Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.07.05, 21:58   #1 (linkki)
Ninna
(Vierailija)

Tekstiviesteihin vastaaminen

Olen tapaillut erästä miestä jonkin aikaa ja hän on ilmaissut kiinnostuksensa minuun ihan selkeästi, myös kavereidensa edessä. Olemme siis aikuisia ihmisiä, 36 -vuotiaita molemmat.
Kuitenkin emme pysty tapailemaan kun lähinnä viikonloppuisin ja niinpä sitten minä ainakin olen viikolla innokas lähettelemään tekstareita. Mies ei kuitenkaan ole innokas niihin vastailemaan...yleensä hän ei vastaa mitään tai sitten muutama sana kun kysyn jotain asiaa.
Olenkin nyt sitten jotenkin alkanut arkailemaan koko juttua.
Yleensä hän sitten sanookin että oli niin kiire kavereiden kans ettei ehtinyt mitään vastaamaan tai jotain muuta saman tyylistä.
Voisikohan asia todellakin olla niin vai....
Miten te miehet koette asian, jos joku nainen josta tykkäätte laittaa tekstareita niin vastaatteko niihin mitään vai miten toimitte? Jos on kiire kavereiden kans niin jätättekö vastaamatta vai vastaatteko myöhemmin ...vai kuinka?
Vai onko niin että jos kyseinen nainen ei kiinnostakkaan niin ette vastaa...???? Hhmmm...
Itse nimittäin kun saan tekstareita niin yleensä jotakin niihin kommentoin. Joko heti tai viimeistään sitten kun kiire hellittää, en jätä vastaamatta.
Otanko liian ison stressin tämmöisestä asiasta vai analysoinko asiaa liikaa naisten tapaan? ;)
  Vastaa viestiin

02.07.05, 22:25   #2 (linkki)
Monkey
(Vierailija)

Re: Tekstiviesteihin vastaaminen

Olen ymmärtänyt kokemuksesta, että naiset kirjoittelevat tekstiviestejä helpommin kuin miehet. Turha stressata siitä ettei miehet vastaile viestiin. Voithan aina kirjoittaa esim. että soita kun kerkiit. Jos ei sitte soita voit sen jälkeen miettiä, että onkohan mies kiinnostunut vai ei.
  Vastaa viestiin
02.07.05, 22:31   #3 (linkki)
sp
(Vierailija)

Itse laittelin kiihkeästi textareita naisystävälleni joka taas oli suht vaisu vastailemaan.Tapailimme muutamia kuukausia mutta hän päätti suhteen viime kuussa.Ei kuulemma ollut koskaan rakastanut minua,vain pitänyt minua ihan ok tyyppinä.Vituttaa.
  Vastaa viestiin
03.07.05, 07:53   #4 (linkki)
Max42
(Vierailija)

Naisten kohdalla on aivan sama asia. Heidän suhtautumisensa on aivan samanlaista joskus, mutta ei aina.
Pidetään toista ihmistä niinkuin varalla tms.
Mielestäni se loukkaa toista osapuolta, mikä osoittaa huonoa itsetuntoa ja käytöstä.

Kysy suoraan haluatko, että ollaanko yhdessä vai ei?
Peli on raakaa, mutta rehellistä.
Sekä sääli on sairautta, äläkä tunne mitään myötätuntoa ko. käytöstä kohtaan.
Itsekin olen joskus ajatellut ja toiminut noin, mutta en enää moneen vuoteen enkä toimi.

Vastaa viestiin
03.05.08, 16:10   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2008
Miehet, mitä mieltä olette näistä tekstariasioista? Naisena en ainakaan aina jaksa/ehdi vastata kaikkiin viesteihin. Työpäivän aikana tulleeseen viestiin saatan jopa ihan oikeasti unohtaa vastata. Pitäisikö jokaiseen viestiin vastata?
  Vastaa viestiin
03.05.08, 16:48   #6 (linkki)
viesteilijä (N)
(Vierailija)

vähän sama tilanne

minulla hieman samanmoinen tilanne. itse tykkään laittaa viestejä ja vastailen heti kun mahd jos saan viestiä, mutta luulenpa että miehet ajattelevat viesteilystä niin eritavalla. omassa suhteessa, joka on ns. kevytsuhde, kun laitan miehelle viestin joskus vastaus tulee heti, mutta sitten on niitä päiviä kun vastausta voi joutua odottamaan tunnin pari, tai seuraavaan päivään, joskus ei tule mitään. no, ehtiihän siinä jo kaikenlaisia ajatuksia heräämään, kuten epävarmuus siitä kiinnostaako häntä sittenkään jne. mutta, luulenpa että tilanne on enemmänkin se että jos/kun miehellä on kiirettä niin vastailu viivästyy jollei jää kokonaan. ehkä siitä ei heti kannata vetää "kurjia" johtopäätöksiä! vaikkakin se taitaa olla kovin ominaista meille naisille että heti vedetään kaikenmaailman johtopäätökset yksistä viesteistä!! haluaisin uskoa että aikuiset ihmiset osaavat hoitaa nämä asiat niin että ilmoitetaan jos ei enää kiinnosta, eikä tehdä sitä niin että "kadotaan" maisemista!
niin, ja vaikka kuinka tuohon haluaa uskoa ja niin ajatella...kummasti sitä itsekin löydän (vielä näin 30v) itseni ajattelemasta ties mitä kun kaverista ei HETI kuulu mitään!!!
mutta ehkä kannattaa oman itsensä vuoksi vain luottaa mieheen ja siihen että hän sitten ilmoittaa jos ei enää kiinnosta...ihan niinkuin sitä itsekin hänelle tekisi!!
toki olisi kiva kuulla miesten kommentteja tuosta viesteilystä ja ajatuksia viesteilystä!!!!
  Vastaa viestiin
03.05.08, 22:18   #7 (linkki)
mies vastaa
(Vierailija)

Ettei tekstariin ehi vastaamaan??? JOS TOINEN OKEASTI KIINOSTAA kyllä mies vastaa heti tai myöhemmin! ei anna naisen odottaa pari päivää, joo vain jos mies ei ole naisesta oikeasti kiinostunut. usko pois!
Turha valehdella ettei ehdi kuin vasta parin päivän päästä.
halventavaa olla toiselle vastaamatta!
Miehellä on kyllä aikaa käydä paskalla istua vessassa sen 15 minuuttia haistella vessassa omaa paskaa , sillä aikaa voisi vastata naiselle takaisin ihan hyvin.
mutta, ei mies näe vaivaa edes vastaa jos ei ole oikeasti kiinostunut naisesta, niin yksinkertaista!
  Vastaa viestiin
03.05.08, 23:39   #8 (linkki)
näin se menee,
(Vierailija)

Samaa mieltä. Tekstarin kirjoittaa alle minuutissa, että se on niiiin tekosyy ettei muka kerkiä. Tein gallupia miehen ystävillä ja vastaus oli, että ei vastata, jos nainen ei kiinnosta. Tai kiinnostaa korkeintaan sen vertaa, että jos panettaa niin sitten voi kontaktoida.
  Vastaa viestiin
03.05.08, 23:41   #9 (linkki)
Poksuko
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sp
Itse laittelin kiihkeästi textareita naisystävälleni joka taas oli suht vaisu vastailemaan.Tapailimme muutamia kuukausia mutta hän päätti suhteen viime kuussa.Ei kuulemma ollut koskaan rakastanut minua,vain pitänyt minua ihan ok tyyppinä.Vituttaa.
Kuulostaa tutulta. Edellisestä nettituttavuudesta opin sen, että jos nainen ei osoita aktiivisuutta yhteydenotoissa, niin en minäkään. Ei tunnu mitenkään mieltä ylentävälle, kun huomaa että toinen treffailee vai paremman puutteessa. Joillekin treffailu näyttää olevan vain harrastus...
  Vastaa viestiin
04.05.08, 20:58   #10 (linkki)
dffdffd
(Vierailija)

kysyin tekstarissa...

...mieheltä suoraan kiinnostaako häntä nähdä vai ei ja mies ei vastannut mitään. Tämäkin ilmeisesti on yleistä, että ei edes suoraan kysymykseen saa vastausta? No, ahdistelin miestä vielä muutaman kerran, koska todellakin halusin tietää mikä on homman nimi. ok, olisi pitänyt heti tajuta kun vastausta ei kuulunut, mutta mitä nyt teen kun näen seuraavan kerran? pikkukaupungissa ei voi välttyä. Olen vain cool?
  Vastaa viestiin
04.05.08, 22:59   #11 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2008
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dffdffd
...mieheltä suoraan kiinnostaako häntä nähdä vai ei ja mies ei vastannut mitään. Tämäkin ilmeisesti on yleistä, että ei edes suoraan kysymykseen saa vastausta? No, ahdistelin miestä vielä muutaman kerran, koska todellakin halusin tietää mikä on homman nimi. ok, olisi pitänyt heti tajuta kun vastausta ei kuulunut, mutta mitä nyt teen kun näen seuraavan kerran? pikkukaupungissa ei voi välttyä. Olen vain cool?
Etkö voi mennä miehen luokse ja kysyä asiaa suoraan? Silloin ainakin saisit vastauksen.
  Vastaa viestiin
04.05.08, 23:10   #12 (linkki)
no et todellakaan mene!
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspian83
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dffdffd
Etkö voi mennä miehen luokse ja kysyä asiaa suoraan? Silloin ainakin saisit vastauksen.

Huh! Älä ihmeessä mene kenenkään asunnolle ilman kutsua. Saat vielä syytteen kotirauhan rikkomisesta. Itseäni kylmäisi jos joku hullu mies änkäisi kotiini lupaa kysymättä...

Vastaa viestiin
04.05.08, 23:51   #13 (linkki)
gklgf
(Vierailija)

no en tietenkään...

...mene kenenkään kotiin, olenhan jo tarpeeksi ahdistellut puhelimitse! Kysymys oli miten säilyttää kasvonsa edes live-tapaamisessa kun varmasti SATTUMALTA törmäämme...any ideas?
  Vastaa viestiin
06.05.08, 15:17   #14 (linkki)
-xix-
(Vierailija)

Tekstiviestit ovat aina huono ajatus, jos kontaktia ei saa edes soittamalla. Silloin hän ei ole kiinnostunut oikeasti. Mutta jos toinen vastaa puheluihin, niin tekstiviesteihin vastaamattomuus ei kerro periaatteessa muuta kuin, että hän ei pysty tai halua vastata tekstiviesteihin.
  Vastaa viestiin
29.04.11, 22:02   #15 (linkki)
anita
(Vierailija)

minulla myös sama tilanne

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja viesteilijä (N) Näytä viesti
minulla hieman samanmoinen tilanne. itse tykkään laittaa viestejä ja vastailen heti kun mahd jos saan viestiä, mutta luulenpa että miehet ajattelevat viesteilystä niin eritavalla. omassa suhteessa, joka on ns. kevytsuhde, kun laitan miehelle viestin joskus vastaus tulee heti, mutta sitten on niitä päiviä kun vastausta voi joutua odottamaan tunnin pari, tai seuraavaan päivään, joskus ei tule mitään. no, ehtiihän siinä jo kaikenlaisia ajatuksia heräämään, kuten epävarmuus siitä kiinnostaako häntä sittenkään jne. mutta, luulenpa että tilanne on enemmänkin se että jos/kun miehellä on kiirettä niin vastailu viivästyy jollei jää kokonaan. ehkä siitä ei heti kannata vetää "kurjia" johtopäätöksiä! vaikkakin se taitaa olla kovin ominaista meille naisille että heti vedetään kaikenmaailman johtopäätökset yksistä viesteistä!! haluaisin uskoa että aikuiset ihmiset osaavat hoitaa nämä asiat niin että ilmoitetaan jos ei enää kiinnosta, eikä tehdä sitä niin että "kadotaan" maisemista!
niin, ja vaikka kuinka tuohon haluaa uskoa ja niin ajatella...kummasti sitä itsekin löydän (vielä näin 30v) itseni ajattelemasta ties mitä kun kaverista ei HETI kuulu mitään!!!
mutta ehkä kannattaa oman itsensä vuoksi vain luottaa mieheen ja siihen että hän sitten ilmoittaa jos ei enää kiinnosta...ihan niinkuin sitä itsekin hänelle tekisi!!
toki olisi kiva kuulla miesten kommentteja tuosta viesteilystä ja ajatuksia viesteilystä!!!!
Minä haluaisin kovasti tietää, miten kävi? Sait varmaan jonkinlaisen selvyyden?
  Vastaa viestiin
28.05.11, 21:41   #16 (linkki)
oma metodini on...
(Vierailija)

Minä en vastaa tekstiviesteihin ellei niissä ole jotain selvää kommenttia vaativaa kysymystä. ja olen nainen.

Minä en keskustele tekstiviesteillä, se on mielestäni typerää ajantuhlausta. Jos haluat rupatella jonninjoutavia niin kannattaa soittaa ja treffata.

Ennätykseni "lyhin puhelu jolla saa asian hoidettua" -sarjassa on 7 sekuntia. Minä en hölpötä puhelimessa jos sen voin suinkin välttää. Puhelimessa jaarittelu on mielestäni todella turhaa ja tylsää ja täysin vältettevissä oleva juttu.
  Vastaa viestiin
29.05.11, 12:04   #17 (linkki)
ja taas piippas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oma metodini on... Näytä viesti

Minä en keskustele tekstiviesteillä, se on mielestäni typerää ajantuhlausta.
Olen tästä aika lailla samaa mieltä! (Vanha ketjun aloitus, mutta asia pätee edelleenkin.)

Jatkuva tekstiviestien tykittäminen on melko varma tapa pilata ihmissuhde, olipa sitten kyse ihastuksesta tai ystävyyssuhteesta. Jos toinen ei koskaan ota oma-aloitteisesti yhteyttä, kannattaa hieman jo lukea rivien välistä.

Yleensäkin soittamalla ja tapaamalla asia olisi jo selvinnyt.
  Vastaa viestiin
01.08.11, 14:50   #18 (linkki)
sentraalisantra
(Vierailija)

niin ja näin..

Itse taas juuri sain kuulla miehisen mielipiteen: jos nainen odottelee aina vain hänen yhteydenottoa ( tekstiviestillä, puhelimella, meilillä.. ) niin ei hän jaksa kauan yksipuolista yhteyttä pitää..

Mutta sangen raivostuttavia on myös ne tyypit jotka heti yhteystiedot saatuaan aloittavat jatkuvan taukoamattoman yhteydenpidon.. Paras kai oli kun sama tyyppi laitto 20 tekstaria ja soitti viikonloppuna 40 kertaa kun olin unohtanut puhelimen kotiin viikonlopuksi lähtiessäni reissuun.. Juu ei kiinnostanut sen jälkeen yhtään!
  Vastaa viestiin
05.11.11, 19:31   #19 (linkki)
Stig Ombord
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sentraalisantra Näytä viesti
Itse taas juuri sain kuulla miehisen mielipiteen: jos nainen odottelee aina vain hänen yhteydenottoa ( tekstiviestillä, puhelimella, meilillä.. ) niin ei hän jaksa kauan yksipuolista yhteyttä pitää..
Itse (mies) olen ainakin luovuttanut sellaisissa suhteissa, missä saa itse olla aktiivinen osapuoli yhteydenottojen suhteen. Muutaman kerran olen vilpittömästi kysynyt viestillä, että vieläkö kiinnostaa ja kannattaako enää tavata. Kiinnostusta on löytynyt, mutta sama yhteydenottojen hiljaisuus on edelleen jatkunut. Itse annan tilanteen kuivua kokoon, jos toinen ei ole kyvykäs osoittamaan mielenkiintoa tai ei omaa selkärankaa sanoa, että ei ole kiinnostunut.

Tällä hetkellä on menossa samanlainen ihmettely. Nainen on valmis treffailemaan, mutta tekstiviesteihin vastaamiseen menee pääsääntöisesti puoli päivää enkä kuitenkaan pommita toista viesteillä (pari viestiä viikossa, jos sovitaan jotakin). Totesi itse, että on vain hidas vastaamaan eikä tämä ole henkilökohtaista. Tiedä häntä. Olemme molemmat kuitenkin noin 40-vuotiaita eli ainakaan itse en jaksa turhaan pelailla ihme pelejä enää tässä vaiheessa elämää. Ainahan sitä voi tietysti odottaa ja sitten taas luovuttaa.
  Vastaa viestiin
06.11.11, 08:33   #20 (linkki)
Suhteellisuudentajua
(Vierailija)

Puoli päivää??

