Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Ihmissuhteet
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
15.12.06, 12:48   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Varsinais-suomi
Syntymäpäiväkortit ystäville

Lähetettekö te joka vuosi syntymäpäiväkortit kaikille ystäville siis nimenomaan aikuisille????

Mulla kun sattuu olemaan yksi 43-v naistuttu joka nyt on alkanut kiukuttelemaan kun olen lähettänyt hänelle viimeksi 40-vuotis kortin. Kiukuttelee kun en muista joka vuosi ja kun hänen isänsäkin on sitä mieltä, että ystäviä pitää muistaa joka vuosi ja ihmettelee millainen ihminen minä oikein olen.
Siis hyvänen aika sentään, tämä ihminen on muuttunut silmänräpäyksessä kamalan lapselliseski ja huomionkipeeksi.
Enhän minä itekkään ole häneltä joka vuosi korttia saanut eikä hän ole koskaan kutsunut minua omille synttäreilleen, en ole koskaan käynyt edes hänen asunnollaan, ei ole koskaan kutsunut. Kun olen tavannut hänet ollaan oltu vain kaupungilla koko ajan ja hän asuu hesassa.
En ole kyseiseen ihmiseen enään ollenkaan yhteydessä.
Hän oli tyttäreni sylikummi ja ykskaksk viestissä luki: en ole koskaan tyttärestäni ees tykännyt.
  Vastaa viestiin
15.12.06, 17:22   #2 (linkki)
kortinlähettäjä
(Vierailija)

Kyllä lähetän joka vuosi syntymäpäiväkortteja, aikuisille! Vaikka en aina saa yhtä monta synttärikortteja kun on mun synttärit niin ei se minua haittaa. Antamisen ilo on paras ilo!
  Vastaa viestiin
15.12.06, 18:22   #3 (linkki)
keijunen
(Vierailija)

joo

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anni62
Lähetettekö te joka vuosi syntymäpäiväkortit kaikille ystäville siis nimenomaan aikuisille????

Mulla kun sattuu olemaan yksi 43-v naistuttu joka nyt on alkanut kiukuttelemaan kun olen lähettänyt hänelle viimeksi 40-vuotis kortin. Kiukuttelee kun en muista joka vuosi ja kun hänen isänsäkin on sitä mieltä, että ystäviä pitää muistaa joka vuosi ja ihmettelee millainen ihminen minä oikein olen.
Siis hyvänen aika sentään, tämä ihminen on muuttunut silmänräpäyksessä kamalan lapselliseski ja huomionkipeeksi.
Enhän minä itekkään ole häneltä joka vuosi korttia saanut eikä hän ole koskaan kutsunut minua omille synttäreilleen, en ole koskaan käynyt edes hänen asunnollaan, ei ole koskaan kutsunut. Kun olen tavannut hänet ollaan oltu vain kaupungilla koko ajan ja hän asuu hesassa.
En ole kyseiseen ihmiseen enään ollenkaan yhteydessä.
Hän oli tyttäreni sylikummi ja ykskaksk viestissä luki: en ole koskaan tyttärestäni ees tykännyt.

Olen lähettänyt kyllä. Alkaa vaan vituttamaan kun kukaan ei koskaan kiitä niistä että tietäisi edes ovatko menneet perille! Kamala vaiva eikä kiitosta edes saa.
  Vastaa viestiin
15.12.06, 18:25   #4 (linkki)
kukka vain
(Vierailija)

Minä lähetän orvokin kukan tuulenhenkäyksen mukana kaukana olevalle ystävälleni...

Vastaa viestiin
15.12.06, 20:49   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Varsinais-suomi
Kysyn ihan senkin takia kun itse en ole lähettänyt kaikille ystävilleni joka vuosi kortteja enkä kaikille sukulaisillekkaan, mutta kukaan ei kyllä ole koskaan minua siitä moittinut kun vain tämä yksi ainut henkilö.
Minä ite saan joka vuosi synttärikortteja 1-2 loput tulee tekstareina kännykkään. Enkä kyllä ole pahoittanut mieltäni vaikkei kortteja tulekkaan.
  Vastaa viestiin
16.12.06, 17:55   #6 (linkki)
keijunen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anni62
Kysyn ihan senkin takia kun itse en ole lähettänyt kaikille ystävilleni joka vuosi kortteja enkä kaikille sukulaisillekkaan, mutta kukaan ei kyllä ole koskaan minua siitä moittinut kun vain tämä yksi ainut henkilö.
Minä ite saan joka vuosi synttärikortteja 1-2 loput tulee tekstareina kännykkään. Enkä kyllä ole pahoittanut mieltäni vaikkei kortteja tulekkaan.
joo en mäkään mitään kortteja saa, ehkä pari tulee. tekstarilla tosiaan tulee onnitteluja mikä ärsyttää, mikseivät voi sähköpostilla lähettää.
  Vastaa viestiin