| Ja helv...jatkuu
Lueskelin just tossa noista alkoholistien lapsista ja muistu mieleeni omat vaikeuteni kun olin nuori ja vanhemmat alkoholisteja.Elama yhta helvettia.Ei se siihen jaanyt .nyt itse aikuisen 4 lapsen aitina ja naimisissa oleva narsistisenmiehen kanssa ,ei elama hymyile vielakaan.
En sano etteiko meilla olis ollut hyviakin paivia mutta ,ei tamakan elama nayta paremmalta.Mietin jatkuvasti lasteni tulevaisuutta ja heidan hyvinvointiaan.
Miehellani ja minulla on paljon ongelmia ja nyt lapset reistailee .Vanhimmala16v. pojalla ei ole ollenkaan minulle mitaan kunnioitusta .ei ollenkaan .isansa saa pikkurillin ymparille ,koska vaan.Ja pelottavinta on etta han kayttaytyy kuin mieheni. Royhkesti ja ketaan kunnioittamatta.Sisaruksien kysyessa neuvoa pojaltani,han huutaa ja saattaa jopa laimayttaa heita kun ovat kuulema niin tyhmia.Minun kielaessa isansa vaan seisoo vieressa mitaan sanomatta.
Toinen lapseni on saanut paljon syytoksia isaltaan muka meidan avioliiton rikkomisella, koska muka juttellee ja juoruilee isanstansa minulle.Mieheni mielipiteita.Tyttarellamme on vaikeuksia koulussa, josta mieheni oon raivoissaan .Ja nyt elamaon todella helvettia suoraan sanottuna Me ollankin paatetty mieheni kanssa, etta muutan tai miehen muuttaisi pois kodista ,mutta ei hanella olekaan mitaan suunnitelmia sen suhtee.Jaa kuulem a opettaman tytollemme koko ensi vuoden niita koulutehtavia jotkahanella ovat vaikeita.Eli ei pois muttoa hanelta. Mita ihmetta teen asiansuhteen?.Minun lahteminen merkitsisi lapsille maan ,ja kielen muutosta.Mutta jotain teen asiansuhten ennekuin jotian pahaa tapahtuu.
Toivottavasti saitte selvaa,yritin kirjoittaa nopeasti mieheni nukkuessa tossa sohvalla.
|