| |  | | |
05.05.07, 13:44
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Kommentti
Hyi, yokottavia scenarioita.... Ihme irstasta vakivaltaa, millaisiahan nama naiset ovta jotka nauttivat naisen alisteisesta asemasta/halventamisesta seksissa?
Ei varmaan kauhean tasapainoisia, kuin ei miehensakaan...
| |
| | |
05.05.07, 17:42
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) |
Klitoriksen nuoleminen ja sormeilu, sekä kunnon voimakkaat työnnöt yhdynnässä. Mies tulee kunnolla sisään ja painaa kovaa. Ja se, että saan nuolla ja imeä kultani kalua jne...
| |
| | |
05.05.07, 21:58
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Big one dick Kun tämmöstä lukee | | |
| | |
07.05.07, 09:55
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) |
Suihin ottaminen eteisessä vaatteet päällä. Polvistun lattialle ja avaan mieheltä vain housujen vyön sekä vetskarin ja imutan....Pillu kastuu kun ajattelenkin.
| |
| | |
07.05.07, 10:54
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja -Brunette- Suihin ottaminen eteisessä vaatteet päällä. Polvistun lattialle ja avaan mieheltä vain housujen vyön sekä vetskarin ja imutan....Pillu kastuu kun ajattelenkin. | Aivan ihanaa! Jos sinulla pilluu kastuu pelkästään ajatuksesta, niin täällä kulli seisoo kovan housuissani kun tätä ajattelen!
| |
| | |
07.05.07, 13:57
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) |
Onneksi oon sinkku.
| |
| | |
07.05.07, 16:13
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) |
Monet noista sytyttää minunkin vaimon. Ongelma on vain että en tahdo tietää milloin hän on kiihottunut siihen tilaan että rohkaistuu "irstailuihin". Hän on nähkääs sitä tyyppiä ettei kuuna päivänä voisi myöntää koskaan harrastaneensa tai tykkäävänsä esim. anaaliseksistä vaikka tosiasia on, että hän laukeaa parhaiten kun panen ykköseen ja sormetan kakkoseen...
| |
| | |
23.08.12, 20:02
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tykyttääkö Itselläni ainakin se, että mies tukistaa tai pitää väkisin ranteista kiinni, tunkee rasvaisia sormiaan peppuuni tai väittää kavereidensa odottavan minua kaapissa, niin että kohta joudun antamaan monille... Kaikki nämä kiihottavat aivan mielettömästi. | Minulle nuo asiat ovat kuin veteen piirretty viiva siitä syystä, että olen joutunut kerran väkivallan uhriksi. Miehen on syytä olla varovainen tai saa minussa aiottua päin vastaisen tunteen aikaiseksi. Minua ei saa huoritella, tarjota fantasioissa muiden naitavaksi, eikä estää liikkumasta. Nautin silti ikävästä kokemuksesta huolimatta suuresti, jos mies läpsäisee minua takamukseen, ottaa tukevalla, mutta ei satuttavalla otteella hiuksista tai nipistelee nänneistäni.
| |
| | |
24.08.12, 22:10
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkupillu Minulle nuo asiat ovat kuin veteen piirretty viiva siitä syystä, että olen joutunut kerran väkivallan uhriksi. Miehen on syytä olla varovainen tai saa minussa aiottua päin vastaisen tunteen aikaiseksi. Minua ei saa huoritella, tarjota fantasioissa muiden naitavaksi, eikä estää liikkumasta. Nautin silti ikävästä kokemuksesta huolimatta suuresti, jos mies läpsäisee minua takamukseen, ottaa tukevalla, mutta ei satuttavalla otteella hiuksista tai nipistelee nänneistäni. |
Minäkin haluaisin rajumpia otteita, mutta mies on kamalan hellä ja kunnioittava, että on välillä vaikea oikeasti kiihottua. Oikeastaan se vaatiikin kovaa mielikuvituksen käyttöä osaltani, harmi, koska muuten mies on täydellinen ja ihana. Jos joku on herkkä ja romanttinen luonteeltaan, niin ei kai hän helposti muutu uskottavatis rajuksi, jos ei ole osa luonnetta.
| |
| | |
25.08.12, 16:06
|
#35 (linkki)
| | (Vierailija) | Mikä saa kuumaksi
kuumaksi seksin aikana saa komentelu. Humalassa menin vanhemma naisen luokse ja hississä rupes jo puristelemaan muniani, kyllä kiihottu. Eteisessä rupes avamaan housujani ja otti suihin. Sitten vaan suoraan sänkyyn naitavaksi. Kyllä sai tissiä ja tussua suuhun kun halus antaa,kun ei heti tehnyt kun halus sai kämmenellä piiskaa ja sormen pyllyyn. Sen jälkeen ei normaali pano muitten kanssa tuntunut ollenkaan. Olen käynyt kylässä vaikka haluu pitää mua seksikaluna, siihen on alistinut vaikka välillä käsitteleekin pyllyä dildolla ja runkkaa että tuntuu. Kai nauttii kun saa nuorta alistaa ja oppinut itsekkin vaikka sattuukin välillä.
| |
| | | | |