Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Ajassa etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ajassa > Ulkomaat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.10.11, 00:56   #1 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Rekisteröitynyt: 10/2009
Järkyttävä video kiinalaiselta turkistarhalta

Järkyttävä K18-video kiinalaiselta turkistarhalta julki – varoitus rajusta sisällöstä - Viihdelehti Stara

Toivottavasti tarhaajat saavat itse samanlaisen kohtelun jossain elämänsä vaiheessa.;(
  Vastaa viestiin

03.11.11, 10:29   #2 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Awa* Näytä viesti
Järkyttävä K18-video kiinalaiselta turkistarhalta julki – varoitus rajusta sisällöstä - Viihdelehti Stara

Toivottavasti tarhaajat saavat itse samanlaisen kohtelun jossain elämänsä vaiheessa.;(

Jostain syystä tarkkailija on päättänyt olla kysymättä ylläpidon mielipidettä siitä, että sisältääkö video tarpeetonta väkivaltaa. Hänellä näkyy olevan erillaiset käsitykset väkivallan ja väkivallan näyttämisestä, toista voi näyttää, mutta ei toista. Tällä toisella, mitä hänen mielestä ei voi näyttää tarkoitan tätä:

Weekly Jihad Report
Oct. 22 - Oct. 28
Jihad Attacks: 46
Allah Akbars: 3
Dead Bodies: 135
Critically Injured: 318

Monthly Jihad Report
October, 2011
Jihad Attacks: 170
Countries: 16
Religions: 5
Dead Bodies: 652
Critically Injured: 1307
  Vastaa viestiin
20.11.11, 18:57   #3 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

Onkohan ylläpidon mielipidettä vieläkään kysytty tästä ja jos on niin ei siitä kukaan näy välittävän vaikka videossa on mielestäni suhtetonta väkivaltaa puolustuskyvytöntä luontokappaletta kohtaan. Mutta sen tarkoitushan on ilmeisesti sellainen, ettei ylläpidon mielipidettä "kysytä".
  Vastaa viestiin
21.11.11, 21:17   #4 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

Järkyttävä video eläinten kohtelusta eikä kukaan ole kysynyt ylläpidon mieltä onko sopivaa näyttää tarpeetonta väkivaltaa yhtä luontokappaletta kohtaan. Tähän sopisi myös millaiselta näyttää kristittyjen omistamien sikojen elävältä hautaaminen. "Kysely" voisi lähteä välittömästi eetteriin.
  Vastaa viestiin
22.11.11, 23:18   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
Lainaus:

Raakaa oli eläinten kohtelu. Kiinalaisia turkiksia ei pitäisi kenenkään ostaa.
Ihmisiäkin on nyljetty elävältä. Tällaista tapahtui mm. Neuvostoliiton vangiksi jääneille sotilaille Afganistanin operaatiossa .
  Vastaa viestiin
23.11.11, 01:54   #6 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja engel48 Näytä viesti
Ihmisiäkin on nyljetty elävältä. Tällaista tapahtui mm. Neuvostoliiton vangiksi jääneille sotilaille Afganistanin operaatiossa .
Minua ja joitakin muitakin täällä kiinnostaisi engel48 tietää, missä näin on kerrottu. ;(
  Vastaa viestiin
23.11.11, 06:08   #7 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Itsesääli sumentaa ajatukset

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mudeirsi Näytä viesti
Jostain syystä tarkkailija on päättänyt olla kysymättä ylläpidon mielipidettä siitä, että sisältääkö video tarpeetonta väkivaltaa. Hänellä näkyy olevan erillaiset käsitykset väkivallan ja väkivallan näyttämisestä, toista voi näyttää, mutta ei toista.
Huomaatkos Vento miten mudeirsin syvä itsesääli hämärtää ajatuksen, ei katsota asioita asioina vaan vellotaan itsesäälissä, ruikutetaan että kun kerran minun videoni poistettiin niin pitää muidenkin videot poistaa.

Omassa surkeudessaan vellovalta mudeirsilta jäi kuitenkin huomaatta se olennainen.
Hänen videonsa poistettiin ketjusta 'Valehteleeko Tarkkailija vai ettekö tiennyt'. Jonkin väkivaltavideon liittäminen tuohon ketjuun ei mitenkään liittynyt aiheeseen ja se olikin siellä vain osana vihakampanjointia.

Tämän ketjun otsikkona on 'Järkyttävä video kiinalaiselta turkistarhalta', näin ollen video liittyy olennaisesti aiheeseen.

Sen verran minun osuudestani etten ole kumpaakaan puheena ollutta videota katsonut.
  Vastaa viestiin
23.11.11, 09:18   #8 (linkki)
LF
hejsan

Rekisteröitynyt: 10/2008
Sijainti: Ruotsi, Tukholman lääni
Awa

Lainaus:
Vahinko, Awa, että teet avauksia ainoastaan linkeillä. Minä en yleensä vastaa linkki avauksiin, en edes aukaise montaakaan linkkiä tällä palstalla. Ja youtube linkkejä en aukaise, enkä rasismisia ja islamofobisia linkkejä. Vastenmielisyyteni linkkailuun tällä palstalla johtuu palstan islamobisesta linkittäjästä. :D
.
......................
  Vastaa viestiin
23.11.11, 11:05   #9 (linkki)
Vaari, morfar

Käyttäjän B. Vento avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Joenmutka
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LF Näytä viesti
......................
Mistäs tämän lainasit, LF?
  Vastaa viestiin
23.11.11, 11:43   #10 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Lainaus:
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja engel48
Minua ja joitakin muitakin täällä kiinnostaisi engel48 tietää, missä näin on kerrottu. ;(
Olisikohan engel vaihtanut puolta?
Ei olisi todellakaan uskonut että engel tunnustaa neuvostosotilaiden nylkeneen elävältä kiinnisaamiaan vankeja.
  Vastaa viestiin
23.11.11, 11:47   #11 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

Lainaus:
Raakaa oli eläinten kohtelu. Kiinalaisia turkiksia ei pitäisi kenenkään ostaa.
Odotus palkittiin..
Nyt huomaatte engel48 että kuinka paljon kommunismilla ja islamilla on natsismin lisäksi yhteistä.
  Vastaa viestiin
23.11.11, 17:32   #12 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkailija Näytä viesti
Olisikohan engel vaihtanut puolta?
Ei olisi todellakaan uskonut että engel tunnustaa neuvostosotilaiden nylkeneen elävältä kiinnisaamiaan vankeja.
Kirjoitusvirhe.
Eivät venäläiset ketään nylkeneet .
Kahden vuoden takainen TV -dokumentti paljasti afgaanisissien nylkeneen vangiksi saamiaan venäläisiä.
  Vastaa viestiin
23.11.11, 18:39   #13 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Lainaus:
Kirjoitusvirhe.
Eivät venäläiset ketään nylkeneet .
Kahden vuoden takainen TV -dokumentti paljasti afgaanisissien nylkeneen vangiksi saamiaan venäläisiä.
Kiitos engel48 oikaisusta. Tällaisissa asioissa tulee lähde aina mainita.

En elävien ihmisten sen enempää kuin eläintenkään nylkemistä voi koskaan kenenkään tekemänä suvaita. Ihan kauhea on maailmamme.;(
  Vastaa viestiin
23.11.11, 19:20   #14 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

LF: "Vahinko, Awa, että teet avauksia ainoastaan linkeillä. Minä en yleensä vastaa linkki avauksiin, en edes aukaise montaakaan linkkiä tällä palstalla. Ja youtube linkkejä en aukaise, enkä rasismisia ja islamofobisia linkkejä. Vastenmielisyyteni linkkailuun tällä palstalla johtuu palstan islamobisesta linkittäjästä. :D"

Hei LF!

Laittamani linkit usein faktaa ovat. Omiin kannanottoihini saan usein negatiivista palautetta enkä jaksa kaikkiin kommentteihin palautetta antaa. Koen aloituksillani olevani jonkinlainen herättäjä täällä.

Minulle kaikki maailman rodut ja uskonnot ovat samanarvoisia. Uskon jälleensyntymään eli olen siis aikoinani ollut kaikkien maailman rotujen ja uskontojen edustaja.:)
  Vastaa viestiin
23.11.11, 19:33   #15 (linkki)
mudeirsi
(Vierailija)

Lainaus:
LF: "Vahinko, Awa, että teet avauksia ainoastaan linkeillä. Minä en yleensä vastaa linkki avauksiin, en edes aukaise montaakaan linkkiä tällä palstalla. Ja youtube linkkejä en aukaise, enkä rasismisia ja islamofobisia linkkejä. Vastenmielisyyteni linkkailuun tällä palstalla johtuu palstan islamobisesta linkittäjästä. :D"

Hei LF!

Laittamani linkit usein faktaa ovat. Omiin kannanottoihini saan usein negatiivista palautetta enkä jaksa kaikkiin kommentteihin palautetta antaa. Koen aloituksillani olevani jonkinlainen herättäjä täällä.

Minulle kaikki maailman rodut ja uskonnot ovat samanarvoisia. Uskon jälleensyntymään eli olen siis aikoinani ollut kaikkien maailman rotujen ja uskontojen edustaja.:)

Amen lf!
  Vastaa viestiin
24.11.11, 04:33   #16 (linkki)
LF
hejsan

Rekisteröitynyt: 10/2008
Sijainti: Ruotsi, Tukholman lääni
Lainaus:
Lainaus:
Hei LF!

Melkein kaikki saa negatiivisä kannanottoja kirjoituksiinsa, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Ei kannata aina luopua ja antaa toisten hyppiä silmillensä. Jos itse kulkee oikeuden ja inhimillisyyden tietä, silloin ei haittaa mitä riitapukarit huutelee perään.

Keskustelupalstathan on kesskusteluja varten. Valitettavasti täällä Ulkomaat ei oikein keskusteluja synny. Syy = liian vähän kirjoittajia ja islamobia yrittää valloittaa koko palstan kopioinnillaan. Lapsellisesta riidasta ja uhoamisesta ei aina tarvitse välittää, paras tapa on olla vastaamatta heille, antaa heidän roikkua hameittemme helmoissa huutamassa.

Valitettavasti tälläkin palstalla on niin, että kirjoitti mitä tahansa, niin islamofobiset rasistit saa siitä "ruokaa sieluunsaa" ja he hekumoi mielikuvituksillaan, fanaattisuus ja lapsellisuus kulkee usein käsi kädessä.

Mielipiteet on vain mielipiteitä, niitä voi kuka tahansa moittia. Faktat on totta, tietoa. Fanaattiset ei hyväksy faktaa, he hyväksyy vain omat mielipiteensä faktoina ;)

Tiedän, että osaat ja uskallat keskustella negatiivisessä ilmapiirissä. Negatiivisessä ilmapiirissä on yritettävä olla positiivinen ja aina voi sen negatiivisen kääntää positiiviseksi, sekös riitapukareita ja fanaattisia suuttutaa.

.
...................
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku