| | |
11.06.10, 07:40
|
#51 (linkki)
| | hejsan
Rekisteröitynyt: 10/2008 Sijainti: Ruotsi, Tukholman lääni
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bezoeker | Jos Monasta tulee pääministeri, niin seuraavissa vaaleissa hän taas häviää. Mona laittaisi ekonomian jälleen kerran alas päin entistä enemmän. Monan systeemi maksaa valtiolle paljon. Moni katsoo sen puolueelliseksi kun Mona haluaa antaa enemmän sociaaliavustuksia, enemmän pakolaisia. Mutta työpaikkoja ei tule sen enempää. Oikeisto ajaa työasioita, enemmän työpaikkoja ja jahtaavat ihmisiä töihin. Mona suosii työttömiä ja sociaalilla eläjiä ja pakolaisia, mutta ei kykene järjestämään enemmän työpaikkoja.
.
| |
| | |
16.06.10, 12:28
|
#52 (linkki)
| | hejsan
Rekisteröitynyt: 10/2008 Sijainti: Ruotsi, Tukholman lääni
|
Nyt on Mona Sahlin tipahtanut kärryiltä kokonaan pois. Reinfeldtiä kannatatetaan kaikissa asioissa enemmän mitä Sahlinia. Reinfelt saa kannatusta 68% ja Sahkin 18%. Siinä on suuri ero. Reinfeldt slår Sahlin på samtliga punkter - DN.se
.
| |
| | |
24.07.10, 12:14
|
#53 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2007
| Juuri näin Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LF Jos Monasta tulee pääministeri, niin seuraavissa vaaleissa hän taas häviää. Mona laittaisi ekonomian jälleen kerran alas päin entistä enemmän. Monan systeemi maksaa valtiolle paljon. Moni katsoo sen puolueelliseksi kun Mona haluaa antaa enemmän sociaaliavustuksia, enemmän pakolaisia. Mutta työpaikkoja ei tule sen enempää. Oikeisto ajaa työasioita, enemmän työpaikkoja ja jahtaavat ihmisiä töihin. Mona suosii työttömiä ja sociaalilla eläjiä ja pakolaisia, mutta ei kykene järjestämään enemmän työpaikkoja.
. |
No luojan kiitos mona sählinistä ei tule pääministeriä. Sählin olisi vähintään yhtä katastrofi Ruotsille mitä oli o palme aikoinaan rakentaessaan Ruotsista ddr tyylistä onnelaa Siinä meni Ruotsin valtion rahavarannot ja omaisuus kankkulan kaivoon kun o palme jakoi tätä viherstalinistien(tarkkailijan) ja sosialistien jakovaraa.
Viimeisten tietojen mukaan 65% ruotsalaisista on tyytyväisiä Reinfeldtin hallitukseen, hyvä näin, ja 19.09.10 jälkeen jatkoa seuraa Reinfeldtille ja oikeistolle
| |
| | |
29.07.10, 10:36
|
#54 (linkki)
|
| Lisää vääntämistä miljöstalinistille (tarkkailijalle) Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Erikoinen sananvalinta, vääntää.
En minä ole missään vaiheessa mitään mihinkään suuntaan vääntänyt vaan aika ajoin olen laittanut tuoreempia mielipidemittauksia näkyville.
Tuolla derechasilla kun on tuntunut olevan vaikeuksia hyväksyä mitään hänelle itselleen epämieluisia tuloksia. |
SVD Skop mitannut seuraavaa, borgerliga 48,6 % röda 44,7 ,
moderata suurin puolue 33.3% sossssut 29,2% et silleen ja 52 päivää vaaleihin ei huonosti ollenkaan ei ollenkaan epämielyttävä tulos Nyt vaan odotellaan tarkkailevan punatähden iskua.
| |
| | |
29.07.10, 13:17
|
#55 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja derechas Nyt vaan odotellaan tarkkailevan punatähden iskua. | Olet derechas yhtä pihalla kuin aina ennenkin.
En ole Ruotsin kansalainen, en voi iskeä. Katsotaan nyt sitten miten ruotsalaiset lopulta sitten iskevät.
| |
| | |
30.07.10, 10:54
|
#56 (linkki)
|
| Voi voi punikin reppanaa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Olet derechas yhtä pihalla kuin aina ennenkin.
En ole Ruotsin kansalainen, en voi iskeä. Katsotaan nyt sitten miten ruotsalaiset lopulta sitten iskevät. | Ei kai tarvitse olla ruotsinkansalainen ollaksen kiinnostunut naapurin vaaleista ja sosialismin alamäestä Ruotsissa, miljöstalinistien puolesta liputtava tarkkailija vaan polttaa päreensä kun voittoa ei ole näkyvissä rödiksille kiäh, kiäh
| |
| | |
04.08.10, 20:31
|
#57 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja derechas Ei kai tarvitse olla ruotsinkansalainen ollaksen kiinnostunut naapurin vaaleista ja sosialismin alamäestä Ruotsissa, miljöstalinistien puolesta liputtava tarkkailija vaan polttaa päreensä kun voittoa ei ole näkyvissä rödiksille kiäh, kiäh | Kovasti nämä vaalit tuntuvat derechasia ahdistavan. Alustukseen hän laittoi tällaiset vitsikkäät kannatuslukemat: Lainaus:
Mielenkiintoinen DN:n äänestys (jos vaalit tänään) ketä äänestäisit kertoo seuraavaa (n.40.300 äänestänyt)
M 29 % FP 9% C 3% KD 4 %
S 11% mp13% v 8%
Jotain muuta puoluetta 16 %
Ei vielä tiedä 7%
| Hyvähän se on tuollaisilla vitsiluvuilla hehkutella kun sopivasti unohtaa mittauksen tuoteselosteen: "Resultatet ska inte ses som representativt för allmänheten och inte heller för Internetanvändare eftersom urvalet av de röstande är okontrollerat. Det bör alltså tolkas med viss försiktighet"
Eli äänestäjäkunta oli täysin sattumanvarainen ja näin myös tulos täysin sattumanvarainen ja tosiaan se oli hyvin kaukana varsinaisten mielipidemittausten tuloksista.
Erinomaisen hauskaa oli seurata kuinka koville derechasia otti kun toukokuun alussa laitoin silloiset kannatusprosentit, niissä oppositio oli yli 8 prosenttia hallitusrintamaa edellä. Derechas teki kuin strutsi, pää hiekkaan ettei näkyisi ikäviä ja hän alkoi vannoa vanhentuneiden mittausten nimiin: "Pysy sinä punikki omissasi gallubeissa minä luotan Sifon /SvD:n huhtikuussa 2010 tekemään Ilmeisesti svt oli hakenut malmön rupuskilta vastaukset." Kova näkyy siis ahdistus olevan derechasilla, varsinkin kun kannatukset koko ajan vaihtelevat.
Mutta odotellaan nyt aivan rauhassa niitä vaalituloksia. Minulle niillä ei ole mitään merkitystä koska en ole Ruotsin kansalainen. Derechasille ehkä hallitusrintaman voitto toisi jonkin sortin lohdutusta ja lievennystä kolhiintuneeseen itsetuntoon.
| |
| | |
05.08.10, 11:11
|
#58 (linkki)
|
| Erinomaisen hauskaa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Kovasti nämä vaalit tuntuvat derechasia ahdistavan. Alustukseen hän laittoi tällaiset vitsikkäät kannatuslukemat:
Hyvähän se on tuollaisilla vitsiluvuilla hehkutella kun sopivasti unohtaa mittauksen tuoteselosteen: "Resultatet ska inte ses som representativt för allmänheten och inte heller för Internetanvändare eftersom urvalet av de röstande är okontrollerat. Det bör alltså tolkas med viss försiktighet"
Eli äänestäjäkunta oli täysin sattumanvarainen ja näin myös tulos täysin sattumanvarainen ja tosiaan se oli hyvin kaukana varsinaisten mielipidemittausten tuloksista.
Erinomaisen hauskaa oli seurata kuinka koville derechasia otti kun toukokuun alussa laitoin silloiset kannatusprosentit, niissä oppositio oli yli 8 prosenttia hallitusrintamaa edellä. Derechas teki kuin strutsi, pää hiekkaan ettei näkyisi ikäviä ja hän alkoi vannoa vanhentuneiden mittausten nimiin: "Pysy sinä punikki omissasi gallubeissa minä luotan Sifon /SvD:n huhtikuussa 2010 tekemään Ilmeisesti svt oli hakenut malmön rupuskilta vastaukset."
Kova näkyy siis ahdistus olevan derechasilla, varsinkin kun kannatukset koko ajan vaihtelevat.
Mutta odotellaan nyt aivan rauhassa niitä vaalituloksia. Minulle niillä ei ole mitään merkitystä koska en ole Ruotsin kansalainen. Derechasille ehkä hallitusrintaman voitto toisi jonkin sortin lohdutusta ja lievennystä kolhiintuneeseen itsetuntoon. |
Kun miljöstalinisti yrittää kiemurrella tuttuun punikki tyyllinsä Eiköhän se ole stasi tarkkailijan istetunto joka on kärsinyt kun molemmissa maissa oikeisto voimat ovat olleet vallassa kohta 4 vuotta ja kansa tyytyväistä ja hyvältä näyttää jatkokin sekä Ruotsissa että Suomessa eipä tarvitse enää paljon heitellä hiekkaa sosialismin rattaisiin
| |
| | |
05.08.10, 11:50
|
#59 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja derechas Kun miljöstalinisti yrittää kiemurrella tuttuun punikki tyyllinsä Eiköhän se ole stasi tarkkailijan istetunto joka on kärsinyt kun molemmissa maissa oikeisto voimat ovat olleet vallassa kohta 4 vuotta ja kansa tyytyväistä ja hyvältä näyttää jatkokin sekä Ruotsissa että Suomessa eipä tarvitse enää paljon heitellä hiekkaa sosialismin rattaisiin | Minusta kiemurtelua on se että derechas jo alustukseensa laittoi varsinaisia hupilukuja kun todelliset ilmeisesti ahdistivat.
Ja tosiaan se kun kannatusluvut vaihtuivat niin ahdistunut derechas ei pystynyt hyväksymään niitä vaan halusi epätoivoisesti takertua vanhoihin lukuihin.
Mutta se kuitenkin on varmaa että vaikka hallitusrintama kuinka hyvin pärjäisi vaaleissa niin derechasin asemaa se ei muuta täällä, hän on edelleen se joka käy Michelin ravintoloista kysymässä autonrenkaita.
| |
| | |
06.08.10, 10:24
|
#60 (linkki)
|
| Voi reppanaa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Minusta kiemurtelua on se että derechas jo alustukseensa laittoi varsinaisia hupilukuja kun todelliset ilmeisesti ahdistivat.
Ja tosiaan se kun kannatusluvut vaihtuivat niin ahdistunut derechas ei pystynyt hyväksymään niitä vaan halusi epätoivoisesti takertua vanhoihin lukuihin.
Mutta se kuitenkin on varmaa että vaikka hallitusrintama kuinka hyvin pärjäisi vaaleissa niin derechasin asemaa se ei muuta täällä, hän on edelleen se joka käy Michelin ravintoloista kysymässä autonrenkaita. |
Olet punikki tosi kovakallonen kun yrität vieläkin samaa vanhaa juontasi Minähän sinua tb:n baarin kanta-asiakas neuvoin että käy joskus syömässä Michelin tähden omaavassa ravintolassa mutta älä kysele ladaasi sieltä renkaita,et silleen. Minusta tuntuu että stasi tarkkailija laski vielä vaippoihinsa kun olin jo syönyt Michelin tähden omaavassa ravintolassa, pysy sinä vaan siwan ja tb:n asiakkaana saat booonusta, siis norjalaista kassilohta tb:n baarissa tosi tuohisuulle. Onnittelut valinnastasi
| |
| | |
06.08.10, 13:24
|
#61 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja derechas Olet punikki tosi kovakallonen kun yrität vieläkin samaa vanhaa juontasi Minähän sinua tb:n baarin kanta-asiakas neuvoin että käy joskus syömässä Michelin tähden omaavassa ravintolassa mutta älä kysele ladaasi sieltä renkaita,et silleen. Minusta tuntuu että stasi tarkkailija laski vielä vaippoihinsa kun olin jo syönyt Michelin tähden omaavassa ravintolassa, pysy sinä vaan siwan ja tb:n asiakkaana saat booonusta, siis norjalaista kassilohta tb:n baarissa tosi tuohisuulle. Onnittelut valinnastasi | On näköjään derechas taas irtautunut todellisuudesta.
Näköjään tuo viestien kohdentaminenkin on edelleen vaikeata. Minulle osoitetut neuvot tulee osoittaa minulle, ei tb:n baarin kanta-asiakkkaille. Samoin Ladaa koskevat neuvot pitää kertoa Ladakuskeille.
Mutta luepa derechas uusiksi oma kirjoituksesi. Tuo vieläkään sana vahvasti viittaa siihen että olet useampaankin kertaan käynyt renkaita ravintolasta kysymässä. Koeta nyt ressukka itseäsi sen verran jatkossa sivistää ettei nimi Michelin aina välttämättä tarkoita autonrenkaita. Lainaus:
22.08.08, 11:15 #78 (linkki) derechas
Katso punikki googlesta kun nimi ei ole sinulle tuttu ja muista että Michelin tähti ravintoloista et saa ladaasi renkaita vieläkään.
| | |
| | |
06.08.10, 14:19
|
#62 (linkki)
|
| Kiemurtele rödis Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija On näköjään derechas taas irtautunut todellisuudesta.
Näköjään tuo viestien kohdentaminenkin on edelleen vaikeata. Minulle osoitetut neuvot tulee osoittaa minulle, ei tb:n baarin kanta-asiakkkaille. Samoin Ladaa koskevat neuvot pitää kertoa Ladakuskeille.
Mutta luepa derechas uusiksi oma kirjoituksesi. Tuo vieläkään sana vahvasti viittaa siihen että olet useampaankin kertaan käynyt renkaita ravintolasta kysymässä. Koeta nyt ressukka itseäsi sen verran jatkossa sivistää ettei nimi Michelin aina välttämättä tarkoita autonrenkaita. | Olen aikaisemmista kirjoituksistanne ymmärtänyt että tarkkailija on uransa huipulla ollessaan silloin tällöin työsuhde laabuskalla suhannut ja tuntuu olevan muutenkin ladafani seuraa tarkkaan ladan menestymistä Euroopan ratasarjassa " hänen mielestään v 2009 lada haastoi Seatit BMW:t Letukat ym No hyvin haastoikin taisi saada pari pistettä,kun muutaman kerran maaliin pääsi.
Sitten tämä että lada hinta/laatusuhteen ansiosta mukamas olisi aikoinaan ollut Suomen eniten myyty (rekisteröitu auto) pyysin ilmoittamaan minä vuonna. Vielä ei ole vastausta kuulunut.
Tiedoksi sinulle punikki että minulla on aikoinaan ollut asiakassuhde viiden (5) Michelin renkaita maahantuovan yrityksen kanssa Euroopassa.
Aika monen asiakkaan kanssa tuli syötyä myös Michelin tähti ravintolassa ja joululahjaksi tuli Michelinin sinisiä kirjoja useita No sinullehan ei se kirja tietenkään mitään sano.
| |
| | |
06.08.10, 14:34
|
#63 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja derechas Olen aikaisemmista kirjoituksistanne ymmärtänyt... | Valitettavasti tämä derechas vain erikoistunut väärin ymmärtämiseen. Otan osaa.
| |
| | |
06.08.10, 14:41
|
#64 (linkki)
|
| No niin selityksiä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Valitettavasti tämä derechas vain erikoistunut väärin ymmärtämiseen. Otan osaa. |
Odotellaan tietoa väitteellesi laadan myyntimenestyksestä Siis minä vuonna vuonna laada oli Suomen eniten myyty auto kuten lada "mies" stasi tarkkaileva on aikoinaan kirjoittanut.
Et näköjään kieltänyt että työsuhdeautonasi on ollut laabuska, hyvä näin.
| |
| | |
06.08.10, 14:53
|
#65 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja derechas Odotellaan tietoa väitteellesi laadan myyntimenestyksestä Siis minä vuonna vuonna laada oli Suomen eniten myyty auto kuten lada "mies" stasi tarkkaileva on aikoinaan kirjoittanut.
Et näköjään kieltänyt että työsuhdeautonasi on ollut laabuska, hyvä näin. | Kiellätkö derechas Ladan myyntimenestyksen?
Ja sitten seuraa testi. Totesin derechasin erikoistuneen väärinymmärrykseen.
Katsotaan nyt sitten löytääkö derechas sellaisen jutun jossa minä olisin kirjoittanut että minulla on työsuhdeauto ja se olisi ollut Lada.
Aikaa annan derechasille runsaasti. Työtehtävät kutsuvat ja ehkä joskus ensi viikon puolella sitten katson että mitä on löytynyt.
Samalla sitten selviää millä lailla derechas tuonkin on väärin ymmärtänyt.
| |
| | |
06.08.10, 14:59
|
#66 (linkki)
|
| Hävettääkö punikkia Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Kiellätkö derechas Ladan myyntimenestyksen?
Ja sitten seuraa testi. Totesin derechasin erikoistuneen väärinymmärrykseen.
Katsotaan nyt sitten löytääkö derechas sellaisen jutun jossa minä olisin kirjoittanut että minulla on työsuhdeauto ja se olisi ollut Lada.
Aikaa annan derechasille runsaasti. Työtehtävät kutsuvat ja ehkä joskus ensi viikon puolella sitten katson että mitä on löytynyt.
Samalla sitten selviää millä lailla derechas tuonkin on väärin ymmärtänyt. |
En ole koskaan kieltänyt laabuskan"myyntimenestystä" mutta odotan vastausta minä vuonna se oli ykkönen niinkuin stasi tarkkailija on väittänyt ja muista punikki että silloinki julkishallinnon käyttöön meni tuhansia sinun mielestä hinta/laatusuhteeltaan hyviä autoja voihan v.. mikä väite
Muista tankata laabuskasi kun lähdet "työmatkalle" ihanalla ryssän kaalille haisevalla laabuskalla
| |
| | |
06.08.10, 15:07
|
#67 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja derechas Odotellaan tietoa väitteellesi laadan myyntimenestyksestä Siis minä vuonna vuonna laada oli Suomen eniten myyty auto... | Tuon ajan tilastoja ei taida ihan helpolla löytyä, ainakaan netistä. Pääasiassa luotankin omaan muistiini sen ajan mainoksista ja autolehdistä. Tietysti sitten pitää muistaa sekin miten asiat ilmoitetaan. Joskus puhutaan automerkeistä, joskus mennään vähän tarkemmalle ja lasketaan automalleittain. Ja yksi saattoi olla myydyin, toinen ostetuin ja kolmas suosituin.
Mutta ainahan sitä jotain kuitenkin löytyy. Wikipedian Auto-artikkelissa sanotaan näin:
"Suomen myydyin auto oli 70-luvulta 80-luvulle neuvostoliittolainen Lada." Auto ? Wikipedia
Wikin Lada-artikkelissa taas sanotaan:
"1970-luvulla Lada oli vuosia Suomen myyntitilastojen kärjessä. Ladalla oli tärkeä osa Suomen autoistumisessa." Lada ? Wikipedia
Mitenkähän muuten mahtaa toteutua vastavuoroisuusperiaate. On väitetty että Ladan asema myyntitilastojen kärjessä olisi johtunut pakkomyynnistä.
Olen siitä pyytänyt jotain todistusta, yhden perin säälittävän sainkin, joku oli ilmeisesti jossain illanistujaisissa jotain sanonut. Odotellaan siis edelleen sitä tietoa.
| |
| | |
07.08.10, 11:11
|
#68 (linkki)
|
| Stasi mies yrittää olla automies Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Tuon ajan tilastoja ei taida ihan helpolla löytyä, ainakaan netistä. Pääasiassa luotankin omaan muistiini sen ajan mainoksista ja autolehdistä. Tietysti sitten pitää muistaa sekin miten asiat ilmoitetaan. Joskus puhutaan automerkeistä, joskus mennään vähän tarkemmalle ja lasketaan automalleittain. Ja yksi saattoi olla myydyin, toinen ostetuin ja kolmas suosituin.
Mutta ainahan sitä jotain kuitenkin löytyy. Wikipedian Auto-artikkelissa sanotaan näin:
"Suomen myydyin auto oli 70-luvulta 80-luvulle neuvostoliittolainen Lada." Auto ? Wikipedia
Wikin Lada-artikkelissa taas sanotaan:
"1970-luvulla Lada oli vuosia Suomen myyntitilastojen kärjessä. Ladalla oli tärkeä osa Suomen autoistumisessa." Lada ? Wikipedia
Mitenkähän muuten mahtaa toteutua vastavuoroisuusperiaate. On väitetty että Ladan asema myyntitilastojen kärjessä olisi johtunut pakkomyynnistä.
Olen siitä pyytänyt jotain todistusta, yhden perin säälittävän sainkin, joku oli ilmeisesti jossain illanistujaisissa jotain sanonut. Odotellaan siis edelleen sitä tietoa. |
Sinun sosialismin runtelemaan kaaliisi ei näköjään millään mahdu että yya:n aikaan kun kaupankäynti ryssien kanssa oli ns. sopimuspohjaista niin kyllä siinä sinun ihanne merkkisiä syötettiin Suomen markkinoille väkisin ja just julkishallinnon käyttöön sekä ryssien kanssa vääristynyttä kauppaa harjoittaneiden yritysten käyttöön mutta sinulle punikkihan se oli "normaalia kaupankäyntiä" Oletko lukenut Tauno Tiusasen yhtään kirjaa? Mielestäni jonkun tason asiantuntija idän kaupassa.
Automerkkihin vielä, kerroppa montako automerkkiä löytyy joita on 1900 ja 2000 luvulla valmistettu jotka alkaa ja päättyy samaan kirjaimeen.
esim Cadillac. Niitä on toistakymmentä
| |
| | |
09.08.10, 11:39
|
#69 (linkki)
|
| Tässä vähän lisää lukuja
[QUOTE=Tarkkailija;10617489]Minusta kiemurtelua on se että derechas jo alustukseensa laittoi varsinaisia hupilukuja kun todelliset ilmeisesti ahdistivat.
Eikä niin kovin vanhoja Svd/sifo 08.08.10 alliansen 49.3 % röda 46%
Eikä yhtään ahdista kuis siellä?
Eikä yhtään epätoivosta kuis siellä?
Hyvin menee mutta menköön.
| |
| | |
11.08.10, 21:40
|
#71 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja derechas Sinun sosialismin runtelemaan kaaliisi ei näköjään millään mahdu että yya:n aikaan kun kaupankäynti ryssien kanssa oli ns. sopimuspohjaista niin kyllä siinä sinun ihanne merkkisiä syötettiin Suomen markkinoille väkisin ja just julkishallinnon käyttöön sekä ryssien kanssa vääristynyttä kauppaa harjoittaneiden yritysten käyttöön mutta sinulle punikkihan se oli "normaalia kaupankäyntiä" Oletko lukenut Tauno Tiusasen yhtään kirjaa? Mielestäni jonkun tason asiantuntija idän kaupassa.
Automerkkihin vielä, kerroppa montako automerkkiä löytyy joita on 1900 ja 2000 luvulla valmistettu jotka alkaa ja päättyy samaan kirjaimeen.
esim Cadillac. Niitä on toistakymmentä | Sanotaan että hyökkäys on paras puolustus.
Ja kun minä annoin pari viitettä Ladan suureen suosioon niin derechas sitten siirtyikin sujuvasti taas tuohon pakkomyyntiin, ja nippelitietoon.
Mutta kyllä se on sellainen asia että todisteitakin pitäisi olla eikä vain jotain jonkun ukkelin illanistujaisissa ilmeisesti humalapäissään sanomaa.
Itse muten satuin silloin Ladan kulta-aikaan olemaan eräällä isohkolla työmaalla jolla varmaan oli parisen tuhatta henkeä töissä, vieläpä suuressa määrin harrastamassa tuota derechasin mielestä vääristynyttä kauppaa. Siellä taisi olla erilaisissa käyttätarkoituksissa kaksi Ladaa, valtaosa kulkupeleistä oli länsimaisia. Jos sitten taas katseli sen ajan isojen työpaikkojen parkkipaikkoja niin Ladoja siellä oli pilvin pimein, eivätkä ne olleet pakkomyytyjä vaan aivan vapaaehtosesti ostettuja.
Jos muuten sattuu olemaan jotain Tekniikan Maailman harrastajia paikalla niin muistaako kukaan sellaista koeajoa jossa vastakkain olivat Lada, Fiat 124 ja Polski Fiat. Lada sen testin voitti kirkkaasti ja alkuperäinen Fiat taisi jäädä jumboksi.
| |
| | |
12.08.10, 10:28
|
#72 (linkki)
|
| Seli seli punikki Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Sanotaan että hyökkäys on paras puolustus.
Ja kun minä annoin pari viitettä Ladan suureen suosioon niin derechas sitten siirtyikin sujuvasti taas tuohon pakkomyyntiin, ja nippelitietoon.
Mutta kyllä se on sellainen asia että todisteitakin pitäisi olla eikä vain jotain jonkun ukkelin illanistujaisissa ilmeisesti humalapäissään sanomaa.
Itse muten satuin silloin Ladan kulta-aikaan olemaan eräällä isohkolla työmaalla jolla varmaan oli parisen tuhatta henkeä töissä, vieläpä suuressa määrin harrastamassa tuota derechasin mielestä vääristynyttä kauppaa. Siellä taisi olla erilaisissa käyttätarkoituksissa kaksi Ladaa, valtaosa kulkupeleistä oli länsimaisia. Jos sitten taas katseli sen ajan isojen työpaikkojen parkkipaikkoja niin Ladoja siellä oli pilvin pimein, eivätkä ne olleet pakkomyytyjä vaan aivan vapaaehtosesti ostettuja.
Jos muuten sattuu olemaan jotain Tekniikan Maailman harrastajia paikalla niin muistaako kukaan sellaista koeajoa jossa vastakkain olivat Lada, Fiat 124 ja Polski Fiat. Lada sen testin voitti kirkkaasti ja alkuperäinen Fiat taisi jäädä jumboksi. | Mistähän kumman syystä heti njeuvostoliiton hajottua yya sopimuksen ja muidenkin vääristyneiden sopimuksien rauettua ryssien ja Suomen välillä sinun ihanne autosi myynti romahti ( tosin jo paljon aiemminkin) taitaa olla yli 20 vuotta siitä kun laabuska on ollut 10 joukossa Tällä hetkellä rekisterissä olevista autoista sinun ihanne autosi ei ole 10 kärjessä Siihen ei kai ole muuta selitystä että ne onromutettu tai myyty ryssiin takaisin.
| |
| | |
12.08.10, 11:02
|
#73 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja derechas Mistähän kumman syystä heti njeuvostoliiton hajottua yya sopimuksen ja muidenkin vääristyneiden sopimuksien rauettua ryssien ja Suomen välillä sinun ihanne autosi myynti romahti ( tosin jo paljon aiemminkin) taitaa olla yli 20 vuotta siitä kun laabuska on ollut 10 joukossa Tällä hetkellä rekisterissä olevista autoista sinun ihanne autosi ei ole 10 kärjessä Siihen ei kai ole muuta selitystä että ne onromutettu tai myyty ryssiin takaisin. | Näköjään derechas ei enää kiistä Ladan asemaa myyntitilastojen kärjessä.
Näköjään derechas ei edelleenkään esitä mitään todisteita väitteelleen Ladan pakkomyynnistä.
Näköjään derechas on yhä aivan yhtä irti todellisuudesta kuin aiemminkin. Jokin aika sitten häneltä irtosi niinkin älytön väite kuin että minulla olisi ollut Lada työsuhdeautona, voi rassukkaa.
| |
| | |
12.08.10, 11:17
|
#74 (linkki)
|
| Kiemurtele sirolan kasvatti kiemurtele Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Näköjään derechas ei enää kiistä Ladan asemaa myyntitilastojen kärjessä.
Näköjään derechas ei edelleenkään esitä mitään todisteita väitteelleen Ladan pakkomyynnistä.
Näköjään derechas on yhä aivan yhtä irti todellisuudesta kuin aiemminkin. Jokin aika sitten häneltä irtosi niinkin älytön väite kuin että minulla olisi ollut Lada työsuhdeautona, voi rassukkaa. |
Et sitten vaivautunut vastaamaan miksi ihanne autosi laabuska on (melkein)tyystin hävinnyt markkinoilta ja katukuvasta?
Olisiko sillä mitään merkitystä että Suomen kauppa itäisen roistovaltion kanssa ei ole enää "vaihtokauppaa" ja niitä sinun ihanne autojasi ei ole pakko syöttää enää julkishallinolle.
| |
| | |
12.08.10, 12:39
|
#75 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja derechas Et sitten vaivautunut vastaamaan miksi ihanne autosi laabuska on (melkein)tyystin hävinnyt markkinoilta ja katukuvasta?
Olisiko sillä mitään merkitystä että Suomen kauppa itäisen roistovaltion kanssa ei ole enää "vaihtokauppaa" ja niitä sinun ihanne autojasi ei ole pakko syöttää enää julkishallinolle. | En vaiovautunut vastaamaan koska kysymys oli vääri asetettu ja muutoinkin aika typerä.
Näköjään derechas ei kuitenkaan enää kiistä Ladan asemaa myyntitilastojen kärjessä.
Näköjään derechas ei vieläkään esitä mitään todisteita väitteelleen Ladan pakkomyynnistä.
Näköjään derechas on yhä aivan yhtä irti todellisuudesta kuin aiemminkin. Jokin aika sitten häneltä irtosi niinkin älytön väite kuin että minulla olisi ollut Lada työsuhdeautona, voi rassukkaa.
| |
| | | | |