Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Ajassa etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ajassa > Yleinen keskustelu
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.12.11, 00:11   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2007
Nokia ja pääjohtaja Elop pois suomesta

Olipahan taas arvojohtajan, eli presidentin itsenäisyyspäivän juhlat. Jo toista vuotta peräkkäin ei Tarjamme katsonut kohteliaaksi tai tarpeelliseksi kutsua maamme suurimman ja tunnetuimman yhtiön, eli Nokia pääjohtaa Steven Elopia meidän veronmaksajien kustantamiin juhliinsa.

Tarja kyllä kutsui esim. Gurling joukkueen varajohtajan. Luonnollisesti minulla eim ole mitään Gurlingia tai varajohtajaa vastaan. Ihmettelen kuitenkijn tätä asioiden arvojärjestystä joka maamme pää arvojohtajan omassa päässä on.

Olen melko vakuuttunut, että Tarja ei itse laadi juhliinsa vieraiden kutsulistoja alusta loppuun, vaan ne laatii presidentinkansilan virkamiehet. On selvää että yrityselämämme tärkeimmät johtohenkilöt ja suurimpien yhtiöiden johtajat ovat aina aikaisemmin olleet itsenäisyyspäivän juhlavastaanotolla edustettuina, kuten oli ennen Steven Elopia myös aikanaan Nokian pääjohtaja Jorma Ollilla.

Mitä mahtaa arvojohtajamme tälläkin ja jo toista vuotta peräjälkeen tekemällään tempullaan viestiä Elopille? Suomesta et ole ja suomalaiseksi et tule, vie kioskisi muualle.

On selvää ettei Nokia tai Elop välitä mitään Tarjan tempauksista harkitessaan Nokian tulevan ja ei suomessa sijaitsevan pääkonttorin sijaintia, mutta on tuollainen käytös silti maamme ykkös arvojohtajalta enemmän kuin noloa.
  Vastaa viestiin

08.12.11, 19:09   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Samaa mieltä kanssasi arvoisa nm. Mielipide.

Esimerkiksi omassa SDP puolueessaan kautta sen vasemman laidan, on ihmetelty suuresti tämän kyseisen henkilömme julkisuuteen antamiaan mietteitä eri maamme puolueista. Tuskin on edes trendikästä sanoa: "Jokainen itsensä tunteva piip, äänestää Soinia". Ei tiettävästi enää edes kiinnostanut maailmoilla.
Tämä kylläkin kiinnostaa edelleen? Kaunis asu kantajineen jo sinänsä. Suomalaisen valokuvaajan Angry Birds -juhlapukukuva levisi laittomasti ulkomailla - Linnan juhlat - Kulttuuri - HS.fi
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku