| |  | | |
20.02.12, 22:03
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | vuosia ilman avioseksiä , mitä teet ?
olen Keijo Petteri....ajattelin kysäistä kannanottoa arvoisalta raadilta: jos miehesi/n ja halua aisesi ei anna seksiä 10 vuoteen, otatko eron ?
| |
| | |
21.02.12, 09:20
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo Petteri Nykänen olen Keijo Petteri....ajattelin kysäistä kannanottoa arvoisalta raadilta: jos miehesi/n ja halua aisesi ei anna seksiä 10 vuoteen, otatko eron ? |
Miksi vaimosi ei halua? Vaimosi varmasti kärsii siitä yhtä lailla kuin sinäkin? Kyllä ihminen on seksuaalinen olento, joku on pielessä ellei vaimo halua kanssasi. Tai sitten vaimolla on joku toinen mies asiaan jossain naapurustossa.
| |
| | |
21.02.12, 14:24
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | vako naapurissa
en ottanut eroa edes 20v aikana.Miehellä oli sairaus josta johtuen seksi ei onnistunut.
Minkä sille voi jos se billy ei vaan toimi.
Jos haluton on nainen ehkä hänen on helpompi antaa kehonsa nk. yleisen hyvän tähden mutta eihän ketään pakottaa voi.
Antaa seksiä voi myös kaikenlaisilla seksiväleineillä apuvälineillä tai sitten vaikka vaan sormin suulla mielikuvitustahan se vaan vaatii.
Jos tätä halua ei ole eroaisin kyllä. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo Petteri Nykänen olen Keijo Petteri....ajattelin kysäistä kannanottoa arvoisalta raadilta: jos miehesi/n ja halua aisesi ei anna seksiä 10 vuoteen, otatko eron ? | | |
| | |
21.02.12, 21:42
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo Petteri Nykänen olen Keijo Petteri....ajattelin kysäistä kannanottoa arvoisalta raadilta: jos miehesi/n ja halua aisesi ei anna seksiä 10 vuoteen, otatko eron ? | Olen nainen ja ottaisin eron, jos mieheni ei haluaisi seksiä puoleen vuoteen.
| |
| | |
22.02.12, 10:19
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
^ Ei kannata hankkia lapsia jos miehesi on samanlainen ;)
Jättäisin kyllä mieheni jos hän ei haluaisi 10 vuoteen kertaakaan seksiä, ilman fysiologista vikaa, eikä ulkopuolinen apu olisi auttanut.
| |
| | |
23.02.12, 21:35
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kyntämätön en ottanut eroa edes 20v aikana.Miehellä oli sairaus josta johtuen seksi ei onnistunut.
Minkä sille voi jos se billy ei vaan toimi.
Jos haluton on nainen ehkä hänen on helpompi antaa kehonsa nk. yleisen hyvän tähden mutta eihän ketään pakottaa voi.
Antaa seksiä voi myös kaikenlaisilla seksiväleineillä apuvälineillä tai sitten vaikka vaan sormin suulla mielikuvitustahan se vaan vaatii.
Jos tätä halua ei ole eroaisin kyllä. |
Joo, mun vaimolla on ainakin soittain halut menneet sairauden tai oikeastaan yhden vamman takia...mutta jo ennen ko vammaa oli halut heikossa hapessa.
Ratkaisuja lienee periaatteessa kaksi :
1) käydä vieraissa sopivin väliajoin
2) ero ja etsiä uusi vaimo
Noi käsileikit tms on minusta kyllä ihan korvikkeita ja ei korvaa kunnon panoa koskaan.
| |
| | |
20.03.12, 00:05
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo Petteri Nykänen olen Keijo Petteri....ajattelin kysäistä kannanottoa arvoisalta raadilta: jos miehesi/n ja halua aisesi ei anna seksiä 10 vuoteen, otatko eron ? | Notta ellei vaimosi anna, niin käyt sitten muualla. Itse sipasen aika usein vierasta tussua. Sanotaan, että vehkeet on tehty käyttöä varten, ei niitä tarvii "säästää". Anna palaa !
| |
| | |
20.03.12, 09:46
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja neiti kesäheinä Olen nainen ja ottaisin eron, jos mieheni ei haluaisi seksiä puoleen vuoteen. |
No sitten et kyllä kumppanistasi kovin paljon välittäisi. Eikö kannattaisi selvittää, mistä on kyse? Välillä tulee ongelmia, joista on vaikea puhua ja ongelma pitkittyy. Mutta jos toisesta oikeasti välittää, yrittää myös selvittää ongelmat. Mutta jos se toinen on ollut enemmänkin pelkkä seksikumppani, niin sitten varmasti kannattaakin erota.
| |
| | |
21.03.12, 00:29
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | seuraa deittipalvelusta Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo Petteri Nykänen olen Keijo Petteri....ajattelin kysäistä kannanottoa arvoisalta raadilta: jos miehesi/n ja halua aisesi ei anna seksiä 10 vuoteen, otatko eron ? | Jos haluat vaimosi kanssa jatkaa, niin voithan ehdottaa avointa suhdetta, ja etsiä seksiseuraa vaikka jostain netin deittipalvelusta .
Jos liitto on muuten toimiva, mutta vaimo vain ei ole kiinnostunut seksistä, niin saattaa hyvinkin toimia.
Muuten en näe tuossa mitään muuta vaihtoehtoa kuin avioeron jos asia sinua vaivaa. Minua ainakin vaivaisi. (olisin eronnut jo 9 vuotta ja 11 kuukautta sitten)
| |
| | |
21.03.12, 09:34
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | ap Jos...
olet ollut kymmenen vuotta ilman seksiä (avio) niin kuinkas nyt yhtäkkiä on alkanut mietityttämään. On sulla poika pitkä pinna. Luulis että 10 vuoden hiljaiselon jälkeen on jo tottunut ajatukseen olla ilman seksiä.
Mulla on naisystävä joka on ollut tosi monta vuotta sinkkuna (yksinhuoltaja huonoilla mieskokemuksilla) ja hän sanoi että eka vuosi oli pahin mutta sitten siihen tottuu. Nyt hän on ollut jo 17 vuotta ilman miestä.
| |
| | |
21.03.12, 10:27
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
^Miehet on luotu olemaan puutteessa, mutta ei kestämään puutetta.
| |
| | |
27.03.12, 06:58
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Maria olet ollut kymmenen vuotta ilman seksiä (avio) niin kuinkas nyt yhtäkkiä on alkanut mietityttämään. On sulla poika pitkä pinna. Luulis että 10 vuoden hiljaiselon jälkeen on jo tottunut ajatukseen olla ilman seksiä.
Mulla on naisystävä joka on ollut tosi monta vuotta sinkkuna (yksinhuoltaja huonoilla mieskokemuksilla) ja hän sanoi että eka vuosi oli pahin mutta sitten siihen tottuu. Nyt hän on ollut jo 17 vuotta ilman miestä. | Maria, kirjoitin "avioseksiä"... eli jos vaimon kanssa ei ole seksiä 10 vuoteen, jne. En väittänyt että minulla ei olisi ollut seksiä lainkaan. Avion ulkopuolella seksiä on ollut välillä aika paljonkin. Se nyt vaan on niin, että tällaisiin tilanteisiin ei jouduta hetkessä, vaan ajaudutaan vähitellen. Mietinkin, millaista elämä olisi jos eroaisin ? Ei olis ainakaan huonoa omaa tuntoa "pettämisestä". Mutta jäisin kaipaamaan perhe-elämää. Mahdollinen uusi vaimokaan ( tarjokkaita kyllä on ) ei korvaa kaikkea. Moni on päätynyt eroon helpommin, oma tilanne nyt vaan on se että välillä pitää saada...ja vaimolla nämä tarpeet on ihan pohjissa. Pakko sanoa, että olen kestänyt tilannetta jo "liian" kauan ja leipääntynyt siihen. Ollaan seksuaalisesti melko "eriparia" mutta muuten meillä menee tosi hyvin. kuten sanoit "kaikkeen tottuu" , vai tottuuko ?
| |
| | |
27.03.12, 10:44
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
nyt vasta alkoi aloituksesi kiinnostamaan..
laittoiko vaimo jalat ristin sen vuoksi kun kävit vieraissa vai jo ennen sitä?
Ilmeisesti teillä ei ole avointa avioliittoa, eli vaimosi ei tiedä vieraissa käymisistäsi, kun tunnet huonoa omaatuntoa siitä.
Miten voitte nukkua samassa sängyssä 10 vuotta ilman minkäänlaista seksiä?
Miten voitte syödä saman ruokapöydän ääressä, katsoa toista silmiin ja olla kuin mitään ei olisikaan vialla?
Miten teillä voi mennä hyvin, jos yksi todella oleellinen osa parisuhdettanne puuttuu teiltä kummaltakin kokonaan?
Enkä tällä tarkoita seksiä, tarkoitan toisen kunnioittamista ja ennenkaikkea rakastamista.
Jos rakastaa ja kunnioittaa toista, niin silloin tekee kaikkensa toisen hyväksi ja sen eteen, että puolisolla ja myös itsellä olisi hyvä olla parisuhteessa joka ikinen päivä.
Tämä koskee niin sinua kuin vaimoasikin. Minusta teillä ei todellakaan ole asiat hyvin.
| |
| | |
27.03.12, 11:21
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Samaa mieltä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijolle nyt vasta alkoi aloituksesi kiinnostamaan..
laittoiko vaimo jalat ristin sen vuoksi kun kävit vieraissa vai jo ennen sitä?
Ilmeisesti teillä ei ole avointa avioliittoa, eli vaimosi ei tiedä vieraissa käymisistäsi, kun tunnet huonoa omaatuntoa siitä.
Miten voitte nukkua samassa sängyssä 10 vuotta ilman minkäänlaista seksiä?
Miten voitte syödä saman ruokapöydän ääressä, katsoa toista silmiin ja olla kuin mitään ei olisikaan vialla?
Miten teillä voi mennä hyvin, jos yksi todella oleellinen osa parisuhdettanne puuttuu teiltä kummaltakin kokonaan?
Enkä tällä tarkoita seksiä, tarkoitan toisen kunnioittamista ja ennenkaikkea rakastamista.
Jos rakastaa ja kunnioittaa toista, niin silloin tekee kaikkensa toisen hyväksi ja sen eteen, että puolisolla ja myös itsellä olisi hyvä olla parisuhteessa joka ikinen päivä.
Tämä koskee niin sinua kuin vaimoasikin. Minusta teillä ei todellakaan ole asiat hyvin. |
Niin ihmetellä täytyy kuvitteleeko/ velvoittaako vaimo miehen olevan ilman seksiä kun itse ei sitä halua. Aika itsekäs tapa ajatella, mutta kyllä Keijonkin pitäisi yrittää keskustella asiasta vaimon kanssa eikä vain kärsiä mielessään.
Ymmärrän kyllä tuon pettämiskuvion. Kukapa ei haluaisi olla haluttu myös fyysisesti ja saahan siinä seksin ohella myös toisen ihmisen kropan läheisyyttä, jos vaimo ei edes kosketa miestään.
| |
| | |
27.03.12, 16:31
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Niin minäkin... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo Maria, kirjoitin "avioseksiä"... eli jos vaimon kanssa ei ole seksiä 10 vuoteen, jne. En väittänyt että minulla ei olisi ollut seksiä lainkaan. Avion ulkopuolella seksiä on ollut välillä aika paljonkin. Se nyt vaan on niin, että tällaisiin tilanteisiin ei jouduta hetkessä, vaan ajaudutaan vähitellen. Mietinkin, millaista elämä olisi jos eroaisin ? Ei olis ainakaan huonoa omaa tuntoa "pettämisestä". Mutta jäisin kaipaamaan perhe-elämää. Mahdollinen uusi vaimokaan ( tarjokkaita kyllä on ) ei korvaa kaikkea. Moni on päätynyt eroon helpommin, oma tilanne nyt vaan on se että välillä pitää saada...ja vaimolla nämä tarpeet on ihan pohjissa. Pakko sanoa, että olen kestänyt tilannetta jo "liian" kauan ja leipääntynyt siihen. Ollaan seksuaalisesti melko "eriparia" mutta muuten meillä menee tosi hyvin. kuten sanoit "kaikkeen tottuu" , vai tottuuko ? |
kirjoitin "avio" suluissa koska en uskonut että olet ollut ilman seksiä. Ihmettelin miksi nyt yhtäkkiä on alkanut vaivaamaan. Eikö sun vaimo todellakaan tiedä että käyt vieraissa? Vai eikö sitä kiinnosta?
Minulla kokemusta pettävästä miehestä vuosien ajalta (meillä ei ollut syy seksin puute) Se hirveä paska olo mikä tuli sen jälkeen kuin minulle selvisi että se on käynyt törkkimässä yhtä sun toista ja sitten tulee mun viereen sänkyyn. Ja jos minä olen sitten halunnut niin samalla "paskasella"vehkeellä työntynyt minuun. Yääääk ja hyi vi...u.
Jos sinä haluat jatkaa samaa hommaa niin omapahan on asia, minä en tiedä pystyisinkö katsomaan toista silmiin pettämisen jälkeen. Joten jatkan toistaiseksi puutteessa olemisen. Minä valitan nyt jo ja vasta 2 viikkoa viime kerrasta. Mut mä haluun useammin.
Jos sun vaimolla on ihan fyysinen vamma niin ettekö voi sopia miten hoidat oman "terveyden"
| |
| | |
28.03.12, 00:31
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Maria kirjoitin "avio" suluissa koska en uskonut että olet ollut ilman seksiä. Ihmettelin miksi nyt yhtäkkiä on alkanut vaivaamaan. Eikö sun vaimo todellakaan tiedä että käyt vieraissa? Vai eikö sitä kiinnosta?
Minulla kokemusta pettävästä miehestä vuosien ajalta (meillä ei ollut syy seksin puute) Se hirveä paska olo mikä tuli sen jälkeen kuin minulle selvisi että se on käynyt törkkimässä yhtä sun toista ja sitten tulee mun viereen sänkyyn. Ja jos minä olen sitten halunnut niin samalla "paskasella"vehkeellä työntynyt minuun. Yääääk ja hyi vi...u.
Jos sinä haluat jatkaa samaa hommaa niin omapahan on asia, minä en tiedä pystyisinkö katsomaan toista silmiin pettämisen jälkeen. Joten jatkan toistaiseksi puutteessa olemisen. Minä valitan nyt jo ja vasta 2 viikkoa viime kerrasta. Mut mä haluun useammin.
Jos sun vaimolla on ihan fyysinen vamma niin ettekö voi sopia miten hoidat oman "terveyden" | Hei, kirjoitin preesensissä, mutta tilanne oli imperfektissä - eli erosin lopulta. Tilanne oli kannaltani sietämätön. Olen uusissa naimisissa ja seksi -osasto toimii hyvin. Kärsin silti vielä erosta. Lapseni ei ole juurikaan halukkaita minua tapaamaan. Niille ei voi oikeen selittää, että miksi ero tuli. Mitä lienee kuulleet exältä asiasta. Exällä oli siis monenlaista fyysistä ongelmaa mm vaikean synnytyksen takia. Miksi selitän asiaa ? Koska kaipaan jostainn syystä edelleen vanhaa perhettä ja perhe-elämää. Uusi vaimoni on nyt kauhuissaan, kun on ymmärtänyt että kaipaan . Melko hankala tilanne. Ei kuitenkaan mikään hetkellinen mielijohde. Uuden liiton ekana vuotena ko kaipuuta ei ollut mutta nyt kahden vuoden päästä on. Olen kai hankala ihminen ja haluun aina vaikeemman kautta elää...
| |
| | |
28.03.12, 09:43
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo Petteri Nykänen Hei, kirjoitin preesensissä, mutta tilanne oli imperfektissä - eli erosin lopulta. Tilanne oli kannaltani sietämätön. Olen uusissa naimisissa ja seksi -osasto toimii hyvin. Kärsin silti vielä erosta. Lapseni ei ole juurikaan halukkaita minua tapaamaan. Niille ei voi oikeen selittää, että miksi ero tuli. Mitä lienee kuulleet exältä asiasta. Exällä oli siis monenlaista fyysistä ongelmaa mm vaikean synnytyksen takia. Miksi selitän asiaa ? Koska kaipaan jostainn syystä edelleen vanhaa perhettä ja perhe-elämää. Uusi vaimoni on nyt kauhuissaan, kun on ymmärtänyt että kaipaan . Melko hankala tilanne. Ei kuitenkaan mikään hetkellinen mielijohde. Uuden liiton ekana vuotena ko kaipuuta ei ollut mutta nyt kahden vuoden päästä on. Olen kai hankala ihminen ja haluun aina vaikeemman kautta elää... | Kyllä koko sun ketju on ollut nykymuodossa. En ehkä aina ymmärrä teitä miehiä mutta sinä olet kyllä vielä astetta hankalampi tapaus ; ) Olet tainut kirjoittaa tästä katuma/ikävä tilanteesta ennemmin???
Keijo:
; Mietinkin, millaista elämä olisi jos eroaisin ? Ei olis ainakaan huonoa omaa tuntoa "pettämisestä". Mutta jäisin kaipaamaan perhe-elämää. Mahdollinen uusi vaimokaan ( tarjokkaita kyllä on ) ei korvaa kaikkea.;
| |
| | |
28.03.12, 13:31
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Mitä järkeä on harhauttaa ?? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo Petteri Nykänen Hei, kirjoitin preesensissä, mutta tilanne oli imperfektissä - eli erosin lopulta. Tilanne oli kannaltani sietämätön. Olen uusissa naimisissa ja seksi -osasto toimii hyvin. Kärsin silti vielä erosta. Lapseni ei ole juurikaan halukkaita minua tapaamaan. Niille ei voi oikeen selittää, että miksi ero tuli. Mitä lienee kuulleet exältä asiasta. Exällä oli siis monenlaista fyysistä ongelmaa mm vaikean synnytyksen takia. Miksi selitän asiaa ? Koska kaipaan jostainn syystä edelleen vanhaa perhettä ja perhe-elämää. Uusi vaimoni on nyt kauhuissaan, kun on ymmärtänyt että kaipaan . Melko hankala tilanne. Ei kuitenkaan mikään hetkellinen mielijohde. Uuden liiton ekana vuotena ko kaipuuta ei ollut mutta nyt kahden vuoden päästä on. Olen kai hankala ihminen ja haluun aina vaikeemman kautta elää... |
Mitä järkeä oli harhauttaa muita keskustelijoita vai halusitko hakea hyväksyntää erollesi tuntemattomilta ihmisiltä?
Kaikkea ei elämässä voi saada. Et ilmeisesti käynyt kunnolla eroa läpi ennekuin jo mennä paukautit naimisiin jonkun kanssa. Se lienee miehillä yksi yleisimmistä virheistä eron jälkeen kun ei yhtään kestetä yksinäisyyttä.
Nyt sitten uusi vaimo joutuu vierellä katselemaan sinun kaipuutasi menneeseen.
Ilmeisesti kuitenkin tunnetasolla välitit paljon vaimostasi.
Uuden vaimon asema ei ole kadehdittava, jos avaudut kaipuustasi hänelle. Sinuna pitäisin mölyt mahassa ja antaisin ajan kulua. Ehkä ex-vaimosi ja sinä voisitte olla ystäviä, jolloin suhde lapsiinkin paranisi.
Olet tehnyt valintasi, joten kannattaisi olla kiitollinen siitä, että on saanut uuden kumppanin. Kaikki eivät eron jälkeen saa uutta mahdollisuutta.
| |
| | |
28.03.12, 18:31
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä Mitä järkeä oli harhauttaa muita keskustelijoita vai halusitko hakea hyväksyntää erollesi tuntemattomilta ihmisiltä?
Kaikkea ei elämässä voi saada. Et ilmeisesti käynyt kunnolla eroa läpi ennekuin jo mennä paukautit naimisiin jonkun kanssa. Se lienee miehillä yksi yleisimmistä virheistä eron jälkeen kun ei yhtään kestetä yksinäisyyttä.
Nyt sitten uusi vaimo joutuu vierellä katselemaan sinun kaipuutasi menneeseen.
Ilmeisesti kuitenkin tunnetasolla välitit paljon vaimostasi.
Uuden vaimon asema ei ole kadehdittava, jos avaudut kaipuustasi hänelle. Sinuna pitäisin mölyt mahassa ja antaisin ajan kulua. Ehkä ex-vaimosi ja sinä voisitte olla ystäviä, jolloin suhde lapsiinkin paranisi.
Olet tehnyt valintasi, joten kannattaisi olla kiitollinen siitä, että on saanut uuden kumppanin. Kaikki eivät eron jälkeen saa uutta mahdollisuutta. |
Niin, mutta minkäs teet ? Jos vois siirtää viisari kellossa taaksepäin, niin tekisinkö toisin ?
| |
| | |
29.03.12, 14:22
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
jos lähtötilanne on se, että ex-vaimo vaurioituu pahoin yhteisiä lapsia synnytyttäessään eikä saa apuja fyysisiin eikä henkisiin vaurioihin.. ja mies jättää sen takia kun toinen ei enää kykene seksiin...eikä etenkään pysty senkään vertaa enää sen jälkeen kun mies käy vieraissa ja pitää rinnakkaissuhteita..
..niin sitäpä tosiaan kannattaa miettiä vielä näin jälkikäteenkin miten siinä tilanteessa olisi pitänyt toimia..
Samaten kannattaa pohtia sitä, onko oikein töksäyttää näille eka liiton muksuille, että teidän takia äitinne ei enää halunnut enää paneskella kanssani joten mun piti ottaa ero. Lisäät vielä siihen, että äitinne käytös pakotti sinut käymään vieraissa ja näin ollen se on täysin äitinne vika kun ette enää asu yhdessä etkä sinä ole enää hyvissä väleissä lastesi kanssa.
.. tosiaan, suosittelen pohtimaan asiaa kantilta jos toiseltakin ennenkuin suusi avaat, kenellekään.
Enkä tarkoita tällä sitä, että vaimosi vaurioituminen synnytyksessä olisi sinun vikasi. Se ei ole kummankaan syy, mutta se miten asia on sen jälkeen hoidettu, siinä on peiliin katsomisen paikka teillä molemmilla ja myös terveydenhoitopuolella.
| |
| | |
30.03.12, 00:29
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Aplle jos lähtötilanne on se, että ex-vaimo vaurioituu pahoin yhteisiä lapsia synnytyttäessään eikä saa apuja fyysisiin eikä henkisiin vaurioihin.. ja mies jättää sen takia kun toinen ei enää kykene seksiin...eikä etenkään pysty senkään vertaa enää sen jälkeen kun mies käy vieraissa ja pitää rinnakkaissuhteita..
..niin sitäpä tosiaan kannattaa miettiä vielä näin jälkikäteenkin miten siinä tilanteessa olisi pitänyt toimia..
Samaten kannattaa pohtia sitä, onko oikein töksäyttää näille eka liiton muksuille, että teidän takia äitinne ei enää halunnut enää paneskella kanssani joten mun piti ottaa ero. Lisäät vielä siihen, että äitinne käytös pakotti sinut käymään vieraissa ja näin ollen se on täysin äitinne vika kun ette enää asu yhdessä etkä sinä ole enää hyvissä väleissä lastesi kanssa.
.. tosiaan, suosittelen pohtimaan asiaa kantilta jos toiseltakin ennenkuin suusi avaat, kenellekään.
Enkä tarkoita tällä sitä, että vaimosi vaurioituminen synnytyksessä olisi sinun vikasi. Se ei ole kummankaan syy, mutta se miten asia on sen jälkeen hoidettu, siinä on peiliin katsomisen paikka teillä molemmilla ja myös terveydenhoitopuolella. |
Tulin juuri kotiin....ennen kuin vastaan, mietin hieman...
| |
| | |
30.03.12, 10:50
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Haluan varmistaa, oletko varmasti itse tehnyt kaikkesi, että saisit vaimosi innostumaan? Vai oletko niin kuin minun mieheni, joka olettaa seksin olevan itsestäänselvyys, eikä sen eteen tarvi tehdä mitään. Tiedätkö mistä naiset pitää ja miten naisen kanssa voisi päästä "lähempään" kontaktiin?
Tämä on monilta ukkomiehiltä unohtunut: ota kalenteri käteen, hae sopiva päivä teille molemmille, varaa hotellihuone lähikaupungista, kerro ajoissa vaimolle, että haluat viettää yön/viikonlopun vain hänen kanssaan. Järjestä lapsille hoitaja. Varaa rahaa. Osta itsellesi uusia puhtaita vaatteita, käy parturissa, aja parta. Laita hyvää partavettä.
Viet vaimosi teatteriin/konserttiin, sen jälkeen syömään hyvään paikkaan ja sitten ehkä tanssimaan yökerhoon. Ajoissa hotellihuoneseen. Muista olla ystävällinen koko päivä vaimollesi ja mielellään kehua tänään erityisen kauniiksi. Helli vaimoasi. Jos tuon jälkeen jos ei vaimo ole sulanut, on jotain pahasti pielessä, mutta kertoo vain siitä, että vaimo haluaa puhua sinun kanssa, mikä suhteessa mättää.
Keskustelkaa koko yö/viikoloppu. Älä missään nimessä ala syytellä vaimoasi jos ei anna, vaan toista hotelliyö muutaman kuukauden kuluttua. Tarpeeksi toistettuasi, vaimo varmaan alkaa uskomaan, että haluat hänen kanssaan intiimimpään suhteeseen.
| |
| | |
30.03.12, 10:57
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Keijo Petteri on kyllä jo omien sanojensa mukaan eronnut vaimostaan 3 vuotta sitten ja ottanu tilalle heti uuden naisen joka antaa aina kun Keijo Petteri haluaa.. joten sun vinkkisi on vähän myöhässä ex-vaimon suhteen.
Vai meinaatko että Keijo Petterin pitäisi ottaa eksänsä nykyisen rinnalle?
Eihän sitä tiedä jospa se vaikka suostuisi noilla sun konsteillasi.
Itse en kyllä suostuisi, mutta minähän en olekaan Keijo Petterin eksä.
| |
| | |
30.03.12, 11:13
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Niin, minä vastasin vain ensimmäiseen kysymykseen. Kiva, jos ongelma oli korjaantunut.
-Onhan toki erilaisia vaimoja, jotka nauttii erilaisista asioista ja fiksu mies osaa lukea naistansa niin, että ymmärtää mistä hän pitää. Jotkut naiset esimerkiksi innostuvat koruista ja muista lahjoista. Minuun ja epäilempä että aika moniin muihinkin naisiin tehoaisi edellä kirjoittamani teot.
| |
| | |
30.03.12, 14:49
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen omasta mielestäni suhteellisen kärsivällinen. Nimimerkki "Minä" kirjoittaa ihan asiaa mutta tuo loppu jotenkin särähti tajuntaan. Aika mutkikkaalta vaikuttaa jos muutaman kuukauden ajan pitää uskotella omalle VAIMOLLE että haluaa intiimiin suhteeseen. Papin edessä olen sen luvannut ja olen aina valmis. Tuo vaikuttaa jo vonkaamiselta ja ruinaamiselta.
"Keskustelkaa koko yö/viikoloppu. Älä missään nimessä ala syytellä vaimoasi jos ei anna, vaan toista hotelliyö muutaman kuukauden kuluttua. Tarpeeksi toistettuasi, vaimo varmaan alkaa uskomaan, että haluat hänen kanssaan intiimimpään suhteeseen. "
| |
| | | | |