| |  | | |
01.07.05, 11:21
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | sänkyyn 16-vuotiaan kanssa
Olen 16 vuotta vanhempi tuota 16-vuotiasta tyttöä. Hän olisi halukas sänkyyn kanssani. Pitäisikö todella harrastaa seksiä hänen kanssaan? Hän on todella hyvännäköinen ja tuo mieleen 80-luvun lopun teini-ikäni. Varsinainen tilanne on jo alle viikon päästä. Mitä mielestäsi minun pitäisi vastata? Miksi? | |
| | |
01.07.05, 11:53
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: sänkyyn 16-vuotiaan kanssa
Alaikäinen!
| |
| | |
01.07.05, 11:58
|
#3 (linkki)
Mutta eikös se laki koske vain alle 15- tai 16-vuotiaita? Minusta voi olla alle 18, jos itse haluaa. En painosta! | |
| | |
01.07.05, 12:02
|
#4 (linkki)
En ole ollut seksisuhteessa aiemmin noin nuoren kanssa omaan ikääni verrattuna. En ole myöskään mikään pervo. Nämä lisätietona. | |
| | |
01.07.05, 12:51
|
#5 (linkki)
No jos se itse haluaa, niin mä en kyllä jättäis tilaisuutta käyttämättä. Eihän siinä ole edes mitään laitonta.
| |
| | |
01.07.05, 14:00
|
#6 (linkki)
Ei ehkä laitonta mutta henkinen kypsyys ja ero voi olla huomattava etenkin jos kyseessä on tytön ensimmäinen kerta.
Eli tytön ""halusta"" (tietääkö edes mitä haluaa tai millä perustein) ja riittävästä iästä lain silmissä huolimatta on sinulla mielestäni jonkinlainen moraalinen vastuu. Itse en ainakaan haluaisi särkeä kenenkään teinitytön sydäntä koska varsinkin tuossa iässä ne kuvitelmat seksistä ja suuresta rakkaudesta ovat aika ruusunpunaiset... ja pilven reunalta yht' äkkiä tipahtaminen aika rankka kokemus.
Riippuu tietysti myös siitä, mitä itse haluat tytöstä. Jos pelkkä pano, hae se jostain muualta. Jos oikeasti välität tytöstä, niin sitten ehkä...
| |
| | |
01.07.05, 14:21
|
#7 (linkki)
Mistä luit, että kyseessä on eka kerta, tai että tyttökään haluaisi muuta kuin seksiä?
Mulla oli joskus 10 vuotta sitten säpinää laivalla tuonikäisen tytön kanssa (omasta alotteestaan), ja täytyy sanoa ettei kyllä taatusti ollut ihan ekaa kertaa niissä hommissa. Eikä takuulla halunnut multa mitään muuta kuin munaa, jos näin saa asian ilmaista.
| |
| | |
01.07.05, 14:29
|
#8 (linkki)
Vaikka et painosta jos on alaikäisen kanssa.Kärähdät sinä ei tyttö. Vai luuletko että tyttö vanhemmilleen kertoisi että itse vonkasi? Kyllä siinä sinä saat syyt niskoillesi.
| |
| | |
01.07.05, 14:38
|
#9 (linkki)
16 ei ole enää sakkolihaa, 15 v on. Eli varmista, että tyttö on varmasti 16 v ja anna palaa!
| |
| | |
01.07.05, 14:55
|
#10 (linkki)
Hyi helv... teitä miehiä. Ei paljo järki pakota kun muna sojottaa. Naikaa sitten näitä lapsimorsioita ja lopettakaa valitus, kun ei löydy kynnollista vaimoa, kumppania, kuuntelijaa, äitihahmoa yms.
| |
| | |
01.07.05, 15:01
|
#11 (linkki)
Tyttö voi olla ihastunut ja kuvitella ruusunpunaisten lasien ansiosta vaikka mitä. Mikäli et itse ole ihastunut (ja vaikka olisitkin), voi tyttö kertoa sinusta isälleen. Kuka isä haluaa aikuisen miehen koskevaan omaan tyttäreensä seksuaalisesti? Varmista siis isän (sekä veljien!) olemassaolo, koko ja mahdollinen vankilatausta.
Lisäksi kannattaisi vielä huomioida nuorten tyttöjen itsetunnon herkkyys. Mikäli vierailet vain sängyssä ja sen jälkeen ilmoitat että tämä oli nyt sitten tässä, voit murskata tytön itsetunnon hänen loppuelämäkseen. Nuoret ovat ehdottomia tunteissaan ja kokemuksissaan. Monta nuorta on tehnyt itselleen fyysistä vahinkoa koska; ""poikaystävä/ tyttöystävä jätti"", ""koulussa ollaan ilkeitä"", ""mulla on liikaa finnejä joten kukaan ei koskaan tule tykkäämään musta"", voih! kaikilla muilla kavereilla on poikaystävät ja olen jo 16 enkä ole koskaan seurustellut ja..."" Vaihtoehtoja on lukemattomia...
Eli asian ytimeen... Älä sittenkään koske noin nuoreen tyttöön, siitä ei hyvää seuraa.
Mikäli aiot jotain kuitenkin tästä saarnasta huolimatta tehdä niin; varmista ehkäisy (eli huolehdi siitä itse, tarkkaan!), tarkista ikä (papereista asti!), ja muista että suurinosa 16v. tytöistä ovat henkisesti vielä lapsia. | |
| | |
01.07.05, 15:04
|
#12 (linkki)
Kun miettii, että millainen sitä itse oli 16 vuotiaana, niin huhhuh. Ainakin kuvitteli olevansa tosi aikuinen, vaikka oli vielä lapsi. Ja luuli tietävänsä mitä haluaa.
Onneksi en ""päässyt"" sänkyyn silloin kenenkään kolmekymppisen kanssa, vaikka olisin halunnutkin. Eräs kaverini pääsi ja katuu tapahtunutta edelleen, vuosien jälkeen.
Parempi kai ois, että lapset leikkis keskenään ja aikuiset keskenään. Joku 16-vuotias voi olla henkisestikin valmis tuollaiseen, mutta suurin osa ei taida olla.
Kyse on omasta moraalista. Ei kai tähän muutakaan voi vastata.
| |
| | |
01.07.05, 15:06
|
#13 (linkki)
Kukas täällä on mitään valittanutkaan?
| |
| | |
01.07.05, 15:44
|
#14 (linkki)
Ehkä 16-vuotiaana olisi ollut parempi (näin naisena) ,menettää neitsyytensä kunnon miehelle eikä samanikäiselle öllömöllölle.
| |
| | |
01.07.05, 20:36
|
#15 (linkki)
Rikoslaissa seksuaalisen hyväkiskäytön suojaikäraja on 16 vuotta. Sitä nuoremman kanssa ei lain mukaan saa olla sukupuoliyhteydessä tai harjoittaa seksiä. Laissa on kuitenkin mahdollisuus olla tuomitsematta rangaistukseen, jos osapuolten iässä ja henkisessä ja ruumiillisessa kehityksessä on van vähäinen ero. Sitä mihin ratkaisuun oikeus jossain yksittäisessä tapauksessa päätyisi, on kuitenkin sanoa mahdotonta, koska oikeus harkitsee kussakin tapauksessa asiaan vaikuttavat seikat erikseen. | |
| | |
02.07.05, 12:40
|
#16 (linkki)
Pieni moralisti nosti päätään minussakin ensin, mutta tarkemmin mietittyäni asia on ok, mikäli tyttö oikeasti niin haluaa..
Itsekin ekakertani koin tuon ikäisenä ja vanhemman pojan (tosin ikäero ei ollut ihan yhtä suuri)... Omalta puoleltani homma oli silkkaa laskelmointia, sillä pidin kaverista ja tiesin varmaksi. että hän tietää mitä tekee... Seksi oli tyydyttävää;) ja tuloksena oli yksi särkynyt sydän, mutta se ei ollut minun... En silloin osannut tehdä pojalle selväksi, että kyse ei ole suuresta rakkaudesta, vaan pelkästään hengailusta ja seksistä... Kehtasipa vielä väittää, että olin käyttänyt häntä hyväkseni:D
| |
| | |
03.07.05, 14:04
|
#17 (linkki)
Tapahtui 1991. Olin silloin 14v. Ihan oikeasti vonkasin vanhoja miehiä, miehet olivat iältään noin 25-35v. Menetin neitsyyteni 14 vuotiaana yli 30v miehelle. En ole kärsinyt asiasta.
| |
| | |
04.07.05, 01:25
|
#18 (linkki)
Eikös se ole niin että yli 20 vuotias ei saa olla alle 18 vuotiaan kanssa? Näin olen kuullut ja lukenut.
| |
| | |
04.07.05, 09:55
|
#19 (linkki)
Vielä aiheesta; kyllä minäkin vonkasin ja viuhdoin menemään 16v vanhempien miesten kanssa. Onneksi tapasin vain fiksuja vanhempia miehiä, jotka neitsyydestäni kuullessaan ilmoittivat pitävänsä näpit erossa. Neitsyys lähti pari vuotta vanhemman miehen kanssa 18v ja itse asiassa kadun hiukan sitäkin ""halpaa"" toimintoa. Oli mukamas niin kiire päästä kokeilemaan.
Seksi on upeaa, mutta pään pitää olla valmis siihen mitä kroppa haluaa.
| |
| | |
04.07.05, 11:36
|
#20 (linkki)
Kyllä on moraalikäsitykset heikoilla, jos pitää oikein täällä pohtia mitä kannataisi tehdä. Jos seksin suhteen pitää miettiä että ilkeäsikö vai ei niin eikö olisi parempi jättää asia sikseen?
| |
| | |
04.07.05, 11:38
|
#21 (linkki)
Jos tietäisin jonkun täysikäisen olleen kohta 16 vuotta täyttävän tyttäreni kanssa niin etsisin käsiini ja vetäisin hirteen mu.. muina miehinä...
| |
| | |
04.07.05, 13:16
|
#22 (linkki)
Jos olet reilusti vanhempi, niinkuin tässä tapauksessa olet, niin sinun voidaan ajatella olevan jonkinlaisessa auktoriteettiasemassa ja silloin suojaikäraja on 18 vuotta. Parempi siis odotella.
| |
| | |
04.07.05, 13:21
|
#23 (linkki)
No sinähän käytit häntä hyväksesi.
| |
| | |
04.07.05, 13:25
|
#24 (linkki)
Samoin tekisin minä. Tai ehkä teloittaisin niskalaukauksella saunan takana itse kaivamaansa kuoppaan.
| |
| | |
04.07.05, 19:49
|
#25 (linkki)
Älä sitten odota liikaa. Tuonikäinen ei välttämättä ole kovin hyvä sängyssä. Voi tietysti feikata mieliksesi, jos haluaa sinusta lastensa isän.
| |
| | | | |