Onko typeryys suomalaisten toimittajien ammattitauti? — Oho, hupsista
Pieni pätkä tekstistä joka sopii myös jonkinsortin kolumnisteihin ja heidän kaksoisolentoihin.
"Vaikka mielestäni toimittajien harjoittama ääliömäisyys Halla-ahoa kohtaan onkin mielisairauden merkit täyttävää toimintaa, niin lähettäisin kritiikkiä myöskin itse Jussi Halla-aholle. Minun on pakko myöntää, että olen ehkä jopa hieman pettynyt häneen, sillä olen pitänyt Jussia todella älykkäänä ihmisenä, mutta ei hänenkään älynsä – tai sitten on kyse lähimuistiin liittyvistä ongelmista – riitä tajuamaan, että ei tuollaista huumoria täällä tajuta, tai jos tajutaankin, niin se eilinen (?) Fb-päivitys oli yksinkertaisesti liian maukas pala lihaa, että ääliöt (a.k.a toimittajat) olisivat siitä pitäneet näppejään erossa. Plus että suomalaiset tarvitsevat joko sellaista valmiiksi naurettua huumoria (esim. frendit) tai sitten tarvitaan sellainen yksinkertainen hokema, kuten “apuva, apuva” tai “Kreikan vakuuksista on jo melkein sovittu”, jotta varmasti jokainen tajuaa, että kyse on puhtaasti vitsistä."