| | |
11.11.11, 18:25
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja engel48 Muhammad - kun oli kamelin selästä pudonnut pää edellä- ylenti itsensä profeetaksi.
Kukas ylenti maailmanlopun saarnaajan ja maantierosvolauman johtajan ,jeesuksen
profeetaksi ja jumalan pojaksi ?
Oliko kenties kristilliset huijarit asialla? |
Olen ymmärtänyt että olette ateisti, mutta ateistiksi Raamatun tuntemus on melko kehno. Ensinnäkin Jeesus ei ole profeetta vaan Jumala antoi ainokaisen Poikansa, että joka Häneen uskoo pelastuisi.
Jotenkin tuntuu, että teistä paistaa epävarmuus ja haluatte saada asiasta selvyyden. "Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan. Tutustukaa Raamattuun, avatkaa sydämmenne ja syventykää. Tosiasiassa maailmassa syydetään tieteeseen ja sen eri alojen tutkimiseen rahaa suunnattomia summia kuten esim. maapallon syntyyn, ihmisen kehitykseen jne. Lääketiede on asia johon täytyy satsata, mutta vaikkapa avaruuden tutkiminen, mitä se hyödyttää sillä Raamatusta löytyy kaikkiin vastaus. Älkää kysykö minulta vaan vastauksia löydätte Raamatusta. Aivan, se kuulostaa hölmölle joka ei suhtaudu vakavasti asiaan, mutta suuri joukko tiedemiehiä osaavat keskustella ja pohtia asiaa Raamatun ja evoluution näkökohdista (Paitsi nyky antisemitistit, juutalaisten ja Israelin olemassa olon takia). Suunnaton joukko tieteen harjoittajia ovat joko osittain tai kokonaan sitä mieltä, että Universum ja kaikki mitä siihen kuuluu ei ole syntynyt noin vain vaan jokin Korkeampi voima on luonut sen.
Lopuksi engel48, "Sydämmen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan". Tämä koskee jok´ikistä ihmistä.
| |
| | |
25.11.11, 15:43
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) |
Siinä määrin hauska artikkeli ja antaa hyvän sisäkuvan demaripoliitikon sielunmaailmaan, että pakko vähän kommentoida. Turun kaupungin entinen apulaiskaupunginjohtaja Tero Hirvilammi (sd) oli kuitannut kaupungin luottokortillaan Tukholmasta tangat, Borat-peruukin, pierutyynyn ja krapulapaketin. Lähtökohtana on se, että siinä missä me islamkriitikot olemme kaikki kouluttamatonta roskasakkia, jokaisessa demarissa asuu pieni peruukkiin ja tangoihin sonnustautunut pieruhuumorille räkättävä runkku, joka kaukokatsoisuudessaan valmistautuu aina kohtaamaan uuden päivän riittävällä krapulalääkereservillä varustautuneena. Sosialismia parhaimmillaan kapitalismin välinpitämättömyyttä vastaan, voi käydä Ison Omenan yökerhoissa kaupunkilaisten rahoilla, voi hakata vaimoaan, voi olla kännissä töissä ja jos tällainen heppu pidätetään virasta niin kaupunkilaisten on myös korvattava tämä törkeys. Helsingin Sanomat: Turun kaupungin rahoilla pierutyyny ja tangat - Ilta-Sanomat | |
| | |
25.11.11, 18:13
|
#53 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2006
| Kuvitteletko raamattua paremmaksi , kuin koraani ? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi Olen ymmärtänyt että olette ateisti, mutta ateistiksi Raamatun tuntemus on melko kehno. Ensinnäkin Jeesus ei ole profeetta vaan Jumala antoi ainokaisen Poikansa, että joka Häneen uskoo pelastuisi.
Jotenkin tuntuu, että teistä paistaa epävarmuus ja haluatte saada asiasta selvyyden. "Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan. Tutustukaa Raamattuun, avatkaa sydämmenne ja syventykää. Tosiasiassa maailmassa syydetään tieteeseen ja sen eri alojen tutkimiseen rahaa suunnattomia summia kuten esim. maapallon syntyyn, ihmisen kehitykseen jne. Lääketiede on asia johon täytyy satsata, mutta vaikkapa avaruuden tutkiminen, mitä se hyödyttää sillä Raamatusta löytyy kaikkiin vastaus. Älkää kysykö minulta vaan vastauksia löydätte Raamatusta. Aivan, se kuulostaa hölmölle joka ei suhtaudu vakavasti asiaan, mutta suuri joukko tiedemiehiä osaavat keskustella ja pohtia asiaa Raamatun ja evoluution näkökohdista (Paitsi nyky antisemitistit, juutalaisten ja Israelin olemassa olon takia). Suunnaton joukko tieteen harjoittajia ovat joko osittain tai kokonaan sitä mieltä, että Universum ja kaikki mitä siihen kuuluu ei ole syntynyt noin vain vaan jokin Korkeampi voima on luonut sen.
Lopuksi engel48, "Sydämmen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan". Tämä koskee jok´ikistä ihmistä. | Sinä täällä hyökkäät kiivasti islamia vastaan, mutta et lainkaan huomaa kuinka olet aivan samaa maata äärimuslimien kanssa.
Vieläkö kristityt syyllistyvät kannibalismiin ehtoollisella.
Siellähän tiettävästi juodaan kristuksen veri ja syödään kristuksen ruumis kaikkien yleiseksi vahvistukseksi.
Raamattu yllyttää kristittyjä lisääntymään ja täyttämään maa.
Sekä "Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni" Suora yllytys valloittaa ja tuhota muita kulttuureja.
Tähän vieraiden kulttuurien tuhoamiseen meidänkin kirkko käyttää suuria summia vuosittain. Tätä toimintaa he kutsuvat lähetystyöksi.
| |
| | |
25.11.11, 19:50
|
#54 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja engel48 Sinä täällä hyökkäät kiivasti islamia vastaan, mutta et lainkaan huomaa kuinka olet aivan samaa maata äärimuslimien kanssa.
Siellähän tiettävästi juodaan kristuksen veri ja syödään kristuksen ruumis kaikkien yleiseksi vahvistukseksi.
Sekä "Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni" Suora yllytys valloittaa ja tuhota muita kulttuureja.
Tähän vieraiden kulttuurien tuhoamiseen meidänkin kirkko käyttää suuria summia vuosittain. Tätä toimintaa he kutsuvat lähetystyöksi. |
Minä en hyökkää ketään vastaan, vaan hyökkään suurta valhetta vastaan ja kritisoin tätä sanavapauden nojalla, jota vapautta yritetään rajoittaa jopa valtion korkeimmalta pallilta käsi myös Suomessa. Sekä parin islamiin hurahtaneen taholta.
Raamatun ei luvata syödä ihmislihaa. Se on pakanoiden tapa ollut joskus ja sitä saattaa esiintyäkin jossain päin maailmaa vieläkin, mutta se ei ole Raamatun mukaista.
Kehoittaako Raamattu todella kristittyjä lisääntymään ja täyttämään maa.
Minun täytyy sanoa rehellisesi, että ateistiksi te tunnette erittäin huonosti Raamatun. Oikea ateisti tuntee Raamatun paremmin kuin kristityt kaivellakseen sieltä lauseen pätkiä ja erottaen ne itse asiayhteydestä lyödäkseen kristittyjä.
Ehtoollisesta. Minulla ei ole tällä hetkellä suomenkielistä Raamattua, mutta yritetään.
I have received from the Lord of this information, which I have taught you, Lord Jesus on the night he was betrayed, took bread, thanked God, broke bread and said: "This is my body which is given for you. Do this in remembrance of me." Likewise, he took the cup after a meal, and said: "This cup is the new covenant in my blood. As often as you drink it, in remembrance of me.
Sama suomenkielisenä (Apostolin puhetta)
Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän,
kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."
Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin siitä juotte, tehkää se minun muistokseni.
Apostolien teot: and Peter said unto them, `Reform, and be baptized each of you on the name of Jesus Christ, to remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Spirit,
Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
Ajattelin tuolla viimeisellä sitä, että kaste suoritetaan lapselle syntien anteeksisaamiseksi. Kuinka vastasyntynyt voi olla syntinen? Ei mitenkään. Ensin julistus, usko ja kaste. Tämä on Apostolien aikanen järjestys. Ajatellaanpa näin; ymmärtääkö vastasyntynyt lapsi mitä joku saarnaa tai julistaa ja sitten alkaa uskomaan ja sitten kastetaan. Näin se ei voi mennä.
| |
| | |
25.11.11, 19:57
|
#55 (linkki)
| | Vaari, morfar
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Joenmutka
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja engel48 Sinä täällä hyökkäät kiivasti islamia vastaan, mutta et lainkaan huomaa kuinka olet aivan samaa maata äärimuslimien kanssa.
Tähän vieraiden kulttuurien tuhoamiseen meidänkin kirkko käyttää suuria summia vuosittain. Tätä toimintaa he kutsuvat lähetystyöksi. | Älä viitsi, Engel, kirjoitella kristinuskosta mitään, sinulla on niin suuri tietämättömyys niistä asioista. Esim. Raamattu ei "yllytä kristittyjä" lisääntymään jne.
| |
| | |
25.11.11, 22:00
|
#56 (linkki)
| | hejsan
Rekisteröitynyt: 10/2008 Sijainti: Ruotsi, Tukholman lääni
| Lainaus: engel Lainaus:
Tähän vieraiden kulttuurien tuhoamiseen meidänkin kirkko käyttää suuria summia vuosittain. Tätä toimintaa he kutsuvat lähetystyöksi. | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi Olen ymmärtänyt että olette ateisti, mutta ateistiksi Raamatun tuntemus on melko kehno. Ensinnäkin Jeesus ei ole profeetta vaan Jumala antoi ainokaisen Poikansa, että joka Häneen uskoo pelastuisi.
Lopuksi engel48, "Sydämmen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan". Tämä koskee jok´ikistä ihmistä. | Sait islamofobiselta fanaattisen uskonnollisen vastauksen :D :D Sehän saarnaa fanaattisen tavoin Raamattustaan. Uskovainen islamofobisti vihaa fanaattisia islamisteja. Kumpainenkin ryhmä on hihuleita jotka lallattelevat kiihkoissaan ja kumpainenkin ryhmä vihaa toisiaan.
Oikeastaan hyvä, että sinäkin jo lopulta sait todisteen mikä tuo islamofobinen tyttö on = fanaattinen uskovainen, samaa maata kuin fanaattiset islamistit. Kaikki fanaatikot on samaa maata, hulluus huipussaan.
. | .......................... | |
| | |
26.11.11, 12:00
|
#57 (linkki)
| | Vaari, morfar
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Joenmutka
|
LF lähetti taas lainauksen tyhjänpäiväistä, käsittämätöntä löpinää. Mistä tämä lainaus oli, LF?
| |
| | |
26.11.11, 20:32
|
#58 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2006
| Tämä vahvistaa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi Minä en hyökkää ketään vastaan, vaan hyökkään suurta valhetta vastaan ja kritisoin tätä sanavapauden nojalla, jota vapautta yritetään rajoittaa jopa valtion korkeimmalta pallilta käsi myös Suomessa. Sekä parin islamiin hurahtaneen taholta.
Raamatun ei luvata syödä ihmislihaa. Se on pakanoiden tapa ollut joskus ja sitä saattaa esiintyäkin jossain päin maailmaa vieläkin, mutta se ei ole Raamatun mukaista.
Kehoittaako Raamattu todella kristittyjä lisääntymään ja täyttämään maa.
Minun täytyy sanoa rehellisesi, että ateistiksi te tunnette erittäin huonosti Raamatun. Oikea ateisti tuntee Raamatun paremmin kuin kristityt kaivellakseen sieltä lauseen pätkiä ja erottaen ne itse asiayhteydestä lyödäkseen kristittyjä.
Ehtoollisesta. Minulla ei ole tällä hetkellä suomenkielistä Raamattua, mutta yritetään.
I have received from the Lord of this information, which I have taught you, Lord Jesus on the night he was betrayed, took bread, thanked God, broke bread and said: "This is my body which is given for you. Do this in remembrance of me." Likewise, he took the cup after a meal, and said: "This cup is the new covenant in my blood. As often as you drink it, in remembrance of me.
Sama suomenkielisenä (Apostolin puhetta)
Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän,
kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."
Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin siitä juotte, tehkää se minun muistokseni.
Apostolien teot: and Peter said unto them, `Reform, and be baptized each of you on the name of Jesus Christ, to remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Spirit,
Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
Ajattelin tuolla viimeisellä sitä, että kaste suoritetaan lapselle syntien anteeksisaamiseksi. Kuinka vastasyntynyt voi olla syntinen? Ei mitenkään. Ensin julistus, usko ja kaste. Tämä on Apostolien aikanen järjestys. Ajatellaanpa näin; ymmärtääkö vastasyntynyt lapsi mitä joku saarnaa tai julistaa ja sitten alkaa uskomaan ja sitten kastetaan. Näin se ei voi mennä. | Uskonto on todellakin yksinkertaisia ja hulluja varten
| |
| | |
03.12.11, 01:59
|
#59 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 02/2007 Sijainti: Päärynämäki
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja engel48 Uskonto on todellakin yksinkertaisia ja hulluja varten | Siinä se pieni ero uskonnon ja vasemmistolaisuuden välillä, vasemmistolaisuus on yksinkertaisia ja tyhmiä varten ja uskonto yksinkertaisia ja hulluja varten. Heh heh ...
| |
| | |
03.12.11, 09:37
|
#60 (linkki)
| | kiveliön kuningas
Rekisteröitynyt: 03/2010 Sijainti: turku
| Aivan oikein Vento Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja B. Vento Älä viitsi, Engel, kirjoitella kristinuskosta mitään, sinulla on niin suuri tietämättömyys niistä asioista. Esim. Raamattu ei "yllytä kristittyjä" lisääntymään jne. | jumala MÄÄRÄÄ ihmiset lisääntymään ja täyttämään maan. 1 mooseksen kirja 28. 5 päivä. Ei siihen aikaan ollut olemassakaan "kristittyjä".Tämä työtä vieroksuva palestiinalaiskapinallinen esiintyi hiukan myöhemmin.
| |
| | |
03.12.11, 22:27
|
#61 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2011
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943 jumala MÄÄRÄÄ ihmiset lisääntymään ja täyttämään maan. 1 mooseksen kirja 28. 5 päivä. Ei siihen aikaan ollut olemassakaan "kristittyjä".Tämä työtä vieroksuva palestiinalaiskapinallinen esiintyi hiukan myöhemmin. | Jumalan sanan mukaisesti elävät ja toimivat, = Jumalan kansaa, joita on nyt UUDEN liiton aikana Raamatun UT mukaisesti elävät ja toimivat, = Kristityt. Mutta joita Raamatun UT mukaisesti eläviä ei ole kuin siellä täällä joitakin. Suurin osa on eksyksissä. Saatu elämään ja toimimaan antikristiilisen hangen vaikuttavasti. = Raamatun UT opetusten ja ohjeiden vastaisesti, sitä Oikeaa, Raamatun UT mukaista kristillisyyttä vastustavaviksi.
Mutta saavat herätyksen ja joutuvat kaikesta mitä ovat tehbeet tai jättäneet Jumalan sanan mukaista tekemättä tilille, saavat kukin sen hyväksi tai pahaksi ansionsa mukaisesti osansa.
Ilmenee Raamatun kirjoituksista.
| |
| | | | |