Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Redgarden Hei nyt ei niin kummoinen asia mutta mieheni ehdotti minulle ryhmäseksiä toisen parin,kolmen miehen sekä naisen kanssa..Kaikki ehdotukset ei tietenkään samaanaikaan toteutettaisi.Minulla on sen jälkeen alkanut ällöttää itseni enkä pysty olemaan edes mieheni edessä alasti.Olen loukkaantunut ja nyt riitelemme koska en halua sitä.Sama kun pettämään lähtis.Minua loukkaa ajatus että joku toinen mies olisi siinä ja toisinpäin jos mieheni rakastelisi toista naista.Jos niin kävisi niin en pystyisi enään elämään suhteessa.Tuntuu pahalta ajatella etten riitä miehelleni ja luottamus on miinuksen puolella.Olen lukenut kuinka monet ihmiset tekee sitä ja se on muka ihan ok.Eräskin tuttava sanoi et kyllä siitä alkaa pitämään.Itken ja olen niin ahdistunu että siirsin häitä ja laitoin ehkäisyn ettei lasta tule mistä olemme puhuneet.Sanoin miehelleni että hän saa toteuttaa fantasiansa mutta en halua olla siinä mukana.Ja kun hän sen tekee niin sen jälkeen haluan erota.Onko minussa jokin vika kun en halua ryhmässä.????? |
Sanot ei niin kummoinen asia ??? Kuules sun irstas poikaystävä on perustamassa oman ilotalon missä hän saa toteuttaa omat mieliaikeet ja sanon sinulle että sulla on täysi oikeus olla masentunut ja sinuna miettisin vakavasti että olisko syytä jättä tuollaiset suhteet takana ja mennä eteenpäin. Olet ansainnut parempaa tässä elämässä kun tuollaisen irstas poikaystävä. Sinuna alkaisin rukoilla jos et ole tehnyt sen tänä päivänä vielä koska sellaisia puhtaat ajatuxia ja aatteet mitä kannat sydämessä on Jumalle mieluisia..