Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.06.05, 11:44   #1 (linkki)
29v
(Vierailija)

Sinkkumiehen elämää

Varmaan tarinani on samanlainen kuin monella sinkkumiehellä, mutta tässä vähän mietittävää jokaiselle naiselle:

Nuorempana en ollut se kaikkein isoin, vahvin tai hauskin seuramies, jonka ympärillä naiset koulupihassa pyörivät. En ollut sen kummemmin sisäänpäinkäätynyt, mutta en erityisen sosiaalinenkaan kuten suomalaiset miehet eivät yleensä ole. Seurustelu- ja naissuhteet jäivät tästä johtuen kokematta nuorempana ja kun saavuttiin opiskeluelämään, niin edelleen naiset karttoivat seuraani, tai ainakin siltä se tuntui. Humalassa ja baareissa ym. illanvietoissa sai sitten ensikertaa seksiä (tämä 20-ikävuoden jälkeen), kuitenkin harvoin ja todella pitkän piirtitysajan jälkeen tai suurta vaivaa käyttäen.

Tuntui aika jännältä seurata ikäisiäni naisia, joilla kyllä riitti vientiä, ulkonäöstä ja muista luonteenpiirteistä riippumatta. Ensiksi nämä naiset valitsivat opiskelupiireistä ne halutuimmat poikamiehet, urheilulliset ja komeimmat. Ne naiset joille ei näitä riittänyt hakivat miesystävänsä muualta. Monella oli vanhempia ja rahakkaita jo työelämässä olevia miehiä. Heitä vastaan itselläni rahattomana opiskelijapoikana ei ollut mitään saumaa. Siirryttäessä työelämään minun saldoni parisuhderintamalla oli muutama hassu yhdenillan suhde ja pariviikon tapailu. Eikä kyse todellakaan ollut siitä etten olisi yrittänyt, resurssini eivät vain riittäneet parempaan. Olin se tylsä, epäkiinnostava ja köyhä mies jonka seura oli helppo ohittaa ""sorry, se paikka on varattu"" huomautuksella.

Taidatte jo arvata, että vuosien kuluessa ja työn mukana tuoman varallisuuden ja ""elämän kokemuksen"" ansiosta naismenestykseni parantui huomattavasti. Jossain vaihessa nämä nykyiset opiskelijatytöt ja muut naiset kiinnostuivat minusta urakalla. Loppu hyvin kaikki hyvin? Ei todellakaan, en aikaan itse ole päässyt eroon tietynlaisesta katkeruudesta ja inhosta naisia ja heidän parisuhdevalintojaan kohtaan. Ajattelen joka kerta sitä miten suurinosa naisista tekee kustannus/hyöty arvioinnin hakiessaan poikaystää itselleen. Jotenkin hyvin vastenmielistä toimintaa itselleni. Itse hain pääasiassa henkisesti sopivaa kumppania, en hyvää paria tissejä ja pyllyä.

Tuo katkeruus on johtanut siihen, että nykyisin arvioin itse naiset ulkonäön perusteella ja kohtelen heitä arvottomina lihakimppuina, joiden kanssa harrastan vain seksiä. En edes ole tästä hirveän onneton, koska ennen elin puutteessa. En tietenkään ole mikään huippumies, joten parhaimmat ja kauneimmat naiset eivät ole minun saatavissa, mutta ne tavalliset tytöt ja niitä riittää. Voin sanoa että lähes kaikki ikäiseni naiset, jopa ne entiset kauneusprinsessat ovat jo jonkinverran rupsahtaneet tai vanhentuneet, mistä tunnen hyvin suurta iloa. Nyt minä voin jättää heidän humalassa tekemänsä lähentelyt ja avautumiset omaan arvoonsa ja lähteä kotiin mielummin yksin kuin seuralaisena itseäni alempitasoinen nainen.

Vain nuoret ja kauniit naiset kiinnostavat itseäni, eikä siitä pidä syyttää minua.
  Vastaa viestiin

14.06.05, 12:05   #2 (linkki)
ninnu
(Vierailija)

Re: Sinkkumiehen elämää

Sinä olet katkeruudessasi ainoa häviäjä.
Et sinä niille aikoinaan sinusta kiinnostumattomille pahaa mieltä aiheuta.
Pahin olo on itselläsi.
Minua kiusattiin todella rankasti koulussa, ulkonäönkin takia.
Kesti aikansa käsitellä asiaa ja antaa anteeksi.
Valitsin katkeruuden sijaan itsestäni huolta pitämisen.
Ei ole nykyisten miesteni vika että minua kiusattiin.
Olen tavannut fantastisia ihmisiä jotka ovat minulle tärkeitä.
Katkeruus olisi estänyt kaikki nämä ihmissuhteet ja nautinnot...
  Vastaa viestiin
14.06.05, 12:17   #3 (linkki)
Sinkkunaisen elämää
(Vierailija)

Minäkin olin se epäsuosittu koulussa - tyttö siis. Juuri se mukava vähän pullea tyttö, joka ei ollut erityisen kaunis, ei erityisen ruma. Kiva kaveri monen pojankin mielestä, mutta ei kenenkään mielestä sopivaa tyttöystäväainesta. Ei edes niiden ei-suosittujen poikien, kaikki he kuitenkin kuolasivat kauniiden tyttöjen perään. Ensisuudelman koin vasta täysikäisenä (niinpä - säälittävää). Seksiä ensimmäisen kerran reilusti yli kaksikymppisenä. Nyt kolmekymppisenä takana yksi todellinen ihmissuhde (noin vuoden kestänyt) ja toinen satunnaista seksiä -suhde. Minäkään en luota vastakkaiseen sukupuoleen - en ollenkaan. Minä tiedän, että jos joku edes vilkaisee minun suuntaani hän on kiinnostunut vain ja ainoastaan seksistä. Minä en ole sopiva ihminen ihmissuhdemarkkinoilla, en erityisen kaunis, en hirmuisen laiha ja kohta jo liian vanha - siis täysin tavallinen. En iloitse lukea siitä, että ap on katkeroitunut naisten takia, mutta toisaalta kiva tietää, että näin voi käydä miehellekin, ettei katkeroituminen olekaan vain meidän rumien ja lihavien (kuten joku ihan kohta minusta johtopäätöksen vetää - oli sitten enemmän tai vähemmän väärä sellainen) naisten yksinoikeus.
  Vastaa viestiin
14.06.05, 12:19   #4 (linkki)
29v
(Vierailija)

On sanoissasi jotain perää, mutta en silti ole kanssasi täysin samaa mieltä. Katkeruus ei välttämättä ole vain negatiivista tuntemista, vaan myös sitä ettei anna anteeksi ja hyväksy sitä miten toiset toimivat. Enkä ole edes hirveän katkera, mutta maailma sattuu olemaan tälläinen ja minä elän niillä ehdoilla mitä siihen kuuluu. Jos naiset haluavat vain huippumiehiä (heidän tasoonsa nähden), niin olkoon sitten niin. Onneksi itse olen nykyisin sellaisessa asemassa jossa pääsen valitsemaan seuralaiseni. Tottakai ymmärrän ettei kaikki naiset toimi näin ja että niitä oikeasti mukaviakin löytyy, vähän vaan ihmettelen että missä he olivat silloin, kun minä heitä etsin. Tietyllä tasolla olen tullut siihen lopputulokseen, että pinnallisuus ja huippumiehen metsästys on enemmän tai vähemmän jokaisen naisen sisällä oleva ominaisuus, mutta sitä saa mitä tilaa.
  Vastaa viestiin
14.06.05, 12:22   #5 (linkki)
Keijo-Annikki
(Vierailija)

Olisit toiminut itse samoin jos olisit ollut nainen.

Pois turha katkeruus. Hyvä että naisia riittää nyt. Eihän minua kiinnostanut teininä edes muut asiat kuin tietokonepelit. Peliaikaa naisten kanssa on runsaasti sitten kahdenkympin jälkeen. Ja vielä varmaan kolmenkympin.

Kyllä tässä on huomannut että naisetkin käy aika kuumana kesän kynnyksellä. Oli säpinää tossa viiden tytön kanssa yhtäaikaa kun rupesin deittailemaan. Ja muutama tuli iskemään baarissa. Meinas mennä kyllä melko sekavaksi, mutta nyt olen valintani tehnyt. Toivottavasti on oikea.
  Vastaa viestiin
14.06.05, 12:24   #6 (linkki)
29v
(Vierailija)

En kyllä pysty samaistumaan sinuun, koska kaikki tuntemani lihavat ja rumat naiset saivat seksiä ja miesystävän, jos vain halusivat, ainakin nuorempana. Naisen voi olla vain vaikea ymmärtää sitä toisiaa, että jos heitä iskee lukukaudessa viisi miestä eikä kukaan tunnu oikeen siltä oikealta, niin silloin heitä ei koskaan iske ne ""oikeat"" miehet. Tavallista miestä ei koko koulussa oloaikana iske yksikään nainen, ei kaunis tai ruma, ei lihava tai laiha. Teillä naisilla vain tuntuu olevan paremmat mahdollisuudet sanoa ""kiitos ei"", kun valintaa löytyy ihan jokaiselle.
  Vastaa viestiin
14.06.05, 12:26   #7 (linkki)
Elli
(Vierailija)

<<Tottakai ymmärrän ettei kaikki naiset toimi näin ja että niitä oikeasti mukaviakin löytyy, vähän vaan ihmettelen että missä he olivat silloin, kun minä heitä etsin.

""Ne"" olivat ihan vieressäsi, mutta et vain nähnyt heitä.

Koska he eivät olleet silloin (kuten et sinäkään) sitä kermaa. Huippuseurapiiriänne. He olivat juuri niitä, joilla oli silloin hammasraudat, muutama finni, 5 kg painoa liikaa, ujoja.
  Vastaa viestiin
14.06.05, 12:27   #8 (linkki)
Gigi
(Vierailija)

Ei ole kaikkien naisten vika jos jotkut naiset ovat sinut opiskeluaikoina torjuneet.

Sitä henkisesti sopivaa on vaikeaa löytää. En ole itsekään löytänyt, eikä ole löytänyt moni muukaan. Ei kysymys ole siitä että juuri sinua olisi kohdeltu jotenkin epäoikeudenmukaisesti. Se on vain pirun vaikeaa.

Ja silloin monelta loppuu kärsivällisyys ja sorrutaan hakemaan vain ""tissejä ja peppua"" tai ""sixpackiä ja lompakkoa"". Ja toiset valitsevat ""parempi yksin kuin huonossa seurassa"" tien.
  Vastaa viestiin
14.06.05, 12:29   #9 (linkki)
Elli
(Vierailija)

Ai 5 miestä lukukaudessa? Olet ylikatkera.

Minutkin ""iskettiin"" ensimmäisen kerran 18 v. Vasta. Toisen kerran kun olin 21 v. Nyt (40 v) minulla on 6 suhdetta takana.

Ja olen fiksu. Ja monet ovat sanoneet, että olen ihan OK:n näköinen (en mikään kaunotar, ja nuorena olin pullukka finnien kera - eli juuri niitä, joista sinun korkeuksistasi ei edes ollut olemassa. )
  Vastaa viestiin
14.06.05, 12:30   #10 (linkki)
29v
(Vierailija)

En epäillytkään olevani ainut mies, jolle näin on käynyt. Itseasiassa tämä vain todistaa kaikki tutkimukset ja tilastot rahan, vaikutusvallan ja iän merkityksestä miehen pariutumiseen oikeaksi. Kyllä silti olisin halunut seurustella ja kokea eriasioita ikävuosina 18-25vuotta, jolloin minulla ei ollut kuin pääasiassa puhekontakteja naisiin. Jos olisin ollut työtön, baareissa päätoimeksi pyörivä nuorimies, niin en epäile sitä yhtään, että minulla olisi ollut lukuisia naissuhteita ja varmaan jo lapsia tuohon 25-ikävuoteen mennessä.
  Vastaa viestiin
14.06.05, 12:42   #11 (linkki)
Nella
(Vierailija)

Vali vali vali. . . teidän pitäisi varmaan kannella oikeusasiamiehelle, sillä onhan se vähintään ihmisoikeus että on paljon mies/naissuhteitä. Kyllä valtion pitäisi taata kaikille vaikka 5 suhdetta per vuosi. Onhan se nyt ihan väärin että nykyaikaisessa hyvinvointivaltiossa joku on ilman.

Suurinosa miehistä on ihan väärissä luuloissa että kaikilla muilla menee paremmin naisten suhteen. Eikä naisillakaan ole yhtään sen helpompaa.

Toiset löytää elämänsä rakkauden lukiossa. Toiset saa syövän ja kuolee alta kolmenkympin ilman yhtään naiskokemusta. Se nyt vaan on sellasta. Turha syyttää kaikkia naisia ja katkeroitua.

Vastaa viestiin
14.06.05, 12:43   #12 (linkki)
Sinkkunainen
(Vierailija)

Minä en sanonut, että minä olen ruma ja lihava. Arvelin vain, että tällä palstalla saan heti haukut siitä. En kyllä ole erityisen kaunis tai laihakaan. Vaan se aivan tavallinen nainen, joita ulkonäöllisesti sopii 13 tusinaan. Mutta minä nyt vain kuuluin ja kuulun kai edelleenkin siihen joukkoon, joka ei kelpaa yhdellekään miehelle, ei tavalliselle, ei komealle, ei menestyvälle tai millekään muullekaan. Olen kai liian huomiota herättämätön, kukaan ei näe minua. Minä olen tyytynyt asiaan ja lakannut etsimästä. Ja vaikka toisaalta olen kyllä katkera siksi, että elämäni meni miten meni (ei siis tiedossa lapsia tai ketään seurana vanhentumaan), en kuitenkaan kulje naama nurinpäin ja vihaa jokaista eteen tulevaa miestä. Niin katkera en ole :) Minä vain halusin sanoa sinulle ap, että ei se ole naisten yksinoikeus nirsoilla, ei me kaikki naisetkaan kelvata. Ja kuten jo joku sanoikin hyvä, että sulla nyt naisia riittää. Voithan pistää vahingon kiertämään. Saada ne nykyiset nuoret ja kauniit rakastumaan itseesi ja dumbata ne sitten, kun kyllästyt. Minäkin tekisin niin, jos olisi saumaa.

Ai niin ja toinen vielä. Minä harrastin seksiä vasta opinnot lopetettuani. Minua ei todellakaan iskenyt joka lukukausi viisi miestä (eikä yksikään), mutta naisvaltaisella alalla tietty niin helpommin käykin. Ja vielä yksi pointti. Ne rumat, lihavat, tavalliset yms ei kauniit naiset, saattavat oikeasti pelätä torjuntaa niin paljon, etteivät tee aloitteita vaan odottavat niitä miehiltä. Ja olisivat onnellisia tavallistenkin miesten aloitteista (ainakin minä olisin ollut). Ja hitto vie, jos valintaa kerran löytyy ihan jokaiselle naiselle, missä hitossa ne kaikki miehet minun elämästäni luuraavat?
  Vastaa viestiin
14.06.05, 12:52   #13 (linkki)
29
(Vierailija)

Minä 22v
-Ulkonäöltäni vähän vielä pojan näköinen
-Rahaa ei ole, joten mitään ei oikeen voi tehdä mikä sitä vaatisi.
-Opiskelija, kesätyöt
-Idealistinen ja romanttikuva naisista, joita ihannoi ja joita jumaloi
Tulos: Ei naiskontakteja

Minä 29v
-Näytän mieheltä
-Rahaa on ja sitä käytän vaatteisiin ja muuhun näkyvään
-Työelämässä, paljon vapaa-aikaa
-Kyyninen ja ruma kuva naisten elämästä ja heidän päämääristään.
Tulos: Paljon naiskontakteja ja seksiseuralaisia
  Vastaa viestiin
14.06.05, 13:02   #14 (linkki)
...
(Vierailija)

voi hellanlettas!

jos olisit 22 vuotiaana iskenyt niitä naisia joita panet nyt, olisi se silloinkin onnistunut

huorat antaa aina
  Vastaa viestiin
14.06.05, 13:10   #15 (linkki)
Nasty Suicide
(Vierailija)

Totta ja ei niin totta...

""Tuntui aika jännältä seurata ikäisiäni naisia, joilla kyllä riitti vientiä, ulkonäöstä ja muista luonteenpiirteistä riippumatta.""

On olemassa naisia, jotka eivät kelpaa juuri kenellekään paitsi ehkä patjaksi. Jos nainen on yleisten kauneusihanteiden mukaan ruma, niin eipä häntä juuri miehet iske. Vielä pahempaa on, jos nainen on nk. ""hiiri"". Näitä omaan tuttavapiiriini kuulu 2kpl. Maantienväriset hiukset, kehnohko iho, ei koskaan meikkiä, vähän ylipainoa, epämuodikkaat vaatteet ja rumat silmälasit. Molemmat vähän päälle 20vee, ujoja ja yksinkertaisesti aika tylsiä. Eivät harrasta juuri mitään, käy missään jne. Opiskelevat yliopistossa jotain kuolettavan tylsää alaa. Ja arvaa vaan, kiinnostaako miehiä. Ei kiinnosta. Ei minuakaan. Silloin tällöin roolipeliporukassa ihan ok seuraa, mutta eivät potentiaalisena treffiseurana.

""Ne naiset joille ei näitä riittänyt hakivat miesystävänsä muualta. Monella oli vanhempia ja rahakkaita jo työelämässä olevia miehiä.""

Monet naiset pitävät itseään jonkun verran vanhemmista miehistä.

""Ajattelen joka kerta sitä miten suurinosa naisista tekee kustannus/hyöty arvioinnin hakiessaan poikaystää itselleen. Jotenkin hyvin vastenmielistä toimintaa itselleni.""

Niin no... Kyllä me miehetkin osataan. En tahtoisi tyttöystävää joka olisi pitkäaikaistyötön, itseäni huomattavasti tyhmempi, ruma, todella köyhä, masentunut, estoinen tai niin edelleen. Eli siis jonkinlainen ""huipputaso"" pitää naisella olla. Ja rento mieli. Tosin en pidä kohtuuttomana ""tasovaatimuksena"" sitä, että käy työssä, opiskelee alaa jolla on kohtuulliset työllisyysnäkymät, pitää itsestään huolta, on sosiaalinen, energinen, harrastavainen ja ei-absolutisti. Eli siis samantyyppinen kuin minä. Kyllä joku ""taso"" pitää olla. Seurustelisitko esimerkiksi narkkarin, kuudesti naimisissa olleen tai rappioalkoholistin kanssa? Minä en. Kyllä elämän perusasioiden pitää olla kunnossa, ja niihin kuulu MINUN MIELESTÄNI työ, koulutus, liikunta ja kyky nauttia vapaa-ajasta sekä hoitaa asiansa.

""Voin sanoa että lähes kaikki ikäiseni naiset, jopa ne entiset kauneusprinsessat ovat jo jonkinverran rupsahtaneet tai vanhentuneet, mistä tunnen hyvin suurta iloa.""

Kyllä me miehetkin vanhenemme. :=)
  Vastaa viestiin
14.06.05, 13:12   #16 (linkki)
Nasty Suicide
(Vierailija)

""-Rahaa ei ole, joten mitään ei oikeen voi tehdä mikä sitä vaatisi.""

Myös opiskelija voi käydä töissä.
  Vastaa viestiin
14.06.05, 14:01   #17 (linkki)
realismia peliin
(Vierailija)

ehkäpä suurin ongelmasi (ja muidenkin katkeroituneiden miesten ongelma) on nimenomaan tämä :""Idealistinen ja romanttikuva naisista, joita ihannoi ja joita jumaloi"".
kun sitten todellisuus iskee päälle vittumaisine akkoineen, korttitalo romahtaa, kupla puhkeaa, matto vedetään alta jne ja koko naissukupuoli on sen jälkeen laskelmoivia kusipäitä eikä halveksunnalla ole enää loppua näkyvissä.

suosittelen ottamaan naiset ensisijaisesti ihmisinä. näin yksinkertainen ja luonnollinen asia voi olla joillekin todella vaikeaa, mutta kannattaa yrittää. ihmisiä me naisetkin olemme! meillä kaikilla on taatusti ikäviä ja hyvin ikäviä kokemuksia vastakkaisen sukupuolen (niinkuin samaa sukupuoltakin olevien) taholta, joten tietyn sukupuolen leimaaminen on täysin turhaa. sellainen asenne estää vain tapaamasta niitä hyviä ja ihania ihmisiä, joita molemmissa sukupuolissa onneksi on.

jos asenteesi naisia kohtaa on kyyninen ja ruma ja mielestäsi kaikki naiset ovat vain laskelmoivia tapauksia, niin sellaisia naisia myös tulet tapaamaan enemmän kuin tarpeeksi. toisentyyppiset naiset karkotat tuolla asenteella luotasi, sillä asenne näkyy, vaikkei uskoisi.
kuten sanottu: sitä saa mitä tilaa.
  Vastaa viestiin
14.06.05, 14:07   #18 (linkki)
ninnu
(Vierailija)

Nyt saisit tulla silittää mun masua,,, hellyyspuuska.
Eikä maksa mittää ;)
  Vastaa viestiin
14.06.05, 14:48   #19 (linkki)
N28
(Vierailija)

Onhan se selvää että jatkuva torjunta katkeroittaa mielen, mutta tarvitseeko antaa katkeruuden vallata koko loppuelämän?

Olin koulussa se hiljainen, ujo, omissa maailmoissaan elelevä, finninaamainen ja änkyttävä pyöreähkö tyttö. Kiusauksen ansiosta itsetuntoni oli nollissa ja syömishäiriökierre valmis. Lähdin kuitenkin lukion jälkeen ulkomaille vuodeksi, jossa huomasin olevani aivan tavallinen tyttö, jolla riittää vientiä kunhan suun vain saa auki. Syömishäiriöstä olen itse tapellut eroon ja taas on muotoja (välillä hiukan liikaakin taas?)

No, joka tapauksessa. Elämä jatkui ja mieli keveni. Sisältöäkin sain elämääni ja löytyihän niitä miehiäkin. Nykyään olen aikuisen, viehättävän naisen näköinen, jolla on aivan upea mies vierellään. Ne silloin kouluaikana suositut tytöt eivät pärjänneet yhtä hyvin kuin me, jotka jouduimme taistelemaan olemassaolostamme. Osa näistä aiemmin suosituista tytöistä on viimeisten tietojen mukaan katkeroituneita yh-äitejä ilman minkäänlaista koulutusta (hih).

Tarinan opetus; lapsuuden nyhveröistä kasvaa aikuisuuden menestyjiä ja sitä saa mitä tilaa. Mikäli hylkäät sen katkeruuden, löydät varmasti jonkun vierellesi maailmaa ihastelemaan ;)

p.s. änkytän yhä kun hermostun, kaikista viostani en siis päässyt eroon... eikä kyllä haittaa pätkänkään vertaa, miehen mielestä söpöä =)
  Vastaa viestiin
14.06.05, 14:55   #20 (linkki)
29v
(Vierailija)

Hienoa että sinulla on asiat kohdillaan! Mutta jos kääntäisimme nuo sinun itsestäsi kertomat ominaisuudet miehelle, niin mahtaisiko tällä olla vieläkään naisystävää tai paljon mitään muutakaan. En ollut itse nuorempana änkyttävä, tai finninaamainen tai pyöreäkö tai laiha, eikä itsetunto ollut pohjissa. Olin tavallinen, hauska, urheilua harrastava nuorimies, jossa ei ollut mitään vikaa, muutakuin että se ei riittänyt. Olisi pitänyt olla kevari tai auto ja kuulua johonkin urheiluseuraan tai soittaa kitaraa jne. Vaatimukset miehelle ovat edelleenkin vähän toista luokkaa kuin miesten vaatimukset naiselle. Sen huomaa helpoiten siitä, että miehet eivät aja nuoria tyttöä syömishäiriöhin vaan tytöt ryhtyvät tähän itse, naisten lehtien ja muilta naisilta tulevien vaikutusten vuoksi. Miehille riittäisi se vähän lihava, mutta muuten mukava naisystävä...
  Vastaa viestiin
14.06.05, 15:33   #21 (linkki)
N28
(Vierailija)

Minut muuten ajoi syömishäiriöön se koulun poikien läskiksi haukkuminen... Sanoivat suoraan että ettet kai kuvittele itsestäsi mitään kun olet tuollainen finninaamainen läskiperse... On muuten mielenkiintoisen luonnetta kasvattavaa kuulla tuollaista julkisesti ujona teininä, eikä ollut edes eka kerta, kunhan on se viimeinen joka mieleen jäi . Pari vuotta sitten torjuin aika tylysti yhden niistä entisistä haukkujista ;)

Hei, itsetuntoa peliin! Jätä ne lasten leikit ja katkeruudet sinne koulumaailmaan. Elämä on kovaa, entäs sitten?

Tavallinen, hauska ja urheilullinen mies viedään minun kokemuspiirini mukaan käsistä! Tiedän tuossa muutamankin sinkkunaisen, jotka voivottelevat kunnon miesten katoa... Toisaalta, mikäli olet jo pidemmän aikaa käyttänyt naisia hyväksesi ja katkeroitunut, näkyy se päällepäin ja siten sinua ei pidetä optimaalisena miesystävänä...

Oma mieheni kyllä on tuollainen ""parantunut"" naistenmies...
  Vastaa viestiin
14.06.05, 15:42   #22 (linkki)
Sinkkunainen
(Vierailija)

En enää aikonut osallistua tähän keskusteluun, mutta nyt sun kommentti N28:n kirjoitukseen meni kyllä niin pieleen kuin vain voi mennä. Vai siis miehille on kovemmat vaatimukset kuin naisille? Paskat. Jos et ole kaunis, menestyvä, laiha ja parikymppinen nainen, voit olla varma, että seuraa on tosi vaikea löytää. Ainakin oman ikäisistä miehistä. Kyllähän sinäkin sen tiedät. Et itsekään edes nykyisin katso kuin nuoria, kauniita naisia (sanoit tuolla ylempänä niin). Ketään ei kiinnosta tavallisen näköiset mukavat naiset, kun voi kuolata kaunottarienkin perään. Kummasti vain tavallisenoloisilla miehilläkin on aina tyttöystävä, vaimo ja/tai rakastaja. Kyllähän se on niin, että naisille ne ulkonäkö- ja suosituimmuuspaineet kasautuvat ihan toisella lailla kuin miehille! Tietenkin nuoren naisen on helppo saada vanhempi mies. Eikähän mies kuin mies ole imarreltu nuoren naisen kiinnostuksesta. Ja totuuden nimissä sanottakoon, että vaikka valitin, etten kelpaa yhdellekään miehelle, kyllä mullekin riittäisi 45-50+ ikäisiä miehiä, mutta en todella ole heistä vielä alle kolmekymppisenä kiinnostunut.
  Vastaa viestiin
14.06.05, 16:23   #23 (linkki)
Sinkkumies35
(Vierailija)

Ainahan se oma tilanne tuntuu pahemmalta kuin muiden... Mutta kyllä se on niin että miehellä seuran saanti on paljon vaikeampaa kuin naisella! Mieheltä odotetaan aloitetta, naisen tekemistä aloitteista pääsevät ""nauttimaan"" vain hyvin pieni osa miehistä. Tuttavapiiriini kuulu useita sinkkunaisia ja -miehiä ikähaarukassa 30-35, miehet ovat sinkkuja koska eivät saa ketää, naiset taas kun eivät huoli ketään. Näin se menee yleisesti ottaen, toki jotain poikkeuksia on mutta ne on selvä vähemmistö.
  Vastaa viestiin
14.06.05, 18:17   #24 (linkki)
Masa
(Vierailija)

Just näin!! On kiistaton tosiasia, että naisen on huomattavan paljon helpompi saada seuraa kuin miehen, tästä on ihan turha edes kiistellä!!! Aivan tavallinen mies voi helposti elää elämänsä läpi ilman suhdetta naiseen(ainut synti voi olla pelkästään ujous), mutta tavallisen naisen kohdalla lähes mahdotonta(siis elää läpi elämän ilman suhdetta mieheen). Mutta jos mennään ihan ääripäähän, niin ruman miehen on helpompi saada nainen kuin ruman naisen mies, mies voi päteä muillakin ominaisuuksilla kuin ulkonäöllä esim. raha, älykkyys tai puhetaito(vrt. Hjallis Harkimo).
  Vastaa viestiin
14.06.05, 22:09   #25 (linkki)
Bordellit laillisiksi
(Vierailija)

Valtion pitää ehdottomasti edistää prostituutiota, sillä se lisää naisten ja miesten välistä tasa-arvoa. Tällöin kaikki miehet saavat korkealaatuista seksiä yhtä helposti kuin naiset.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku