YouTube - U.S. Citizens vs. Barack Hussein Obama

Kukahan tämän on ohjannut, käsikirjoittanut sanoittanut ja tuottanut...

Kipa, kalotti, myssy. Tottahan asusteeseen kuuluu vielä alusvaatteet ja päällysvaatteet sekä sukat ja kengät joista viimemainitut muslimi Obama ottaa paitsi nukkumaan mennessä niin myös moskeijaan mennessään.

Olen pahoillani tarkkailija, mutta minä en voi muuta kuin nauraa (hyväntahtoisesti) teidän typeryydelle. Tai sitten itkeä. Teidän asemessa hakeutuisin johonkin parantolaan hengähtämään.
Katsokaas moninikki tarkkailija, te olette ajanut itse itsenne nurkkaan ja siellä on narsistin paha olla. Niin kauan kuin minä kirjoitan tulen välillä antamaan teille narua lisää mutta lopulta taidan vetäistä maton altanne. Narsistit ovat ilmeisesti masokisteja. Saanko kutsua teitä narskuksi, oletteko rekisteröitynyt facebookiin jne. Te voitte vastailla kaikkea vaikka minä en kyselisikään.
Huomannette millaisen pidän teitä. Teidän mitä ilmeisimmin pitäisi dhimminäkin viettää nyt Ramadania, syödä pimeän aikaan ja myös tupakointi tulee jättää pimeeän. Onhan siellä eräs muukin säädös, mutta sitä tuskin tarvinnee erikseen sinkuille mainita. Ramadan alkoi eilen jos ette satu muistamaan tai tietämään.
  Vastaa viestiin
12.08.10, 20:56   #37 (linkki)

Käyttäjän Bezoeker avatari

Sijainti: Kolmas kivi auringosta
Hah hah

Nimimerkki mudeirsi on sitkeä sissi jankuttamaan Obaman olevan muslimi. Mitäs ei periaatteittensa vuoksi jankuttaisi vaikka kuin totuuden tietäisi.
  Vastaa viestiin
12.08.10, 21:18   #38 (linkki)

Lainaus:
Katsokaas moninikki tarkkailija, ...
Tämähän on suorastaan hirtehisen hauskaa.
Alati nimimerkkiäänvaihtava, ja kaikilla nikeillään suureksi valehtelijaksi paljastunut, kirjoittelija yrittää syyttää minua moninikiksi.

Tulee ihan mieleen kun Kotimaan puolella Kassakaappiporvari tästä ilmiöstä hyvin viisaasti sanoi; syyllisyys tekee ihmisestä syyttäjän.

Yleensähän näissä idiooottimaisissa väitteissä ei ole mitään tolkkua, yleensä niissä ei yksilöidä että mitkä ne sivunikit edes olisivat. Pääasia onkin se että luodaan epäilyksen varjo muiden kirjoittajien ylle.

Tulee mieleen kuinka Ventokin aikoinaan vähäisellä ajattelukapasiteetillaan yritti nikkejä arvailla:
Lainaus:
17.10.07, 14:55 #48 (linkki) B. Vento
Vaari, morfar

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Joenmutka

Vai arvailu. Pöyhkeä Tarkkailija oli kyllä tunnistettavissa.
Mutta kuinkas sitten Vennonkin suhteen kävi. Vento on kyllä korostanut että kirjoittaa vain tuolla yhdellä nikillään mutta nyt sitten viimeisin palstauudistus niputti näitä sivunimiä yhteen nippuun päänimen kanssa. Siinä sitten paljastui että minuakin syytellyt Vento jopa saman keskustelun samalla sivulla esiintyi kahdella eri nimimerkillä. Noloahan se sellainen on että syyttäjä osoittautuu itse syylliseksi.

Mikähän olisikaan tilanne jos rekisteröitymättömän rupusakin kanssa olisi myös niputettu kaikki yhden käyttäjän nikit yhteen. Eipä taitaisi tuohon niin sanottujen Israelin ystävien joukkoonkaan monta kirjoittajaa jäädä, lukemattomista kertakäyttönikeistä huolimatta.
  Vastaa viestiin
12.08.10, 21:30   #39 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

Taitaa punamäen hermot olla tiukilla, lieneekö syy siinä, että matto alkaa lipsua moninikki tarkkailija alla.
Tähän kohtaan voisin uudistaa kysymyksen, että kannatatteko jihadia. On vain kaksi vaihtoehtoa jotka ovat kyllä tai ei. Vastaamatta jättäminen tai jokin muu sepustus tarkoittaa ensimmäistä vaihtoehtoa. Islamistit ja islamiin hurahtanee ovat sellaisia mahdottomia keskustelu kumppaneita joten saa nähdä millainen vastaus tulee.
  Vastaa viestiin
12.08.10, 22:47   #40 (linkki)

Lainaus:
Taitaa punamäen hermot olla tiukilla, lieneekö syy siinä, että matto alkaa lipsua moninikki tarkkailija alla.
Tähän kohtaan voisin uudistaa kysymyksen, että kannatatteko jihadia. On vain kaksi vaihtoehtoa jotka ovat kyllä tai ei. Vastaamatta jättäminen tai jokin muu sepustus tarkoittaa ensimmäistä vaihtoehtoa. Islamistit ja islamiin hurahtanee ovat sellaisia mahdottomia keskustelu kumppaneita joten saa nähdä millainen vastaus tulee.
Miksi minulta matto lipsuisi alta,minähän olen oikein hyvin pystynyt kumoamaan kaikki idioottimaiset väitteet Obaman muslimiudesta.

Mutta sitten tuo jihad-kysymys.
Minullahan on ollut se periaate etten vastaa tyhmiin kysymyksiin, tai asiattomiin. Asiattomiksi lasken myös pahansuopaiset kysymykset, sellaiset mustamaalaamistarkoituksessa esitetyt.

Esimerkiksi tuo että kannatanko jihadia on kysymys joka ei mitenkään liity minun mihinkään viesteihini ja se onkin ilmiselvästi esitetty pahansuopaisessa mustamaalausmielessä. Varsin selväksi asia käy kun lukee nuo sanat islamisteista ja islamiin hurahtaneista, mutta sehän on jo kaikille tuttua ettei mudeirsi ole suomalainen ja näin ollen hänen moraalikäsityksensä ovat selvästi löyhemmät kuin suomalaisilla.

Mutta voisi kuitenkin vastata esitettyyn kysymykseen, tietyin edellytyksin.
Vuosien mittaan olen hyvinkin usein esittänyt eri mudeirseille useita perin helppoja kysymyksiä. Käyttäytyminen on kuitenkin ollut täysin ventomaista eikä vastauksia ole tullut muistaakseni ainuttakaan.
Voisimme siis ehkä päästä sopimukseen että minä vastaan tuohon jihad kysymykseen jos tämä nykyinen mudeirsi suostuu vastaamaan minun kysymykseeni ja melkoisella varmuudella tarvittavaan jatkokysymykseen.
Oma kysymykseni tulee olemaan helppo, ei mitään kompaa, voi vastata kyllä tai ei. Kysymys oikeastaan mittaa rehellisyyttä ja moraalista selkärankaa.

Minä tietysti otan tässä melkoisen riskin. Jos nyt joku vastaa mudeirsi nimellä myöntyvästi niin en minä voi tietää että onko kyseessä oikea henkilö vaiko jälleen kerran joku pilailija, ja lopputuloksena minä sitten voisin jäädä taas ilman vastausta, tulisi taas jokin sellainen viesti etten minä mitään ole luvannut, joku muu on taas nikkiäni käyttänyt.
Tätä voitaisiin osin välttää sillä lailla että mudeirsi vastaa ensin, minä sen jälkeen.

Syntyykö sopimus?
Jos syntyy niin kiire painaa päälle. Huomenna puolen päivän tienoilla olen ajatellut suuntaavani auton keulan taas kohti uusia haasteita.
  Vastaa viestiin
13.08.10, 09:15   #41 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

Lainaus:
Miksi minulta matto lipsuisi alta,minähän olen oikein hyvin pystynyt kumoamaan kaikki idioottimaiset väitteet Obaman muslimiudesta.

Mutta sitten tuo jihad-kysymys.
Minullahan on ollut se periaate etten vastaa tyhmiin kysymyksiin, tai asiattomiin. Asiattomiksi lasken myös pahansuopaiset kysymykset, sellaiset mustamaalaamistarkoituksessa esitetyt.

Esimerkiksi tuo että kannatanko jihadia on kysymys joka ei mitenkään liity minun mihinkään viesteihini ja se onkin ilmiselvästi esitetty pahansuopaisessa mustamaalausmielessä. Varsin selväksi asia käy kun lukee nuo sanat islamisteista ja islamiin hurahtaneista, mutta sehän on jo kaikille tuttua ettei mudeirsi ole suomalainen ja näin ollen hänen moraalikäsityksensä ovat selvästi löyhemmät kuin suomalaisilla.

Mutta voisi kuitenkin vastata esitettyyn kysymykseen, tietyin edellytyksin.
Vuosien mittaan olen hyvinkin usein esittänyt eri mudeirseille useita perin helppoja kysymyksiä. Käyttäytyminen on kuitenkin ollut täysin ventomaista eikä vastauksia ole tullut muistaakseni ainuttakaan.
Voisimme siis ehkä päästä sopimukseen että minä vastaan tuohon jihad kysymykseen jos tämä nykyinen mudeirsi suostuu vastaamaan minun kysymykseeni ja melkoisella varmuudella tarvittavaan jatkokysymykseen.
Oma kysymykseni tulee olemaan helppo, ei mitään kompaa, voi vastata kyllä tai ei. Kysymys oikeastaan mittaa rehellisyyttä ja moraalista selkärankaa.

Minä tietysti otan tässä melkoisen riskin. Jos nyt joku vastaa mudeirsi nimellä myöntyvästi niin en minä voi tietää että onko kyseessä oikea henkilö vaiko jälleen kerran joku pilailija, ja lopputuloksena minä sitten voisin jäädä taas ilman vastausta, tulisi taas jokin sellainen viesti etten minä mitään ole luvannut, joku muu on taas nikkiäni käyttänyt.
Tätä voitaisiin osin välttää sillä lailla että mudeirsi vastaa ensin, minä sen jälkeen.

Syntyykö sopimus?
Jos syntyy niin kiire painaa päälle. Huomenna puolen päivän tienoilla olen ajatellut suuntaavani auton keulan taas kohti uusia haasteita.

Te ette ole ettekä pysty kumoamaan totuutta, Obama on muslimi ja sen tietää suuri osa maailmasta.
Mitä tulee jihadiin! Jos olisitte vastanut ei, olisitte ehkä säilyttänyt kasvonne kovana Israelin mustamaalaajan. Mutta jätitte vastaamatta mainiten kysymyksen olevan tehty mustamaalamis tarkoituksessa. Miksi se olisi ollut mustamaalamista? Ja tuo kommentti paljasti, että kannatatte sitä. Vääjämättä. Muuten Obamakaan ei pidä sitä paha eikä ismlamia vaikka islamistiterroristit aiheuttivat 9/11 n. 3000 ihmisen kuoleman USA:n maaperällä. Eikä hän mahtimiehenä voi olla tietämättä heidän muistakaan murha töistä. Nythän noiden 3000 kuolleen ihmisen muistomerkin päälle ollaan rakentamassa moskeijaa. Paholaismaista irvokkuutta.

Aivan, minä olin Suomessa asuesani ulkomaalainen ja tiedän että Suomesta katsoen ulkomaailmassa riehuvilla islamistiterroristeillä ei ole minkään laista moraalia; he vihaavat elämää ja rakastavat kuolemaa joka sekin on paholaismaisen irvokasta eikä heidän hyväksi käyttämänsä idiootit ole näköjään sen parempia.
Ulkomaisesta moraalista sen verran, että yli neljä vuosikymmentä sitten Libanon oli kristittymaa, enimmäkseen. Mutta raakalaismainen elukka nimeltä Arafat muutti kaiken ja opin näkemään, että Libanonin eteläisen rajan takana asuu ihmisiä jotka omaavat korkean kulttuurin ja moraalin, arvot joista tuohon mennessä en ollut osanut edes haaveilla. Nyt ne haaveet ovat toteutuneet osaltani.
Em. syistä en tee terroristien enkä heidän hyväksi käyttämien idioottien kanssa minkäänlaisia sopimuksia sillä se olisi pikkusormen antamista Saatanalle.
  Vastaa viestiin
13.08.10, 09:59   #42 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

The Walid Shoebat Foundation Blog Former PLO Terrorist Now Speaks Out For USA and Israel

Tähän "keskusteluun" haluan entisen PLO:n terroristi Walid Shobatin ottavan osaa.
Tämä henkilö joka on muuttunut raakalismaisesta henkilöstä ihmiseksi ja on tänä päivänä erittäin sympaattinen ja rakastettava ystävä. Sysäyksen hänen muutokseen antoi vaimonsa Gabriela joka on kristitty sekä ikiaikoijen Jumalan Pyhä Sana, Raamattu. Raamattu ja sen Sanoma muutti murhiin valmistautuneen ihmisen Elämää rakastavaksi ja kuolemaa vieroksuvaksi mieheksi joka nyt kiertää kertomassa henkensä uhalla maailmalla kuinka maailma makaa.
Olen iloinen hänen puolestaan ja niiden ihmisten jotka häntä kuulevat ja uskovat.
  Vastaa viestiin
13.08.10, 10:21   #43 (linkki)

Lainaus:
Te ette ole ettekä pysty kumoamaan totuutta, Obama on muslimi ja sen tietää suuri osa maailmasta.
Minä suon edelleen Obamalle itselleen oikeuden valita oma uskontonsa.
Sen hän on selkeästi tehnytkin ja osoittanut monin tavoin kristillisyyttään.
Jonkun vihankylväjän ruikutuksella ei ole siinä asiassa mitään sananvaltaa. Ja todella säälittäviähän nuo todistelut ovat olleetkin. Heti kättelyssä suurena todisteena oli jokin video,kuitenkin sen videon alussa oli heti lainopillinen lausuma:
"Tämän videon käsikirjoittajat, tuottajat, toimittajat tai julkaisijat eivät totea, väitä tai vihjaa että Barack Hussein Obama olisi muslimi tai että Obama itse olisi väittäinyt tai myöntänyt olevansa muslimi."

Eipä siinä siis ole eilisellä mudeirsilla paljoa päätä pakottanut kun noin heikon todisteen linkitti.
  Vastaa viestiin
13.08.10, 10:29   #44 (linkki)

Lainaus:
Mitä tulee jihadiin! Jos olisitte vastanut ei, olisitte ehkä säilyttänyt kasvonne kovana Israelin mustamaalaajan. Mutta jätitte vastaamatta mainiten kysymyksen olevan tehty mustamaalamis tarkoituksessa. Miksi se olisi ollut mustamaalamista? Ja tuo kommentti paljasti, että kannatatte sitä. Vääjämättä.
Kyseinen kysymys jihadista olisi sopiva minulle jos se jotenkin liittyisi minun aiempiin kirjoituksiini. Näin ei kuitenkaan ole.

Tietysti tuollaisen kysymyksen voi esittää myös aivan asiallisessa tarkoituksessa, ikäänkuin mielipidekartoitusta palvelemaan.
Nyt ollaan kuitenkin sellaisissa olosuhteissa että jo vuosien ajan eri mudeirsit ovat jatkuvasti pyrkineet mustamaalaamaan minua ja esittämään minusta tarkoituksellisesti vääriä tietoja. Tässä tilanteessa on siis selviö että tuo jihadkysymyskin on tehty pahat mielessä.
Minun kommenttini ei muuten mitenkään osoita että kannattaisin tai olisin kannattamatta jihadia. Rehellisen vastauksen saa jos suostuu ehtoihini.
  Vastaa viestiin
13.08.10, 10:34   #45 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

Lainaus:
Minä suon edelleen Obamalle itselleen oikeuden valita oma uskontonsa.
Sen hän on selkeästi tehnytkin ja osoittanut monin tavoin kristillisyyttään.
Jonkun vihankylväjän ruikutuksella ei ole siinä asiassa mitään sananvaltaa. Ja todella säälittäviähän nuo todistelut ovat olleetkin. Heti kättelyssä suurena todisteena oli jokin video,kuitenkin sen videon alussa oli heti lainopillinen lausuma:

Eipä siinä siis ole eilisellä mudeirsilla paljoa päätä pakottanut kun noin heikon todisteen linkitti.
Ennen Sapatti ruoan ostoon lähtöä täytynee todeta, että yksi on yli muiden (omasta mielestään) ja se yksi on tarkkailija. No Narskun luonteenpiirteet tuntien ja islamistien hyysääjän tietäen on asia kirkas. Narskulla tarkoitan Narsistia. Tauti runtelee.

Mutta yksikään täysijärkinen ei hyvä jihadia joka on yhtä sotaa ja tappamista.

YouTube - Obama declare Jihad acceptable, islamists are friends not enemies and he cancels the war on terror.
  Vastaa viestiin
13.08.10, 10:36   #46 (linkki)

Menikö mudeirsilla pupu pöksyyn?

Lainaus:
Em. syistä en tee terroristien enkä heidän hyväksi käyttämien idioottien kanssa minkäänlaisia sopimuksia sillä se olisi pikkusormen antamista Saatanalle.
Olen aivan samaa mieltä, terroristien kanssa ei pidä tehdä sopimuksia. (Kunpa myös USA noudattaisi tätä)
Minun kanssani voi kyllä huoletta tehdä sopimuksen vastavuoroisesta vastaamisesta.
Olenhan jo sanonut että kysymykseni on sellainen johon aivan huoletta voi vastata kyllä tai ei; ei ole mitään pelkoa että siinä piilisi jokin ansa.

Uskoisinkin että todellinen syy on aivan jossain muualla kuin Saatanan pelossa. Kun nämä mudeirsit eri versioineen ovat jo vuosikausia täällä valehdelleet ja vääristelleet niin tilanne on sellainen että kysymyksiin ei kerta kaikkiaan ole enää mahdollista vastata, silloin koko korttitalo luhistuisi.
  Vastaa viestiin
13.08.10, 10:47   #47 (linkki)

Lainaus:
Tuo lause sinänsä on melko neutraali. Siinä vain todetaan että joku ihminen kannattaisi jotain uskontoa.
Siis sillä lailla aivan OK, onhan yleensä kaikkialla läntisissä sivistysmaissa uskonnonvapaus, mitä nyt Israelissa joku uskonto on tasavertaisempi kuin muut ja lait ovat länsimaisittain katsoen aika erikoisia.

Jos tuohon kuitenkin lisää sitten ne mudeirsien vuosien mittaan linkittämät lukemattomat vihankylvösivut joissa häikäilemättömästi lietsotaan islamin vastaista vihaa niin tilanne muuttuukin. Silloin Obamakin muuttuu samalla pahuuden edustajaksi ja vihattavaksi ihmiseksi.
Ja näinhän USA:ssa on käynytkin. Ääriuskonnolliset piirit ovat lietsoneet valtaisan vihakampanjan liikeelle. USA:ssa sellainen on helppoa, sisvistystaso on paikoin luokattoman alhainen, tieto maailmanpolitiikasta olematonta ja saarnamiehiin luotetaan yli kaiken.
Ihmetyttää vain mikä tätä ulkomaalaista mudeirsia oikein vaivaa kun hän on katsonut asiakseen aloittaa Suomessakin tämän vihakampanjan. Viestin läpimeno on täysin mahdotonta, suomalaisten tietotaso on niin korkealla etteivät täällä mitkään pellevideot ketään vakuuta.
  Vastaa viestiin
13.08.10, 10:50   #48 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

Lainaus:
Ennen Sapatti ruoan ostoon lähtöä täytynee todeta, että yksi on yli muiden (omasta mielestään) ja se yksi on tarkkailija. No Narskun luonteenpiirteet tuntien ja islamistien hyysääjän tietäen on asia kirkas. Narskulla tarkoitan Narsistia. Tauti runtelee.

Mutta yksikään täysijärkinen ei hyvä jihadia joka on yhtä sotaa ja tappamista.

YouTube - Obama declare Jihad acceptable, islamists are friends not enemies and he cancels the war on terror.

AKYS tukee Gazan sodan jälkeistä katastrofityötä yhdessä Psykologien sosiaalinen vastuu ry:n kanssa. Kaikki varat menevät lyhentämättöminä Gazan hyväksi...

Googletamalla löytyy tällainen sivu joka näin johdannoksi. tarkkailijahan ei googlettanut tätä akys sana pitkiin aikoihin ja oli sanojensa mukaan täysin ulalla koko sanasta, mutta ella Jihad Kagan ja LRA löytyivät heti. No se on sivu seikka.

Mutta tämä on ei olekaan enää sivuseikka: AKYS tukee Gazan sodan jälkeistä katastrofityötä yhdessä Psykologien sosiaalinen vastuu ry:n kanssa. Kaikki varat menevät lyhentämättöminä Gazan hyväksi...

minun tietääkseni USA on todennut Hamasin ja Hez´bollahin terroristi järjestöiksi ja jos USA:lla on sinne suhteet niin jotain mätää on. Tosin USA kongressi kielsi aseiden viennin LIbanonin armeijalle koska se tietää aseiden kulkeutuvan terroristeille.
  Vastaa viestiin
13.08.10, 11:04   #49 (linkki)

Lainaus:
Googletamalla löytyy tällainen sivu joka näin johdannoksi. tarkkailijahan ei googlettanut tätä akys sana pitkiin aikoihin ja oli sanojensa mukaan täysin ulalla koko sanasta, mutta ella Jihad Kagan ja LRA löytyivät heti. No se on sivu seikka.
No enpä todellakaan ole googlannut AKYS:ia koska minulla ei ole sen kanssa mitään tekemistä.

Mutta olen tässä vuosien mittaan oppinut aina epäilemään kaikkea mitä eri mudeirsit ovat väittäneet.
Tuo Elena Kagan esitettiin joksikin pahuuden edustajaksi ja varmaan tuotin mudeirsille kovan pettymyksen kun selvisi että Kagan onkin konservatiivijuutalainen.

Vielä suuremman pettymyksen mudeirsi taisi kokea kun selvisi että terroristijärjestö LRA toimiikin kristilliseltä arvopohjalta.
  Vastaa viestiin
13.08.10, 12:35   #50 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

Lainaus:
No enpä todellakaan ole googlannut AKYS:ia koska minulla ei ole sen kanssa mitään tekemistä.

Mutta olen tässä vuosien mittaan oppinut aina epäilemään kaikkea mitä eri mudeirsit ovat väittäneet.
Tuo Elena Kagan esitettiin joksikin pahuuden edustajaksi ja varmaan tuotin mudeirsille kovan pettymyksen kun selvisi että Kagan onkin konservatiivijuutalainen.

Vielä suuremman pettymyksen mudeirsi taisi kokea kun selvisi että terroristijärjestö LRA toimiikin kristilliseltä arvopohjalta.

Vai ei punamäellä ole mitään tekemistä akysin kanssa. Kagan on jihadin kannataja olkoon syntyperältään mikä tahansa. Olettehan tekin syntyperältänne suomalainen?, mutta silti kannatatte islamia ja jihadia yhdessä muiden lajitoverienne kanssa. punamäelle ei muuta.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku