Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Parisuhteessa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.05.06, 20:00   #26 (linkki)
Mies
(Vierailija)

Re: Rikos

No joo. Asia nyt on niin, että vaimoa ja esim. kavereita pääsee aina ""karkuun"", mutta ei omaa sukua, joten jos tosiaan olet sitä mieltä, että halusit perua syytteen niin ihan oikein varmaankin toimittu. Vaikea lähteä mitään analysoimaan, kun ei tapausta ja ihmisiä tunne. Täällä nyt nää helvetin iltasanomista informaationsa ja varttihulluina elävät ellit saavat intoa, kun pääsevät huutamaan äärimmäisyyksiä.
  Vastaa viestiin
10.08.12, 12:59   #27 (linkki)
Ronita
(Vierailija)

Samassa tilanteessa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan Näytä viesti
Okei, kerrottakoon, että pahoinpitelijä oli veljeni. Kyseessä ei ole mikään väkivaltainen tyyppi vaan oli niin turkasen päissään, että hermostu, kun menin puuttumaan asioihin, joihin ei ilmeisesti ois kannattanut puuttua.
Hänen vaimonsa pyysi etten nostaisi syytettä. Veli sanoi, että hänen puolestaan voisin nostaakkin, oli se niin typerästi tehty.
Muutoin olemme oikein läheisiä...
Oikein teit, että teit rikosilmoituksen. Sait näpöytettyä veljeäsi. Nyt veljesi tulee ajatella mkä johti tekoon ja mitä hän ei enää tee, juo esim. alkoholia? Jottei tee samaa uudelleen. Jos toistaa saman uudelleen tai kohdistaa väkivaltaa kehen tahansa sisarukseen tai naiseen, niin silloin pyytäkää samantien kovenettu rangaistus, jossa tulwee myös tämä vanha mukana.

Mutta toivotaan, että veljesi oppi läksynsä.

Älä anna ikinä kenenkään hakata/lyödä/potkia sinua. Muista; olet arvokas, niinkuin me kaikki. Et ole tyhmä, niinkuin moni väittää, se on kuka itse sanoo. He haukkuvat, koska ovat saattaneet itse tehdä virheen ja siten itse joutua pahoinpidellyksi uudelleen. Olisivat kertoneet asian niin, ettei tarvitse lukea rivien välistä.

KAikkille väkivallatonta loppuelämää!!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku