Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Ideakeittiö etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ideakeittiö > Erityisruokavaliot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.02.10, 14:55   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2010
Aloe Vera Gel

Moi!
Olen juonut päivittäin kohta 3 kk ajan Foreverliving Productin Aloe Vera Gel juomaa 30 ml päiväannoksella. Olen ehkä ollut virkeämpi, maha ehkä toimii paremmin, mutta nämä kaikki vain ehkä... Nyt mietin kannattaako jatkaa juomista. Eipä tuota tietysti mitään haittaakaan ole ollut, mutta aika tyyristähän tavara on.

Onko teillä muilla kokemuksia mitä vaikutuksia juomalla on ollut? Antakaa palautetta niin positiivisista kuin negatiivisistakin kokemuksista. Itselläni on aika hakusessa juoman terveysvaikutukset. Esittelyssä, jonne menin kaverin iloksi kerrottiin apua löytyvän "vaivaan kuin vaivaan"...
  Vastaa viestiin
05.02.10, 10:31   #2 (linkki)

Käyttäjän ode58 avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Etelä-Suomi
Taisin muutama vuosi sitten erehtyä ostamaan sitä. Mitään muutosta en huomannut missään ja aika pahaakin se oli.
  Vastaa viestiin
05.02.10, 16:02   #3 (linkki)

Käyttäjän äippä66 avatari

Rekisteröitynyt: 09/2007
Sijainti: Pk-seutu
Minäkin ostin aikoinaan pöntön tuollaista ainetta. Luvattiin auttavan vatsavaivoihin, mutta ei siitä ollut mitään hyötyä. Rahat meni hukkaan.
  Vastaa viestiin
31.03.10, 10:54   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2010
Allu

Moikka. Olen käyttänyt nyt vajaan vuoden. Ehkä vatsan toimivuus parantui vähän alussa ja olo oli virkeämpi. Vaivana ärtyvän suolen oireyhtymä, joten vatsan toimivuus oli tosi tärkeätä, mutta ehkä mitä pidemmälle on menty niin Aloe Vera- juomasta ei hirveästi ole ollut enää apua.
Ehkä täytyisi pitää vähän aikaa taukoa ja kokeilla uudestaan..
Olisiko, että elimistö on jo tottunut ko. aineeseen, enpä tiedä...
En kuitenkaan aio lopettaa kokonaan, tauko voisi olla paikallaan..
  Vastaa viestiin
12.05.10, 01:49   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2010
Mä olen juonut aloe juomaa noin kaksi vuotta. Alkuun tuntui ettei siitä ole mitään hyötyä. Mutta olen päässyt eroon ummetuksesta ja järjettömästä karkin(lakritsi ja hedelmäkarkit) syömisestä. Myös iho on puhtaampi kuin ennen. Tämän totesi vakio kosmetologini. Alkuunhan mulle tuli näppyjä naamaan kun aloitin juomisen. Makeaa syön toki edelleen mutta huomattavasti vähemmän. Kyllähän se juoma maksaa...valitettavasti. Mutta silti aijon vaan jatkaa edelleen. Ajattelen näin et voi sitä rahansa turhempaankin laittaa.
  Vastaa viestiin