| |  | |
13.08.05, 17:23
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Mistä ystäviä?
Kertokaa hyvät ihmiset, mistä löydätte uusia ystäviä, ja miten. En ole mitenkään sosiaalisesti rajoittunut vaan ihan avoin ja ulospäinsuuntautunut . 30 vuotias nainen. Ystäviä on kyllä, mutta eivät asu niin lähellä että heidän kanssaan voisi tehdä yhdessä mitään. Ja muut ovat perheellisiä ihmisiä, joten kaipaisinkin sellaista naispuolista seuraa, jonka kanssa voisi istua vaikka kahvilla ja käydä bailaamaassa, shoppailemassa... jne. Eli ihan rehellistä ja kunnoista ystävää. Joo, ja työpaikalta ei samanikäistä/-henkistä seuraa löydy enkä vielä liikunnankaan parista ole ystäviä saanut vaikka käyn liikkumasa 4-5 krt viikossa. En usko että olen ainut tällaisessa tilanteessa oleva nainen, kysymys onkin siitä että mistä ""tunnistan kohtalotoverin""? :)
| |
| | |
14.08.05, 00:02
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Mistä ystäviä?
voi kun tietäisit miten paljon olen samaa asiaa miettinyt- ei oo turhan paljon ystäviä- ei edes kavereita. joillakin on jo perhe, tai vauva tulossa- ja parhaat ystävät ovat muuttaneet paikkakunnalta pois jo ajat sitten- työkaverit ovat ihan jees tyyppejä mutta ei niitäkään aina jaksa- olen töissä paikassa missä tapaan tosi paljon ihmisiä ja olen sitä kautta tutustunut muutamaan ihan hyvään tyyppiin- sekä mieheen että naiseen- mutta joku tökkii- samanhenkisyys puuttuu. nää perheelliset ovat ihan jees tietenkin myös mutta mun tekis mieli puhua/kuunnella muustakin kun siitä miten pikkuvaavi jaksaa... ja joo, mä olen itsekin hieman alle 30v nainen.
| |
| | |
15.08.05, 00:45
|
#3 (linkki)
Olen jo yli 4-kymppinen mies. Minä olen alannut jo miettimään onkohan se vika kuitenkin itsessä. Omat rutiinit ja lisäksi teen paljon töitä. Elämäntilanteeni on sellainen että seurustelu olisi lähes mahdotonta. Mutta kuitenkin välillä kaipaisin juttuseuraa varsinkin naisnäkökulmaa. On kuitenkin vaikea löytää ystävää jonka kanssa voisi esim. lomailla taikka käydä ulkona tai vaan jutella. Vai onko naisille kynnyskysymys, joko seurustellaan tai ei tunneta ollenkaan. (Saattoi mennä hiukan aiheen vierestä)
| |
| | |
15.08.05, 08:41
|
#4 (linkki)
Jos urheiluharrastuksenne koskee vain yksilölajeja, ei ole ihme, ettei sieltä tuttuja saa.Etenkin aerobic on laji,jonne vain mennään, ei sinne jäädä juttelemaan tuntien jälkeen. Aloittakaa pariharrastus, esim.tanssi...teillä on kohta niin paljon tuttuja, ettette yksinäisistä illoista enää tiedäkään.Myös kuntosalilta saa tuttuja,kun vain aukaisee suunsa esim.""Anteeksi,voisitko näyttää miten tämä laite toimii...""ja siitä se lähtee. Menkää myös näitten kuntosalien pikkujouluihin yms. Olkaa avoimia, uskaltautukaa juttelemaan tuntemattomille, hymyilkää. Iloista ihmistä on helppo lähestyä.
| |
| | |
15.08.05, 20:00
|
#5 (linkki)
Olen hieman yli 4-kymppinen nainen.Kapakoissa en viihdy,luonteeltani ehkä hieman ujo.Tutussa porukassa juttu kyllä luistaa ja huumoriakin löytyy.
Ystäviä ja kavereita vähän.Minun kokemukset ovat päinvastaisia,miehet ovat olleet sitä mieltä ettei nainen ja mies voi olla ""vain"" ystäviä.
Kaipaan lomille matkaseuraa,vapaa-aikaan lenkkikaveria,teatteriseuraa ym.Ystävyyden merkeissä.
| |
| | |
15.08.05, 20:08
|
#6 (linkki)
Sama tilanne itselläni ja kolmikymppinen olen myöskin. Muutin työn perässä kauas kotiseudulta ja täällä sitä ollaan ja elellään lähinnä työlle. Kotoseudulla ystävät perustivat perheet ja mielenkiinnon vei lapset, niin ei tilanne sielläkään ollut häävi.
Olen sosiaalinen, ulospäinsuuntautunut ja huumorintajuinen ja teen töitä ihmisten parissa. Kiva on olla yksinkin kun töissä on välillä ollut liikaakin ihmisten kanssa. Mutta vkonloppuisin kyllä kaipaisi ystäviä ja olemista ihmisten kanssa muutenkin kuin miettien työasioita. Kaipa sitä vähän häpeääkin, että ei ole muuta kuin kaukana asuva poikaystävä, jota näkee silloin tällöin loma-aikoina eikä paljon muita ihmissuhteita työn ohella.
Olen opiskellut vapaa-ajalla enkä ole sieltä saanut ystäviä. Olen myös käynyt säännöllisesti kuntosalilla ja tuttuja sieltä on tullut, mutta vain salilla nähtäviä.
Minut ainakin tunnistaa ""ystävättömäksi"" siitä, että liikun yleensä yksin. En kuitenkaan ole epätoivoinen ja jossain mielessä tyydyn tilaani, ettei minusta välttämättä näkisi että kaipaan ystäviä.
| |
| | |
02.09.05, 18:06
|
#7 (linkki)
Hei ,mihin hävisitte kaikki ystävän hakijat!?
Olemmeko niin toivottomia tapauksia et kerran kommentoimme ja sitten unohdamme asian.
Halusin vielä kerran yrittää.
Help!Ottakaa osaa keskusteluun,jos ei nyt vastauksia kuulu niin sitten luovutan,ilmeisesti olen toivoton tapaus.
| |
| | |
02.09.05, 19:10
|
#8 (linkki)
Täällä ollaan..Melkein 4-kymppinen nainen.Myös vailla..On vaikea tutustua ikäisiinsä miehiin ja naisiin.Silti olisi mukava mennä ystävän kanssa elokuviin,kahville,shoppailemaan ja lenkille..Vaihtaa ajatuksia..
Et ole toivoton tapaus kohtalotoveri..älä luovuta..
| |
| | |
04.09.05, 17:07
|
#9 (linkki)
Hei!
Mistäpäin olet?
Mulle kelpaisi kaveri..kiitos :)
| |
| | |
04.09.05, 19:43
|
#10 (linkki)
Ketähän tarkoitit..
No,vastaan omasta puolestani,olen Tampereen seudulta.Entäs itse?Oma auto on kyllä käytössä,näillä bensan hinnoilla ei vaan hirveesti ajella:( | |
| | |
05.09.05, 18:30
|
#11 (linkki)
Aivan.Mietin samaa,ketä tarkoitit Heart?
Minä olen Päijät-Hämeestä,auto on minullakin käytössä.
| |
| | |
27.05.11, 08:46
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | toholampi/lähialue?
Kavereita 28v naiselle ikähaarukalla 25-45v etenkin miehet...löytyykö? löydyn myös suomi24:sta..
| |
| | |
20.07.11, 21:21
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | kavereita tampereelta
olen tässä kohta 30v ja 4lapsen äiti,yhtään kaveria en omista kaikki aika lasten kanssa,löytyskö jostain päin sellanen mies tai mielummin nainen kaveriksi
| |
| | |
20.11.11, 19:22
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Moikka vaan,
mietin, että näistä kirjoituksista saattaisi olla teille ehkä jotain iloa. Olen pohtinut pidemmän aikaan kaveruutta ja sitä, mistä kavereita löytää. Täällä on artikkelit aihepiirin kaveruus ympäriltä: Alaks olee?: kaverit
Mukavaa alkavaa talvea!
| |
| | |
23.12.11, 16:06
|
#15 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2011
|
HEI!
Lyhyemmin:täällä olisi samanhenkinen nainen, jonka kanssa voidaan skypettää ja jutella pitää hauskaa jne=)Etsin siis kavereita, kirjotellaan =)Kirjoita niin vastaan suomenposti@luukku.com | |
| | |
23.12.11, 16:09
|
#16 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2011
| uusia kavereita kivien koloista Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös voi kun tietäisit miten paljon olen samaa asiaa miettinyt- ei oo turhan paljon ystäviä- ei edes kavereita. joillakin on jo perhe, tai vauva tulossa- ja parhaat ystävät ovat muuttaneet paikkakunnalta pois jo ajat sitten- työkaverit ovat ihan jees tyyppejä mutta ei niitäkään aina jaksa- olen töissä paikassa missä tapaan tosi paljon ihmisiä ja olen sitä kautta tutustunut muutamaan ihan hyvään tyyppiin- sekä mieheen että naiseen- mutta joku tökkii- samanhenkisyys puuttuu. nää perheelliset ovat ihan jees tietenkin myös mutta mun tekis mieli puhua/kuunnella muustakin kun siitä miten pikkuvaavi jaksaa... ja joo, mä olen itsekin hieman alle 30v nainen. | Heippa!
Uusia kavereita!
Kirjoita suomenposti@luukku.com olen 29-v Hesalainen nainen, kirjoitan varmasti takaisin=)Let´s have fun!
| |
| | | | |