| |  | | |
14.06.05, 23:21
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Sinkkumiehen elämää
Kun perustelee jotain omalta kannaltaan surkeaa tilannetta tilastoilla (""miehen on keskimäärin vaikeampaa saada seuraa kuin naisen"") niin samalla tuppaa unohtumaan, että itse kullakin on kaikki mahdollisuudet vaikuttaa sijaintiinsa tilastoissa. Vaikka suomessa on tuhansia työttömiä, ja tiettyjen alojen töitä on tilastollisesti vaikea saada, niin se ei tarkoita ettei kukaan saisi näitä töitä. Täytyy vain yrittää lujemmin.
| |
| | |
15.06.05, 09:57
|
#27 (linkki)
Katos vaan, kyllä nainen kehrää kun semihomo myötäilijä silittää myötäkarvaan.
| |
| | |
15.06.05, 10:00
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Totta ja ei niin totta...
pakko kysyä, ootsä nasty suicide joku profeministi? Onko sut aivopesty jossain naistutkimuksen luennolla tai (entisen/ nykyisen) femakkotyttöystävän hoivissa?
| |
| | |
15.06.05, 10:26
|
#29 (linkki)
<<korkealaatuista seksiä
Ja paskat. Suurin osa naisista ei saa tuollaista seksiä KOSKAAN koska miehet on niin hemmetin tumpeloita. Miehelle riittää 5 min pumppaus tai suihinotto (vrt huorat) ""korkealaatuiseksi"" seksiksi, mutta SE EI TODELLAAKAAN ole naisen käsitys samasta asiasta.
| |
| | |
15.06.05, 11:21
|
#30 (linkki)
Mies,
sorry. ISJ.
| |
| | |
15.06.05, 14:22
|
#31 (linkki)
""Varmaan tarinani on samanlainen kuin monella sinkkumiehellä""
Hyvin tuttua tarinaa on, joo.
""mutta tässä vähän mietittävää jokaiselle naiselle""
Et ota huomioon erästä tärkeää seikkaa: Nainen ei mieti, koska ei halua eikä kykene.
Toivon kuitenkin, että mahdollisimman moni kiltti nörttipoika osaa ottaa oppia sinusta eikä syyllisty siihen tuhoisaan virheeseen, että pitäisi naisia ihmisinä. Liha on lihaa.
| |
| | |
15.06.05, 14:58
|
#32 (linkki)
toinen sinkkumies,
ja päätelmäsi naisten ihmisyydestä ilmeisesti on osoitus halusta ja kyvystä pohtia asioita? :-D | |
| | |
15.06.05, 15:26
|
#33 (linkki)
Millaisenahan lihakimpaleena äitiäsi pidät?
T. Sisäfile
| |
| | |
15.06.05, 15:33
|
#34 (linkki)
Italialaisilla miehilläkin on sanonta:
""Kaikki naiset on huoria paitsi oma äiti.""
| |
| | |
15.06.05, 15:40
|
#35 (linkki)
Aivan oikein! Nuorille naisille pitääkin määrätä pakollinen bordellipalvelus, kuten nuorilla miehillä on asepalvelus.
Kun nuo aseistakieltäytyjätkin on, niin tästä bordellipalveluksesta voisi varmaan kieltäytyä ilmoittautumalla lesboksi. Mutta jos sen jälkeen jäisi kiinni heterosuhteesta, tulisi heti kovennettua bordellipalvelusta kaksi kertaa normaalia kauemmin.
Häähihiheehähää!
| |
| | |
16.06.05, 00:31
|
#36 (linkki)
Musta 29 vee ei ole vielä ees vanha; et siis ole kohdannut sitä 'oikeaa', sitä joka sut sytyttäisi ennenkaikkea henkisesti? Sinulla on mun mittapuuni mukaan aikaa vielä vaikka mihin!
Yritä päästä menneestä eroon; vaikuttaa että tapahtumat/torjunnat ovat vaikuttaneet paljonkin sun itsetuntoon? Puhdas mielipide/veikkaus?
Millaisia lienee olleet sun nuoruuden aikaan niitten keskenään sitoutuneiden suhteet, kestivätkö kauan, olivatko onnellisia? Ehkä sulle on tarkoitettu tulevaisuudessa, just silloin kun et mitään ees etsi, kypsä ja onnellinen suhde :)
Miten on ihan oikeesti sun itsetuntosi laita; joitain naisia liki inhottaa jos mies on itseään vähättelevä, sori kun oon olemassa-tyyppi. Sulla on nyt asiat paremmin kuin nuorena mutta se ei johdu pelkästään materiasta vaan olet myös kasvanut henkisesti siinä sivussa.
Kunpa saisit sulatettua nykyisen asenteesi naisia kohtaan, ne sinulle ihan tuntemattomat naiset esim. ravintolassa eivät olleet niitä jotka sinut nuorena torjuivat. En minäkään syytä kaikkia ihmisiä kokemistani pettymyksistä vain siksi että he sattuvat olemaan ihmisiä.
Tossapa mun arvailuja ja ajatuksia joita tekstisi herätti. Toivon vilpittömästi sinulle sitä ihmistä joka sulattaa katkeruutesi pois! Kaikkea hyvää elämääsi.
| |
| | |
16.06.05, 10:26
|
#37 (linkki)
Mä taas toivon sydämeni pohjasta, että kukaan nainen ei sinua riesakseen saa. Ja luulen myös että ei taida huolia - moista kirkerää ja katkeraa muutaman kymmenen kilon lihapalaa. Niitäkin kerta on, jotka eivät ole katkeria. Valitahana saa. Onneksi.
Joten käypä vain niissä bordelleissa - taitaa olla ainut liha joka sinulle on mahdollista tässä maailmassa.
| |
| | |
16.06.05, 10:28
|
#38 (linkki)
""työn mukana tuoman varallisuuden ja ""elämän kokemuksen"" ansiosta....""
Jos olisin työnantajasi, antaisin sinulle lopputilin.
En maksaisi palkkaa tällaisesta kirjoittelusta. Saisit etsiä nuoria ja kauniita naisia rauhassa, vuorokaudet ympäriinsä. | |
| | |
16.06.05, 10:57
|
#39 (linkki)
Pointti onkin siinä että kun rakastuu se on menoa alkuperäiselläkin. Sillon JOUTUU nöyrtymään omien luurankojensa edessä. Elämä opettaa, noin nuorta etenkin kun kaksysi.
| |
| | |
16.06.05, 13:00
|
#40 (linkki)
*silittää*
| |
| | |
16.06.05, 13:03
|
#41 (linkki)
En ole profeministi, olen kyllä tasa-arvon kannattaja. Ja minusta tasa-arvoon kuuluu se, että molempia sukupuolia kohdellaan inhimillisesti riippumatta siitä monetko pakit on saanut tai kuinka veemäinen lumppu / petturi / hakkaaja joku exä oli.
Naistutkimuksen luennoilla en käy vaikka joskus on käynyt mielessä. Siellä on paljon tyttöjä eli siis paljon potentiaalista tyttöystävämateriaalia. :=)
Metroseksuaalit rules.
| |
| | |
16.06.05, 13:10
|
#42 (linkki)
Joo, yritin tuoda tuota hieman ylempänä esiin... Todella rumien naisten tilanne on kaikista toivottomin. Elleivät he sitten laske rimaa maata matalammalle.
Tavallisuus on muuten nykypäivänä rangaistava synti. Pukeudu pukuun, mene pintaliitopaikkaan ja elvistele ehkä olemattomalla varallisuudella niin kyllä joku kiinnostuu.
| |
| | |
16.06.05, 13:17
|
#43 (linkki)
Meinasin nääntyä nälkään odotellessa...
Onneks kerkesit just!
| |
| | |
16.06.05, 15:09
|
#44 (linkki)
""Metroseksuaalit rules.""
En taida olla enää kiinnostunut sinun mielipiteistäsi tuon kommentin jälkeen. Minä olen sentään mies.
| |
| | |
16.06.05, 15:18
|
#45 (linkki)
*tarkastaa* Joo, on se pippeli tallella.
En tunne tarvetta olla ""äijä"". Sellainen ""tosimies"" joka hakkaa toisia ""tosimiehiä"", muijaansa ja mummoja. Juo kaikki rahansa (vaikka osan juokin), katselee pelkkiä toimintaleffoja, ei koske rehuihin, pukeutuu rumasti ja niin edelleen. Tunnen tarvetta olla psyykkisesti ja fyysisesti itsestäni huolehtiva miespuolinen henkilö, jolla ei ole mitään suurempia katkeruuksia kumpaakaan sukupuolta kohtaan. Joidenkin mielestä voin olla ""ämmä"", osaanhan olla pelkästään kaveri naisten kanssa ja paras miespuolinen ystäväni on hyvänen aika sentään umpihomo.
Ei se silti tarkoita sitä, etten olisi joskus käyttäytynyt törkeästi vastakkaisen sukupuolen seurassa tai etten röyhtäilisi tai tölläisi Shieldiä telkkarista. Minä uskallan (?) ja ennen kaikkea tahdon olla sellainen kuin olen. Jos jotkut farkut ovat minusta tyylikkäät, miksen voisi pukeutua niihin? Ei se ole minusta akkamaista. Kyllä tytötkin kiinnostuvat, kun on siistit hiukset, puhdas iho ja omalle vartalotyypille sopivat vaatteet. Sehän usein on ns. nörteillä vikana. Ei pidetä huolta itsestä ja sitten ihmetellään kun tytöt juoksevat karkuun.
Minun mielipiteeni ovat vain yhden nuorehkon, itsestään huolta pitävän bilehilepojan mielipiteitä. Ei niistä tarvitse olla kiinnostunut. | |
| | |
18.06.05, 01:24
|
#46 (linkki)
Ihaaana mies!
| |
| | |
23.06.05, 00:18
|
#47 (linkki)
ruma nainen ei voi vaatia että kukatahansa hänet haluaa.vai?
tai toisinpäin.
| |
| | |
24.01.12, 00:51
|
#48 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ecir ruma nainen ei voi vaatia että kukatahansa hänet haluaa.vai?
tai toisinpäin. |
Rumat naisetkin vaativat tasan niitä miehiä, joita kaikki muutkin naiset haluavat. Tilanne ei ole parantunut 7 vuodessa mihinkään, vaan pikemminkin pahentunut entisestään.
| |
| | |
24.01.12, 13:44
|
#49 (linkki)
| | (Vierailija) | Nuorena tekin luovutatte Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinkkunaisen elämää Minäkin olin se epäsuosittu koulussa - tyttö siis. Juuri se mukava vähän pullea tyttö, joka ei ollut erityisen kaunis, ei erityisen ruma. Kiva kaveri monen pojankin mielestä, mutta ei kenenkään mielestä sopivaa tyttöystäväainesta. Ei edes niiden ei-suosittujen poikien, kaikki he kuitenkin kuolasivat kauniiden tyttöjen perään. Ensisuudelman koin vasta täysikäisenä (niinpä - säälittävää). Seksiä ensimmäisen kerran reilusti yli kaksikymppisenä. Nyt kolmekymppisenä takana yksi todellinen ihmissuhde (noin vuoden kestänyt) ja toinen satunnaista seksiä -suhde. Minäkään en luota vastakkaiseen sukupuoleen - en ollenkaan. Minä tiedän, että jos joku edes vilkaisee minun suuntaani hän on kiinnostunut vain ja ainoastaan seksistä. Minä en ole sopiva ihminen ihmissuhdemarkkinoilla, en erityisen kaunis, en hirmuisen laiha ja kohta jo liian vanha - siis täysin tavallinen. En iloitse lukea siitä, että ap on katkeroitunut naisten takia, mutta toisaalta kiva tietää, että näin voi käydä miehellekin, ettei katkeroituminen olekaan vain meidän rumien ja lihavien (kuten joku ihan kohta minusta johtopäätöksen vetää - oli sitten enemmän tai vähemmän väärä sellainen) naisten yksinoikeus. |
Tämä on vanha ketju, mutta osui silmiini. Säälittävää kuinka nuorina jotkut luovuttavat ja antavat muutaman huonon kokemuksen määritellä elämäänsä.
29 v- 30 v oleva ihminen on vielä kaunis, jos on vähääkään pitänyt itsestään huolta. Muuttakaa noita luuseriasenteita muute koko elämänne valuu hukkaan ..
| |
| | | | |