| |  | | |
13.06.05, 10:48
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Lyhyt mies
Moi
Laitoin ilmoituksen nettiin ihan kokeilumielellä ja pari mielenkiintoista löytyikin. No sitten kirjoittelin toisen kanssa ja tuli sitten tavattuakin. Oikein mukava mies joten juttuun tultiin mutta oli liioitellut pituuttaan ainakin 10cm. No ollaan sitten saman mittaisia ja musta tuntuu amatsonilta kun kävelen hänen vierellään. Vähän tuntuu siltä tää kaatuu tähän. Eipä siinä tapaamisessa muutenkaan kipinöinyt mut sitä vois ehkä vähän odottaa mut kyllä miehessä pituutta täytyy olla et pääsee kainaloon käpertymään...
Kokemuksia?
| |
| | |
13.06.05, 11:32
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Lyhyt mies
En ota kantaa siihen, voiko lyhyen miehen kanssa olla, mutta kerronpa erään huomion. Naiset arvioivat miesten pituuksia ihan päin honkia, ja puhuvat usein, että joku on samanmittainen kuin he, vaikka tosiasiassa pituuseroa olisi viisikin senttiä. Samanpituisuutta voi mitata esimerkiksi sillä, että toisen silmät ovat TASAN samalla korkeudella kuin sinun silmäsi, toistan TASAN samalla korkeudella.
Itse en ainakaan ole kertaakaan valehdellut pituuttani, vaikka hiukan keskipituutta lyhyempi olenkin.
| |
| | |
13.06.05, 14:10
|
#3 (linkki)
Käsittämätöntä! Ymmärrän jos joillain naisilla on kompleksi lyhyemmistä miehistä, mutta että mies pitäisi dumpata sen takia että on SAMANPITUINEN!!
| |
| | |
13.06.05, 14:20
|
#4 (linkki)
Tietenkään ei pidä dumpata miestä jos on samanpituinen.
Mutta sen takia kyllä että kusetti.Mitäköhän muuta se on huijannut?
Ja vielä, miksi se huijas ikänsä...?
Musta se kertoo tästä tyypistä jotain.
| |
| | |
14.06.05, 11:35
|
#5 (linkki)
Mutta eihän sitten voi pitää korkokenkiä jos mies on samanpituinen! :D
| |
| | |
14.06.05, 12:46
|
#6 (linkki)
Olen ""jättänyt"" kaksi miestä heidän pituutensa takia. Itse olen 165cm ja toinen miehistä oli 167cm, toinen 168cm. Toisen kanssa yritin ja yritin, mutta lopulta oli annettava periksi. Ymmärrän kyllä, että kuulostaa uskomattoman tyhmältä selitykseltä; "" kun sä olet niin lyhyt"", mutta jokin siinä vaan on....miehekkyys ja lyhyys ei vaan kulje käsikädessä. Joten en yhtään ihmettele alkuperäisen kirjoittajan fiiliksiä. Kyllähän ne miehetkin naisia ulkoisten seikkojen takia jättää....
| |
| | |
14.06.05, 12:49
|
#7 (linkki)
Olen huomannut, että miesten mittataulukko alkaa numerosta +3 cm. Olen niin usein törmännyt siihen, että mies kertoo olevansa 172 tai 173 cm, ja sitten onkin samanpituinen kuin minä! Ja minä olen 169 cm. :-)
Sinänsä lyhyys ei haittaa, mutta tuo miesten mittataulukko ON totta. ;-)
| |
| | |
14.06.05, 12:55
|
#8 (linkki)
Viimeisintä edeltävä tyttöystäväni oli 179 pitkä. Itse olen ""vain"" 182 cm pitkä. Silti ei haitannut seurustelua vaikka oltiin melkein samanpituisia. Mutta kyllähän se on niin, että noin pitkät tytöt ei voi enää hirveesti vaatia parimetrisiä jannuja vierelleen. Käy vähän turhan harvalukuiseksi se joukko josta valita.
| |
| | |
14.06.05, 12:59
|
#9 (linkki)
Kyllä tuollainen 179-182 ero on mielestäni haittaa. Naisen pitää olla miestä (jos mies on miehen pituinen), niin ainakin kymmenisen senttiä lyhyempi. Tähän lopputulokseen olen tullut siitä, että tällöin seksiasennot ym. sopivat parhaiten kohdilleen, takaapäin polvillaan/seisten, lähestyss, lusikka jne. Kun olen ollut itseäni viisi senttiä lyhyemmän naisen kanssa sängyssä, tuntuu että tarvitsisi pienen jakkaran alla eteenkin takaapäin työstäessä...
| |
| | |
14.06.05, 13:07
|
#10 (linkki)
No ilmankos sänkyhommat menikin vähän yksipuoliseksi. =) Muutettiin sitten suhde ystävyydeksi.
| |
| | |
14.06.05, 14:45
|
#11 (linkki)
""Olen huomannut että miesten mittataulukko alkaa numerosta +3""
Minä en ole tuollaista huomannut. Edellinen miesystävä oli 194-senttiä, enkä huomannut moista. Itse olen 176 cm.
Tuskin pitkät miehet kikkailevat senteillään:D
| |
| | |
14.06.05, 15:09
|
#12 (linkki)
Poikani 12v. pituudeksi on neuvolassa ennustettu 160 cm,kyllä vähän surettaa. Ajattelin käyttää vielä lääkärissä ensi vuonna,josko jotain keinoja olisi saada pituudeksi edes 168 (vanhempi poikani 20v.). Itse olen 158, olen aina halunutkin olla lyhyempi (käytän 10 cm korkoja) mutta kyllä tennareissakin painelen.
Täytyy sanoa, että kyllä 160 cm mies itselläkin tuntuisi oudolta. Vaan ovatko pojat lyhyempiä nykyisin kuin ennen?n
| |
| | |
14.06.05, 17:37
|
#13 (linkki)
Heh,naapurin tyttö on 182 cm.Etsiiköhän tarpeeksi pitkää miestä...?
| |
| | |
14.06.05, 17:42
|
#14 (linkki)
Miten se muuten on mahdollista että lapset jäävät lyhyemmiksi kuin vanhempansa? Tupakka teini-iässä kyllä ainakin vaikuttaa.
| |
| | |
14.06.05, 18:48
|
#15 (linkki)
Jos niin ei olisi, jokainen uusi sukupolvi olisi edeltäjäänsä pidempi. | |
| | |
15.06.05, 11:22
|
#16 (linkki)
Minulla on 3 lasta 20 vuotias poika (sm tason urheilija) eli ei tupakoi pituus 168, tyttö 17v. 165 cm, ei tupakoi, poika12 v. nyt 140 cm pitkä.
Tyttäreni onkin pidempi kuin minä, vastaavasti pojat lyhyempiä kuin isänsä (joka ei myöskään ole kuin 170 cm). | |
| | |
16.06.05, 13:15
|
#17 (linkki)
Olen 182 cm pitkä nainen. Seurustelin aikoinani monta vuotta miehen kanssa joka oli suunnilleen saman pituinen kuin minä, taisi olla 183. Silloin häiritsi kun aina tuntui että pää viilettää miehen päätä ylempänä. Sitte ku erottiin muista syistä 5 v sitten ""päätin"" että nyt kyllä kattelen vain itseäni reilusti pidempiä miehiä. No, harvoin sattui 190 senttinen ja muutenkin kriteerit täyttävä mies samaan pakettiin.
Nyt tapailen miestä joka on 180 cm, iik!!! :) Mies on ennen seurustellut itseään reilusti lyhyempien naisten kanssa. Vaan eipä se pituusero tunnu meitä kumpaakaan haittavan, missään aktiviteeteissa.. Minun silmääni miellyttää muutenkin enemmän n. 180-senttiset ""jämyt"" miehet kuin pitkät hoikat miehet. Ja koska olen itse hoikka, ei tule amatsoonimaista oloa vaan voin varsin hyvin käpertyä miehen kainaloon.
| |
| | |
10.09.10, 01:42
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
itse olen about 160 cm 19v nuori mies enkä osaa kuvitella mitään pahempaa kohtaloa. En tiedä mistä se johtuu, vaihtaisin oman ruumiini kehen tahansa, olisin mielummin vaikka 90v aidsia ja lepraa sairastava raajaton mies jolla on 1 päivä elinaikaa kuin oma itseni. olisin mielummin yhden päivän normaali kuin koko loppu elämäni lyhtykasvuinen. itsemurha on ainoa tie ulos tästä helvetistä, se tuntuu pahalta, eikä ihmisten syrjintä ja jatkuva haukkuminen ja pilkkaaminen auta asiaa yhtään. tuntuu aivan käsittämättömän pahalta lukea naisten halventavia kommenteja lyhytkasvuisista miehistä. minun mielestä olisi hienoa jos lääkärit voisivat ennustaa tällaiset asiat jo ultraäänessä ja tarjota näille ihmisraukoille armokuoleman, eli abortin. toivon etten olisi koskaan syntynyt, olen elänyt tässä maailmassa 19 vuotta aivan turhaan.
| |
| | |
10.09.10, 04:54
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo-Annikki Mutta eihän sitten voi pitää korkokenkiä jos mies on samanpituinen! :D | Totta. Olen 3 vkoa sitten liittynyt nettidate-palstalle ja laitoin selkeän pituustoiveen. Kuitenkin minua lähestyvät ns alamittaiset. Olen vain 165 cm mutta haluan olla miten kainalossa, eli 175 on minimi miehen pituus, mieluummin 180... Turn-off tämäkin, toiseen ketjuun viitaten, mutta niin vain on. Ja varmasti lyhyissä miehissä olisi ihania persoonallisuuksia, mutta...
| |
| | |
10.09.10, 09:15
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyl pitäis minullakin olla helkutinmoinen markkinaarvo kun pituutta on 179. Alaosastossa 19/5,5.
Tukevasti hiukset päässä, talo tukevasti maassa ja vene vedessä.........pinnalla ;)
| |
| | |
10.09.10, 10:03
|
#21 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2007
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aldo itse olen about 160 cm 19v nuori mies enkä osaa kuvitella mitään pahempaa kohtaloa. | Sen verran voin lohduttaa että olen nähnyt sinun mittaisen miehen menevän naimisiin. Aina on mahdollista että käy se flaksi. Itse olen pitkä, mutta eipä sillä paljon väliä ole. Samalla lailla tässä sinkkuna kituutetaan.
| |
| | |
10.09.10, 12:29
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aldo itse olen about 160 cm 19v nuori mies olen elänyt tässä maailmassa 19 vuotta aivan turhaan. | Äläs nyt tee pituudesta turhan isoa ongelmaa. Sama juttu kuin naiset tekevät pienirintaisuudesta tai akneihosta suuren ongelman. Monet pikkumiehet ovat porskuttaneet tässä maailmassa ihan mukavasti. Tunnettuja pikkumiehiä ovat Danny de Vito, Dustin Hoffman, Angus Young (ACDC), Ronnie James Dio, Robert Redford.
| |
| | |
10.09.10, 15:31
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
No on ihmisillä huolet, totisesti. Eipä ihme, ettei keritä hoitaa sitä ilmastonmuutosta...
Osa seurustelukavereista on ollut itseäni pitempiä (olisko lie alkaen 175 cm, pisin nyt ainakin oli 190 tasan), osa itseni mittaisia, ja niillä nurkin. Yksi taisi olla lyhempikin, en tullut kysyneeksi, kun ei asia tullut niiden kuukausien aikana edes mieleen. Seurustelin nimittäin ihan vain ihmisen kanssa.
Siis ihanko oikeasti joku tosissaan miettii tuollaisia, ja jopa jättää ihmisen jonkun muutaman hullun sentin pituuseron takia?! Heh, ja hih.
Sinulle, joka mittaasi murehdit: yhteenkään noista mainitsemistasi ei todella kannata vaihtaa, kyllä elämä on suurta ihan muiden asioiden vuoksi kuin sen, onko ihminen pitkä. 160 on normaalimitta ihmiselle (huom ihmiselle, Atrian lihatiskeistä en tiedä...) ja ihminen mahtuu kyllä olemaan suuri myös lyhyemmissä mitoissa. Joka moista miettii, sen seuraa tuskin elämässäsi tarvitset muutenkaan, sillä kyllä naisessakin se pitkäaikaisseura asuu korvien välissä, ei kantapäiden ja päälaen. Jos on menossa edustamaan muotinäytökseen, sitten voi miettiä mittoja. Elämässä sillä taas on aika vähän käytännön arvoa.
| |
| | |
10.09.10, 15:46
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Huomatkaa, että ap on kirjoittanut aloituksensa jo viisi vuotta sitten. Ehkä hän on kasvanut muutaman sentin lisää aikuistuttuaan tai pituuden puute ei enää hänelle ole maailman suurin murhe. Tuskin hän kuitenkaan lukee näin suurella viiveellä tulleita vastauksianne.
| |
| | |
10.09.10, 16:15
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | Hippi-Henkasta Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippi-Henkka Sen verran voin lohduttaa että olen nähnyt sinun mittaisen miehen menevän naimisiin. Aina on mahdollista että käy se flaksi. Itse olen pitkä, mutta eipä sillä paljon väliä ole. Samalla lailla tässä sinkkuna kituutetaan. |
Mua on nyt jotenkin alkanut kiinnostaa tuo Hippi-Henkka, siis eroottisessa mielessä...taisin jostain lukea, että pukeutuu kuin Jone Nikula, joka on mielestäni varsin seksikäs mies. Onko teissä muuten samaa näköä?
| |
| | | | |