Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Seksi
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.04.12, 12:04   #1 (linkki)
M50-
(Vierailija)

Miten mies voisi vähentää seksihalujaan?

Kauhistellen ajattelen tulevaa kesää ja naisten lyhyitä hameita sekä näkyvissä olevaa paljasta pintaa: Miten saisi pidettyä naapurikortteliin kuuluvan läähätyksensä ja sadan metrin päässä lähimpään viemäriin valuvan kuolauksensa kurissa puhumattakaan varpaissa roikkuvasta kielestään? Onko siis vastalääkettä olemassa aina halukkaalle keski-ikäiselle miehelle?
  Vastaa viestiin
26.04.12, 12:20   #2 (linkki)
Maria
(Vierailija)

Poikamies, eronnut, karannut?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja M50- Näytä viesti
Kauhistellen ajattelen tulevaa kesää ja naisten lyhyitä hameita sekä näkyvissä olevaa paljasta pintaa: Miten saisi pidettyä naapurikortteliin kuuluvan läähätyksensä ja sadan metrin päässä lähimpään viemäriin valuvan kuolauksensa kurissa puhumattakaan varpaissa roikkuvasta kielestään? Onko siis vastalääkettä olemassa aina halukkaalle keski-ikäiselle miehelle?

Jos halu ei näkyisi niin selvästi niin ehkäpä joku jopa haluaisi tyydyttää halujasi. Mutta mikä minua nuorempana (nykyään kaikki katseet on tervettulleita ; )) oli juuri läähättävat kuolaavat keski-ikäiset miehet. Se ei tee miestä yhtään halukkaamman näköiseksi ku kuola valuu ja kieli roikkuu hietassa.
Parasta on kuin saa pienen vilkaisun ja kivan hymyn.
Noppaa sitä sun kaveria jos se alkaa ohjailemaan sun aivoja liikaa.

Itse olen pettynyt asfalttimiesten ulkonäköön. Ei ne oo enään niin kivan näköisiä kuin ennen, ehkä juuri liikenteen vaarantamisen takia on laitettu enimmäkseen keskikehon rakentajia tienvarsiin : (
  Vastaa viestiin
26.04.12, 13:26   #3 (linkki)
M50-
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maria Näytä viesti
JSe ei tee miestä yhtään halukkaamman näköiseksi ku kuola valuu ja kieli roikkuu hietassa.
Parasta on kuin saa pienen vilkaisun ja kivan hymyn.
Noppaa sitä sun kaveria jos se alkaa ohjailemaan sun aivoja liikaa.
Kun hemaisevan naisen näkee takaapäin, niin sitä päästää tunteet valloilleen. Edestäpäin taas yrittää käyttäytyä juuri noin korrektisti, katseita tosin saattaa olla vähän enemmänkin -koska monet naiset vastaa niihin;) Mites noppaan, kun nainen saattaa huomata kurissapitoyrityksen?
  Vastaa viestiin
26.04.12, 13:33   #4 (linkki)
Maria
(Vierailija)

Miten...

Lainaus:
Kun hemaisevan naisen näkee takaapäin, niin sitä päästää tunteet valloilleen. Edestäpäin taas yrittää käyttäytyä juuri noin korrektisti, katseita tosin saattaa olla vähän enemmänkin -koska monet naiset vastaa niihin;) Mites noppaan, kun nainen saattaa huomata kurissapitoyrityksen?

olisi ennalta ehkäisevästi.Ennen kotoa lähtöä katsot sitä tuimasti ja kerrot että jos et nyt ole kunnolla niin et saa ainakaan kuukauteen, et edes käsihoitoa. Niiin ja sitten noppaat vielä varmuuden vuoksi. Hmm mut sitten tulee tietysti ongelma että jos se sun kaveri tykkääkin kurinpalautuksesta.
Tietysti ihan hyvä ettet alkaa etumusta kaivella siinä kuolatessa. Voisit laittaa sellaisen lasten muovisen ruokalapun kaulaan niin ei paita ainakaan kastu. Voi vitsi että mä oon taas fiksu ja filmaattinen.

Mukavaa alkavaa kesää sinulle, ja laput silmille kun ajelet fillarilla tai autolla.
  Vastaa viestiin
26.04.12, 14:35   #5 (linkki)
kiveliön kuningas

Käyttäjän jänkäjoonas1943 avatari

Rekisteröitynyt: 03/2010
Sijainti: turku
Lainaus:
Konstit on monet. Itse käytän kalukukkaroa jonka sidon jompaankumpaan reiteeni ideaalisiteellä. Ei kukko konkoile! Kuola hoituu mukavasti kesäparran sekaan. Läähätyksen selitän kysyjälle siitepölyallergialla. Jos mikään näistä ei tepsi niin nyrkkikyllikki käyttöön. Niin ja kielen roikkumisen voi yrittää selittää lääkärin määräämillä ilmakylvyillä.
  Vastaa viestiin
26.04.12, 14:57   #6 (linkki)
Maria
(Vierailija)

Onneksi...

on ainakin yksi syy olla iloinen että on nainen. Ei näy niin selvästi päällepäin jos himottaa. Kuolan voi imaista sisälle (molemmista päistä) Voi ihan rauhallisin mielin katsella kivan näköisiä miehiä, niitä näkyykin muuten kesällä enemmän. Onkohan muuttolintuja?

On pari syytä miksi kadehdin miehiä. Minä nääs tykkään oluesta ja joskus vessajonot vit...aa
: Voivat kusta seisaalta housut jalassa, tämä olisi niin mukavaa ja huoletonta, ja toinen asia ... hmmm eipäs tuukkaan mieleen muuta.

Kylläpäs mulla on taas jutut, taitaa olla puhe siitä mistä on puute.
  Vastaa viestiin
26.04.12, 15:37   #7 (linkki)
kiveliön kuningas

Lainaus:
on ainakin yksi syy olla iloinen että on nainen. Ei näy niin selvästi päällepäin jos himottaa. Kuolan voi imaista sisälle (molemmista päistä) Voi ihan rauhallisin mielin katsella kivan näköisiä miehiä, niitä näkyykin muuten kesällä enemmän. Onkohan muuttolintuja?

On pari syytä miksi kadehdin miehiä. Minä nääs tykkään oluesta ja joskus vessajonot vit...aa
: Voivat kusta seisaalta housut jalassa, tämä olisi niin mukavaa ja huoletonta, ja toinen asia ... hmmm eipäs tuukkaan mieleen muuta.

Kylläpäs mulla on taas jutut, taitaa olla puhe siitä mistä on puute.
Haa, Maria sinä armoitettu!
Kuis se liekkiveden imaisu onnistuu? Tiedän kyllä kokemuksesta, että vittu niiailee ja tekee haukkaavia liikkeitä. Siinä yhteydessäkö liekkivesi imaistaan? Eihän seisontakusi ole kun järjestelykysymys, jätä alkkarit pois ja muina naisina pikku reisu pubin taa ja lirinlirin. Tarvittaessa jj:n pyyhitäpalvelu kehiin!?
  Vastaa viestiin
26.04.12, 16:08   #8 (linkki)
Maria
(Vierailija)

No se toisen pään...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943 Näytä viesti
Haa, Maria sinä armoitettu!
Kuis se liekkiveden imaisu onnistuu? Tiedän kyllä kokemuksesta, että vittu niiailee ja tekee haukkaavia liikkeitä. Siinä yhteydessäkö liekkivesi imaistaan? Eihän seisontakusi ole kun järjestelykysymys, jätä alkkarit pois ja muina naisina pikku reisu pubin taa ja lirinlirin. Tarvittaessa jj:n pyyhitäpalvelu kehiin!?
kuolan takaisin imeminen ei ehkä onnistu. Pitää vain pyyhkäistä sitten sammalla kuin käy pubin takana ; ) Ongelma on että olen enemmänkin farkkutyyppi.
Olen tosi yllättänyt miestäni kuin ollaan oltu viihtellä käyttämällä hametta ilman pikkareita.
Illan mittaan ottin sen kädestä kiinni ja vein hameen alle. Ilme oli ensimmäisellä kertaa voitttamaton.
  Vastaa viestiin
27.04.12, 08:53   #9 (linkki)
M50-
(Vierailija)

Kiitos hyvistä ideoista ideaaliside on varmasti parempi kuin ilmastointiteippi. Ajattelin myös kerääväni kuolanesteen paidan alle litteään kumipulloon, jonka sisällä voisi roikkua myös kieli. Alakertaa voisi jäähdyttää myös parilla pakastimesta otetulla kylmänvaraajalla. Toimii aikansa, mutta kehitin ideaa myös eteenpäin: Kumipullossa voisi olla perunoita ja housuissa pakastekalaa. Kun jäähdytysvaikutus loppuu, voin ottaa kaiken hyödyn irti kuumana käymisestäni, kun perunat kiehuvat ja pakastekala paistuu. Naisen voi kutsua sitten vaikkapa syömään, ateriahan on valmis!
Nuo Marian kaksi viimeistä lausetta eivät kyllä ainakaan helpota tilannetta...
  Vastaa viestiin
27.04.12, 09:45   #10 (linkki)
kiveliön kuningas

Lainaus:
Kiitos hyvistä ideoista ideaaliside on varmasti parempi kuin ilmastointiteippi. Ajattelin myös kerääväni kuolanesteen paidan alle litteään kumipulloon, jonka sisällä voisi roikkua myös kieli. Alakertaa voisi jäähdyttää myös parilla pakastimesta otetulla kylmänvaraajalla. Toimii aikansa, mutta kehitin ideaa myös eteenpäin: Kumipullossa voisi olla perunoita ja housuissa pakastekalaa. Kun jäähdytysvaikutus loppuu, voin ottaa kaiken hyödyn irti kuumana käymisestäni, kun perunat kiehuvat ja pakastekala paistuu. Naisen voi kutsua sitten vaikkapa syömään, ateriahan on valmis!
Nuo Marian kaksi viimeistä lausetta eivät kyllä ainakaan helpota tilannetta...
Erinomassi ja omaperässi konstei. Luonnollisesti jälkiruokana pitkäänjatkuvia clitoriksen kiusauksia kieltä ja sormia käyttäen. Samaa mieltä Mariasta! Nyt hän jo herkuttelee adoniksensa kanssa. Olen ymmärtänyt että hänen kaverinsa käy matkatöissä.Fistauksia Maria, fistauksia! Kyllä se siitä mahtuu, ahkeroikaa herran viinimäessä sanoo Isokirja.
  Vastaa viestiin

27.04.12, 10:06   #11 (linkki)
Maria
(Vierailija)

Ei

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943 Näytä viesti
Erinomassi ja omaperässi konstei. Luonnollisesti jälkiruokana pitkäänjatkuvia clitoriksen kiusauksia kieltä ja sormia käyttäen. Samaa mieltä Mariasta! Nyt hän jo herkuttelee adoniksensa kanssa. Olen ymmärtänyt että hänen kaverinsa käy matkatöissä.Fistauksia Maria, fistauksia! Kyllä se siitä mahtuu, ahkeroikaa herran viinimäessä sanoo Isokirja.

fistausta. Olen ihan tyytyväinen että herra harrastaa edes perinteistä tällä hetkellä. Kiusaamisen minä osaan mutta herra on hiukan jäykähkö kuin ei ole tuitereissa.

Pakko lisätä hehkutusta siitä hamejutusta. Taidan tulla itse enemmän himoihin kuin hän tästä ilman pikkareta liikkumisesta. Yleensä täällä kotona olen hamesilla ilman pikkareita ja sitten kuin lähdettiin jonnekkin niin muistin vasta autossa tai paikan päällä että oho, ei ole pikkareita. Kiva istua kerholla hänen kavereitten kanssa tai käydä ostoskeskuksessa kuin molemmat on tietoisia ettei ole housuja jalassa. Lopuksi hän alkoi kysyä ennen lähtöä että onko pikkarit päällä? Mustis? Kuulemma voin harrastaa tätä hänen kanssa liikkuessa mutta ei yksin.
  Vastaa viestiin
27.04.12, 10:22   #12 (linkki)
kiveliön kuningas

Lainaus:
fistausta. Olen ihan tyytyväinen että herra harrastaa edes perinteistä tällä hetkellä. Kiusaamisen minä osaan mutta herra on hiukan jäykähkö kuin ei ole tuitereissa.

Pakko lisätä hehkutusta siitä hamejutusta. Taidan tulla itse enemmän himoihin kuin hän tästä ilman pikkareta liikkumisesta. Yleensä täällä kotona olen hamesilla ilman pikkareita ja sitten kuin lähdettiin jonnekkin niin muistin vasta autossa tai paikan päällä että oho, ei ole pikkareita. Kiva istua kerholla hänen kavereitten kanssa tai käydä ostoskeskuksessa kuin molemmat on tietoisia ettei ole housuja jalassa. Lopuksi hän alkoi kysyä ennen lähtöä että onko pikkarit päällä? Mustis? Kuulemma voin harrastaa tätä hänen kanssa liikkuessa mutta ei yksin.
Mustis? Viittaako tuo ehkä pehkoosi? Onko se tuuhea+musta? Älä missään tapauksessa vaan sano että olet posliini, se olisi kauhistus!
  Vastaa viestiin
27.04.12, 10:23   #13 (linkki)
M50-
(Vierailija)

Lainaus:
Kiusaamisen minä osaan mutta herra on hiukan jäykähkö...

Eikö herrojen kuulukin olla jäykähköjä ei se muuten onnistu.

Ja kirjoittelet tännekin vain se hame päällä (ja sauva sisällä)?

Jospa käsitit tuon miehesi idean väärinpäin?
  Vastaa viestiin
27.04.12, 12:06   #14 (linkki)
Maria
(Vierailija)

Mustis= mustasukkainen

Jänkä
Posliini, joo ja ei. Siis piiloposliini. Pieni kolmi edessä jättämässä mielikuvitukselle tilaa. Tumma kyllä harmaalla vivahteella (sinne kuin ei viitsi väriä lykätä)

M50-
Sur,sur ...
Ei siltikään, nyt ei kerkiä kuin pitää mennä tonne kasvimalle pyllistelemään. Mahtava ilma luvassa +25 astetta tälle päivää.

Hyvää päivänjatkoa teille ja pitäkää se kieli suussa ettette kompastu siihen ; )
  Vastaa viestiin
03.05.12, 09:14   #15 (linkki)
M50-
(Vierailija)

Pieleen meni! Peruna ja kuolasäiliö hajosi aiheuttaen pienimuotoisen zunamin rikkoen suoraan mäen alla olevan kultasepänliikkeen panssarilasin. Lisäksi kohteena olevalla naisella oli tietenkin paha kala-allergia. Mies- ja naispoliisi tulivat paikalle, mutta miespoliisi lähti kiidättämään tukehtumisvaarassa olevaa naista sairaalaan ja naispoliisi jäi tutkimaan minua. Tietenkin hän löysi ideaalisiteellä vasempaan reiteeni kiinnitetyn täydessä latauksessa olevan vehkeen, joten sakot tuli ainakin alkajaisiksi :(
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku