| | |
11.10.11, 14:42
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olin tilaisuudessa tutustua tällaiseen tiedotteeseen joka paljastaa erittäin suuren luokan Vakuutuspetoksen. Hyvä Jutta Urpilainen, teidän ansiostanneko Suomi siis osti vakuudet Kreikalta lainaamalla sille saman verran enemmän? http://www.vm.fi/vm/fi/04_julkaisut_...estelystae.pdf
1.4 miljardia euroa on todella suuri summa, mutta kun siihen lisätään 800 miljoonaa, niin summaksi saadaan 2.2 miljardia. Mutta tämähän osoittaa vain sitä Sosialistista hyvää tahtoa.
| |
| | |
11.10.11, 20:00
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi Olin tilaisuudessa tutustua tällaiseen tiedotteeseen joka paljastaa erittäin suuren luokan Vakuutuspetoksen. Hyvä Jutta Urpilainen, teidän ansiostanneko Suomi siis osti vakuudet Kreikalta lainaamalla sille saman verran enemmän? http://www.vm.fi/vm/fi/04_julkaisut_...estelystae.pdf
1.4 miljardia euroa on todella suuri summa, mutta kun siihen lisätään 800 miljoonaa, niin summaksi saadaan 2.2 miljardia. Mutta tämähän osoittaa vain sitä Sosialistista hyvää tahtoa. | Aatella että joku on kyllästynyt koko Kreikkapakettiin! Ei hän ole kyllästynyt vaan pakon edessä todennut jälleen ajaneensa itsensä umpikujaan. Erään asiantuntijan (Haboliam-Bank) laskelma osoittaa, että Urpilainen etunenänässä Kataisen kanssa on aiheuttanut suomalaisille veronmaksajille lähes ylivoimaisen taakan.
This will be Finland's interest-rate losses of 280 million euros equal items and interest calculated at 3% (by Treasury paper as AAA-country papers, the average interest rate) as follows ((280 * 0.03) + (280 * 0.06) + (280 * 0.09) + (280 * 0.12) = 8.4 16.8 25.2 33.6 = 84 simplified without interest, interest rate), or when the interest rate is calculated loss of 84 million, so it seems that Urpilainen and Katainen months of negotiation are received 4 million additional LOSS ON on the Finns (80-84 = -4).
Tästä tulee suomelle korkotappiota 280 miljoonan euron tasaerillä ja 3% korolla laskettuna (jota valtionvarainministeriön paperissa pidetään AAA-maiden papereiden keskimääräisenä korkona) seuraavasti ((280*0,03) + (280*0,06) + (280*0,09) + (280*0,12) = 8,4+16,8+25,2+33,6=84 yksinkertaistettuna ilman korkoa-korolle) eli kun korkotappio 84 miljoonaa lasketaan, niin näyttää siltä, että Urpilainen ja Katainen ovat kuukausien neuvottelemisella saaneet 4 miljoonan LISÄTAPPION suomalaisille (80-84= -4).
Mutta kyllähän sosialistisella hyvällä tahdolla tästäkin Suomi selvinnee ja Urpilainen & Katainen vie Suomen läpi harmaan kivenkin.
| |
| | |
12.10.11, 22:18
|
#29 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi Nimimerkki lf, suuri yleisö odottaa vastaustanne kysymykseen, montako syyrialaista naisopettajaa toimii Tukholman Läänissä tai on toiminut opettajan virassa ja montako syyrialaista asuu Tukholman Läänissä? | Oletko Vento pannut merkille sen että kun mudeirsi ei juuri koskaan antaudu keskusteluun eikä keskustelussa pärjää niin jäljelle jää se että pitää yrittää kyseenalaistaa muut keskustelijat.
Minun kohdallani mudeirsi on jo vuosikausia esittänyt vaikka mitä valheita, täysin hänen itse keksimiään juttuja.
Nyt on näköjään LF vuorossa ja on menossa kova jankutus Tukholman läänin syyrialaisista opettajista.
Itse en usko että mudeirsilla edes olisi mitään todellisia tietoja tuosta asiata ja vaikka olisikin niin niiden merkitys on nolla.
Varmaan Vento tiedät miten valtiot asioita tilastoivat. Jos syyrialaistaustainen ihminen saa Ruotsin kansalaisuuden ja toimii opettajana niin ei häntä tietenkään tilastoida syyrialaiseksi vaan ruotsalaiseksi.
| |
| | |
12.10.11, 23:04
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) | HAH HA HAA!
Vihjeeksi: The Swedish Ministry of Education, the proportion of foreigners in teaching.
Jos ja kun maahanmuuttaja, olkoon vaikka kiinalainen, niin poikkeuksetta hänen tietoihinsa merkitään syntymäpaikka, aika jne. Nämä tiedot täytyy löytyä jokaisen henkilön, myös kansalaisuuden saaneisiin.
Edelleen odottaisin lf:n kertovan totuuden, ettei hän ole Syyriassa syntynyt mamu-musliminainen-opettaja Tukholman Läänissä. Muussa tapauksessa hänet voi "tilastoida" vaikka pelleksi. Ministeriöt ei muuten Tilastoi työntekijöitään.
| |
| | |
12.10.11, 23:34
|
#31 (linkki)
| | hejsan
Rekisteröitynyt: 10/2008 Sijainti: Ruotsi, Tukholman lääni
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Oletko Vento pannut merkille sen että kun mudeirsi ei juuri koskaan antaudu keskusteluun eikä keskustelussa pärjää niin jäljelle jää se että pitää yrittää kyseenalaistaa muut keskustelijat.
Minun kohdallani mudeirsi on jo vuosikausia esittänyt vaikka mitä valheita, täysin hänen itse keksimiään juttuja.
Nyt on näköjään LF vuorossa ja on menossa kova jankutus Tukholman läänin syyrialaisista opettajista.
Itse en usko että mudeirsilla edes olisi mitään todellisia tietoja tuosta asiata ja vaikka olisikin niin niiden merkitys on nolla.
Varmaan Vento tiedät miten valtiot asioita tilastoivat. Jos syyrialaistaustainen ihminen saa Ruotsin kansalaisuuden ja toimii opettajana niin ei häntä tietenkään tilastoida syyrialaiseksi vaan ruotsalaiseksi. | Lainaus:
Tyttö on lukenut muualta täällä Plazalla kun taisin kerran kertoa, että toinen vanhempani on syyrialainen ja toinen on libanonilainen. En ole kuiteskaan koskaan ole maininnut täällä, minkä maan kansalaisuuden sain syntyessäni, enkä myöskään minkä maan kansalainen olen nyt. Enkä tule koskaan kertomaankaan tytölle privaatti asioitani.
Antaa tytön rätkättää. Minä sanon tyttö, koska hän käyttäytyy kuin ilkeät teinitytöt. On nääs kokemusta teininuorisosta aika paljon kertynyt. Nuoren naisen kaakatuksen tuntee eroon nuorien urosten karjahtelusta :D :D Usko tai älä, se on niin. Antaa kaakattaa, ei se minua juuri enää häiritse. Huvinsa kullakin, jos hänelle tuottaa huvia ja iloa kenkkuilla minulle, kenkkuilkoon, tytöt on sellaisia kun he kiukustuu. Miehet ei yleensä hihittele ja kiukkuile samalla tapaa verbaalisti kuin naiset ;)
Kai tyttöä harmittaa kun olen opettaja ammatiltani ja häntä paljon elämää koneneempi ja iäkkäämpi nainen. Naiset on usein kateellisia muille naisille, siksi he rätkättää ja riitelee.
Olen seuraillut yhden amerikkalaisen naisen elämää ja miten media ja blogit reagoitsee hänen elämään. Melkiein kaikki on rätkättäviä kateellisia naisia, oi mitä ne keksii. Tämän palstan tyttö toimii samalla tapaa.
| .......................... | |
| | |
13.10.11, 08:28
|
#32 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja LF .......................... |
Vihjeeksi: The Swedish Ministry of Education, the proportion of foreigners in teaching.
lf eilen:
Tyttö on lukenut muualta täällä Plazalla kun taisin kerran kertoa, että toinen vanhempani on syyrialainen ja toinen on libanonilainen. En ole kuiteskaan koskaan ole maininnut täällä, minkä maan kansalaisuuden sain syntyessäni, enkä myöskään minkä maan kansalainen olen nyt. Enkä tule koskaan kertomaankaan tytölle privaatti asioitani.
---
Milläs nimimerkillä te sellaista kerroitte. Jaa, että toinen on vanhemmistanne on libanonilainen ja toinen syyrialainen. Olette syntynyt siis Syyriassa ja ette ole maininnut kansalaisuuttanne. Tehän puhutte ihan puutaheinää, mutta sen taidon opettajahan Muhammed olikin. Kun ihminen syntyy Syyriassa niin hänen henkilötiedoissaan täytyy lukea syntymäpaikka ja aika.
Jos molemmat vanhemmat ovat arabeja niin ylpeänä kansana he VARMASTI opetavat lapsilleen myös arabiankielen. Kun lf taapero on sitten muuttanut Ruotsiin niin hänen tiedoissaan täytyy lukea em. tiedot, kuten kaikkien rehellisten ihmisten henkilötiedoissa. Ja jos lf olisi opettaja Tukholman Läänissä niin hänen olisi myös hallittava ruotsinkieli.
När du berättar sanningen?
| |
| | |
13.10.11, 14:04
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ihmisillä hyvä tahto jne...
Kiitos Arabi kevään, Pohjois-Afrikan maat ovat nyt menossa kohti demokratiaa ja kohta kaikilla on kivaa, aurinko paistaa ja suomalaisetkin Plazan islamiin hurahtaneet istuvat yhdessä ison leirinuotion äärelle palestiinalaishuivit kaulassa ja inkamyssyt päässä toistamalla allahu akbar tms.Ainakin Tunisiassa tuntuu islamofasistinen meininki ottavan koordinaatit kohti syöksykierrettä. Parhaillaan Italian Cataniassa käytävässä miekkailun MM-kilpailussa tunisialainen Sarra Besbes on kieltäytynyt ottelemasta Israelin edustajaa vastaan. Oikeastaan taitaa tuo Sarra Besbes olla huono muslimi, sillä kunnon musliminhan tulisi aina taistella juutalaisia ja kristittyjä vastaan. Tämä tehtävä on myös Koraanissa langetettu islamiin hurahtaneille ja se näkyy jokaisessa keskustelussa jossa on puhetta tästä väkivalta kultista. Eklat bei Fecht-WM | Boulevard Baden
Löytyisikö teiltä lf lopulta mainostamaanne hyvää tahtoa ja rehellisyyttä rätkättää valehtelevanne kansalaisuutenne, olinpaikkanne ja ammatinne.
| |
| | |
13.10.11, 15:58
|
#34 (linkki)
| | hejsan
Rekisteröitynyt: 10/2008 Sijainti: Ruotsi, Tukholman lääni
| Lainaus: Internetpoliisit ei kaakattavien pikkutyttöjen kanssa keskustele. Katselin aikoja sitten hommalle, oli mukavan tuntuinen polisii, ei näkynyt keskustelevan huutelijoitten ja kakaroitten kanssa.
Poliisit ei yleensä saa olla rasistisia tai esiintyä rasistisesti. Minua ei yksikään poliisi eikä kukaan muukaan aikuinen sivistynyt ihminen pidä rasistina. Toista se on noilla kaakattavilla tytöillä ja pojannappuloilla. Käytös puuttuu teiltä, niin se on vain ne harvat jotka viitsii hukata aikaansa teihin sen suuremmin. Joillakin on into jankata, siksi kelpaa te rassetkin eräille.
Itse katselen mutta en rassejen kaakatuksiin vastaile enää. Teille kaakattaville rasseille voi tehdä niin, että raivostutte lapsuuksissanne ja alatte kaakattamaan ja ulvomaan. Meille aikuisille riittä nauramista :D :D teitä ei tarvitse kuin vähän vaan härnätä niin ulvominen ja mielikuvitus alkaa ;)
| ............................. | |
| | |
13.10.11, 16:27
|
#35 (linkki)
| | (Vierailija) | Huomaattekos..? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LF ............................. | Huomaatekos tarkkailija millainen ylioppilas ja sivistynyt tämä rätkättäjä kaakattaja, ulvoja sekä ulisia dhimmisisarenne on. Olette kuin samasta puusta veistetty, huomaatteko sen tarkkailija. No ei hätää, jos ette ole sattunut sitä itse huomaamaan niin muut on sen huomannut.
Kaakattakaa nyt vähän vaikka molemmat niin tiedämme mitä se tarkoittaa.
Minä voin vähän avustaa. Tukholman Läänissä ei ole ollut eikä ole tällä hetkelläkään Syyriassa syntynyt naisopettajaa. Jokaisen ulkomaalaisopettajan papereissa lukee kaikki tiedot syntymäpaikasta aina syntymäaikaa myöten. Tukholman Läänistä löytyy Libanonissa syntynyt miespedakogi sekä Somaliassa syntyneitä opettajia, mutta valitettavasti syyriassa syntyneitä löytyy kokonaista Zero-Nolla kappaletta. Lähin paikka josta tällainen löytyy onkin tämä Plazan ulkomaanosasto.
Tähän voitaneen liittää uutinen ulkomailta vaikka tarkkailija joskus väitti, että täällä käsiteltäisiin kotimaan asioita. Mitähän kotimaanosastolla käsitellään. Any way!
Kiitos Arabi kevään, Pohjois-Afrikan maat ovat nyt menossa kohti demokratiaa ja kohta kaikilla on kivaa, aurinko paistaa ja suomalaisetkin Plazan islamiin hurahtaneet istuvat yhdessä ison leirinuotion äärelle palestiinalaishuivit kaulassa ja inkamyssyt päässä toistamalla allahu akbar tms.Ainakin Tunisiassa tuntuu islamofasistinen meininki ottavan koordinaatit kohti syöksykierrettä. Parhaillaan Italian Cataniassa käytävässä miekkailun MM-kilpailussa tunisialainen Sarra Besbes on kieltäytynyt ottelemasta Israelin edustajaa vastaan. Oikeastaan taitaa tuo Sarra Besbes olla huono muslimi, sillä kunnon musliminhan tulisi aina taistella juutalaisia ja kristittyjä vastaan. Tämä tehtävä on myös langetettu islamiin hurahtaneille ja se näkyy jokaisessa keskustelussa jossa on puhetta tästä väkivalta kultista. 'Azaan' Movie Name Hurts Muslims : SP | |
| | |
13.10.11, 17:03
|
#36 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi Huomaatekos tarkkailija millainen ylioppilas ja sivistynyt tämä rätkättäjä kaakattaja, ulvoja sekä ulisia dhimmisisarenne on. Olette kuin samasta puusta veistetty, huomaatteko sen tarkkailija. No ei hätää, jos ette ole sattunut sitä itse huomaamaan niin muut on sen huomannut.
Kaakattakaa nyt vähän vaikka molemmat niin tiedämme mitä se tarkoittaa.
Minä voin vähän avustaa. Tukholman Läänissä ei ole ollut eikä ole tällä hetkelläkään Syyriassa syntynyt naisopettajaa. Jokaisen ulkomaalaisopettajan papereissa lukee kaikki tiedot syntymäpaikasta aina syntymäaikaa myöten. Tukholman Läänistä löytyy Libanonissa syntynyt miespedakogi sekä Somaliassa syntyneitä opettajia, mutta valitettavasti syyriassa syntyneitä löytyy kokonaista Zero-Nolla kappaletta. Lähin paikka josta tällainen löytyy onkin tämä Plazan ulkomaanosasto.
Tähän voitaneen liittää uutinen ulkomailta vaikka tarkkailija joskus väitti, että täällä käsiteltäisiin kotimaan asioita. Mitähän kotimaanosastolla käsitellään. Any way!
Kiitos Arabi kevään, Pohjois-Afrikan maat ovat nyt menossa kohti demokratiaa ja kohta kaikilla on kivaa, aurinko paistaa ja suomalaisetkin Plazan islamiin hurahtaneet istuvat yhdessä ison leirinuotion äärelle palestiinalaishuivit kaulassa ja inkamyssyt päässä toistamalla allahu akbar tms.Ainakin Tunisiassa tuntuu islamofasistinen meininki ottavan koordinaatit kohti syöksykierrettä. Parhaillaan Italian Cataniassa käytävässä miekkailun MM-kilpailussa tunisialainen Sarra Besbes on kieltäytynyt ottelemasta Israelin edustajaa vastaan. Oikeastaan taitaa tuo Sarra Besbes olla huono muslimi, sillä kunnon musliminhan tulisi aina taistella juutalaisia ja kristittyjä vastaan. Tämä tehtävä on myös langetettu islamiin hurahtaneille ja se näkyy jokaisessa keskustelussa jossa on puhetta tästä väkivalta kultista. 'Azaan' Movie Name Hurts Muslims : SP | Tämä linkki kuuluu tähän edelliseen uutiseen, jossa puhutaan pelimiehestä joka ei taistele juutalaista vastaan. Eklat bei Fecht-WM | Boulevard Baden
Intian muslimit ovat repineet rättinsä kun Bollywood tuottaja on mennyt nimeämään uuden elokuvansa minareeteissä ulvottavan audiovisuaaliselta rakenteeltaan kissan tappoa muistuttavan rukousulinan mukaan, "Azaan". Mumbailainen mufti Naeem Akhtar Azmi meni välittömästi laatimaan fatwan, jonka mukaan elokuvia ei saa nimetä rukousulinan mukaan ja esitti ukaasin, että jos elokuvan nimeä ei välittömästi vahdeta, tulee yli 10.000 musulumaania osoittamaan mieltään Mumbain kaduilla huomisen perjantairukouksen jälkeen. Muslimien mielenosoitukseen kuuluu perinteisesti tuhopoltto, väkivalta, häpäisy, vääruskoisten liikkeenharjoittajien liiketilojen ryöstely ja tuhoaminen, raiskaukset yms. hyperaktiivisella väkivalalla väritetty Allahin pyhittämä vandalismi. 'Azaan' Movie Name Hurts Muslims : SP
----
Kuinkas ne ulkomaalaisten raiskaukset ym. ruokottomuudet Suomessakin. Kuulin myös eräältä YAMAM poliisilta, että Suomessa tapahtuu myös ihmiskauppaa jonka tietysti dhimmisisarukset kieltävät. Ja voi hyvä tavaton..kuulin paljon muutakin?
| |
| | | | |