| |  | |
02.06.09, 15:09
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | NIIN PIHI ettei edes ulkokukkia osta
Ukko tyynesti ohittaa merkkipäivät ja on niin pihi ettei puutarhalla yhteisesti edes ulkokukkaa osta!
Kannataisiko lopettaa tällainen suhde, eihän tässä naimisissakaan olla vaan jo kohta vuosikymmen katseltu..
Ja ukko vaan ihan vapaasti lukee ja ottaa kantaa jos tämän kohdalle sattuu. Osaatko olla edes anonyymisti vilpitön?
| |
| | |
02.06.09, 21:30
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei tuo mielestäni nyt ihan parisuhteen lopettamisen aihe ole, jos ei sen pahempaa.
| |
| | |
02.06.09, 22:09
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja ilon aiheita Ukko tyynesti ohittaa merkkipäivät ja on niin pihi ettei puutarhalla yhteisesti edes ulkokukkaa osta!
Kannataisiko lopettaa tällainen suhde, eihän tässä naimisissakaan olla vaan jo kohta vuosikymmen katseltu..
Ja ukko vaan ihan vapaasti lukee ja ottaa kantaa jos tämän kohdalle sattuu. Osaatko olla edes anonyymisti vilpitön? | Mielestäni tärkeintä on että huomioi 364 päivänä vuodessa ja kyllähän nyt aika pelle on jos ei kumppanille tärkeitä päiviä huomioi. Sen ei kyllä tarvitse ja parempi vain ettei ole erityisemmin rahalla huomioimista.
Jos oikeasti on köyhä niin sitten ymmärrän ettei rahaa käytä, kun sitä ei ole, mutta normituloiselta en jaksaisi sietää piheyttä ollenkaan.
Tuo kukkajuttu kuulostaa vähän niinkuin huomiotta jättämiseltä asioissa mitkä on sulle tärkeitä ja jos tuo on jatkuvaa niin ihan hyvä peruste mun mielestä antaa kenkää.
| |
| | |
03.06.09, 09:11
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minua ärsyttää kohdalleni osuneissa miehissä hirveästi se, että jos jokin asia on naiselle tärkeää, niin sitä ei mies huomioi mitenkään, mutta annas olla, jos kyse on vaikka Formulakisoista, lätkän MM-finaalista tai vaikka uuden auton ostamisesta, niin sitten se menee kaiken muun edelle.
Jos minä haluan kotia sisustaa tai pihaa laittaa, niin saan tehdä sen ihan omilla rahoillani. Seuraavan asuntoni aion ostaa omilla rahoillani ja jos sinne mies tulee, niin saa luvan maksaa asumisestaan eikä niin, että vain yhden harteille tulee kulut.
| |
| | |
03.06.09, 09:21
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja baloball Minua ärsyttää kohdalleni osuneissa miehissä hirveästi se, että jos jokin asia on naiselle tärkeää, niin sitä ei mies huomioi mitenkään, mutta annas olla, jos kyse on vaikka Formulakisoista, lätkän MM-finaalista tai vaikka uuden auton ostamisesta, niin sitten se menee kaiken muun edelle.
Jos minä haluan kotia sisustaa tai pihaa laittaa, niin saan tehdä sen ihan omilla rahoillani. Seuraavan asuntoni aion ostaa omilla rahoillani ja jos sinne mies tulee, niin saa luvan maksaa asumisestaan eikä niin, että vain yhden harteille tulee kulut. | Meillä on yhteinen taloustili, tässäkin kohtaa hyvä asia. Molemmat laittaa sinne saman verran rahaa joka kuukausi ja sieltä ostetaan kaikki tuollaiset kodin tarvikkeet ja ruoat + laskut ja kaikki yhteinen meno, oli sitten ostoksilla kumpi hyvänsä.
Omaa rahaa käytetään vain tasan itseä hyödyttäviin asioihin; omiin harrastuksiin, vaatteisiin jne.
| |
| | |
03.06.09, 11:27
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | moneen junaan
no pihi, joo, mut kun joku on niin sellainen, ettei edes OTA, vaikka ilmaseks sais.. En käsitä..
Ei se raha, mut se mielikuvituksen puute ja ankeus muuten elämässä, jos ei mitään iloa ole mistään, niin aika tylsäks kävis.
| |
| | |
03.06.09, 11:36
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Vai ei kukkia
Olen tyrkännyt nupputulppaanin käteen...ja joskus jopa sisäkaluihin.
Kyllä sen pitäisi riittää...
| |
| | |
03.06.09, 11:45
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
kenen mies ostaa ulkokukat? Taitavat olla aika harvassa. Kyllä minä saan ihan itse hankittua kaikki kukat, mies ostaa auton öljyt ja lamput yms. niihin en minä puutu.
| |
| | |
03.06.09, 11:48
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Kyllä minustakin
Tärkeimmät mitä naiselle voi antaa, jos ei kelpaa niin annetaan sitten naapurin rouvalle...
| |
| | |
03.06.09, 13:45
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Tuon tuostakin Olen tyrkännyt nupputulppaanin käteen... | Pihi se on siinäkin ! Hehee.. Tuo muuten tasoittaisi tilannetta kylläkin.
Tarkemmin ajatellen pihtaa kaikkea suoraa henkilökohtaista ilahduttamista. Ei koskaan onnitteluja eikä kauniita sanoja. Rankaisee minua varmaankin jostain todella vanhasta, ja pienestä.
Kuritusleirihän se on sellainen jossa isäntä vain ruokaa ja juomaa toimittaa, ja tasanhan nekin tässä taloudessa hoidetaan. Toisinaan olen ajatellut että ehkä hän sitä juuri pelkääkin, että nupputulppaania olen vailla jos liika mukavaksi minulle alkaa ;-)
Kiitän kommenteista, tarpeellisia jok´ikinen. Sitä en ymmärtänyt että joku ei huoli vaikka ilmaseks antas. Ai ettei joku huoli kukkia? Silloin lienee jo totisesti tulehtuneet välit, ei liene muuten mahdollista. | |
| | |
03.06.09, 13:52
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
ei kun mies ei huoli ulkokukkia pihalle, vaikka ilmaiseks sais muualta. Mustakin se on outoa.
| |
| | | | |