Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Parisuhteessa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.01.12, 22:51   #1 (linkki)
Jody
(Vierailija)

Haaveena kihlat

Olemme seurustelleet kohta vuoden ajan ja suhteemme on erittäin vakava.
Vaikka naimisiinmenosta, tulevaisuuden kodista ja lapsistakin on keskusteltu moneen otteeseen, niin kun kihloista tulee puhetta, poikaystäväni hokee että "Ei ole mitään kiirettä".
Kaikki muut hänen puheensa sotivat täysin tätä lausetta vastaan !
Olen moneen otteeseen vihjannut kuinka onnellinen olisin jos astuisimme suhteessamme vieläkin vakaampaan suuntaan, mutta hän sanoo odottavansa sitä oikeaa hetkeä.
Olen epätoivoinen koska tiedän että olemme loppuelämämme yhdessä, ja haluaisin siitä "lupauksen/merkin" joka rauhoittaisi minua ja tekisi oloni varmemmaksi ja josta muutkin näkisivät että me todellakin olemme yhtä.
Tämä kuulostaa varmaan hölmöltä, mutta en ole koskaan eläissäni tuntenut itseäni tähän valmiimmaksi ja turhauttaa kun en voi tehdä asialle mitään. :(

Olisiko kellään jonkinlaisia neuvoja, omia kokemuksia tai muuta vastaavaa?
Olisi todella lohduttavaa kuulla...
  Vastaa viestiin

25.01.12, 22:55   #2 (linkki)
Jody
(Vierailija)

Unohtui myös laittaa että lisäksi minua vaivaa suunnattomasti mieheni ennenaikainen laukeaminen. Usein on tunne että olen tosi valmis niin sitten se jo syöksyy tulemaan. Tähäkin kaipaisin vinkkejä!
  Vastaa viestiin
25.01.12, 23:10   #3 (linkki)
Jody
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jody Näytä viesti
Unohtui myös laittaa että lisäksi minua vaivaa suunnattomasti mieheni ennenaikainen laukeaminen. Usein on tunne että olen tosi valmis niin sitten se jo syöksyy tulemaan. Tähäkin kaipaisin vinkkejä!

No heh heh, todella kehittävää.
  Vastaa viestiin
26.01.12, 14:54   #4 (linkki)
Eja K.U. Laatio
(Vierailija)

Lainaus:

Kihloihin meno, ja varsinkin naimisiinmeno pitkittää siemensyöksyä.
  Vastaa viestiin
26.01.12, 15:09   #5 (linkki)
Kuudesti laukeava
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eja K.U. Laatio Näytä viesti
Kihloihin meno, ja varsinkin naimisiinmeno pitkittää siemensyöksyä.
Joo, kyllä näin on. Siinä lyö kaksi kärpästä yhdellä iskulla
  Vastaa viestiin
29.01.12, 20:04   #6 (linkki)
kyselyikä on kaiken ikää
(Vierailija)

Mikä on "erittäin vakava" suhde?
  Vastaa viestiin
29.01.12, 20:29   #7 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2011
Sijainti: Etelä-Suomi
Lainaus:
Olemme seurustelleet kohta vuoden ajan ja suhteemme on erittäin vakava.
Vaikka naimisiinmenosta, tulevaisuuden kodista ja lapsistakin on keskusteltu moneen otteeseen, niin kun kihloista tulee puhetta, poikaystäväni hokee että "Ei ole mitään kiirettä".
Kaikki muut hänen puheensa sotivat täysin tätä lausetta vastaan !
Olen moneen otteeseen vihjannut kuinka onnellinen olisin jos astuisimme suhteessamme vieläkin vakaampaan suuntaan, mutta hän sanoo odottavansa sitä oikeaa hetkeä.
Olen epätoivoinen koska tiedän että olemme loppuelämämme yhdessä, ja haluaisin siitä "lupauksen/merkin" joka rauhoittaisi minua ja tekisi oloni varmemmaksi ja josta muutkin näkisivät että me todellakin olemme yhtä.
Tämä kuulostaa varmaan hölmöltä, mutta en ole koskaan eläissäni tuntenut itseäni tähän valmiimmaksi ja turhauttaa kun en voi tehdä asialle mitään. :(

Olisiko kellään jonkinlaisia neuvoja, omia kokemuksia tai muuta vastaavaa?
Olisi todella lohduttavaa kuulla...
Jospa hän ei pysty vielä ottamaan vastuuta perheestä.

Ei ole helppoa pidätellä siemensyöksyä, koska se tuntuu niin hyvältä.
Tietysti pitäisi yrittää pidätellä, mutta minkäs teet kun karkaa.
Varmaan yhtä vaikeaa olisi naisen nopeuttaa tulemistaan.

Ehkä helpoin keino on aluksi tehnä naiselle käsin orgasmi, niin hänkin saisi sen omansa.
Toinen vaihtoehto on miehen kaksi yhdyntää peräkkäin, niin kyllä siinä toisessa tuleminen kestää varmasti pidempään.
  Vastaa viestiin
30.01.12, 00:18   #8 (linkki)
Tambesteri
(Vierailija)

Lainaus:
Meillä oli myös aiemmin ongelmana ennenaikainen laukeaminen. Tällä viivästysgeelillä päästiin aluksi ongelmasta eroon: Erotiikkatuotteiden kotiesittelyt & Verkkokauppa & Seksi kutsut & Seksilelukutsut & Seksi lelu kutsut & Erotiikka tuotteiden esittelyt & Esittely & Striptease esitykset - Seksikutsut.com Geeli puuduttaa sen verran ettei laukea yhtä nopeasti. Nyt on kulunut n. puoli vuotta siitä kun ensimmäisen kerran käytettiin geeliä. Jotenkin ongelma on alkanut korjaantua itsestään, eikä geeliä nykyään käytetä kuin silloin jos edellisestä sekstailusta on kulunut tavallista pidempi aika. Geeliä tilattiin lisää kaksi tuubia, ja luultavasti ne riittää seuraavan vuoden.
  Vastaa viestiin
30.01.12, 09:08   #9 (linkki)
ASD
(Vierailija)

Lainaus:
Kyllä suu ja sormet toimivat miehellä, vaikka miehesi tulisikin ennenaikaisesti. Seksi ei ole pelkkää yhdyntää. Mies usein tekee naiselle ensin orgasmin ja sen jälkeen vasta siirrytään yhdyntään, jotta molemmat pääsisivät loppuun asti. Siinä sinulle vinkkejä.
  Vastaa viestiin
04.02.12, 02:15   #10 (linkki)
Mies_jolla_kokemusta
(Vierailija)

Raaka totuus

Kauan sitten seurustelin ja asuin yhdessä pari vuotta naisen kanssa joka olisi halunnut yhteistä tulevaisuutta. Halusi naimisiin jne. Ei riidelty, eikä ollut mitään ongelmaa. Ei vaan tuntunut siltä että hän olisi ollut se oikea. Keskusteltiin tulevaisuudesta ja lapsista. Se suhde loppui kun tapasin nykyisen vaimoni, joka on se oikea. Ei kannata odottaa liian kauan jos toinen ei halua sitoutua. Kun oikea tulee vastaan, sen tietää heti, eikä toinen odota vuosia ennenkuin suostuu kihlautumaan. Seksiongelmat hoituu noilla viivästysgeeleillä tai jotenkin muuten. Nopea laukeaminen kertoo sen että miehesi on sinusta seksuaalisesti paljon kiinnostunut.
  Vastaa viestiin
04.02.12, 12:20   #11 (linkki)
Nainen39
(Vierailija)

Epätoivoisuus ja kerjääminen karkoittaa miehen kuin miehen.
  Vastaa viestiin
04.02.12, 12:25   #12 (linkki)
Voiko edes olla
(Vierailija)

"kohta vuoden ajan" ja "erittäin vakava". Hmmmm...

Jos tuossa ajassa ruvetaan jo puhumaan erittäin vakavasta, se on minusta erittäin vakavaa!
  Vastaa viestiin
11.02.12, 02:32   #13 (linkki)
voevoevoe
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Voiko edes olla Näytä viesti

Jos tuossa ajassa ruvetaan jo puhumaan erittäin vakavasta, se on minusta erittäin vakavaa!
Jos ensimmäisen vuoden ajan on ollut ongelmia seksissä, eikä siihen ole löydetty ratkaisua, on se "erittäin vakavaa". Ihme että olette edes yhdessä jos seksi ei ole sujunut edes ensimmäisen vuoden aikana. Sellaiset tapaukset on yleisiä ettei seksi suju enää kymmenen vuoden päästä. Jos se ei suju ensimmäisenä vuotena, mitä se on kymmenen vuoden päästä?

Unohtakaa kihlat tai yrittäkää saada seksi toimimaan apuvälineillä tai ilman.
  Vastaa viestiin
12.02.12, 02:41   #14 (linkki)
tsiiduuuu
(Vierailija)

joooooooo

Pakko tässä on ilmoittaa että viivästysgeeli palautti meidänkin seksielämän.
  Vastaa viestiin
19.02.12, 02:07   #15 (linkki)
oioioioioi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tsiiduuuu Näytä viesti
Pakko tässä on ilmoittaa että viivästysgeeli palautti meidänkin seksielämän.
Ilman viivytysainetta jää täälläkin naisen nautinnot vähiin. Kihloissa ollaan jo. Oli niin hyvää seksiä taas että HUHHUH!. Olen mies.
  Vastaa viestiin
07.03.12, 00:58   #16 (linkki)
kokemusta on
(Vierailija)

Lainaus:
Olen epätoivoinen koska TIEDÄN että olemme loppuelämämme yhdessä
Vika on siinä että "tiedät"... Samaan aikaan toinen vasta harkitsee asiaa. Lopulta sinun tietämisesi voi olla toisesta niin ahdistavaa että jää kihlaus toteutumatta.
  Vastaa viestiin
07.03.12, 20:29   #17 (linkki)
emilia
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on Näytä viesti
Vika on siinä että "tiedät"... Samaan aikaan toinen vasta harkitsee asiaa. Lopulta sinun tietämisesi voi olla toisesta niin ahdistavaa että jää kihlaus toteutumatta.
Erittäin hyvin sanottu! Teillä on vain erilaiset luonteet, sinä olet vuoden jälkeen valmis, mies tarvitsee enemmän aikaa. Jos rakastat miestä, annat hänelle hänen tarvitsemansa ajan. Jos kerran TIEDÄT että olette aina yhdessä, mikä kiire teillä on kihloihin mennä? Vuosi on hirvittävän lyhyt aika elämässä. Odottakaa että olette olleet yhdessä kolme vuotta, silloin pää ei ole enää välittäjäaineista sekaisin ja silloin vasta sen voi oikeasti tietää.
  Vastaa viestiin
08.03.12, 17:42   #18 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Voiko edes olla Näytä viesti

Sama pisti silmään täälläkin. Ei taida ikää olla tällä pariskunnalla kovinkaan paljoa, aloittajalla varsinkaan.
Eikä kokemusta parisuhteista.
  Vastaa viestiin
09.03.12, 14:59   #19 (linkki)
vanha ja viisas
(Vierailija)

Samaa mieltä parin edellisen kirjoittajan kanssa. Vuosi on lyhyt aika, ja se "tietäminen" voi muuttua seuraavan parin vuoden aikana.

Hieman oudolta kuulostaa myös se että muilla pitäisi antaa viesti tai merkki siitä että olette sitoutuneita. Pitäisi riittää että itse tiedätte sen, ei sitä tarvitse muille mainostaa sormuksin. Mies vaikuttaa järkevämmältä ja kypsemmältä koska hän ei hosu. Varmuus kasvaa suhteen pidentyessä, ei se sormus sitä varmuutta tuo. Se on yhtä helppo nakata menemään kuin se on ostaa.

Sitten taas on erilaisia ihmisiä. Jotkut eivät vain koskaan halua kihloihin ja naimisiin. Tai lapsia. Kannattaa selvittää mitkä asiat itselle on elämässä tärkeitä, ja etsiä sitten sellaisen kumppanin jolla on sama käsitys näistä asioista.
  Vastaa viestiin
04.04.12, 17:01   #20 (linkki)
Emily
(Vierailija)

Tänne keskustelemaan!

amoriini.com • katso viestiketjua - Kosinnan odottelijat..
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku