| |  | | |
10.07.05, 01:37
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | poikuus tallella =(
Onko elämässä enää järkeä kun olen jo 24 vuotias ""mies"" ja kokemus naisista pyöreä nolla? Onko enää mahdollisuuksia normaaliin ihmissuhteeseen? Olo on aika masentunut sillä tiedän että moni nainen haluaa kumppanikseen kokeeneen miehen jota ei enää tarvitsee opettaa parisuhteen saloihin. Itse toivoisin tapaavani kunnollisen naisen joka ei ole irtosuhteita harrastanut mutta se tuntuu nykypäivänä täysin mahdottomalta. Olo on aivan kauhea sillä näyttää siltä että olen yksin koko loppuelämän...
| |
| | |
10.07.05, 04:39
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: poikuus tallella =(
et sinä ole yksin koko loppuelmääsi. Sano minun snoneen. Eikä sillä kokemuksella ole väliä. Mielummin kokematon, kuin liian monen kanssa ollut. Ihan oikeasti. Liian monen kanssa ollut on vähn kuvottavaa.
| |
| | |
10.07.05, 18:53
|
#3 (linkki)
Mieluummin kokematon mies kun sellanen joka panis ""kaikkea mikä liikkuu"".
| |
| | |
10.07.05, 20:47
|
#4 (linkki)
Minä olin neitsyt 26-vuotiaaksi.Pikkasen ärsytti kun rakkaallani oli kokemusta.Hän oli ainakin iloinen koskemattomuudestani. Ajattelin minäkin etten löydä ketään ja jos löytäisin hän pitäisi mua kummajaisena.Löysin,enkä ollut outo. Mieluiten olisin löytänyt toisen yhtä kokemattoman.
| |
| | |
10.07.05, 23:35
|
#5 (linkki)
Mulla on sama tilanne kuin ketjun aloittajalla, tosin olen vuoden vanhempi. Seksi on täysin eriasia, kuin jonkun suhteen ylläpito. Älkää murehtiko kokemattomuutta, on sitä pahempiakin asioita elämässä.
| |
| | |
11.07.05, 14:05
|
#6 (linkki)
No kai Te poikuuden pihtaajat olette sentään omalla kädellä auttaneet paineita pois ?
| |
| | |
12.07.05, 10:37
|
#7 (linkki)
Et arvaakkaan kuinka paljon!
| |
| | |
12.07.05, 12:32
|
#8 (linkki)
Ei ne ole ehtineet koskaan paineeksi asti kerääntyä.
| |
| | |
12.07.05, 12:57
|
#9 (linkki)
Onpa minullakin neitsyys tallella. Yhden yön jutut kun ei voisi vähempää kiinnostaa...
| |
| | |
12.07.05, 22:22
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Uusinta: Miehen pieni penis
Montako vuotta sitte oikeen oot?
| |
| | |
13.07.05, 01:33
|
#11 (linkki)
Ei kai tuossa vaiheessa vielä paniikkia, mutta ehkä kannattaisi alkaa pikkuhiljaa tehdä asialle jotain. Nimittäin meikäläisen iässä ei poikuudesta pääseminen voi enää yksinkertaisesti onnistua muuten kuin maksullisten avulla, ja siihen en minä herkkänä poikana halua alentua.
| |
| | |
13.07.05, 08:42
|
#12 (linkki)
Tuossa tilanteessa suosittelisin huorissa käyntiä niin saat pikkuisen kokemusta lähinnä itsesi kannalta ja itsetuntosi kannalta. Ikää sinulla ei ole vielä paljoa, mutta pikkuhiljaa tilanteesi saattaa johtaa siihen ettet naisia uskalla lähestyäkään ( iän myötä)...
Paljon on kolmekymppisiä poikamiehiä( kokemuksen syvällä rintaäänellä....) jotka ovat olleet vain yksi kaksi kertaa sängyssä elämänsä aikana ja se on selvästi vakuttanut miehen parinmuodostukseen ja itsetuntoon. Itse en viitsisi tässä iässä opettajaksi alkaa aikuiselle meihelle.
Samalla voisit opetella siellä huorissa sänkytaitoja..., mut6a muista suojautua hyvin! | |
| | |
13.07.05, 09:00
|
#13 (linkki)
En usko, että tavalliset tuntihuorat ovat kovin innostuneita muuhun kuin rahastamiseen. Toista olisi saada oppia juuri sinunlaiselta Naiselta, joka tietää mitä haluaa ja selvästi osaa myös sen opettaa. Rivien välistä voin lukea, että kyse ei ole oikeastaan muusta kuin sopivasta vaivanpalkasta. | |
| | |
13.07.05, 09:45
|
#14 (linkki)
Opetusmielessä nainti voisi olla ihan kiihottavaa...;)
| |
| | |
13.07.05, 20:07
|
#15 (linkki)
Kannattaa kuitenkin muistaa, että prostituutio on ihmiskaupan törkein muoto ja prostituutoin käyttäjä on naisten hyväsikäyttäjä. Onneksi seksin ostamisesta tehdään kohta laitonta, joten tuollainen 35-vuotias neitsytmieskin joutuu vankilaan jos menee prostitituoidun luona käymään. Kyllä tässä maailmassa on jotain oikeutta sentään jäljellä.
| |
| | |
13.07.05, 21:38
|
#16 (linkki)
Ja kuten huomattiin, pienellä imartelulla (jonka piti olla sarkasmia), saatiin tavallisesta naisesta esiin huora, jonka palveluiden käyttäjä toden totta on niin surkea ihmisen irvikuva, että hänen sulkemisensa loppuiäkseen parittaja-kolmoismurhaaja-Giorgion kanssa samaan selliin on suurin mahdollinen yhteiskunnallinen voitto, eteenkin kun raukka pääsee vastentahtoisesti eroon anaalikirsikastaan. Imekää *****, feministit! | |
| | |
13.07.05, 22:03
|
#17 (linkki)
Kylläpä mies vedit herneen nenään! Käytkö useinkin maksullisissa?
Mikäli feministit ovat saaneet aikaan sen, että ihmislihan kauppa on laitonta edes jo osittain, taputan pieniä karvaisia käsiäni ja huudan hurraata.
Ehkä meidän pitää sitten tasa-arvon vuoksi ehdottaa AP:lle, että menee Mannerheimintielle tai satamaan myymään itseään? Kyllä tuollaisen neitsyt-pojun varmaan moni täti haluaa korkata! Ei muuta kuin hintalappu persuksiin ja mainos, että nyt saisi ihan ensikertalaista!
| |
| | |
14.07.05, 08:18
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | m:lle
Vitsi vitsi, älä ota tosissasi;)
| |
| | |
14.07.05, 08:18
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: m:lle
Olen muuten mies...
| |
| | |
14.07.05, 09:56
|
#20 (linkki)
No, et takuulla ole yksin. Ikäisiäsi kokemattomia on sekä miehissä että naisissa. Parempi kai niin, kun aloittaa seksielämä 12-vuotiaana kamalassa kännissä jossain puskassa?
On kai sinulla mahdollisuuksia parisuhteeseen, mutta kuten kirjoittelin aiemmin 23-vuotiaalle sinkkutytölle, voit vähän kuitenkin miettiä onko sinulla jotain asennetta tmv mikä karkoittaa naiset luotasi? Vai oletko ujo? Molemmat asioita, joille voi tehdä jotain, oikeasti.
| |
| | |
15.07.05, 11:24
|
#21 (linkki)
ja et takulla mene huoriinkaan!
Miten se menikään se yks tutkimus että esimerkiksi armeijssa olevista miehistä vaan 14% on menettäny poikuutensa vaikka jutut ihan varmasti ovat muuta.
Itse, samanikäisenä kuin sinä, olisin ilostunut jos saisin käsiini kokemattoman pojan...voih! kyllä ihmiseltä luonnistuu nämä jutut ihan itsestään... Voisi jopa kuvitella että olisit sata kertaa innokkaampi rakastaja kuin nämä macho-panomiehet.. Ottaisit varmasti toisen osapuolen huomioon. | |
| | |
15.07.05, 20:17
|
#22 (linkki)
Niinpä, aina ei asiat etene niinkuin toivoisi. Itse olen jo 44v., ja edelleen on poikuus tallella. Tyttö-/naisystäviäkään ei ole ollut ainuttakaan, joten edes ns. ""läheltä piti"" tilaisuutta ei ole tullut.
Nuorempana oli mukana jonkin verran yritystäkin, mutta koska jostakin syystä olen sellaista miestyyppiä josta ei kukaan naispuolinen ole ollut kiinnostunut, olen jättänyt aikaa myöten nuo yrityksetkin nuoremmille.
Minulle on juuri käynyt niin, kuten itsekin pelkäät, eli olen jäänyt yksin, mutta se ei ole minua varsinaisesti masentanut. Ilman seksiäkin voi elää ihan mukavaa ja täysipainoista elämää. Vanhemmiten kumppanin löytäminen on aina vain vaikeampaa, ja totta on, ettei nyky-naiset juurikaan arvosta miestä jolla ei ole takanaan lukemattomia ""kaatoja"".
Toivotan sinulle kuitenkin tsemppiä kumppanin löytymisessä. Sinulla on ikäsi puolesta vielä parhaat vuodet edessäpäin, joten turhan aikaista on murehtia ikuista yksinäisyyttä.
| |
| | |
18.07.05, 18:22
|
#23 (linkki)
Tällainen kokematon 20-vuotias tyttönen toivoisi löytävänsä kaltaisesi kokemattoman miehen poikaystäväkseen, mikäli hänellä ei olisi kiire saada niitä kokemuksia. Itse haluaisin edetä todella hitaassa tahdissa. Enpä tiedä, löytyykö sellaisia nuoria miehiä mistään, jotka olisivat valmiita odottamaan.
Pitää toivoa ja uskoa siihen, että jokainen kohtaa joskus Sen Oikean...
| |
| | |
18.07.05, 20:17
|
#24 (linkki)
Oho, yllättävän positiivisia vastauksia täällä ollut. Olen itse samassa tilanteessa kuin Sinä, olen vain vuoden nuorempi. Voit uskoa, että paljon olen asiasta ehtinyt angstaamaan, vaan nyt on koittanut asennemuutoksen tuulet.
""sillä tiedän että moni nainen haluaa kumppanikseen kokeeneen miehen""
Mistä sinä sen oikeastaan tiedät? Olet kysynyt? Huomautan, että mistään Elleistä tai Sinkkuelämää-sarjasta ei kannata tehdä kovin pitkälle meneviä päätelmiä siitä, mitä naiset todella haluavat. Kyllä - jotkut haluavat sen oriin tyydyttämään Suurenmoisen Naisen halut, mutta pelkästään jo tässäkin keskusteluketjussa moni on kertonut, kuinka kokematon mies voisi olla varsin kiihottava kumppani. Minulle on sanottu jopa vasten kasvoja, että olisi todella kiihottavaa opettaa kokematonta miestä, ja ainoastaan oma vastuullisuuteni esti minulta samassa yhteydessä ensimmäisen seksikokemukseni muutamia kuukausia sitten (ensisuudelmani sentään sain, harmi vain että nainen oli väärä).
Kyllä minäkin pelkään omaa sänkysuoriutumistani, jos--- ei, vaan jahka sinne asti pääsen. Uskon kuitenkin, että naiseni tulee olemaan sellainen, joka tietää etukäteen kokemattomuudestani ja hyväksyy sen, kenties pitää sitä jopa hienona, hyvänä ja kiihottavanakin asiana. Miksi minun pitäisi edes piitata jostain hupakosta, joka tahtoo panokoneen? Luultavasti emme sopisi yhteen edes yhdeksi yöksi, ja kiusaantuminen olisi molemminpuolista.
Jos nainen ei arvosta sinua sellaisena, kuin olet (en nyt yritä yllyttää sinua paisumaan sottaiseksi porsaaksi, joka paskantaa omaan sänkyynsä ja kierii siinä), niin miksi sinun edes pitäisi piitata? Kokemattomuus voi hyvinkin olla valtti juuri niiden naisten keskuudessa, joista sinäkin oikeasti pitäisit. Nainen, joka ei arvosta sinua ja kokemattomuuttasi on jo määritelmällisesti kelvoton akka, joka joutaakin mennä menojaan.
Tiedän, ettei se ole helppoa, ja omakin asennemuutokseni on vasta puolitiessään. Tällä hetkellä oloni on kuitenkin pitkästä aikaa erittäin hyvä, kun en stressaa siitä, kuinka minulla ei ole koskaan ollut ketään. Sen ei saa antaa olla ongelma itselleen.
| |
| | |
18.07.05, 21:18
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | poikuus tallella =)
Älä heitä toivoasi. Kunnollisiakin on mutta harvassa. Kaikki eivät halua rypeä mudassa eli irtosuhteissa vain seksiä saadakseen. Älä tingi arvoistasi äläkä lankea ansaan, jonka tv:sta ja baarikärpäsistä saa.
Viimeiset kolmekymmentä vuotta on toitotettu ""asiantuntijoiden"" toimesta, että poikuus ja neitsyys olisivat asioita, joista tulisi päästä mahdollisimman nopeasti eroon sukukypsyyden saavuttamisen jälkeen. Lisäksi - etenkin miehiä - kehotetaan keräämään kokemuksia, jotta kumppanin valinta olisi muka helpompaa. Sellaisia neuvojia löytyy näiltäkin palstilta. Niin nurjaa aikaa elämme.
Moni masentuu sen vuoksi. että kokee olevansa poikkeava, kuuluvansa vähemmistöön ja seksuaalisesti ei vetoava, ellei ole hankkinut kokemuksia.
Itse olen naisena kiertänyt kaukaa paikat, joissa miehet oletettavasti kuolaisivat perääni ja kerjäisivät yhden yön seuraa. Siitä huolimatta olen joutunut muutaman kerran ahdistelun kohteeksi ja hotellihuoneeseenikin on pyritty.
Tänä päivänä en kadu yhtään sitä, etten ole hankkinut kokemuksia irtosuhteilla tai muutenkaan. Olen ehjempi ilman niitä.
| |
| | | | |