Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Seksi
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
14.08.10, 16:59   #51 (linkki)
Ei
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sattuuko Näytä viesti
Eikö se kuumuus tunnu ikävältä munanpäässä, jos seisomaan rupeaa?
Ei ainakaan silloin, kun antaa sen esinahan olla siinä suojana.
  Vastaa viestiin
20.08.10, 15:09   #52 (linkki)
Kivaa
(Vierailija)

sesokki saunassa

Olin mökillä kaverin nuoren pojan kanssa, kun pesin itseäni ja rintojani niin pojalla alko seistä kunnolla. Vielä myöhemminkin seiso kokoajan ja menin sen syliin ja annoin tissiä ja sain kunnoolla nuorta kalua. Kiva poika kun näyttää tisssejä sillä rupee seisomaan ja saa nauttia ISOSTA. 54v en uskonut että harrastan seksiä nuoren kanssa kunnolla pitkään, huh huh.
  Vastaa viestiin
20.08.10, 19:00   #53 (linkki)
Mitäs
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kivaa Näytä viesti
Olin mökillä kaverin nuoren pojan kanssa, kun pesin itseäni ja rintojani niin pojalla alko seistä kunnolla. Vielä myöhemminkin seiso kokoajan ja menin sen syliin ja annoin tissiä ja sain kunnoolla nuorta kalua. Kiva poika kun näyttää tisssejä sillä rupee seisomaan ja saa nauttia ISOSTA. 54v en uskonut että harrastan seksiä nuoren kanssa kunnolla pitkään, huh huh.

kaverisi tuumasi aktista? Niin, oliko kaverisi mies vai naispuolinen? Jos oli miespuolinen, voi tyytyväisenä myhäillä, kyllä on hyvä nainen, kelpaa nuorellekin pojalle opettamaan rakastamisen jaloja taitoja.
  Vastaa viestiin
21.08.10, 05:06   #54 (linkki)
Kokeile
(Vierailija)

sesokki saunassa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mitäs Näytä viesti
kaverisi tuumasi aktista? Niin, oliko kaverisi mies vai naispuolinen? Jos oli miespuolinen, voi tyytyväisenä myhäillä, kyllä on hyvä nainen, kelpaa nuorellekin pojalle opettamaan rakastamisen jaloja taitoja.

Harvoin pääsee 15v pojan seisontaa kokeilemaan, se on naitava kun kulli seisoo kovana. Teki hyvää pitkästä aikaa kova kyrpä.
  Vastaa viestiin
21.08.10, 07:39   #55 (linkki)
Oma
(Vierailija)

kullini seisokki alkoi alle kymmenen. Muistan oikein hyvin, kun muna seisoi, jostain syystä, aivan kovana. Köytin vyöllä penikseni mahaa vasten, ettei kukaan huomaa.
Sitten ajan kanssa laskeutui, kun ei ollut sopivaa pantavaa.
Olin jo aiemmin todennut, äipän kanssa en ala harjoittelemaan. Isukki hoitakoon sen puolen.
  Vastaa viestiin
21.08.10, 23:16   #56 (linkki)
30+posliini mies
(Vierailija)

Erektio

Juuri äsken suihkussa ja saunassa ollessa seisoi koko ajan.Itselläni usein jo pelkkä viileä suihku ja peniksen peseminen ennen saunaa saa melkein täyden erektion..Tietysti välillä tulee tyydytettyä itseä suihkussa.Alkaako muilla miehillä seisoa helposti suihkussa?Oletteko nähneet esim.yhteisissä suihkuissa erektion toisella?Mitä mieltä ootte jos näette et jollain seisoo?Siihen ei tarvitse varsinaista kiihoketta kun suihkussa käydessä alkaa seisoa..Sinänsä on positiivista et erektio toimii hyvin ja herkästi.Ei itseäni heterona haittaa kun olen nähnyt jollain seisovan.Itsellä on usein täysi erektio suihkussa esim.treenin jälkeen kun käy pesulla,vaan tulee tunne et erektio tulee ja sit kun koskee penistä niin tulee täysi erektio.
  Vastaa viestiin
22.08.10, 01:12   #57 (linkki)
Andere
(Vierailija)

Itellä seisoo kun olen naisten kanssa saunomassa, kaverien siis eikä sellaisten joihin olis jokin seksisuhde. Sit jos mulla alkaa seisokki miesten kanssa saunoessa niin kyllä siihen on vaan sanottava, että homous pyrkii pintaan.

Naisille erektio voi olla vähän karkea huomionosoitus mutta jos miesten kesken alkaa varsi kangistua niin silloin heterot kyllä lähtee nauraen karkuun
  Vastaa viestiin
27.08.10, 18:19   #58 (linkki)
Kannattaa
(Vierailija)

sesokki saunassa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kivaa Näytä viesti

Minä olen usein poikani tutujen junnujen kanssa saunassa. Kyllä usein rupee nuorella seisomaan, Siten kun sen "pesee" kunnolla voi kokeilla miltä tuntuu nuori. On usein jatkettu pedissä kunnolla kun kerran haluttaa. Nuoren seisokki on kiva katsella se kiihottaa vanhempaakin naista kunnolla.
  Vastaa viestiin
12.10.10, 14:14   #59 (linkki)
Neiti nautiskelija
(Vierailija)

Avomiehellä aina seisoo saunassa

Kyllä miehillä aina hormoonit alkaa hyrrätä kun saa katsella eroottisen näköistä naista alasti.
Omaa miestä ei paljon tarvitse härnätä saadakseen sille seisokin aikaan. Minulla on pienestä asti ollut paha tapa pissata pesuhuoneen lattialle ja viimeistään silloin kun lorotan seisaaltaan rakkoani tyhjäksi, niin viimeistään sitä katsellessa miehellä erektio on täydessä komeudessaan. Jos ei sitten muuten huvita sekstailla niin vetelen käsin mieheltäni paineet palleista pois, saunassa kun voi roiskautella spermat ja pissat helposti siististi paikkoja sotkematta.
  Vastaa viestiin
12.10.10, 15:49   #60 (linkki)
sohvis
(Vierailija)

Muistan oman ensi seisokin saunassa. Olimme koko perhe lauteilla, kuten oli tapana. Jossain vaiheessa, olin jotain 10 vuoden ikäinen, munani alkoi seisomaan. En muista miten muut reagoivat, enkä itsekkään tajunnut koko prosessia, mikä on homman nimi.
Se seisokki vaan jäi kaaliini lähtemättömästi.
  Vastaa viestiin

13.10.10, 11:42   #61 (linkki)
selkä ja korvat tulessa
(Vierailija)

kaveri pariskunnan kanssa saunassa selkä ja korvat tulessa...

Tähän kirjoitukseen voin sanoa, että tuntuu varsin häiritsevältä, kun on kaverin ja sen emännän kanssa yhdessä saunomassa ja alkaa ottaa vahingossa eteen...
No eihän siinä muuta kuin jalat tiukasti yhteen ettei veijari pääse nousemaan esille, asia kunnossa kukaan ei huomannut... vai huomasiko sittenkin..?
Kaveri näet siinä sitten alkoi heittämään vettä kiukaalle oikein kunnolla silleen löylykisa hengessä ja seisokki se vaan ei meinannut asettua millään, niin siinä sitä sitten vaan istuskeltiin kiltisti lauteilla, jalat tiukasti yhdessä ja selkä ja korvat kuumasta vesihöyrystä tulipunaisina... =)

Myöhemmin samana iltana kaveri ja sen emäntä kertoivat kyllä huomanneensa tilanteen ja kokeilleen, että missä vaiheessa mä luovutan ja lähden muna pystyssä pesuhuoneen suuntaan... Korvat siinä kärähti, mutta en lähtenyt =)

Nyt vuosia myöhemmin voin kyllä jo saunoa heidän kanssaan muna rohkeasti tanassa, sillä olemme myöhemmin harrastelleet yhdessä jopa kolmenkimppaakin, eli enää se pieni seisokki saunassa ei haittaisi mitään...
Myöhemmin olen kyllä miettinyt asiaa myös siitä suunnasta, että johtuikohan se nimenomaan juuri tästä kyseisestä peitellystä seisokista, että tämä pariskunta on ollut nyt myöhemmin kiinnostunut minusta myös seksuaalisessa mielessä... Todennäköisesti ei sillä ainakaan asiaa haittaavaa merkitystä ole ollut... ;)
  Vastaa viestiin
19.10.10, 23:09   #62 (linkki)
Opetusta
(Vierailija)

Seisokkki saunassa

Viime kesänä oltiin mökillä vaimon kanssa. Mukana oli myös vaimon tyttären lapset. 15-v poika ja 12-v tyttö. Menimme yhdessä saunaan. Tietysti meillä miehillä uimahousut, ja naisilla bikinit. Käytiin välillä uimassa, ja sitten menimme taas saunaan. Tälläpä pojalla alkoi olla vaikeaa, kun sen uikkarit alkoi pullottaa, ja se ei halunnutkaan lähteä toisten mukana uimaan, vaan jäi saunaan. Kun käännyin takaisin, ja menin saunan terassille, oli poitsu avannut saunan oven, ja siitä ovenraosta näin, miten se oli selin oveen päin, ja uimahousut oli polvissa, ja käsi vispasi nopeaa tahtia. Tiesin sen runkkaavan itseään. Läksin hissukseen pois, ja kohta se pojukin tuli uimaan. Kun sitten istuin seuraavalla saunareissulla yksikseni terassilla, niin se tyttö tuli saunan terassille. Minulla oli vain pyyhe kiedottu ympärilleni, ja veitikkani huomaamattani oli näkyvissä reisien välistä. Tyttö siirtyi eteeni terassin lattialle kyykkyyn ja seurasi kiinostuneena haaroihini. Annoin hänen katsoa vapaasti vähän aikaa kaluani. Sitten tunsin, miten pikku jorma alkaa tulla itsestään pyyhkeen alta esiin katsomaan. Nousin ja menin saunaa., missä kaverin nousi täyteen mittaansa. Pian tyttö pyysi saada tulla minun kanssa saunaan. Annoin luvan tulla, mutta ensin peitin kaluni haarojen väliin. Tyttö oli selvästi kiinostunut minun vehkeestäni. Kuitenkin löin löylyä sen verran kovasti, että pikku pimu lähti kuumasta saunasta pois. Minun piti muistella vähä nuoruuttani, ja runkata pitkästä aikaa mehut itseltäni. En tiedä mitä ne sisarukset tekivät, kun ne kävivät aina yhdessä kahdestaan saunassa. Voi olla, että salaperäisistä katseista päätellen he voivat tutustua toistensa vehkeisiin. Katsotaan ensi kesänä vähän tarkemmin heidän perään, jos tulevat mökille?!
  Vastaa viestiin
20.10.10, 18:13   #63 (linkki)
Mökkiläinen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Opetusta Näytä viesti
Viime kesänä oltiin mökillä vaimon kanssa. Mukana oli myös vaimon tyttären lapset. 15-v poika ja 12-v tyttö. Menimme yhdessä saunaan. Tietysti meillä miehillä uimahousut, ja naisilla bikinit. Käytiin välillä uimassa, ja sitten menimme taas saunaan. Tälläpä pojalla alkoi olla vaikeaa, kun sen uikkarit alkoi pullottaa, ja se ei halunnutkaan lähteä toisten mukana uimaan, vaan jäi saunaan. Kun käännyin takaisin, ja menin saunan terassille, oli poitsu avannut saunan oven, ja siitä ovenraosta näin, miten se oli selin oveen päin, ja uimahousut oli polvissa, ja käsi vispasi nopeaa tahtia. Tiesin sen runkkaavan itseään. Läksin hissukseen pois, ja kohta se pojukin tuli uimaan. Kun sitten istuin seuraavalla saunareissulla yksikseni terassilla, niin se tyttö tuli saunan terassille. Minulla oli vain pyyhe kiedottu ympärilleni, ja veitikkani huomaamattani oli näkyvissä reisien välistä. Tyttö siirtyi eteeni terassin lattialle kyykkyyn ja seurasi kiinostuneena haaroihini. Annoin hänen katsoa vapaasti vähän aikaa kaluani. Sitten tunsin, miten pikku jorma alkaa tulla itsestään pyyhkeen alta esiin katsomaan. Nousin ja menin saunaa., missä kaverin nousi täyteen mittaansa. Pian tyttö pyysi saada tulla minun kanssa saunaan. Annoin luvan tulla, mutta ensin peitin kaluni haarojen väliin. Tyttö oli selvästi kiinostunut minun vehkeestäni. Kuitenkin löin löylyä sen verran kovasti, että pikku pimu lähti kuumasta saunasta pois. Minun piti muistella vähä nuoruuttani, ja runkata pitkästä aikaa mehut itseltäni. En tiedä mitä ne sisarukset tekivät, kun ne kävivät aina yhdessä kahdestaan saunassa. Voi olla, että salaperäisistä katseista päätellen he voivat tutustua toistensa vehkeisiin. Katsotaan ensi kesänä vähän tarkemmin heidän perään, jos tulevat mökille?!
Mekin vietettiin aika paljon aikaa mökillä menneenä kesänä, ja mikäpä siinä, kun kelitkin olivat suotuisat mökkeilylle.
  Vastaa viestiin
22.10.10, 22:32   #64 (linkki)
Opetusta
(Vierailija)

Seisokki saunassa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mökkiläinen Näytä viesti
Mekin vietettiin aika paljon aikaa mökillä menneenä kesänä, ja mikäpä siinä, kun kelitkin olivat suotuisat mökkeilylle.
Sattuiko, tai järjestittekö te siellä mökkeillessänne seksiin liittyviä tilanteita? Oliko paljasta pintaa näkyvissä vahingossa, tai tarkoituksella. Millaisia?
  Vastaa viestiin
04.11.10, 13:22   #65 (linkki)
50+
(Vierailija)

sesokki saunassa

Mulla on 17v kundi alivuokralaisena, tuli yllättäen samaan aikaan saunaan. Sillä rupesi seisomaan kunnolla, pukuhuoneessa halus tulla takaapäin pöytää vasten. Sitten on harrastettu "(saunomista) useaampaan kertaan kun on jatkuvasti kovana ja halukas vaikka olenkin vanhempi. Kiva katsoa saunassa kun seisoo kunnolla pystyssä. Seisooko pojilla saunassa useinkin naisen katsellessa seisovaa kullia. Itse tykkään katsella ja saanut kunnolla nuorta kovaa kunnolla.
  Vastaa viestiin
04.11.10, 17:09   #66 (linkki)
Heh.
(Vierailija)

Onko kunnolla väliä?
  Vastaa viestiin
05.02.11, 18:22   #67 (linkki)
DamdiDam
(Vierailija)

nojaa

Koskaan ei ole alkanut seisoa saunassa, vaikka olen samanikäisten, nuorempien ja vanhempien ihmisten kanssa siellä ollut ja ihan tarkotuksella jopa salaa tiiraillut tyttöjen/naisten rintoja, peppuja ja häpyä.

Se on ihanaa nähdä naispuoliset ystävänsä alasti ja muodot suoraan peittelemättä, ilman että joku kangas verhoaisi ne ja pitäisi vain arvailla ;)

Joillain ihmisillä on outoja estoja ja ongelmia saunoa eri sukupuolen kanssa, mutta se heille suotakoon. Jokaisella on omat ongelmansa.
  Vastaa viestiin
06.02.11, 12:51   #68 (linkki)
Mökkiläinen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Opetusta Näytä viesti
Sattuiko, tai järjestittekö te siellä mökkeillessänne seksiin liittyviä tilanteita? Oliko paljasta pintaa näkyvissä vahingossa, tai tarkoituksella. Millaisia?
Ei sattunut eikä ehditty järjestää mitään seksiin liittyviä tilanteita, kun oli niin kiire päästä naimaan.
  Vastaa viestiin
06.02.11, 14:19   #69 (linkki)
Naapuri.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mökkiläinen Näytä viesti
Ei sattunut eikä ehditty järjestää mitään seksiin liittyviä tilanteita, kun oli niin kiire päästä naimaan.
Huomasitteko, kun naapuri oli katselemassa.
  Vastaa viestiin
07.02.11, 09:56   #70 (linkki)
abc123
(Vierailija)

yleistä meillä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttis89 Näytä viesti
Tää nyt ei ehkä ihan tälle palstalle kuulu, mutta en parempaakaan paikkaa keksinyt.

Olin saunomassa poikaystäväni kanssa ja hänen kalunsa alkoi seistä. Ei tuntunut poikaystävääni tilanne mitenkään häiritsevän, ei ainakaan mitenkään yrittänyt peitellä tilannetta. Onko yleistä, että miehellä alkaa seisomaan saunassa? Ja kannattaako olla niinkuin ei olisi huomannut koko asiaa?

Minulla seisoo useinkin kun olen tyttöystäväni kanssa saunassa. Aina hän ei ole huomaavinaankaan, mutta joskus hän tajuaa tyydyttää minut käsin. Ja mikäs sen hienompaa:). Myöhemmin annan sitten vastapalveluksen...
  Vastaa viestiin

24.02.11, 03:21   #71 (linkki)
Pera
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Päätähti Näytä viesti
Suurin kiinnostuksen- ja kunnianosoitus mieheltäsi sinua kohtaan on se, kun hän saa erektion sinua katsellessasi.

Voisit palkita miehesi kehumalla erektiota ja hieromalla hänelle vaikkapa käsin hyväilemällä orgasmin.

Mieluummin rasvaat tai saippuoit perseesi ja kumarrut huokailevana ryppyreikääsi levitellen.

JA se huomioimatta jättäminen on todellakin loukkaus. Merkki siitä ettei sinua kiinnosta tai ettet välitä.
  Vastaa viestiin
03.04.11, 16:36   #72 (linkki)
Himosaunoja
(Vierailija)

Saunassa nuoren tytön kanssa

Istuin saunan lauteilla kun yllättäen avovaimon 16 vuotias tyttö avasi saunan oven ja kysyi saako tulla saunaan.Olen ihaillut hänen naisellista vartaloaan kun hänellä on tiukat varkut ja tiukka toppi.
Hänen rintansa ovat aika isot ja lantion kaari mahtava.
Kun annoin luvan tulla saunaan oli minulla vaikeuksia yritää olla niin että ei rupeaisi seisomaan.
Tyttö istui viereeni ja nosti jalkansa lauteille,hän levitteli myös jalkojaan ja hiveli karvatonta pilluaan estoitta.Hänen rintasa ovat jo täysin naisen mitoissa ja nännit ovat isot ja terhakat.
Tyttö kysyi Panettaako?olimme kaksistaan kotona.
Myönsin että Panetaa joten menimme tytön huoneeseen ja nussimme kunnolla.
Olemme pitäneet salassa naintimme tytön äidiltä/avovaimoilta.
  Vastaa viestiin
09.04.11, 02:43   #73 (linkki)
Kumpi vaan
(Vierailija)

Saunassa

Lainaus:
Olin nuoren kaverin kanssa saunassa kun sillä rupes kulli seisoo, siinä vanhallakin rupes ottaa eteen. Sitten pesin kaverin joka paikan ja kokeilin pyllyä kun ei vastustellut. Sain monet orkut illan aikana ennenkuin "opetin"kokeilemaan kun seiso. Aluksi ujosteli, mutta kun pääsi alkuun sain kunnolla enemmän kun emännälltä neljäänkymmeneen vuoteen.
  Vastaa viestiin
09.04.11, 14:05   #74 (linkki)
50+leidi
(Vierailija)

SEisokki

Lainaus:
Kyllä oli nuori poika, ja kelpas opetus. Aamulla olin ihan märkänä että spermat valu lakanoille, eipä toi nuoren tahtia haitannut. Pääsi ainakin liukkalle kun kokoajan tyhjensi pussisa, en pysynyt laskuissa kun oli niin halukas kun 26cm kulli seiso jatkuvasti. Välillä piti sen itse runkata kun en jaksanut, katselin vaan kun laukes käteensä. Namia!
  Vastaa viestiin
11.04.11, 15:36   #75 (linkki)
SaunaSimo
(Vierailija)

Sauna on eroottinen paikka

Kyllähän saunassa on sellainen pieni eroottinen lataus kun naisia mukana. Oman kullan kanssa kutsuttiin kaveri pariskunta kylään. Lähdettiin ensin miehet saunaan ja pian tulivat naiset perässä. Kyllähän siinä vähän ensin ihmeteltiin kun molempien paremmat puoliskot ilmestyivät alastomana saunaan. Pientä pyllylle taputtelua tuli kaverin vaimolta kun mentiin kaverin kanssa olutta nauttimaan.

Siinä kun poistuttiin saunasta oman vaimon kanssa tupaan, ei auttanut kuin kietaista pyyhe pois ja ruveta hommiin. Naisenikin oli heti kosteena. Kun me oltiin hommat hoidettu niin saunasta tuli pari tosi punaposkista ihmistä. Myöhemmin kaveri kertoi että oli pakko paneskella saunassa. :)

Ei siinä mitään pahaa ole ja uudemmankin kerran ollaan oltu samaisen pariskunnan kanssa saunomassa.
  Vastaa viestiin