No sehän on kyllä aika pikainen vastaus.

En minä ainakaan luekaan puhelintani sen tiheämmin, ja vastaan, kun ehdin. Kelle tahansa.
  Vastaa viestiin
06.11.11, 08:44   #21 (linkki)
Stig Ombord
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Suhteellisuudentajua Näytä viesti
Puoli päivää??

En minä ainakaan luekaan puhelintani sen tiheämmin, ja vastaan, kun ehdin. Kelle tahansa.
Kiitos tiedosta. On hyvä tietää, että tämä on tosiaankin vain joidenkin ihmisten tapa. Itse pyrin vastaamaan toiselle mahdollisimman pian, jos tilanne vain sen sallii. Eli olemme kaikki erilaisia eikä kannata vetää omia johtopäätöksiä ilman oikeita perusteita :)
  Vastaa viestiin
06.11.11, 09:52   #22 (linkki)
passiivitextaaja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sp Näytä viesti
No ei muutamassa kuukaudessa vielä rakastukaan. Ehkä olitte muutenkin liian erilaisia ja,tai teillä oli erilaiset odotukset jo lähtökohtaisesti.

Ihmiset suhtautuu tekstareihin ja muihinkin viestimiin eri tavoin. Toiset roikkuu niissä addiktoituneina, toinen ääripää käyttää vain pakon edessä. Jos kaksi eri tavoin asiaan suhtautuvaa yrittää seurustella voi se johtaa toiselle turhautumiseen ja toiselle ärsyyntymiseen. Väärinkäsityksiin nyt vähintään.

Kannattaa kuunnella ja lukea rivien välistä jos toinen ei ole aktiivinen viestittelijä. Se voi johtua monesta syystä, eikä syyn tenttaaminen ainakaan paranna asiaa. Jos viestittley toimii kummaltakin luontevasti niin hyvä. Jos ei, kannattaa asiasta puhua reilusti ja kunnioittaa sen vähemmän aktiivisen mieltymyksiä. On helpompi nimittäin itseltään rajoittaa viestimistä kuin teennäisesti alkaa harjoittaa sitä.

Vähäisempi yhteydenpito ei ole automaattinen merkki välinpitämättömyydestä ja mielenkiinnottomuudesta. Suhde perustuu ihan muihin tekijöihin. Toki jos on lääpäällään ja sekaisin ja haluaisi vain roikkua toisessa voi olla hankala pidätellä itseään, mutta järki hoi silloinkin. Haluaako karkottaa toisen liialla roikkumisella. Mut ainakin saa karkotettua juuri niin.
  Vastaa viestiin
06.11.11, 10:05   #23 (linkki)
abe
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninna Näytä viesti
Olen tapaillut erästä miestä jonkin aikaa ja hän on ilmaissut kiinnostuksensa minuun ihan selkeästi, myös kavereidensa edessä. Olemme siis aikuisia ihmisiä, 36 -vuotiaita molemmat.
Kuitenkin emme jätä vastaamatta.
Otanko liian ison stressin tämmöisestä asiasta vai analysoinko asiaa liikaa naisten tapaan? ;)
Vanha ketju mutta aihe aina ajankohtainen.

Minusta on väärin odottaa että tekstiviesteihin pitäisi vastata aina heti ja sellaista kulttuuria pitää ehdottomasti vastustaa..:)

Jos ihmisellä on vähänkään aktiviteetteja, velvoitteita tms. niin välillä kerta kaikkiaan on niin kiire ettei kerkiä heti vastata tai ylipäätään huomaa että viestejä on tullut. Itsellä on myös sellainen hauska juttu että jos menen maalle, niin sitten unohdan puhelimen viikonlopuksi niin saan vähän lepoa arkipäivästä.
  Vastaa viestiin
06.11.11, 10:10   #24 (linkki)
passiivitextaaja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Stig Ombord Näytä viesti
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Suhteellisuudentajua
Puoli päivää??

Kiitos tiedosta. On hyvä tietää, että tämä on tosiaankin vain joidenkin ihmisten tapa. Itse pyrin vastaamaan toiselle mahdollisimman pian, jos tilanne vain sen sallii. Eli olemme kaikki erilaisia eikä kannata vetää omia johtopäätöksiä ilman oikeita perusteita :)
"Olemme molemmat kuitenkin noin 40-vuotiaita eli ainakaan itse en jaksa turhaan pelailla ihme pelejä enää tässä vaiheessa elämää. " --- anteeksi vain, ehkä tuo nainen on kuitenkin mieltynyt sinuun ja voi kokea erikoisena suhteenlopetussyynä kun ei vastaile nopeammin tekstareihin. Kertoo kyllä enemmän sinusta kuin hänestä.
Jos olette n. 40-vuotiaita, muistanet lankapuhelinajan, jolloin ihmiset oli tavoitettavissa vain kotoaan ja vain puhelulla. Silti ihmissuhteet pelasi.

Vaikka itse olet aina puhelimen hermolla, ei kannata odottaa sitä muilta. Lisäksi voi olla parempi odottaa hyvää vastausta kuin nopeasti saada joku vastaus joka sitten vaihdetaan.

Mulla on ihan tavan kavereissa ja ystävissäkin erilaisia viestittelijöitä. Mun puhelin ei ole koko ajan kuuloetäisyydellä enkä seuraile sitä neuroottisena etenkänä töissä tai kyläilemässä. Kaiken lisäksi mielummin vastaan puheluihin ja soitan takaisin kuin hoitelen ihmissuhteita tekstailemalla. Ne ketkä tarvitsee vastaukseni kiireellä ne soittaa, ja soittaa jopa uudestaan jos olen kaupassa tms., missä puhelinta ei koko ajan kuule. Samoin toimin itse. En hermostu jos jonkun vastaus tai vastapuhelu viipyy, kun aina voi soittaa itse uudestaan. Eikä viivyttely ole mikään osoitus mielenkiinnottomuudesta. Ihmisillä on erilaisia tilanteita kun eivät voi vastata aina heti.

Jonkun asian edellyttäessä harkintaa voi olla hyväkin kysyä tekstarilla, saa toinen harkinta-aikaa. Silloin puolen päivän odottelu ei pitäisi olla kohtuutonta. Toki jos haluaa lähelleen nopeampia ihmisiä jotka on koko ajan tavoitettavissasi ei kannata tuhlata aikaa hitaampien kanssa seurusteluun, tai ainakin esittäytyessä luettelee vaatimuksensa.
  Vastaa viestiin
07.11.11, 11:10   #25 (linkki)
Mies 50
(Vierailija)

Hyviä kommentteja abe:lta ja pasiivitextaajalta. Itse käyttäydyn puhelimieni kanssa suunnilleen samoin. Helpoin tapa myydä oma henkilökohtainen aika on olla koko ajan tavoiteltavissa, toisten mielitekojen ja valvonnan alaisena.

Itselläni puhelimeni ovat vain tarpeellista viestimistä varten. Päivätöissäni en kännykkää voi käyttää, yhteydenpitoon on firmalla oma sisäinen puhelinjärjestelmä. Iltaisin kun olen soittokeikoilla tai harjoituksissa, puhelimeni on suljettuna. Samoin jos olen ulkotöissä tai esim. kaupassa, en todellakaan kanna puhelinta mukanani. Ja sisälle tullessani en todellakaan mene kurkkimaan kännykkään että onko joku mahdollisesti soittanut tai viestitellyt. Jos on asiaa, soittaa varmaan uudelleen, ja viestit katson kun muutenkin käytän puhelinta.

Meitä ihmisiä valvotaan jo aivan tarpeeksi joka taholta, puhelimet vaan pahentaa asiaa. Useimmin niin että markkinatalouden myötä jotkut tahot vaan keräävät sen rahallisen hyödyn joka tulee ihmisten soitteluista.

Jos joku nyt ehdottomasti haluaa olla koko elämänsä toisten valvonnan alaisena, niin siitä vaan. Minä otan omaa aikaa juuri silloin kun haluan.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku