| Täysin elämän kelkasta pudonnut
Avautumista mun ns. "elämästäni", jos vaikka olo helpottuisi. Kommentointikin on sallittua, muuten kirjottaisin tämän päiväkirjaan.
Olen 20v ja jotenkin ihan syrjäytynyt tämän ikäisten elämänmenosta. En vain jaksa suurinta osaa muista ihmisistä, kai se on niin että kemiat ei vaan kohtaa. Kavereita mulla ei oikeastaan ole. Tai on pari sellaista opiskelukaveria, joiden kanssa voisin viettää aikaa, mutta jos totta puhutaan, niin en oikein viihdy heidän seurassaan. Enkä tiedä viihtyvätkö hekään oikein mun seurassa, jos vaikka vaan säälivät. Muut ihmiset ahdistaa. Olen kamalan sulkeutunut ja nämäkään kaverit ei tiedä musta oikeastaan juuri mitään tai tunne minua. Varmaan siksikin ystävystyminen mun kanssani on hankalaa, kun mulla ei ole mitään annettavaa muille. Ujo persoona olen aina ollut, mutta yläasteella olin kiusattu, mikä varmaan oli se viimeinen niitti.
En osaa tutustua muihin, en tiedä miten ja mistä pitäisi keskustella, miten pidetään hauskaa, en tiedä miten missäkin tilanteessa kuuluisi käyttäytyä. En ole koskaan käynyt esim. baarissa ja ajatuskin ahdistaa. En ole koskaan seurustellut, harrastanut seksiä enkä edes suudellut. Mulla on niin orpo olo, kun lähes kaikilla opiskelukavereilla on kumppanit ja suuri osa asuu jo yhdessä jne. Ja tätä menoahan mä en koskaan ketään tapaakaan, kun en missään käy tai joudu sellaisiin tilanteisiin, joissa tutustuisi uusiin ihmisiin. Koska lähes varmasti uusista ihmisistä on enemmän vaivaa kuin iloa.
Tulipas sekavaa tekstiä. Enemmän tajunnanvirtaa kuin mitään suunniteltua. Lisäksi pelkään että olen sairastumassa masennukseen tms. En vaan enää jaksaisi tehdä yhtään mitään, oikeastaan tämä tekstinkin väsääminen on ollut työn ja tuskan takana, ja olo on koko ajan itkuinen. Itsensä tappaminen käy mielessä useinkin, etenkin aina silloin kun vaihteeksi tajuaa, miten ulkopuolinen on.
|