Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Ajassa etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ajassa > Yleinen keskustelu
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.10.11, 18:45   #1 (linkki)

Käyttäjän Isaskar avatari

Rekisteröitynyt: 09/2006
Sijainti: Henkimaailma
Uskotko Isojalkaan tai Ufoihin?

Luettuani Apulehteä kirjoitan tästä!
Ufoihin lienee helppo uskoa,koska näitä tunnistamattomia lentäviä esineitä esiintyy tiheästi.
Viimeksi naapurini näki sellaisen syyskesällä,kun vaimoni heitti minua Arabian malli -36 perintölautasella "onneksi osumatta".
Vaikeampaa on uskoa sellaiseen lentävään esineeseen jossa on meille tuntematon elämänmuoto lentäjänä.
Niin' tai miksei tuo elämänmuoto voisi olla samankaltainen?(Evolutio ja samanlainen ympäristö,niin tai sitten jokin muu kuin evolutio).

Isojalkoihin ja Jetiin on sitten jo helpompi uskoa!(Neandertal)
Havaintoja ja todettuja jälkiä on niin paljon.
Olin aikoinani ICQ-yhteisössä ja siellä eräs USA:n Kalliovuorilla asuva mies kertoi olevansa varma Isojalkojen olemassaolosta.
  Vastaa viestiin

24.10.11, 14:41   #2 (linkki)
kiveliön kuningas

Käyttäjän jänkäjoonas1943 avatari

Rekisteröitynyt: 03/2010
Sijainti: turku
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Isaskar Näytä viesti
Luettuani Apulehteä kirjoitan tästä!
Ufoihin lienee helppo uskoa,koska näitä tunnistamattomia lentäviä esineitä esiintyy tiheästi.
Viimeksi naapurini näki sellaisen syyskesällä,kun vaimoni heitti minua Arabian malli -36 perintölautasella "onneksi osumatta".
Vaikeampaa on uskoa sellaiseen lentävään esineeseen jossa on meille tuntematon elämänmuoto lentäjänä.
Niin' tai miksei tuo elämänmuoto voisi olla samankaltainen?(Evolutio ja samanlainen ympäristö,niin tai sitten jokin muu kuin evolutio).

Isojalkoihin ja Jetiin on sitten jo helpompi uskoa!(Neandertal)
Havaintoja ja todettuja jälkiä on niin paljon.
Olin aikoinani ICQ-yhteisössä ja siellä eräs USA:n Kalliovuorilla asuva mies kertoi olevansa varma Isojalkojen olemassaolosta.
Se on lumikenkäjänis.Esiintyy etupäässä Canadassa.Oletko Apulehden entinen pakinoitsij a Isaskar keturi?
  Vastaa viestiin
10.01.12, 05:42   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Tunnen tarkoin mitä tarkoittaa tämä mainitsemasi canadalainen Big Foot.

...eräs jo edes mennyt tämä kenkätehtailija aina muisti mainita, ettet sitten kuusivarpaisiiin näihin savottariin sitten koske. Vasta viime vuosina olen älynnyt hienot mietteensä. Heistä tulee vanhemmiten myös hyvin kiukkuisia, on jo todettu.
  Vastaa viestiin
10.01.12, 09:00   #4 (linkki)
kiveliön kuningas

Käyttäjän jänkäjoonas1943 avatari

Rekisteröitynyt: 03/2010
Sijainti: turku
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Soli Näytä viesti
Tunnen tarkoin mitä tarkoittaa tämä mainitsemasi canadalainen Big Foot.

...eräs jo edes mennyt tämä kenkätehtailija aina muisti mainita, ettet sitten kuusivarpaisiiin näihin savottariin sitten koske. Vasta viime vuosina olen älynnyt hienot mietteensä. Heistä tulee vanhemmiten myös hyvin kiukkuisia, on jo todettu.

Näitä kuusivarpaisia esiintyi eritoten itämurteiden alueella. Ollessaan evoluutionsa huipulla heille kehitettiin erikoisjalkineet jota sanottiin"ykspohjasiksi". Samantapaiset jalkineet oli mm. Amerikan intiaaneilla joita sanottiin mokkasiineiksi. Nämä suomettarien/savottarien ykspohjaset mahdollisti näiden pohjolan amatzoonien hiljaisen hiipimisen pahaa-aavistamattomien miespoloisten kimppuun. Atakin jälkeisiä tapahtumia ei synnynnäinen, herkkä mielenlaatuni salli spekuleeraavan. Jätän sen valistuneen lukijan tehtäväksi.
  Vastaa viestiin
18.01.12, 09:31   #5 (linkki)

Käyttäjän Isaskar avatari

Rekisteröitynyt: 09/2006
Sijainti: Henkimaailma
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943 Näytä viesti
Näitä kuusivarpaisia esiintyi eritoten itämurteiden alueella. Ollessaan evoluutionsa huipulla heille kehitettiin erikoisjalkineet jota sanottiin"ykspohjasiksi". Samantapaiset jalkineet oli mm. Amerikan intiaaneilla joita sanottiin mokkasiineiksi. Nämä suomettarien/savottarien ykspohjaset mahdollisti näiden pohjolan amatzoonien hiljaisen hiipimisen pahaa-aavistamattomien miespoloisten kimppuun. Atakin jälkeisiä tapahtumia ei synnynnäinen, herkkä mielenlaatuni salli spekuleeraavan. Jätän sen valistuneen lukijan tehtäväksi.
Soli: Eihän vain tämä sinun Liisasi ole savolainen kuusivarvas?
Minulle on käynyt hiukan samallaa lailla hämäläisen kanssa. Kiukkuinen on vaikka on vain viisi varvasta toisessa ja kuusi toisessa jalassa.
Hirveän kiukkuinen eikä nimikään ole Liisa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku