Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.07.09, 17:37   #151 (linkki)
Kellä mitenkin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaspian
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies_82
Kyllä naiset lähinnä miehen henkiseen voimakkuuteen ja itsevarmuuteen ihastuvat. Heikot miehet joutuvat maahan poljetuiksi naisten toimesta, vaikka olisivat kuinka mukavia. Korkeintaan ystäviksi pääsevät.
Tämä selittäisi ainakin sen, miksi naiset eivät ole kiinnostuneita minusta. Olen liian heikko. P***a mäihä. Toisaalta heikkouteni ansiosta olen välttynyt moraaliselta turmiolta.
Riippuu täysin naisesta. Kyllä minäkin hermostuisin, jos mies jatkuvasti hokisi "Päätä sinä" jopa omista asioistaan, mutta auta armias, jos mies rupeaisi sanelemaan itsevarmasti pienintäkään minua koskevaa asiaa. Huh hellurei, terve menoa! Niskavillat kärähtäisivät välittömästi. Eli itsevarma saa olla, mutta vain omista asioistaan.

Korkeintaan ystäväksi, hmmm.. Minusta se on korkeinta, mitä voi olla. Mieheksi katsotun pitäisi kelvata jopa ystäväksi. Jos en haluaisi ystävystyä, enpä katsoisi silloin muutenkaan. Muukin vaatii sitä.
  Vastaa viestiin
06.07.09, 20:32   #152 (linkki)
Sivhos
(Vierailija)

Kyllä nykytouhu,jos elleihin uskominen,on peestä.Naiset uhoovat joka taholla meikkeineen,voimineen,viisauksineen.Toista oli ennen.Silloin ei ollut tällaista naisten sekoilua.Ei ollut jotain nettiä,missä voi suoltaa mitä vaan.Jostain syystä,en tiedä miksi näin tunnen,naiset nykyään ovat liian agressiivisia,hyökkääviä.Tuntuu,että naisilta alkaa kontrolli kadota.Tällä tarkoitan nuoria naisia.Vanhemmilla naisilla on vielä järki ja käytössäännöt pääasiassa hanskassa.Mutta nämä nuoret törkimykset?Tuleeko heistä todellinen riesa jossain vaiheessa?Merkkejä on jo olemassa.Teinitytötkin alkavat olla aikamoisia kusipäitä.
  Vastaa viestiin
06.07.09, 22:33   #153 (linkki)
Nainen 31v
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos
Kyllä nykytouhu,jos elleihin uskominen,on peestä.Naiset uhoovat joka taholla meikkeineen,voimineen,viisauksineen.Toista oli ennen.Silloin ei ollut tällaista naisten sekoilua.Ei ollut jotain nettiä,missä voi suoltaa mitä vaan.Jostain syystä,en tiedä miksi näin tunnen,naiset nykyään ovat liian agressiivisia,hyökkääviä.Tuntuu,että naisilta alkaa kontrolli kadota.Tällä tarkoitan nuoria naisia.Vanhemmilla naisilla on vielä järki ja käytössäännöt pääasiassa hanskassa.Mutta nämä nuoret törkimykset?Tuleeko heistä todellinen riesa jossain vaiheessa?Merkkejä on jo olemassa.Teinitytötkin alkavat olla aikamoisia kusipäitä.
Aivan totta. Siksipä monet miehet ottavatkin mielummin vaikka venäläisen tai thaimaalaisen vaimon.
Suomalaiset naiset ovat enemmän äijiä kuin miehet: ronsekeja, kiroilevat, ryyppäävät ja uhoavat. Kamalaa katseltavaa näin itse naisenakin!
  Vastaa viestiin
07.07.09, 19:38   #154 (linkki)
kummi
(Vierailija)

Suomalaisetnaiset nai ulkomaalaisia miehia ja miehet naisia. Hyvasti Suomi.

Haukutaan naisia miesmaisiksi ja rosnskeiksi ja miehia vikiseviksi hiiriksi?
Jos suomen kansa on tata mielta itsestaankin niin voivoi.

Kyllahan se on niin etta koko suomen kansa kiroaa aika paljon ja ryyppaa niin tytot kuin pojatkin. Mutta aika suloisia on teinitytot pohjimmiltaan kuitenkin. Teinitytot onkin teinipojille eika vanhojen ukkojen mieliksi. Jokainen sukupolvi se on edellista keikuttanut ja sitten rauhoittunut kun ikaa tulee. Antakaa nuorten olla nuoria. Elama noyristaa sitten. Ja eihan ulkomaisissakaan puolisoissa valttamatta vikaa ole. Kannattaa tutustua ensin kulttuuriin, uskontoon ja myos henkilon vanhempiin ennenkuin alkaa puuhata yhteen muuttoa.
  Vastaa viestiin
08.07.09, 22:36   #155 (linkki)
Sivhos
(Vierailija)

Mieleni tekee elämäni ehtoopuolella tavata minulle se oikea.Ellejä luettuani,oma luontainen rohkeuteni varissut ajat sitten.Ei nykynaisiin voi enää lähestyä,kuten meikäläisen nuoruudessa.Kaikki on mennyt pilalle.Naiset ovat koviksia,väkivaltaisia,itseriitoisia.Osa itsetuhoisia.Vanhat naiset ovat vanhoja,rupsahtaneita,jotkut out of data.Mitä jää jäljelle?Meikäläiselle,virkeelle,energiselle,ei mitään.Helena Lindgren,hänet ottaisin avosylin vastaan.Siinä ikääntyvä nainen, saunapuhtaanakin varmaan yhtä hemaiseva.Tollasen määää haluan.
  Vastaa viestiin
08.07.09, 22:58   #156 (linkki)
Ainahan..
(Vierailija)

..saa haluta! Sitten onkin toinen asia, saako haluamansa ;)
  Vastaa viestiin
09.07.09, 10:56   #157 (linkki)
Sivhos
(Vierailija)

En millään pahalla,mutta kyllä keski-ikäiset ja siitä yli naiset ovat kuin jostain kauhuleffasta.Hyviäkin yksilöitä on varmasti,niitä ei vaan kovinkaan usein pääse näkemään.Johtuuko tämä kova kontrasti siitä,että nuoria,jo valmiiksi kauniita naisia meikattuina tuodaan kaikkialla esille,ja sitten nämä tavikset näyttävät vieläkin rumemmalta näitten kaunokaisten rinnalla?Ei siihen rupsahtamiseen auta senenempää hiusvärit kuin meikitkään.Tämä on valitettava totuus.
  Vastaa viestiin
12.07.09, 18:43   #158 (linkki)
kummi
(Vierailija)

Eipa parane hiemissakaan ku ikaa tulee. Kylla se on niin etta Frankenstainin hirvio saa naida Meduusan ja nuoret menee sitten keskenaan.
  Vastaa viestiin
04.11.09, 15:32   #159 (linkki)
sinkku mies
(Vierailija)

nainen haussa

olen kiinnostunut yhdestä hyvän näkösestä typystä mutta mä en uskalla kysyä siltä alkaisko se mun kanssa
olemme tunteneet jostain ala astelta asti ja välillä ollaan tekstailtu mutta mä en vaan uskalla kysyä sitä asiaa.
Olisko teillä jotain vinkkiä mulle??
  Vastaa viestiin
04.11.09, 18:21   #160 (linkki)
sivhos
(Vierailija)

Tekstaile ja ehdota treffejä.Eiköhän siitä selviä,mitä moisesta rohkeudesta seuraa.Pidetään peukkuja.
  Vastaa viestiin
05.11.09, 00:49   #161 (linkki)
Mies_82
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sinkku mies Näytä viesti
olen kiinnostunut yhdestä hyvän näkösestä typystä mutta mä en uskalla kysyä siltä alkaisko se mun kanssa
olemme tunteneet jostain ala astelta asti ja välillä ollaan tekstailtu mutta mä en vaan uskalla kysyä sitä asiaa.
Olisko teillä jotain vinkkiä mulle??
Käytä teknologiaa mahdollisimman vähän. Ehdota kasvotusten jos mahdollista. Pyri muutenkin viettämään aikasi hänen kanssaan livenä ja jätä laitteiden välityksellä viestiminen saamattomille.
  Vastaa viestiin
05.11.09, 10:25   #162 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2007
Se on vaan aina helppo sanoa. Kun uskaltais käyttää edes facebook-viestiä. Minusta on jotenkin ihan utopistista edes ajatella naiselle puhumista livenä.
  Vastaa viestiin
07.11.09, 15:37   #163 (linkki)
Femme fatale
(Vierailija)

Mitähän

sille Sporrelle nykyään kuuluu? Saikohan se vihdoinkin naisen? Muistan, kun laittoin itsestään joskus kuvan tänne ja meinasi tulla Tenoille tarvetta kun jätkä olikin ihan tavallisen slipoverimammanpojan näköinen ja kuunteli vielä kaiken lisäksi Ynkkää.

Juu. Minulle olisi painajainen mies joka pakottaisi jonnekin eräretkelle Lappiin. Ei todellakaan sovi tyyliin. Onneksi oma mies tajuaa että rantalomat ja elävät kaupungit ovat se minun juttuni. Ja moottoripyörät on niiiiiiiiiin kasaria.
  Vastaa viestiin
23.01.10, 18:50   #164 (linkki)
aipäole
(Vierailija)

iskujuttujako

Vaikka sut yritetään lyntata veikkaan että olet oikeassa. Muutamat naiset eivät vain tälläkään palstalla tajua että he ovat vain elämänsä muutoksessa jolloin he eivät enää vain ehkä lähdekään prätkän kyytiin mutta se että he ovat jo lähteneet aikeisemmin on pelkkä fakta. Thäts point. On hyvä väittää olevansa jotain kuin uskaltaa kertoa millainen oli. Se on koko tämän ihmiskunnan katkeruuden lähde jossa itsetunnon kertoo nokkeluus väistää nämä asiat. Kun naiset nyt menevät kotiinsa uskollisena nykyiselle miehelleen, he sänkyyn mennessä ensin sanovat ukoilleen ettei nyt jaksa. Sitten alkaa miettiminen tätä asiaa ja miten he eka kerran.....no sitten ollaankin jo niin kostuneita että akti voi alkaa. Kyllä, naiset haluavat rehellisen ja uskollisen miehen mutta sitä ennen jotta he etes kerran elämässään voivat kostua ukoilleen on heidän käytävä prätkäajelulla.

T. nörtti
  Vastaa viestiin
11.11.11, 11:46   #165 (linkki)
........
(Vierailija)

vanhaa vanhaa vanhaa.. miks ei vaa pyyä ulos ja kerro tunteistaa ??? :S kyllä se muaki eka nolotti mut siit se lähti :)
  Vastaa viestiin
15.11.11, 12:47   #166 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sportman Näytä viesti
Thelma ja Louis-elokuvassakin Geena Davista kiinnosti pahaa poikaa näyttelevä Brad Pitt, ei naisen nössö mies.
Itse asiassa tuossa leffassa se Geena Davisin aviomies oli hirveä macho ja hakkasi vaimoaan. En sanoisi, että oli nössö.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku