| | |
08.07.12, 13:02
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | varokaa nordic-tv:tä
älkää missään nimessä käykö tuolla nordic-tv:n (fin-tv:n) sivuilla. mainostaa itseään jonakin jumalallisena elokuva-sivustona mutta todellisuus on karu. Homma ei toimi pätkääkään. Jokunen leffa on kyllä tullu katsottua siellä, mutta niiden toimiminen onkin sitte herran hallussa. Ilmaset leffat ei toimi mikään ja sitte asiaan päätin kokeilla tuota vippiä(hox olin kokeillu aikaisemminki ja silloin se toimi jotenkuten). no maksu lähti tekstarilla, mutta kun sitä yritti sivostolla käyttää ohhoh olikin uutta maksua vailla. Yhteydenottoihin ei vastata. Sinne meni rahat kuin kankkulan kaivoon! Yhteenveto: Nordic-tv on totaalipsk sivosto jonka ylläpitäjät pitäisi laittaa vankilaan jonne he kuuluisivatkin. Nordic-tv on rikollisjärjestö.
Joten levittäkää tätä ilosanomaa kaikille ystävillenne. älkää tehkö itse, älkääkä antako muiden tehdä samaa virhettä kuin minä ja käyttää nordic-tvn ns. palveluja! Vaikka muutama leffa saattais ilmaseksi näkyäkkin niin kyllä säästätte vaivassa jos kierrätte sen sivoston kaukaa!!!!!!!! Liekkö viruksiakin lataavat koneellesi. Nordic-tv on täyttä huijausta!
Ja jos sivoston ylläpitäjä sattuu lukemaan tämän viestin: haista iso v...u! huijasitte nyt väärää kaveria! aion kamppanioida sivostoanne vastaan hitlermäisellä vimmalla. You mess with the wrong guy!
| |
| | |
12.07.12, 20:08
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jcvd älkää missään nimessä käykö tuolla nordic-tv:n (fin-tv:n) sivuilla. mainostaa itseään jonakin jumalallisena elokuva-sivustona mutta todellisuus on karu. Homma ei toimi pätkääkään. Jokunen leffa on kyllä tullu katsottua siellä, mutta niiden toimiminen onkin sitte herran hallussa. Ilmaset leffat ei toimi mikään ja sitte asiaan päätin kokeilla tuota vippiä(hox olin kokeillu aikaisemminki ja silloin se toimi jotenkuten). no maksu lähti tekstarilla, mutta kun sitä yritti sivostolla käyttää ohhoh olikin uutta maksua vailla. Yhteydenottoihin ei vastata. Sinne meni rahat kuin kankkulan kaivoon! Yhteenveto: Nordic-tv on totaalipsk sivosto jonka ylläpitäjät pitäisi laittaa vankilaan jonne he kuuluisivatkin. Nordic-tv on rikollisjärjestö.
Joten levittäkää tätä ilosanomaa kaikille ystävillenne. älkää tehkö itse, älkääkä antako muiden tehdä samaa virhettä kuin minä ja käyttää nordic-tvn ns. palveluja! Vaikka muutama leffa saattais ilmaseksi näkyäkkin niin kyllä säästätte vaivassa jos kierrätte sen sivoston kaukaa!!!!!!!! Liekkö viruksiakin lataavat koneellesi. Nordic-tv on täyttä huijausta!
Ja jos sivoston ylläpitäjä sattuu lukemaan tämän viestin: haista iso v...u! huijasitte nyt väärää kaveria! aion kamppanioida sivostoanne vastaan hitlermäisellä vimmalla. You mess with the wrong guy! |
rikollisjärjestö? onkohan se sivuston vika jos jotkut leffat poistetaan tekijänoikeus-suojauksen vuoksi, ja viruksia sieltä saa vaa korkeintaan sillon jos on tarpeeksi tyhmä että klikkaa jokaista mainos linkkiä mikä sieltä tulee, eihän se ilmasta hommaa ole pakko sielläkin olla mainontaa, niinkuin monella muullakin sivulla. get some brains
| |
| | |
15.07.12, 01:08
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | joo Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jcvd älkää missään nimessä käykö tuolla nordic-tv:n (fin-tv:n) sivuilla. mainostaa itseään jonakin jumalallisena elokuva-sivustona mutta todellisuus on karu. Homma ei toimi pätkääkään. Jokunen leffa on kyllä tullu katsottua siellä, mutta niiden toimiminen onkin sitte herran hallussa. Ilmaset leffat ei toimi mikään ja sitte asiaan päätin kokeilla tuota vippiä(hox olin kokeillu aikaisemminki ja silloin se toimi jotenkuten). no maksu lähti tekstarilla, mutta kun sitä yritti sivostolla käyttää ohhoh olikin uutta maksua vailla. Yhteydenottoihin ei vastata. Sinne meni rahat kuin kankkulan kaivoon! Yhteenveto: Nordic-tv on totaalipsk sivosto jonka ylläpitäjät pitäisi laittaa vankilaan jonne he kuuluisivatkin. Nordic-tv on rikollisjärjestö.
Ja jos sivoston ylläpitäjä sattuu lukemaan tämän viestin: haista iso v...u! huijasitte nyt väärää kaveria! aion kamppanioida sivostoanne vastaan hitlermäisellä vimmalla. You mess with the wrong guy! |
kuule ostin vipin äskön ja ei ollu mitää ongelmaa että puhelimes vaa sekoo ja haista ite vitt*!
| |
| | |
17.07.12, 00:23
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos kun kerroit tästä:) Lainaus:
Ja jos sivoston ylläpitäjä sattuu lukemaan tämän viestin: haista iso v...u! huijasitte nyt väärää kaveria! aion kamppanioida sivostoanne vastaan hitlermäisellä vimmalla. You mess with the wrong guy! | | |
| | |
17.07.12, 08:31
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Nordic-tv sivusto on ollu aina täyttä paskaa.. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jassu111 Kiitos kun kerroit tästä:) | | |
| | |
18.07.12, 01:51
|
#6 (linkki)
Ja jos sivoston ylläpitäjä sattuu lukemaan tämän viestin: haista iso v...u! huijasitte nyt väärää kaveria! aion kamppanioida sivostoanne vastaan hitlermäisellä vimmalla. You mess with the wrong guy! | Ei mulla ainakaan oo ikinä ollu mitään ongelmaa Nordic-tv:n kaa. Paitsi nyt ku se on vissiin sulettu tai jotain muuta häikkää...
| |
| | |
18.07.12, 03:28
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | nordik Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jassoo Ei mulla ainakaan oo ikinä ollu mitään ongelmaa Nordic-tv:n kaa. Paitsi nyt ku se on vissiin sulettu tai jotain muuta häikkää... |
Ai siis nyt se on suljettu vai? voi rähmä,mä itse olen maksanut vippejä ja nauttinut elokuvista.
Kaikki ei aina toiminu ole mutta sillä rahalla minkä velottivat mitä muutakaan voi odottaa.Ne joilla on sitä ylimäärästä rahaa niin juoksee elokuvissa ja ärrältä yms hakemassa vuokralle leffoja mutta me jotka vaan tahdotaan elokuvia pyöriiin ruudulle ja nautitaan siitä niin menetyshän tää oli =(
Köyhät kyykkyyn ja rikkaat maate =DD
| |
| | |
24.07.12, 12:04
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | !!
Ettekste vitun idiootit tajuu etta tollaset sivut tullaan todennakoisesti sulkemaan jossakin vaiheessa vinkukaa nyt niit vitun 5eurosii ja nordic-tv todellaki oli hyva sivu !!!
| |
| | |
24.07.12, 16:36
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Kertoisko joku?
Voisko joku nyt kertoa, että onko se nordic nyt sitten suljettu, kun ei enää aukea koko sivu, vai onko jotain häikkää kenties?
| |
| | |
25.07.12, 15:16
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Jokuvaa Voisko joku nyt kertoa, että onko se nordic nyt sitten suljettu, kun ei enää aukea koko sivu, vai onko jotain häikkää kenties? | eilen toimi mulla ainakin, katoin monta jaksoo supernaturalia
| |
| | |
28.07.12, 00:06
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | saatana
perkele
| |
| | |
28.07.12, 00:08
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | jumalauta
paska!! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vittu perkele | | |
| | |
28.07.12, 00:15
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | SAATANA
VITTU PERKELE MONTA ILTAA MENNY HUKKAA,KU SE SAATANAN SIVU EI OSAA PÄÄTTÄÄ AUKEAAKO SE VAI EI VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (sori jos on sekoo kirjotust mul on kiire kirjottaa tää:P) PERKELE SAATANA VITTU VIIS EUROO MENI SAATANA HUKKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pitää saatana kahtoo niit leffoi youtubest enkuks ja siinä ei ymmärrä perkele melekee mitää!!
| |
| | |
29.07.12, 18:42
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
ehheh mulla on ainaki toiminu toi vip ilman mitää lisämaksuja :--D ja siis osa elokuvista ei toimi mut yleensä ku oon vaan yrittäny tarpeeks monta kertaa nii sit se on lähtey pyörimää... enkyl ymmärrä miten teil joillai on noi perseestä toi paikka mutnojaa mulla ainaki toimii iha hyvin (--: Paitsi nyt ei ainakaa tänää oo toiminu koko sivusto et entiiä sit mitä tapahtuu.............
| |
| | |
30.07.12, 20:18
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | pöö Lainaus:
Ja jos sivoston ylläpitäjä sattuu lukemaan tämän viestin: haista iso v...u! huijasitte nyt väärää kaveria! aion kamppanioida sivostoanne vastaan hitlermäisellä vimmalla. You mess with the wrong guy! | itellä oli kyl toi vip-juttu jossain välissä ja kaikki leffat näky :) riippuu jostain mediaplayerista mikä koneella on? en kyllä tiiä niistä mitään, mut joka tapauksessa mulla on kaikki leffat aina toiminu..
| |
| | |
01.08.12, 23:15
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | asdfgh
On kyllä psk, täytyy sanoa. Kyllähän siellä suurin osa (itselläni ainakin) elokuvista ja tv-ohjelmista toimii, mutta olen nyt kuukauden ajan odottanut parin tv-sarjan uusia jaksoja ja muutenkin viimeisen kuukauden aikana nordic-tv on ollut pois toiminnasta, eli uusia jaksoja tai elokuvia ei ole ilmaantunut. Ja tästä pitäisi maksaa? Jos ovat kerta tällaisen lähteneet perustamaan ja vielä pyytävät rahaakin niin kyllä pitäisi saada hommat hoidettua tai edes ilmoittaisivat, että miksi mitään ei tapahdu.
| |
| | |
02.08.12, 02:05
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | moro Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja asdfgh On kyllä psk, täytyy sanoa. Kyllähän siellä suurin osa (itselläni ainakin) elokuvista ja tv-ohjelmista toimii, mutta olen nyt kuukauden ajan odottanut parin tv-sarjan uusia jaksoja ja muutenkin viimeisen kuukauden aikana nordic-tv on ollut pois toiminnasta, eli uusia jaksoja tai elokuvia ei ole ilmaantunut. Ja tästä pitäisi maksaa? Jos ovat kerta tällaisen lähteneet perustamaan ja vielä pyytävät rahaakin niin kyllä pitäisi saada hommat hoidettua tai edes ilmoittaisivat, että miksi mitään ei tapahdu. | 2 kuukautta, 5 euroo ja leffoja pirusti. Ja jotku jaksaa ragee jos ei pariin päivään uutta leffaa lisää. Ärrältä saat yhen leffan pariksi tunniksi sillä vitosella.
| |
| | |
06.08.12, 19:04
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | vitun jurpo Lainaus:
Ja jos sivoston ylläpitäjä sattuu lukemaan tämän viestin: haista iso v...u! huijasitte nyt väärää kaveria! aion kamppanioida sivostoanne vastaan hitlermäisellä vimmalla. You mess with the wrong guy! | vitun urpo nordic-tv:n vip toimii täydellisesti.
| |
| | |
07.08.12, 18:20
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | toimii Lainaus:
Siis mulla nordic-tv toimii ihan helvetin hyvin!olen vippi ja kaikki näkyy ja ilmaiset näkyi jo sitä ennen että koneessasi voi olla virus tai jotaan!
| |
| | |
08.08.12, 18:15
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ana Siis mulla nordic-tv toimii ihan helvetin hyvin!olen vippi ja kaikki näkyy ja ilmaiset näkyi jo sitä ennen että koneessasi voi olla virus tai jotaan! | housussasi on virus!
Lopetan Veikkauksen ja RAY pelienkin tukemisen, koska se ja RAY arpajaislakeineen rajoittaa nuorison omatoimista työllistymistä Internetissä.
| |
| | |
09.08.12, 02:44
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | perkele Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja haista kuule ostin vipin äskön ja ei ollu mitää ongelmaa että puhelimes vaa sekoo ja haista ite vitt*! | oon ihan samaa mieltä tosta nordic tv paskasta ei vittu vaan toimi vippi kyllä tuli mut ehkä yks kymmenestä leffasta toimii.. vittu että vituttaa mut onhan noita muitakin sivuja onneks nordic tv:n ylläpitäjille pikku vinkki suksikaa vittuun sivustojenne kanssa.
| |
| | |
09.08.12, 03:27
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Huora!!!!!!!!!!!!!!! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt vituttaa oon ihan samaa mieltä tosta nordic tv paskasta ei vittu vaan toimi vippi kyllä tuli mut ehkä yks kymmenestä leffasta toimii.. vittu että vituttaa mut onhan noita muitakin sivuja onneks nordic tv:n ylläpitäjille pikku vinkki suksikaa vittuun sivustojenne kanssa. | Maksanu vuoden vipin jo fin-tv aikana ja hyvin pelittää edelleeen. Mitä muuta saatanan kyrpänaama voit odottqaa noin kusisella maksulla jos valtiovalta puskee päälle ja koittaa sulkea sivustoa. Ite oon kattonu 20e hinnalla vähintään 400h paskaa tuolta niin ei oo paha hinta.
Vitun itkevät krpänaamaty vituttaaa......
| |
| | |
09.08.12, 17:06
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | ei toimi Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt vituttaa oon ihan samaa mieltä tosta nordic tv paskasta ei vittu vaan toimi vippi kyllä tuli mut ehkä yks kymmenestä leffasta toimii.. vittu että vituttaa mut onhan noita muitakin sivuja onneks nordic tv:n ylläpitäjille pikku vinkki suksikaa vittuun sivustojenne kanssa. |
joo ei toimi kyl pännii
| |
| | |
09.08.12, 20:53
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | perkele Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ganjaman. Maksanu vuoden vipin jo fin-tv aikana ja hyvin pelittää edelleeen. Mitä muuta saatanan kyrpänaama voit odottqaa noin kusisella maksulla jos valtiovalta puskee päälle ja koittaa sulkea sivustoa. Ite oon kattonu 20e hinnalla vähintään 400h paskaa tuolta niin ei oo paha hinta.
Vitun itkevät krpänaamaty vituttaaa...... | vitun impotentti homo pidä se turpaskii tai etin sun mutsis ja raiskaan sitä ku venäläistä katu huoraa jos sul on jotain asiaa ni tuu käymää oventakana ni lupaan et tungen tän vitun koneen sun perseesee! <3
| |
| | |
10.08.12, 06:13
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | nordic-tv Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tarantellah Ai siis nyt se on suljettu vai? voi rähmä,mä itse olen maksanut vippejä ja nauttinut elokuvista.
Kaikki ei aina toiminu ole mutta sillä rahalla minkä velottivat mitä muutakaan voi odottaa.Ne joilla on sitä ylimäärästä rahaa niin juoksee elokuvissa ja ärrältä yms hakemassa vuokralle leffoja mutta me jotka vaan tahdotaan elokuvia pyöriiin ruudulle ja nautitaan siitä niin menetyshän tää oli =(
Köyhät kyykkyyn ja rikkaat maate =DD | meneppäs sellaselle sivulle ku torrentz.eu ja voin taata että leffat toimii ja on ilmasta.. ainut on että nämä pitää ladata, mutta siinähän ei mene ku muutama minuutti.
| |
| | | | |