| |  | | |
25.01.09, 14:10
|
#76 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ottakaa vaan ihan rauhassa.Seksikokemukset isompana aikuisena maistuvat paremmalta.Silloin osaa arvostaa kumppania toiselviisii ja saa seksistä nauttia ihan oikeesti.Oman poikuuteni menetin parikymppisenä.Siitä huolimatta olen neljän lapsen isä.Ihan vinkkinä.älkää hätäilkö,hiljaa hyvää tulee.Ps.Lapseni aivan upeita,passaa olla ylpeä heistä.Taitaa olla heidän äidin vika,vai????
| |
| | |
25.01.09, 21:01
|
#77 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2008
|
Poikakaverini oli kokenut yhden seksikumppanin ennen minua ja itse olin neitsyt kun tapasimme. Itse olin silloin 26 ja poikakaverini oli 25. Minua ei todellakaan haitannut että mies ei ollut kovin kokenut, parempi niin. Mies joka käy huorissa ja makaa joka toisen naisen kanssa on jokseenkin etova ihmisenä ja miehenä. 24-vuotias neitsyt, etenkin jos on mies, ei ole vielä ikä eikä mikään. Moni nainen varmasti arvostaa sitä että olet neitsyt. Minusta tuntuu että melkein enemmän miehiä haittaa jos nainen on neitsyt vielä 24-vuotiaana kuin toisin päin. Sinulla on vielä elämä edessä. Älä nyt vielä epätoivoon vaivu, kyllä niitä ihania naisia löytyy :)
| |
| | |
31.01.09, 08:04
|
#78 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olin 27-vuotias kun menetin poikuuteni työkaverilleni, joka suorastaan kantoi ja raahasi minut sänkyyn. Ikinä en olisi itse uskaltanut tehdä aloitetta, sen verran huono itseluottamus oli ja on edelleen.
Itsetunto on hieman tuosta ajasta korjaantunut ja jälkikäteen olen miettinyt että kyllä niitä kokemuksia pitää hankkia nuorempana, on sitten valmiimpi parisuhteeseen vanhemmalla iällä. Tuntuu joskus, että itsellä on vielä menossa sellainen menovaihe päälle missä kumppanit vaihtuvat tiheään eikä pysyvään suhteeseen ole halua vaan haluaa katsella ympärille ja tavata ihmisiä - mikä olisi pitänyt tapahtua ja olisi ollut ihan normaalia 20 vuotta sitten.
| |
| | |
02.02.09, 14:31
|
#79 (linkki)
| | (Vierailija) |
elä menetä toivoasi, itse sain ensimmäisen kerram 30 vuotiaana.
| |
| | |
05.02.09, 18:30
|
#80 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Muusa81 Poikakaverini oli kokenut yhden seksikumppanin ennen minua ja itse olin neitsyt kun tapasimme. Itse olin silloin 26 ja poikakaverini oli 25. Minua ei todellakaan haitannut että mies ei ollut kovin kokenut, parempi niin. Mies joka käy huorissa ja makaa joka toisen naisen kanssa on jokseenkin etova ihmisenä ja miehenä. 24-vuotias neitsyt, etenkin jos on mies, ei ole vielä ikä eikä mikään. Moni nainen varmasti arvostaa sitä että olet neitsyt. Minusta tuntuu että melkein enemmän miehiä haittaa jos nainen on neitsyt vielä 24-vuotiaana kuin toisin päin. Sinulla on vielä elämä edessä. Älä nyt vielä epätoivoon vaivu, kyllä niitä ihania naisia löytyy :) |
Miten niin etenkin jos on mies - haittaako se tosiaan miehiä enemmän jos nainen on neitsyt? Pitäisikö olla huolissaan/epätoivoinen, jos nainen on 29-vuotiaana neitsyt, kuten minä?
| |
| | |
05.02.09, 20:04
|
#81 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Niin minä Miten niin etenkin jos on mies - haittaako se tosiaan miehiä enemmän jos nainen on neitsyt? Pitäisikö olla huolissaan/epätoivoinen, jos nainen on 29-vuotiaana neitsyt, kuten minä? | No, mulla on ikää 36-vuotta, enkä jaksa (enään) stressata sillä, että olen neitsyt ja sen vuoksi en kelpaa naiselle. Kun ei kelpaa niin ei ! Naisilta kiinnostuksen osoituksia ei ole koskaan herunut, joten näistä lähtökohdista edellytykset normaalin suhteen synymiselle ovat todella heikot.
Uusiosuhteista en ole kiinnostunut.
| |
| | |
06.02.09, 10:24
|
#82 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiinnostuksesta kysyn... Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä väliä ? Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Niin minä Miten niin etenkin jos on mies - haittaako se tosiaan miehiä enemmän jos nainen on neitsyt? Pitäisikö olla huolissaan/epätoivoinen, jos nainen on 29-vuotiaana neitsyt, kuten minä? | No, mulla on ikää 36-vuotta, enkä jaksa (enään) stressata sillä, että olen neitsyt ja sen vuoksi en kelpaa naiselle. Kun ei kelpaa niin ei ! Naisilta kiinnostuksen osoituksia ei ole koskaan herunut, joten näistä lähtökohdista edellytykset normaalin suhteen synymiselle ovat todella heikot.
Uusiosuhteista en ole kiinnostunut. | Ihan kiinnostuksesta kysyn että onko sinulla kenties jatkuvasti otsassasi lappu "olen neitsyt" vai miten kaikki naiset jo ennalta sen tietävät? Ainakin näin voi päätellä kun sanot ettei kiinnostuksen osoituksia sinulle heru ja syy on neitsyys. Tuskin kuitenkaan heti ensitapaamisella sitä kaikille suureen ääneen korostat. Vai saatko pakit vasta sängyn laidalla kun huomaavat että et osaa?
Vai voisiko olla niin että olet itse tehnyt asiasta itsellesi ongelman ja siksi haluat uskoa että syy ei ole sinussa vaan naisissa?
| |
| | |
06.02.09, 11:52
|
#83 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei kyllä poikuus ole mikään este pariutumiselle / parittelulle. Itse olen vienyt poikuuden noin tusinalta ja vieläkin poikuus viehättää toisin kuin hirveä kokemus. Noin puolessa tapauksista mies on yllättävän kiihkeä ja läheinen. Ainoastaan tekniikassa on ollut sen verran vikaa, että mies on väsynyt nopeasti ja liikkunut ihan turhaan.
| |
| | |
07.02.09, 22:35
|
#84 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä väliä ? Lainaus: |
Uusiosuhteista en ole kiinnostunut. |
Niin no, minua siis kiinnosti lähinnä tuo ajatus, että naiselle olisi epäedullisempaa olla neitsyt kuin miehelle.
Olen kuitenkin ajatellut, ja ajattelen vastakin (sitkeästi), että tuskin pelkkä neitsyys on mikään este, oli sitten mies tai nainen, niin kuin yksi ihminen sanoi minulle: "eivät OIKEAT ihmiset sellaisesta piittaa".
| |
| | |
08.02.09, 16:43
|
#85 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Niin minä Niin no, minua siis kiinnosti lähinnä tuo ajatus, että naiselle olisi epäedullisempaa olla neitsyt kuin miehelle. | Aivan varmasti noin ei ole. Ihmettelen miten joku on tuollaista edes saanut päähänsä. Miehiä ei todellakaan naisen neitsyys haittaa joten ole ihan huoletta vain.
Monet naiset sen sijaan katsovat kylläkin pahalla jos 29-vuotiaalla miehellä on poikuus tallella. | |
| | |
08.02.09, 19:45
|
#86 (linkki)
| | (Vierailija) |
Huomaako jostain ,jos miehell,joku kolmekymppinen,on poikuus tallella,ellei itse kerro? Itse en ainakaan huomannut itsessäni mitään erilaisuutta eka yhdynnän jälkeen.Samanlainen heppi roikkui siinä missä ennennnniii.
| |
| | |
08.02.09, 20:47
|
#87 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Strogan Off Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Niin minä Niin no, minua siis kiinnosti lähinnä tuo ajatus, että naiselle olisi epäedullisempaa olla neitsyt kuin miehelle. | Aivan varmasti noin ei ole. Ihmettelen miten joku on tuollaista edes saanut päähänsä. Miehiä ei todellakaan naisen neitsyys haittaa joten ole ihan huoletta vain.
Monet naiset sen sijaan katsovat kylläkin pahalla jos 29-vuotiaalla miehellä on poikuus tallella. |
Olen kyllä lukenut muualta joitakin kommentteja, että jos nainen on yli 24v ja neitsyt, hänen täytyy olla joko a) ruma ja lihava tai b) muuten vain mielenvikainen, mutta tuollaiset kommetit kertovat ehkä jotain sanojastakin. Jotkut ehkä pelkäävät sitäkin, ettei naista kiinnosta seksi.
Olen itse torjunut yhden neitsyt-miehen, mutta se ei johtunut neitsyydestä kuin ehkä kiertoteitse, sillä tyyppi oli niin avoimen epätoivoinen asiasta ja minusta tuntui, että olisin hänelle pelkkä reikä. Itselläni kun on suurempi tarve olla persoona. | |
| | |
07.03.09, 19:29
|
#88 (linkki)
| | (Vierailija) | <3
Suloista<3. Itse olen yhdeksäntoista ja neitsyt. En ole suudellut eikä minua ole edes kosketettu "silleen".
Minusta tuntuu että ehkä miehet ottavat tästä asioista enemmän paineita kuin naiset, sillä kun katsoo yhteiskunnan miehen ja naisen malleja niin mies on se "ori" tai "casanova" jonka pitäisi niinkuin viedä seksissä ja olla se vahvempi osapuoli. Naisen ei tarvitsisi muuta kuin mennä mukana ja mikä "suloisempaa" kuin kokematon tyttönen casanovan sylissä.
Joitakin kokeneita naisia miehen neitsyys saattaa pelottaa ehkä siksi, että joutuvatkin olemaan itse se vievä ja kokenut osapuoli. He pelkäävät, kun joutuvat ottamaan vastuun ja langat omiin käsiinsä ilman että voisivat vain antautua ja antaa mennä.
Itselle sillä ei ole väliä, haluan että toisella on hyvä olla. Ja kun näytä juttuja lukee niin maailma onkin aika erilainen paikka kuin mitä kaikki olettavat. Kaikilla on kokemuksia, kumppaneita.. Vai onko sittenkään.. :)
| |
| | |
07.03.09, 19:34
|
#89 (linkki)
| | (Vierailija) | Niin ja..
Mitä siihen osaamiseen tulee niin uskon että kaikki osaavat, sillä kyllä luonto hoitaa iästä riippumatta. Kun hylkää vain kaikki turhat luulot ja paineet ja antaa mennä. Nykymaailmassa seksi on muka taitolaji, jota pitäisi hirveästi harjoitella. En usko. Kyllä evoluutio on järjestänyt niin että laji osaa lisääntyä kunnialla ja että ihminen osaa tulkita omia ja kumppanin tarpeitaan.
| |
| | |
07.03.09, 21:38
|
#90 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Polkadotts ...Nykymaailmassa seksi on muka taitolaji, jota pitäisi hirveästi harjoitella. En usko... | Aivan. Se on tekninen laji niille, joille se on tekninen laji. Niille joille se on rakastelua, asia on aivan eri. Kukin tekee niiden kykyjen ja tunteiden mukaan, joiden mukaan pystyy. <3 | |
| | |
07.03.09, 21:55
|
#91 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ja evolutiivinen tarkastelutapa on suorituskeskeinen tarkastelutapa, jossa asioita tarkastellaan lukujen tasolla. Ihminen tekee valintoja, joiden kriteerit ovat hänen kykyjensä ja tunteidensa mukaiset.
| |
| | |
07.03.09, 22:01
|
#92 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hienoa Polkadotts, että olet pohtinut asioita noin. Minäkin olen niitä miettinyt, olen muutaman vuoden sinua vanhempi, 24 v.
| |
| | |
08.03.09, 11:48
|
#93 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja javielä Ja evolutiivinen tarkastelutapa on suorituskeskeinen tarkastelutapa, jossa asioita tarkastellaan lukujen tasolla. Ihminen tekee valintoja, joiden kriteerit ovat hänen kykyjensä ja tunteidensa mukaiset. |
Tarkoitin sitä että jokaisella lajilla on lisääntymistoiminto itsessään ja ruumis osaa toimia niinkuin tilanteessa kuuluukin. Samanlainen automaattitoiminto on vaikkapa syöminen. Kun on nälkä ihminen menee ja laittaa ruokaa suuhunsa, puree ja nielee sen kummempia miettimättä.
Joten sängynlaidalla ei tarvitse miettiä "entä jos en osaa", sillä osaat kumminkin. Se ei ole vaikeaa jos siitä ei tee vaikeaa. Sitten kun tilanne on käynyt tutuksi niin voi koettaa vaikka mitä temppuja.. Toisaalta mikä estää koettamasta heti ensinmäisellä kerralla? Turha stressi vaan pois ja anti mennä. | |
| | |
28.06.09, 19:50
|
#94 (linkki)
| | (Vierailija) | ja jatkuu Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja eräs Onko elämässä enää järkeä kun olen jo 24 vuotias ""mies"" ja kokemus naisista pyöreä nolla? Onko enää mahdollisuuksia normaaliin ihmissuhteeseen? Olo on aika masentunut sillä tiedän että moni nainen haluaa kumppanikseen kokeeneen miehen jota ei enää tarvitsee opettaa parisuhteen saloihin. Itse toivoisin tapaavani kunnollisen naisen joka ei ole irtosuhteita harrastanut mutta se tuntuu nykypäivänä täysin mahdottomalta. Olo on aivan kauhea sillä näyttää siltä että olen yksin koko loppuelämän... | Nyt ollaan 60v.Ja poika.Ota tää asenne,poikana kuolet.Mutta yritä siitä huolimatta nauttia elämästä
| |
| | |
02.07.09, 11:41
|
#95 (linkki)
| | (Vierailija) |
Seksuaalinen kokemattomuus lähtee vain sillä, että lähdette sitä kokemusta hakemaan ja opettelemaan niitä juttuja. Lopettekaa negatiivisten asioiden vatvominen ja ajatelkaa miten hienoa on onnistua. Saatte sen painolastin pois harteilta ja elätte ehkä siinä hyvässä parisuhteessa.
Älkää miehet miettikö ovatko naiset kiinnostuneita teistä. Ei sillä ole mitään väliä siinä vaiheessa, kun lähestytte naista joka kiinnostaa teitä. Naisista _tehdään_ kiinnostuneita, eikä heikosti odoteta heidän jo olevan sitä valmiiksi. Heikkouden osoittaminen tekee miehistä korkeintaan naisten ystäviä, koska naiset eivät seksuaalisesti kiinnostu heikoista ja epävarmoista miehistä.
Tehkääpäs niin, että menette ihan pokkana juttelemaan naisen kanssa mistä tahansa sellaisesta asiasta, joka liittyy teihin tai siihen paikkaan, jossa olette. Jutelkaa enemmän naisesta, kuin itsestänne. Yrittäkää oppia tuntemaan toinen paremmin, jotta voitte sitä tietoa käyttää hyväksi keskinäistä yhteyttä luodessa keskustelun aikana. Sitten vaikka 5-xx min juttelun jälkeen ojennatte ihan pokkana vaikka paperia ja kynän (tai kännykän) ja sanotte "tässä, kirjoita tähän puhelinnumerosi. Soitan sinulle, niin tavataan taas joskus" Ei mitään heikkoa pyytämistä tyyliin "antaisitko/saisinko puh. numerosi". Muistakaa aina käskymuoto "kirjoita tähän..." Kyllä tulee numeroa, vaikka naamanne olisi kuin petolinnun peräpää.
| |
| | |
02.07.09, 11:54
|
#96 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ai niin, unohtakaa sitten ne baarit täysin. Ne ovat huonoin paikka maan päällä iskemiseen, koska naiset odottavat iskuyrityksiä siellä. Paremmin onnistuu missä tahansa muualla, sellaisessa paikassa jossa juttu tulee heille vähän yllätyksenä.
| |
| | |
07.09.09, 15:11
|
#97 (linkki)
| | (Vierailija) |
[viesti moderoitu]
| |
| | |
23.07.11, 22:17
|
#98 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse olen 21v nainen. Olen surkutellut samasta aiheesta jo varmaan siitä saakka kun olin 16-17, pahimmillaan koko homma harmitti ollessani jotain 18 tai 19 kun pääsi kapakoihin ihmettelemään tuota muiden pariutumisrituaalia. Vähitelleen olen kuitenkin oppinut tähän menoon. Kun hiukan mietin niin tunnen moniakin ikäisiäni jotka tuskin ovat koskaan seurustelleet. Itsekin haluaisin mieleläni kokemattoman miehen, todella kokeneen kanssa olisi kai suorituspaineita.
Kun lukee näitä keskustelupalstoja niin huomaa myös ettei todellisuudessa kaikki ole jo ehtineet seurustella ja harrastaa yhden yön juttuja ennen peruskoulun päättymistä, vaikka joskus siltä saattaa tuntuakin. Jossain joku minulle sanoi vain että "elä vähän tätä elämää", ja se on mielestäni oiva neuvo. Pitää nauttia elämästä! Tietenkin tulee hetkiä kun tuntuu ettei mistään tule mitään eikä kukaan tule ikinä rakastamaan ja hylkäävät viimeistään kun huomaavat miten surkea olen sängyssä jne.
Mutta ihan oikeasti: sitten kun tykkää toisesta ihmisestä tarpeeksi niin ei sillä ole väliä onko se neitsyt vai nukkunut pitäjän jokaisessa sängyssä.
Sitä odotellessa kannattaa nauttia elämästä ja siitä mitä itsellä on ja tehdä sitä mistä tykkää.
| |
| | |
10.05.12, 23:53
|
#99 (linkki)
| | (Vierailija) | moikka Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja et ainoa kokematon Tällainen kokematon 20-vuotias tyttönen toivoisi löytävänsä kaltaisesi kokemattoman miehen poikaystäväkseen, mikäli hänellä ei olisi kiire saada niitä kokemuksia. Itse haluaisin edetä todella hitaassa tahdissa. Enpä tiedä, löytyykö sellaisia nuoria miehiä mistään, jotka olisivat valmiita odottamaan.
Pitää toivoa ja uskoa siihen, että jokainen kohtaa joskus Sen Oikean... |
moi! vieläkö satut olemaan neitsyt,täällä kyselis 26-v mies joka kans vielä kokematon,just ujouden ja itseluottamuksen takia,kirjoita takas jos näät tän.
| |
| | | | |