Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Ajassa etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ajassa > Yleinen keskustelu
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.02.12, 19:18   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2012
Saanko olla hänen ystävä!

justfriend
10.2.2012 19:25 0

Mitäs sanotte: tutustuin tammikuu 2011 työpaikalla yhden naimisissa olevan miehen kanssa! Meistä tuli pikku hiljaa ,ystäviä, mies on naimisissa omistushaluisen naisen kanssa joka ei lupaa miehelle hankkia ystäviä edes miehiä! Itse olen 29 vuotias yksinhuoltaja nainen, sinkku olen ja viihdyn niin, Me Jutellaan MYÖS sen miehen kanssa puhelimessa silloin tällöin, hänen vaimo ei tiedä minusta! Meillä ei ole mitään seksuaalista koskaan ollut koska haluamme olla vain ystävät! Me jutellaan ihan kaikesta ja hän avautui mulle myös omasta rankkasta lapsuudesta hän oli kiusattu ja syrjitty koulussa! j.n.e ja vieläkin kun hän on 35 hänellä ei ole omia ystäviä, (vain vaimon ystävät saa olla hänellä, vaimon määräyksestä)! Nyt hänellä on yksi ystävä eli minä mutta vaimo ei minusta tiedä! Itsekkin olin sellaisessa parisuhteessa eli mun mies on omistanut mua eikä mulla ollut ystäviä ja minä annoin hänelle vapautta ja hänellä sai olla sekä nais ja mieskavereita! Itse en ole koskaan ajatellutkaan että riistäisin jonkun vapautta olemaan omien ystävien kanssa, tai hankkiman sellaisia! Nyt hän haluaisi tulla viikonloppuna kahville sali treenin jälkeen mun kotiini! Mutta vaimolle hän sanoisi että menee mieskaverin luokse kahville! Tiedän että se olisi valehtelu mutta jos se nainen saa tiedä että olen nainen niin ei se päästä sitä miestä enää mihinkään! En tiedä mitä tehdä, hän on hyvä ihminen ja tarvitsee omia ystäviä! Onko se teidän mielestä väärin että ollaan sala-ystäviä??
Eihä me harrastaa sexiä sen meihen kanssa vaan tykätään jutella ihan kaikesta! On ihme että meillä löytyy niin paljon puhuttava!
(
Se mies on sen lisäksi myös arka tutustumaan ihmisten kanssa. Hän on myös kertonut että hän on ollut omassa työpaikassa yli 10 vuotta töissä ja ei siellä kukaan juttelee hänen kanssaan edelleen! Minä olin ainoa kuka näki hänessä hyvän ihmisen ja siitä meidän ystävyys syntyi! Harmi että hänen vaimo on sellainen ettei ymmärrää että hänen mies on tosi surullinen ettei hänellä oo omia ystäviä! Mulle se mies kertoi että hän on jo tottunut olemaan yksin! Minä tietenkin väittin vastaan ja sanoin että ei kenellekään pitää olla yksin, täytyy päästä ulos kuoresta ja tutustua ihmisten kanssa! Mutta suurin etse nykyään sille mä veikkaan hänen vaimo!

Se mies kertoi mulle että toivoisi lasta mutta hänen nykyisellä vaimolla on entisestä liitosta 3 lasta ja se vaimo kertoi sille miehelle ettei haluaa lapsia enään! Joten hän on siitäkin surullinen! En kyl tie mitä muuta voin tehdä.. kun vain olla hänen tukena, aina kun hän tarvi mua! Minusta tuntuu että olen joku terapeutti hänelle! :D
Hän on jotenkin arka ihminen myös huomasin, hän rupee vähän tärisemään/jännittää kun tulen askel lähemmäksi häneen, en kyl tie miksi, mutta itse tulen hänen lähemmäksi koska hän puhuu hemmetti hiljaa että juuri ja juuri kuulen mitä se puhuu! :)

Onko se pettämistä? Onko se teidän mielestä väärin olla ,sala-ystäviä,? eihä se johtaa mihinkään!? Minulla on sääntö ettei varattujen kanssa ,sekstailla, joten en ,seksiiä, anna hänelle!
Huomasin muuten että hänestä on tullut paljon iloisempi ihminen kun hän on seurassani ja pilkettä silmissä :D Eli hyvän vaikutuksen mun ystävyys antoi hänelle!
  Vastaa viestiin

Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku