Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Ajassa etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ajassa > Yleinen keskustelu
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.11.11, 13:40   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Mitä tarkoittaa sanat karppaaminen ja downshiftaus?

Jos karppaamisessa ei saa ostaa kaupasta enää leipää, ainahan voi ostaa grahamia, leseitä ja muita luomujauhoja kuten ruista ja leipoa itse.
Dowchiftaukseen myös jonnain-päivinä vähintäinkin pääsen vaatimalla työnantajalta lakisääteistä tätä vaippalomaa.
Miten itse olet tuumaillut menetellä näillä nykyaikaisilla aivan mystillisillä meiningeillä?
  Vastaa viestiin

19.11.11, 21:06   #2 (linkki)
kiveliön kuningas

Käyttäjän jänkäjoonas1943 avatari

Rekisteröitynyt: 03/2010
Sijainti: turku
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Soli Näytä viesti
Jos karppaamisessa ei saa ostaa kaupasta enää leipää, ainahan voi ostaa grahamia, leseitä ja muita luomujauhoja kuten ruista ja leipoa itse.
Dowchiftaukseen myös jonnain-päivinä vähintäinkin pääsen vaatimalla työnantajalta lakisääteistä tätä vaippalomaa.
Miten itse olet tuumaillut menetellä näillä nykyaikaisilla aivan mystillisillä meiningeillä?
Eikhän sole karphausta ko Karppisen kansa karppeja pyyethän käsikopelola? Tuosta toisestha met emmä tiä mithän. Jokhaan solis kisuran salhvausta puremalla?
  Vastaa viestiin
20.11.11, 11:38   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Jänkä.

Koska laitoit jälleen kiitettävästi vanhaa suomenkieltä, laitan sinulle kiitoksena asiallisen osoitteen. Aikaa menee toki kauan, eikä nämät kaikki asjat kerralla tulekkaan selviksi. Canaderin alkuperäisiä julkaisujaan tuskin enää edes on lainattavissa: Ganander: Mythologia Fennica - Suomalainen Mytologia :: 1789
Viikinkien sotaretki Hämeeseen vuonna 1050 - Kansanperinne-blogi

Viimeinen muokkaaja Soli; 20.11.11 12:19.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku