Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Seksi
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
28.12.06, 16:01   #1 (linkki)
julli 1
(Vierailija)

Naitteko ja missä?

Naiteko/paneskeletteko aina makkarissa?Vai aina satunnaisissa paikoissa,esim.junasa/linjurissa/taksissa/yleisillä paikoilla/pysäkeillälä,ym.kertokaa kokemuksista ja odotuksista.Mitä itse hauaisitte?
  Vastaa viestiin
28.12.06, 16:03   #2 (linkki)
Gunilla
(Vierailija)

Sängyssä useimmiten, joskus olkkarissa.
Muut paikat on vain toteutumattomia fantsuja
  Vastaa viestiin
28.12.06, 17:15   #3 (linkki)
hehe
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gunilla
Sängyssä useimmiten, joskus olkkarissa.
Muut paikat on vain toteutumattomia fantsuja
Nussin yleensä kaupan kassatiskillä tai kirkossa.

Vastaa viestiin
28.12.06, 17:43   #4 (linkki)
pulli 3
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja julli 1
Naiteko/paneskeletteko aina makkarissa?Vai aina satunnaisissa paikoissa,esim.junasa/linjurissa/taksissa/yleisillä paikoilla/pysäkeillälä,ym.kertokaa kokemuksista ja odotuksista.Mitä itse hauaisitte?
Mitä sinä noillakin tiedoilla tekisit?
  Vastaa viestiin
28.12.06, 21:29   #5 (linkki)
Olli liiveissä
(Vierailija)

Samanlaiset rintaliivit molemmilla

Tänään nain tyttöystävää tavaratalon sovituskopissa. Hän sovitteli rintaliivejä ja puki minutkin rintsikoihin. Ei se muuta tarvinnut. Kivaa oli
  Vastaa viestiin
29.12.06, 00:40   #6 (linkki)
höh
(Vierailija)

[quote="julli 1"]Naiteko/paneskeletteko aina makkarissa?Vai aina satunnaisissa paikoissa,esim.junasa/linjurissa/taksissa/yleisillä paikoilla/pysäkeillälä,ym.kertokaa kokemuksista ja odotuksista.Mitä itse hauaisitte?[/quote
Minä en nai/paneskele missään, kun kukaan ei anna minulle vittua. Minä vaan runkkaan.

Vastaa viestiin
29.12.06, 11:59   #7 (linkki)
gööran
(Vierailija)

ei naida

en oo koskaan nainu, enkä nai!
  Vastaa viestiin
29.12.06, 17:23   #8 (linkki)
che54
(Vierailija)

pannaan

Lainaus:
yleensä hississä
  Vastaa viestiin
29.12.06, 17:26   #9 (linkki)
munakas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja che54
Lainaus:
yleensä hississä
Montako kerrosväliä sun pitää ajaa ennekuin molemmat on saanut orkut.

Vastaa viestiin
30.12.06, 22:28   #10 (linkki)
n47
(Vierailija)

Harvemmin oikeastaan makkarissa... paitsi kun kotona on muitakin (=nuorisoa) yötä ja yöllä tekee mieli. Johtunee siitä, että olen kovin illantorkku ja iltaisin väsyttää joten silloin useimmiten vaan nukutaan kun päästään petiin. Aamu aloitetaan useinkin rakastelulla ja silloin paikkana on se sänky.

Useimmiten kuitenkin seksiä harrastetaan päiväsaikaan tai aamulla kun molemmat on virkeitä. On naitu saunan lauteilla, suihkussa, pesukoneen päällä, ruokapöydällä, parvelle johtavilla rappusilla... useimmiten kuitenkin olkkarissa.

Kerran rakasteltiin rantakalliolla kun otettiin nakuina aurinkoa. Se oli ihanaa kuumassa auringossa ja sitten mereen uimaan.

Vastaa viestiin

31.12.06, 11:39   #11 (linkki)
lasse45
(Vierailija)

Raskaana

Silloi kun vaimoni oli ekaa kertaa raskaana hänellä oli valtavat himot,oltiin melkein keskellä kaupunkia,alkoi tehdä mieli menimme uimahallin taakse metsään naimaan,kokeiltiin ensin puuta vasten seisaaltaan vatsn takia ei onnistunut,vaatteita maahan ja sitten teki hyvää.
  Vastaa viestiin
31.12.06, 12:08   #12 (linkki)
Himonussija
(Vierailija)

Siellä sun täällä

Lainaus:
Kaikenlaisissa paikoissa on tullut touhuttua; tietysti autossa, työpaikan vessassa, saunassa + suihkussa, uima-altaassa, sängyssä, ulkona kallioilla ja metsässä, veneessä, pöydällä, sohvalla, olohuoneen matolla, Espanjassa parvekkeella vaimo piti kaiteesta kiinni ja pyllisti ihanasti ja yön äänet kuului...hotelleissa jne. Nykyään mukavuussyistä enimmäkseen sängyssä oltiinpa missä tahansa, mutta luova hulluus on toki tallella
  Vastaa viestiin
02.01.07, 16:04   #13 (linkki)
nimmu
(Vierailija)

naidaan ja lujaaa

naidaan poikakaverinkaa metsässä uusin paikka on rappukäytävässä portailla niin että olen kontilla ja mies tunkee kalunsa perseeseeni
  Vastaa viestiin
06.01.07, 19:55   #14 (linkki)
sakke81
(Vierailija)

veneessä keskellä järvenselkää
  Vastaa viestiin
07.01.07, 12:28   #15 (linkki)
Seli Paatti
(Vierailija)

Ei naida. Ällöttävää vouhkaamista ja ähellystä.
  Vastaa viestiin
07.01.07, 17:12   #16 (linkki)
jöö
(Vierailija)

Vuorivilla kasassa naitiin eilen. Jää mahtavat jälki punoitukset ja kutina..
  Vastaa viestiin
09.01.07, 21:27   #17 (linkki)
Lepsu-Lipsu
(Vierailija)

Poikakaverin kans meidän parisängyssä pari kertaa kun mieheni on töissä raatamassa rahan eteen.Ja oli niin iiihanaa !!!
  Vastaa viestiin
10.01.07, 00:29   #18 (linkki)
kullevi
(Vierailija)

joo

Peltikatolla.
  Vastaa viestiin
10.01.07, 10:52   #19 (linkki)
varautunut
(Vierailija)

Sängyssä, lattialla, sohvalla, ison pehmeän nojatuolin selkänojan päällä nainen mahallaan pylly pystyssä, veneen vuoteessa - pöydällä - kipparin tuolilla - kajuutan katolla ulkona, parvekkeella naisen nojatessa kaiteeseen, yläkerran rappusilla, pesukoneen päällä linkouksen aikana, suihkussa, ammeessa, meressä, autossa, metsässä puolukanvarpujen joukossa, keittiön isolla tukevalla pöydällä joka on kiinnitetty seinään, auton konepellillä tai karjapuskurin päällä,.........jotain nyt mainitakseni...:)
  Vastaa viestiin
10.01.07, 14:42   #20 (linkki)
Riittääkö?
(Vierailija)

Hississä, sängyssä, autossa, tuolissa, sohvalla, matolla, lattialla, kellarissa, vintillä, varastossa, aitassa, navetassa, saunassa, järvessä, meressä, katolla, tikapuilla, tiskipöydällä, koulussa, töissä, maantiellä, pikkutiellä, junassa, pendolinossa, ratikassa, lentokoneessa, ilmassa, tulessa, vedessä, uimahallissa, pukuhuoneessa, tietokoneella, kuntosalilla, pilkillä, marjassa, retkellä, paimenessa ollessa, paskalla, kusella, neuloessa, askarrellessa, puutyöluokassa, kahvilassa, kaupassa, avaruustukikohdassa, radiossa, matkoilla, sateessa, auringossa, pakkasessa, pilvessä, ikkunalla, ovella, joulupukin pajassa, tehtaassa, vakuutusyhtiössä, pankissa, firmassa, lounaalla, teatterissa, baletissa, postissa, jäällä kävellessä ja makuuhuoneessa.
  Vastaa viestiin

10.01.07, 15:14   #21 (linkki)
Teddybear
(Vierailija)

Helpompi sanoa missä ei nussitaan...
  Vastaa viestiin
11.01.07, 17:27   #22 (linkki)
aika konventionaalista
(Vierailija)

Sängyssä kai useimmin..? Mutta kyllä sitä on tullut naitua myös lattialla, työpöydällä, suihkussa, saunassa, autossa, metsässä ja rantakalliolla.
  Vastaa viestiin
12.01.07, 13:06   #23 (linkki)
Pervo
(Vierailija)

Onhan tuota tullut naitua vaikka missä. Pustonpenkillä keskellä päivää, tytöllä ei ollut pikkuhousuja, vain kesämekko päällä. Hyppyrimäen tornissa, hiekkarannalla, katolla (tasa-!) jne. Ehkä hekumallisin nainti tuli tehtyä Punaisessa Meressä. Oltiin uimarannalla tyttöystävän kanssa (no tyttö ja tyttö, oltiin nelikymppisiä!). Oltiin meressä noin kainaloihin asti ja samassa naiseni otti kullista kiinni ja runkkasi sen pystyyn, kiskoi uimahousuni alas ja ohjasi kullin pilluun bikinin lahkeesta. Vieläkin ihmettelen, kuinka sujuvasti kalu upposi vittuun. Hän nosti toisen jalkansa vyötäisilleni ja tuntui niin hyvältä, että laukesimme molemmat melkein heti ja nainen vaikersi korvaani. Rannalla oli paljon ihmisiä ja ainakin yksi naispari arvasi tekosemme. Mutta pervo kun olen, niin sehän vain lisäsi kiihkoa!
  Vastaa viestiin
12.01.07, 13:13   #24 (linkki)
Fatima
(Vierailija)

Melkein samalla tavalla, muttei ihan

Välimeressä melkein, oma mieheni otti kauempana aurinkoa kauempana aurinkotuolissa. Juttelin Välimeren aallokossa nuoren kreikkalaisen miehen kanssa. Se vain johti siihen, että runkkasin hänet veden alla loppuun asti.
  Vastaa viestiin
12.01.07, 13:34   #25 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2007
Ei missään ihmeen erityisessä paikassa. Kotona tietysti kaikissa huoneissa, saunassa ja suihkussa, eteisen ison peilin edessä on oikein mukava:) Takapihalla, autossa.
Hotelleissa sitten parvekkeella ja ammeessa. Ravintolassa vessassa. Metsäkeikalla muurahaiset purivat:(

Hissi ja elokuvateatteri on ne, jotka ehdottomasti haluan kokeilla ennen eläkeikää.
  Vastaa viestiin
Vastaa viestiin

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku