Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Ihmissuhteet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.08.12, 13:58   #1 (linkki)
Violin.
(Vierailija)

Ja helv...jatkuu

Lueskelin just tossa noista alkoholistien lapsista ja muistu mieleeni omat vaikeuteni kun olin nuori ja vanhemmat alkoholisteja.Elama yhta helvettia.Ei se siihen jaanyt .nyt itse aikuisen 4 lapsen aitina ja naimisissa oleva narsistisenmiehen kanssa ,ei elama hymyile vielakaan.

En sano etteiko meilla olis ollut hyviakin paivia mutta ,ei tamakan elama nayta paremmalta.Mietin jatkuvasti lasteni tulevaisuutta ja heidan hyvinvointiaan.
Miehellani ja minulla on paljon ongelmia ja nyt lapset reistailee .Vanhimmala16v. pojalla ei ole ollenkaan minulle mitaan kunnioitusta .ei ollenkaan .isansa saa pikkurillin ymparille ,koska vaan.Ja pelottavinta on etta han kayttaytyy kuin mieheni. Royhkesti ja ketaan kunnioittamatta.Sisaruksien kysyessa neuvoa pojaltani,han huutaa ja saattaa jopa laimayttaa heita kun ovat kuulema niin tyhmia.Minun kielaessa isansa vaan seisoo vieressa mitaan sanomatta.

Toinen lapseni on saanut paljon syytoksia isaltaan muka meidan avioliiton rikkomisella, koska muka juttellee ja juoruilee isanstansa minulle.Mieheni mielipiteita.Tyttarellamme on vaikeuksia koulussa, josta mieheni oon raivoissaan .Ja nyt elamaon todella helvettia suoraan sanottuna Me ollankin paatetty mieheni kanssa, etta muutan tai miehen muuttaisi pois kodista ,mutta ei hanella olekaan mitaan suunnitelmia sen suhtee.Jaa kuulem a opettaman tytollemme koko ensi vuoden niita koulutehtavia jotkahanella ovat vaikeita.Eli ei pois muttoa hanelta. Mita ihmetta teen asiansuhteen?.Minun lahteminen merkitsisi lapsille maan ,ja kielen muutosta.Mutta jotain teen asiansuhten ennekuin jotian pahaa tapahtuu.
Toivottavasti saitte selvaa,yritin kirjoittaa nopeasti mieheni nukkuessa tossa sohvalla.
  Vastaa viestiin
09.08.12, 15:13   #2 (linkki)
Kyllikki
(Vierailija)

Etkös sinä ole tehnyt sitä lähtöä monella eri palstalla jo puoli vuotta, välillä se mies oli jo muuttamassa toiseen maahan työn perässä. Suosittelen nyt jotain mielenterveyspuolen ammattilaista.
  Vastaa viestiin
09.08.12, 17:57   #3 (linkki)
jatkuu, jatkuu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PJT Näytä viesti
[viesti moderoitu]

Onko tämän saman kirjamainoksen postaus joku pakkomielle sinulle? Jatkuu aina vaan.

Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 13.08.12 12:09.
  Vastaa viestiin
09.08.12, 18:24   #4 (linkki)
mikä maa
(Vierailija)

En tiedä, missä maassa asut, mutta ilmeisesti olet suomalainen. Vaikea neuvoa, kun en tiedä asuinpaikkasi lakeja ja tapoja.
Miehesi ei aio muuttaa minnekään, eikä erota. Hänelle on kunnia-asia pitää perhe kasassa maan tapojen ja narsistin tapojen mukaan.
Sosiaaliviranomaisilta ja oikeusavustajalta voisit saada apua ja neuvoja Suomessa. Ehkä viimeisen asuinpaikkasi Suomessa tai Helsingin sosiaaliviraston kautta saisit neuvoja. Lapsia ei noin vain siirretä maasta toiseen, jos puoliso ei siihen suostu.
Lasten kannalta ero vaikuttaa kuitenkin ainoalta oikealta ratkaisulta.
  Vastaa viestiin
09.08.12, 23:24   #5 (linkki)
Violin
(Vierailija)

Kiitos viesteista.Me tosiaa sovittiin miehen kanssa etta pmeidan on parempi eota tai ainakin muuttaa erilleen ,koska meidan yhdessa olosta ei tuu mitaan.Sovittiin etta han muuttaa toiselle paikka kunnalle ja mina jaan tahan asuntoon lasten kanssa.

Mutta ,nyt hanella ei tosiiaan ole aikomustakaan muuttoon,Enka mina voi hakea asuntoa yksin ilman tuloja taalta ,enka varmastikkaan kotimaastakan.Paremmin tulisin tietty toimeen kotimaassamme mutta,vanhempien lasten koulutukset jaisivat kesken,( lukiot) kielitaidon puutteesta.Ainakin sen ekan vuoden.Nuorimmaisista lapsista en niin ole huolisani.Sen taka olisin tyytyvainen tanne jaamiseen vaikka rahallisesti oltaisiin tiukilla.Muttta ainaki paremmissa oloissa,eika lapsille tulisi niin suuri muutos elamaan.Mutta en aijo luovuttaa.Otan asian mieheni kanssa viela esille ja yritan saada asiat eteenpain ,vaikka kuinka monimutkaiseksi menisikin.
  Vastaa viestiin
16.08.12, 23:31   #6 (linkki)
violin
(Vierailija)

No niin.Asiat on todella puhuttu loppuun ja nayttaa silta, etta muuta vaihto ehtoa ei ole kuin se avioero.Mies ei halua eri asuntoja,Ajattelin etta oltaisiin haettu sita asumuseroa ekaksi joka olis iollut helpompi lapsille.mutta ei.Nyt joudun lahtemaan suomeen ja hakemaan asuntoa itse ja jattamaan lapset sen ajaksi isallensa joka todella pelottaa.

En tieda mita teen.Kuinkahan kauan joudun olemaan pois lapsista?.En vain tieda miten tasta eteenpain.Ja pahin on kai se etta joudun luultavasti tappelemaan lapsista oikeudessa.Niin,tuli vaan mieleen se, etta voiko mies kayttaa tata tapausta hyvaksi oikeufessa etta jatin lapset hanelle nyt etsiessa asuntoa kotimaasta'.Niinkuin lasten hylkaamisella.
  Vastaa viestiin
17.08.12, 07:41   #7 (linkki)
maassa maan tavalla
(Vierailija)

Ja maan laeista & asenteista riippuu oikeuslaitoksen toiminta. Selvitä se, ennenkuin lähdet Suomeen. Käy juttelemassa avioeroihin erikoistuneen lakimiehen kanssa, häneltä saat varmasti parhaiten vastauksia.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku