| | |
17.04.11, 20:35
|
#26 (linkki)
| | hejsan
Rekisteröitynyt: 10/2008 Sijainti: Ruotsi, Tukholman lääni
|
Mitäs tuumaat Vento tuohon uskonsirareesi, tyttösen railakkaan pilkkaa jonka hän yrittää heittää nilkkaani? Mutta sen pilkka osuu hänen naiselliseen nilkkaansa :D Niin......oi noita suomi-tyttöjä kun ovat ahdasmielisiä ja kuvittelevat kaikkien muslimien olevan uskovaisia ja samaan hengenvetoon luulottelette, että en olekkaan muslimi. :) Voi heidän kanssaan. Tosi hölmöjä tyttöjä eräät heistä suomalaisista nuorista naisista. Eivät osaa muuta kuin ivata ja pilkata. Onneksi enemmistö suomalaista ei ole hörhöjä.
.
| |
| | |
17.04.11, 20:41
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LF Mitäs tuumaat Vento tuohon uskonsirareesi, tyttösen railakkaan pilkkaa jonka hän yrittää heittää nilkkaani? Mutta sen pilkka osuu hänen naiselliseen nilkkaansa :D Niin......oi noita suomi-tyttöjä kun ovat ahdasmielisiä ja kuvittelevat kaikkien muslimien olevan uskovaisia ja samaan hengenvetoon luulottelette, että en olekkaan muslimi. :) Voi heidän kanssaan. Tosi hölmöjä tyttöjä eräät heistä suomalaisista nuorista naisista. Eivät osaa muuta kuin ivata ja pilkata. Onneksi enemmistö suomalaista ei ole hörhöjä.
. |
Tämä todistettavasti ei-syyrialainen käy heittämässä oman toistonsa ilman minkäänlaista asiaa ja sitten luikki jonnekin kyyläämään. Minä sen sijaan sanon illan viimeiseksi että islamismista löytyy uskonnolliset perusteet valehtelulle. Länsimaat palvovat muslimeita, minkä vuoksi länsimaat nielevät nuo valheet helposti.
Katsokaahn kuinka pian tämä ei-syyrialanen luulottelija syoksähtää kyselemään tarkkailija tyyliin, mitä mieltä olet tästä.
| |
| | |
17.04.11, 20:51
|
#28 (linkki)
| | hejsan
| Murde-tyttö atakkeeraa oikein tosissaan minua taas. Vihasi on suuri meitä muslimeja kohtaan. Kyllä se jo on ajat sitten tajuttu. Kun kerran olet uskovainen olevinasi, niin missä on uskovaisen käytös???
Luulet taas, että me muslimit olemme sellaisia kuin luulottelet lukiessasi islamistien ja islamo-muslimo-fobisten kirjoituksia netistä.
Minua ei ole Islam eikä mikään muukaan uskonto aivopessyt. Ajattelen omilla aivoillani ja en ole uskovainen.
Sinä tyttö-pieni sanot itseäsi juutalaiseksi ja siteeraat usein Raamattua. Ei kannata siteerata Raamattua kun kerran ett ole uskovainen. Ja toisekseen, juutalaiset on sen verran fiksua porukkaa, että ei he häpäise juutalaisia täällä Plazalla. Tyttö pieni, sinä olet ääriaineistoa sieltä Suomesta, hyvin äärilaitamilla liikkuu vihanpurkauksesi minua musliminaista kohtaan. Mutta en pahastu, olen tottunut tyttösten vihanpurkauksiin. :)
.
| |
| | |
17.04.11, 20:54
|
#29 (linkki)
| | hejsan
|
Mitäs Vento sanot tuosta sisaresi aikaisemmasta kirjoituksesta? Aika hurjaa. Hän odottaa, että minä alkaisin käyttäytyä islamistien ja muitten kiihkouskovaisten tavoin. Siksi häntä kiukuttaa kun minä en olekkaan uskovainen. Halvat huvit tuolla sisarellasi on. Eikös vain?
.
| |
| | |
22.04.11, 12:50
|
#30 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja LF Mitäs Vento sanot tuosta sisaresi aikaisemmasta kirjoituksesta? Aika hurjaa. Hän odottaa, että minä alkaisin käyttäytyä islamistien ja muitten kiihkouskovaisten tavoin. Siksi häntä kiukuttaa kun minä en olekkaan uskovainen. Halvat huvit tuolla sisarellasi on. Eikös vain?
. | Puolen tunnin dokumentti Ranskasta, sitä ja sen Presidenttiä uhkaavasta vaarasta. Kiinnostava seikka kuinka videosa esiintyvä dhimmi, vaaleaihoinen reppana seisoo hätääntyneen näköisenä ja välillä kädet puuskassa ilmaisten täten passiivisuutta. Voin kuvitella kuinka lähellä hänellä on housuun ulostaminen huomattuaan mihin tappo ja kuoleman kulttiin hänet on saatu puhuttua. En osaa kuvitella millaisena suomalaiset, islamin hyväksi käyttämät idiootit näkevät toisenlaisen muslimielämän tulevaisuudessa. Sitten kun ei tarvitse enää esittää propaganda TV-sarjoja vaan ollaan reaalisesti sharialain alla. YouTube - Sarkozy You Will Pay !!! | |
| | |
13.05.11, 09:27
|
#31 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi Puolen tunnin dokumentti Ranskasta, sitä ja sen Presidenttiä uhkaavasta vaarasta. Kiinnostava seikka kuinka videosa esiintyvä dhimmi, vaaleaihoinen reppana seisoo hätääntyneen näköisenä ja välillä kädet puuskassa ilmaisten täten passiivisuutta. Voin kuvitella kuinka lähellä hänellä on housuun ulostaminen huomattuaan mihin tappo ja kuoleman kulttiin hänet on saatu puhuttua. En osaa kuvitella millaisena suomalaiset, islamin hyväksi käyttämät idiootit näkevät toisenlaisen muslimielämän tulevaisuudessa. Sitten kun ei tarvitse enää esittää propaganda TV-sarjoja vaan ollaan reaalisesti sharialain alla. YouTube - Sarkozy You Will Pay !!! | Samalaista muslimi elämää Darfurin helvetistä, mutta tämä saattaa joillekin olla toisenlaista muslimielämää. Toisenlaista niille jotka eivät tiedä siitä ja toisenlaista niille jotka antavat satojentuhansien ihmisten murhaamiselle hiljaisen hyväksymisen vaikenemalla niistä. he ovat Järkyttävän julmia ihmisä. YouTube - Hell in Darfur - Sudan
Tämä video on ladattu noin neljä vuotta sitten joten luvut eivät ole enää ajantasalla. Tapettuja, raiskattuja kidutettuja, poltettuja ihmisiä. Sylivauvoista vanhuksiin ja sukupuoleen katsomatta.
Todelline suvaitsevaisuuden ja rauhan uskonto ja sen uskolliset seuraajat. Tämän hetkiset luvut tapetetuista on lähellä miljoona ihmistä ja kodittomia miljoonia. YouTube - On Our Watch - A documentary about genocide in Darfur | |
| | |
17.05.11, 10:40
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) | Muslimien ja kristyttyjen heimojen ristiriidat Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi Samalaista muslimi elämää Darfurin helvetistä, mutta tämä saattaa joillekin olla toisenlaista muslimielämää. Toisenlaista niille jotka eivät tiedä siitä ja toisenlaista niille jotka antavat satojentuhansien ihmisten murhaamiselle hiljaisen hyväksymisen vaikenemalla niistä. he ovat Järkyttävän julmia ihmisä. YouTube - Hell in Darfur - Sudan
Tämä video on ladattu noin neljä vuotta sitten joten luvut eivät ole enää ajantasalla. Tapettuja, raiskattuja kidutettuja, poltettuja ihmisiä. Sylivauvoista vanhuksiin ja sukupuoleen katsomatta.
Todelline suvaitsevaisuuden ja rauhan uskonto ja sen uskolliset seuraajat. Tämän hetkiset luvut tapetetuista on lähellä miljoona ihmistä ja kodittomia miljoonia. YouTube - On Our Watch - A documentary about genocide in Darfur | Pakistanissa 4000 päinen hurjistunut musliheimo hyökkäsi 3000 päisen kristityn heimon kimppuun syyttäen sitä valheellisesti Koraanin häpäisystä. Siis Raamatun lukemisesta Pakistani Christians facing false, deadly accusation (OneNewsNow.com) | |
| | |
18.05.11, 09:33
|
#33 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi | Ihmisoikeusjärjestö: Syyria kiduttaa
julkaistu 15.04. klo 08:58
Ihmisoikeusjärjestö Human Rights Watch syyttää Syyriaa pidätettyjen mielenosoittajien kiduttamisesta. Viime viikkojen aikana kidutuksen uhreiksi on joutunut jo satoja ihmisiä.
HRW kertoi keränneensä tiedot eri puolilla Syyriaa tehdyissä haastatteluissa. Kidutuksen uhreiksi on joutunut myös alaikäisiä.
Pidätettyjä mielenosoittajia on piesty ja kidutettu sähköiskuilla. Ihmisiä on myös pidetty tupaten täynnä olevissa selleissä ilman ruokaa ja vettä. Myös nukkuminen on estetty, Human Rights Watch kertoo. Järjestö kehottaa Syyrian johtoa puuttumaan turvallisuuskoneistonsa toimii.
Syyrian mielenosoitukset alkoivat maaliskuun puolivälissä. Turvallisuusjoukot ovat surmanneet yli sata uudistuksia vaativaa ihmistä.
Ihmisoikeusjärjestö Human Rights Watchin tulisi paneutua tarkemmin islmailaiseen maailmaan. Ja saitin asiantuntija raadista puhumattakaan. Videon sisältö on joillekin vierasta. YouTube - Taliban stoning couple to death (RI) | |
| | |
10.08.11, 09:36
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) | Todellakin toisenlaista elämää! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi Ihmisoikeusjärjestö: Syyria kiduttaa
julkaistu 15.04. klo 08:58
Ihmisoikeusjärjestö Human Rights Watch syyttää Syyriaa pidätettyjen mielenosoittajien kiduttamisesta. Viime viikkojen aikana kidutuksen uhreiksi on joutunut jo satoja ihmisiä.
HRW kertoi keränneensä tiedot eri puolilla Syyriaa tehdyissä haastatteluissa. Kidutuksen uhreiksi on joutunut myös alaikäisiä.
Pidätettyjä mielenosoittajia on piesty ja kidutettu sähköiskuilla. Ihmisiä on myös pidetty tupaten täynnä olevissa selleissä ilman ruokaa ja vettä. Myös nukkuminen on estetty, Human Rights Watch kertoo. Järjestö kehottaa Syyrian johtoa puuttumaan turvallisuuskoneistonsa toimii.
Syyrian mielenosoitukset alkoivat maaliskuun puolivälissä. Turvallisuusjoukot ovat surmanneet yli sata uudistuksia vaativaa ihmistä.
Ihmisoikeusjärjestö Human Rights Watchin tulisi paneutua tarkemmin islmailaiseen maailmaan. Ja saitin asiantuntija raadista puhumattakaan. Videon sisältö on joillekin vierasta. YouTube - Taliban stoning couple to death (RI) |
HIV ja sen mukanaan tuoma AIDS leviää kuin rutto muslimi maissa ja joissa myös epämuodostuneiden lasten syntyvyys on korkea koska sukulaisia kannustutetaan avioitumaan keskenään. http://www.nytimes.com/2011/08/09/he..._r=2&src=rechp | |
| | |
11.08.11, 09:27
|
#37 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi | "Toisenlaista muslimielämää", olisi mielenkiintoista tietää millaista se on esim. Keniassa jossa myös kristityt ovat joutuneet kärsimään islamin väkivaltaisesta läsnäolosta. Kenya « Christian & Church Persecution | |
| | |
11.08.11, 14:50
|
#38 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2007
| Samaa mieltä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Vai niin. Minä en ole joutunut seuraamaan kuin hillitöntä vihanlietsontaa juutalaisia ja Israelia kohtaan. |
Lisäisin tuohon vielä Usan mutta katsotaan miten tarkkailija kiemurtelee taas kerran.
| |
| | |
11.08.11, 19:53
|
#39 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| derechasin perin hidas reaktioaika Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja derechas Lisäisin tuohon vielä Usan mutta katsotaan miten tarkkailija kiemurtelee taas kerran. | Onpas mielenkiintoista, derechas kommentoi Vennon neljän kuukauden takaista viestiä!
On siinä hepulla hidas sytytys.
Ja miksi minun pitäisi mitään kiemurrella, eihän Vento minua syyttänyt vihanlietsonnasta juutalaisia kohtaan.
| |
| | |
11.08.11, 22:08
|
#40 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pakistanissa mullahit ovat tunnettuja lasten hyväksikäyttöä ja pahoinpitelyjä. Joka päivä kuulemme uutisia Mullahien sodomiasta hänen pariutuessaan parrattomien poika oppilaiden kanssa ja se on hyvin yleinen Pakistanissa. Lähes jokainen tietää, mitä tapahtuu madrassesissa.
Mutta miksi nämä mullahit tekevät sellaisia asioita mikä väitetään tuomitun islamissa? Muslimit tunnetaan hyökkäyksistä mm. homoseksuaaleja vastaan Euroopassa.
Vastaus on, että heidän mukaansa itsetyydytys on haram, kiellytty. Answering-Ansar.org :: Home törmäsin siihen, että juuri sodomia löytyy islamilaisista teksteistä ja historiasta. Tässä muutamia esimerkkejä ja historiallisia aarteita sekä aitoja sunnien muslimien kirjoituksia islamista. Sex in Islam - "Anal Sex Approved by Allah and Prophet Muhammad" by Amar Khan | |
| | |
11.08.11, 22:47
|
#41 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi Pakistanissa mullahit ovat tunnettuja lasten hyväksikäyttöä ja pahoinpitelyjä. Joka päivä kuulemme uutisia Mullahien sodomiasta hänen pariutuessaan parrattomien poika oppilaiden kanssa ja se on hyvin yleinen Pakistanissa. Lähes jokainen tietää, mitä tapahtuu madrassesissa.
Mutta miksi nämä mullahit tekevät sellaisia asioita mikä väitetään tuomitun islamissa? Muslimit tunnetaan hyökkäyksistä mm. homoseksuaaleja vastaan Euroopassa.
Vastaus on, että heidän mukaansa itsetyydytys on haram, kiellytty. törmäsin siihen, että juuri sodomia löytyy islamilaisista teksteistä ja historiasta. Tässä muutamia esimerkkejä ja historiallisia aarteita sekä aitoja sunnien muslimien kirjoituksia islamista. | Pistääkö Vento sinua koskaan mietityttämään tuo mudeirsin suunnaton kiinnostus niin sanottua epänormaalia seksiä kohtaan?
No ehkä se suo rentoutusta kun muutoin päivät kuluvat vihasivuja kahlatessa.
| |
| | |
11.08.11, 23:05
|
#42 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Pistääkö Vento sinua koskaan mietityttämään tuo mudeirsin suunnaton kiinnostus niin sanottua epänormaalia seksiä kohtaan?
No ehkä se suo rentoutusta kun muutoin päivät kuluvat vihasivuja kahlatessa. |
Sanoisiko se tämä kartanon omistaja mitä vihasivuja hän mahtaa tarkoittaa, nyt kun en ole tuonut AKYS vihasivua esiin niin en oikein ymmärrä tämän pajunvetäjän pikku aivoituksia. Vai koskeeko se totuus islamista niin kovasti, että kaikki sitä murhakulttia kritisoivat tai siitä kertovat sivut ovat teille vihasivuja. Ja tottakai minä tunnen vetoaa niin normaaliin asiaan kuin seksi, olen aviossa erittäin kauniin ja seksikkään naisen kanssa ketä on helppo rakastaa. Joillakin onnettomilla ei tällaista mahdollisuuta ole olemassa ja sitä ei voi kuin pahoitella. Jotkut myös pilaavat mahdollisuutensa tällaiseen elämään omalla narsismillaan joka taas on sairaus ja siitäkin olen pahoillani.
Moni avioisuudesta ja alaikäisten tyttöjen pakkoavioliitoista hiukan tietoa. Sex in Islam - "Mutah: The Temporary Islamic Marriage amongst Muslims" by Dr Radhasyam Brahmachari | |
| | |
12.08.11, 06:01
|
#43 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi Sanoisiko se tämä kartanon omistaja mitä vihasivuja hän mahtaa tarkoittaa, nyt kun en ole tuonut AKYS vihasivua esiin niin en oikein ymmärrä tämän pajunvetäjän pikku aivoituksia. Vai koskeeko se totuus islamista niin kovasti, että kaikki sitä murhakulttia kritisoivat tai siitä kertovat sivut ovat teille vihasivuja. Ja tottakai minä tunnen vetoaa niin normaaliin asiaan kuin seksi, olen aviossa erittäin kauniin ja seksikkään naisen kanssa ketä on helppo rakastaa. Joillakin onnettomilla ei tällaista mahdollisuuta ole olemassa ja sitä ei voi kuin pahoitella. Jotkut myös pilaavat mahdollisuutensa tällaiseen elämään omalla narsismillaan joka taas on sairaus ja siitäkin olen pahoillani.
Moni avioisuudesta ja alaikäisten tyttöjen pakkoavioliitoista hiukan tietoa. Sex in Islam - "Mutah: The Temporary Islamic Marriage amongst Muslims" by Dr Radhasyam Brahmachari | Huomaatkos Vento; mudeirsi kysyy mikä on vihasivu ja laittaa sitten linkin vihasivulle.
Huomasitkos muuten Vento että mudeirsi tavallaan tuossa tunnusti. Hän on lukemattomia kertoja syyttänyt minua AKYS-saastan levittämisestä mutta myöntää nyt itse olleensa asialla.
| |
| | |
12.08.11, 07:22
|
#44 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Huomaatkos Vento; mudeirsi kysyy mikä on vihasivu ja laittaa sitten linkin vihasivulle.
Huomasitkos muuten Vento että mudeirsi tavallaan tuossa tunnusti. Hän on lukemattomia kertoja syyttänyt minua AKYS-saastan levittämisestä mutta myöntää nyt itse olleensa asialla. |
Ai minkä vihansivun? Hemmetti minä unohdin laittaa sen, mutta koejaan tilanteen. Ja myös linkki professori Punamäen sivustoille löytyy samaisesta osoitteesta. AKYS | |
| | |
21.10.11, 19:40
|
#45 (linkki)
| | (Vierailija) |
Toisenlaista... Katsotaanpas miten Koraani kehoittaa kohtelemaan naisia ja miten muslimin tulee suhtautua toisukoisiin, uskottomiin, kääntyneisiin jne.
Sotasaaliin suura 8:12. Muista, kuinka Herrasi julisti enkeleille: »Olen kanssanne; tukekaa siis niitä, jotka uskovat. Täytän pian uskottomien sydämet pelolla; silloin hakatkaa poikki heidän kaulansa ja heidän kaikki sormensa.»
Katumuksen suura 9:5. Mutta kun pyhät kuukaudet ovat kuluneet, niin vuodattakaa pakanain verta missä tahansa heitä tapaattekin. Ahdistakaa ja piirittäkää heitä ja väijykää heitä kaikkialla, mutta jos he kääntyvät (oikeaan Jumalan uskoon), rukoilevat ja antavat almut, niin päästäkää heidät menemään. Jumala on totisesti anteeksiantava ja armollinen.
Itsensä profeetaksi ylentänyt Muhammed ei tehnyt lähetystyötä kuten kristinsuskossa apostolit saarnaamalla. Mohammed oli antisemiitti, tappaja, valloittaja, alistaja, massamurhaaja, hän käänsi pakolla kuolemantuomiolla ja hävityksellä uhaten.
Hänen seksuaalinen kiinnostuksensa alaikäisiin on ainakin heteropuolelta tiedetty, aihetta on epäillä hänellä olleen kiinnostusta myös nuoriin poikiin. Hän oli myös polygamian kannattaja ja petti silti vaimojaan, mistä kerrotaan Koraanin selityksissä.
Asettamalla Koraani Raamatun Uutta Testamenttia vasten ei jää epäselväksi, että islamia ja uskontoa ei voi verrata toisiinsa.
Ensin mainittu on oikeutetun tappamisen ja kidutuksen ylistykstä. Raamatussa on lempeyden, armon ja anteeksi annon ajattomia ohjeita. Koraani on 600-luvun Mein Kampf, Mohammed oli aikansa Adolf Hitler.
| |
| | |
26.10.11, 08:01
|
#46 (linkki)
| | (Vierailija) |
Afrikansarvessa on noin 6-8 miljoonaa ihmistä jotka kituvat hädässä ja nälkäkuoleman partaalla. Missä viipyy kommunistien apu ja islamilaisten maiden apu, flotillat.
Syynä tähän kaikkeen on suurelta osin armoton kuivuus, mutta syytä ei voi yksin nälänhädän pahenemiseen panna kuivuuden niskaan. Ruokaa ja muuta apua olisi tarjolla, mutta "rauhan ja suvaitsevaisuuden uskonnon" edustajat eivät anna lupaa toimittaa apua ja sieppausten pelossa monet avustushenkilöt ovat pakanneet kalustonsa ja lähteneet pois. Myös heidän uhkaukset ja pelottelu on ollut arkipäivää.
Mutta Afrikansarvi ei ole ainoa paikka jossa nähdään nälkää. Kehitysmaissa ja jopa teollistuneissa maissa, Kiinassa, P-Koreassa jossa pakkotyöläiset syövät leireissä rotista käärmeisiin. Myös Suomessa on alkuperäisväestöä joka elää puutteellisissa oloissa.
Islamilaiset arabimaat ovat niin rikkaita, että yksikin arabi öljyn tuottajamaa on rikkaampi kuin kaikki köyhät maat yhteensä. Siellä kaikki pitäisi olla kuin tuhannen ja yhden yön sadussa, mutta totuus on tarua ihmeellisempää sillä näissä rikkaissa islamilaisissa maissa elää 230 miljoonaa ihmistä nälässä...
| |
| | |
02.11.11, 11:30
|
#47 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kristittyjen massamurhat Egyptissä - Mitä media ei halua sinun tietävän (ja miksi)
Siihen, että kopti-kristittyjen järjestelmällistä teurastusta Egyptissä peitellään tietoisesti ja että länsimainen media sokeasti luottaa Egyptin viralliseen totuuteen uutisoidessaan asioista, ei voi sanoa muuta kuin että, HÄVETKÄÄ MEDIA ja kaikki tätä peittelevät tahot ja yksityishenkilöt. Toivottavasti islamofiilit kohtaavat ihailunsa kohteen kanssa heidän "paratiisissa". Raymond Ibrahim: Egypt's Massacre of Christians -- What the Media Does Not Want You To Know - Jihad Watch | |
| | |
02.11.11, 18:19
|
#48 (linkki)
| | (Vierailija) | Islam
Olen ihmetellyt useasti naisen asemaa islami maissa.Kaduilla kulkevat niinsanotut siveyspoliisit puutttuu ainoastaan naisten tekosiin ,pukeutumisiin jne.Tunnen monta kaveria jotka ovat em.maista ja muuten ovat ihan fiksuja kavereita,mutta en ymmärrä sitän vihan määrää mikä kohdistuu ,niin oman maan naisiin ,että muunhun uskontokuntaan .Ja kun puhutaan islamista rauhan uskontona ,niin kaikki vääräuskoisethan pitäs tappaa ja enkä ymmärrä ihmisiä jotka käyvät matkoilla,mm.Egyptissä ja suhtautuvat siihen äärimmäiseen halveksuntaan olan kohautuksella.Jos me sivistysvaltioissa kohtelisimme kanssa ihmisiä samoilla tavoilla meidät leimattaisiin rasisteiksi ja hyvässä lykyssä vielä linnaan.
| |
| | |
03.11.11, 11:10
|
#49 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2007
| Kuin myös ihmettelen Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Siirtolainen Olen ihmetellyt useasti naisen asemaa islami maissa.Kaduilla kulkevat niinsanotut siveyspoliisit puutttuu ainoastaan naisten tekosiin ,pukeutumisiin jne.Tunnen monta kaveria jotka ovat em.maista ja muuten ovat ihan fiksuja kavereita,mutta en ymmärrä sitän vihan määrää mikä kohdistuu ,niin oman maan naisiin ,että muunhun uskontokuntaan .Ja kun puhutaan islamista rauhan uskontona ,niin kaikki vääräuskoisethan pitäs tappaa ja enkä ymmärrä ihmisiä jotka käyvät matkoilla,mm.Egyptissä ja suhtautuvat siihen äärimmäiseen halveksuntaan olan kohautuksella.Jos me sivistysvaltioissa kohtelisimme kanssa ihmisiä samoilla tavoilla meidät leimattaisiin rasisteiksi ja hyvässä lykyssä vielä linnaan. | Ehkä LF tai saitin monitietäjä tarkkailija voisivat valaista meitä mistä tämä viha kristittyjä kohtaan johtuu ja samalla myös miksi musliminaisia pidetään kotiarestissa ja kerskutaan että " hyvä muslimivaimo ei poistu YKSIN kotoaan siis ilman miestään muutoinkun jalat edellä" ja näitä meidän vasemmistolaiset puunhalajaat tänne haluavat rikastuttaamaan kylttyyriämme.
| |
| | |
23.11.11, 20:29
|
#50 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija | Islamiin hurahtaneille pikku viesti..
“All-American Muslim” will do much to clarify how Islamic supremacism and violence against non-believers derive directly from the doctrine, law, and scriptures of Islam itself. "All-American Muslim": A Little Taqiyya on the Prairie | Fighting Radical Islam
KAIKKI valheet paljustavat aikanaan, ennemmin tai myöhemmin kuten olen toisinaan maininnut.
| |
| | | | |