| |  | | |
15.08.05, 14:24
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Mikä teitä naisia vaivaa...
kun te alatte työntymään liian nopeasti liian syvälle toisen elämään.
Minulle ei tulis mieleenkään 3 kk kuluttua tapaamisesta alkaa puhumaan edes leikillään yhteenmuuttamisesta puhumattakaan kihloista. Eikä kestä kuin pari kuukautta niin te ""osaatte"" päättä siitä mitä minä haluan tehdä viikonloppuna.
Miks jengi ei osaa edetä rauhassa, nauttia siitä että on tavannu mukavan ihmisen ja pitää hauskaa sen kanssa...
Moni lupaava juttu on loppunu just siihen kun toinen tekee hommasta liian vakavaa liian aikaisin.
Vain johtuuko homma siitä, että vedän puoleeni säälittäviä ihmisiä, jotka haluavat pitää kiinni siitä mitä ovat kerrankin saaneet....
| |
| | |
15.08.05, 14:40
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Mikä teitä naisia vaivaa...
kun pitää pitää vain hauskaa?
Niinpä niin, ehkäpä monet meistä naisista haluaisi oikean kunnon vakavan suhteen, eikä vaan ""pitää hauskaa"" vuodesta toiseen.
Ehkä 3 kk on liian aikaisin puhua yhteenmuutosta jne mutta jotkut jopa tekevät niin, olen kuullut ja puhuahan aina voi, eikä heti ryhtyä toimeen.
Missä vaiheessa sitten sinun mielestäsi voi puhua, että suhde on ""vakava"", vuoden, kahden, kolmen päästä?
Kuulin ystävältäni miten hän oli tavannut miehen, joka oman kertomansa mukaan, ei seurustellut vaikka oli asunut jo naisen kolme vuotta, nainen ei myöskään ollut avovaimo, he vain asuivat yhdessä. Hämärän peittoon jäi tiesikö nainen miehen ajatuksista. Aika järkkyä. | |
| | |
15.08.05, 14:59
|
#3 (linkki)
Siksi, että osa naisista ei halua vain tuhlata elämäänsä heilumalla väärän ihmisen kanssa.
Tuntuuko homma sinusta ahdistavalta juuri siksi, ettet ole kiinnostunut vakavammasta, koska olet liian nuori siihen?
Mikä on käsityksesi hauskanpidosta? Kuuluuko siihen sukupuolisuhde?
Osalle naisista se on merkki jo vakavammasta suhteesta. Osa kai vain haluaa ""pitää hauskaa"" (ehkä irtosuhteet joidenkin mielestä ovat sitten hauskoja).
Eli mikä teitä miehiä vaivaa? Miksi haluatte heilua sinne tänne sitoutumatta vakavampaan?
| |
| | |
15.08.05, 16:46
|
#4 (linkki)
Niin, sitä pitää todella miettiä. Mutta aloitetaanko siitä päästä, mitä tuo ""hauskanpitäminen"" oikein tarkoittaa...? Sitä ettei voi kertoa, miltä itsestään tuntee ja kuinka toisesta välittää. Tai sitä, millaisena tulevaisuuden näkee. Sekö sua pelottaa?
Et tosiaan ole ainoa, jota toisen ihmisen lähelle tuleminen oikeasti pelottaa. Pelkurilla ei kuitenkaan ole oikeutta sotkea toisen kykyä tuntea, kokea ja rakastaa. Kasva aikuiseksi mies!!!
| |
| | |
15.08.05, 18:53
|
#5 (linkki)
Mielestäni tuollaisessa tilanteessa olisi reilua kertoa jo mahdollisimaan aikaisessa vaiheessa naiselle että haet vain hauskanpitoseuraa. Silloin naisella on mahdollisuus lähteä viereltäsi vaikka heti jos niin haluaa. Silloin vierellesi voi myös joskus jäädä nainen joka haluaa vain pitää kanssasi hauskaa, eikä ota sinua sen vakavammin.
Sellainenkin nainen joka pitää vain hauskaa lähtee viereltäsi ennemmin tai myöhemmin...sellaiset naiset nimittäin haluavat yleensä sitä hauskaa pitää aika monen kanssa ;).
Nimin. vierestä seurannut.
| |
| | |
15.08.05, 19:58
|
#6 (linkki)
Itsekin olen samaan sortunut, koska haluan tietää kannattaako miehen kanssa jatkaa... Miksi ihmeessä jatkaisin suhdetta jos mies ei halua ikinä sitoutua tai jos suhde on vaan hauskanpitämistä eikä vakavemmista asioista puhuta? Olen elämäni aikana tavannut monta kundia jotka eivät halua ikinä sitoutua eivätkä he sitä todellakaan kero jollei itse kysy.
Toisaalta naisesi ovat varmaan vaistonneet ettet halua enempää ja kysyneet sitä suoraan.
Minä en itse halua miestä joka ei voi 3. kk:n jälkeen kertoa haluaako sitoutua tai lapsia, eihän se kysyminen sitä tarkoita, että ne lapset pitäisi heti tehdä.
Neuvo: kerro heti naiselle, että haluat pitää vaan hauskaa niin siten et joudu ikävään tilanteeseen myöhemmin tai ole yksin! Tuskinpa sinä sitoutumiskammoisena miehenä mikään lottovoitto olet...
| |
| | |
16.08.05, 10:07
|
#7 (linkki)
Ensinnäkin... Sioutuminen ei ole este vaan liian nopea meneminen kohti vakavaa sitoutumista.
Jos kaikki olis menny hyvin niin olisin menossa tänä syksynä naimisiin 5 kestäneen ""seurustelun ja hauskanpidon"" jatkoksi, mutta asiat eivät menneet niin kuin olisin itse halunnu... ero ei johtnu siitä ettenkö olis välittäny/rakastanu tai halunnu sitoutua...
Jos sanon, että haluan olla toisen kanssa niin tarkoitan todellakin sitä. Mutta ton asian sanominen voi kestää, koska olen ns. hitaasti syttyvää tyyppiä... ja sitten kun sytyn niin sitä paloa ei kovin herkästi sammuteta ;)
| |
| | |
16.08.05, 10:20
|
#8 (linkki)
Jos olet hitaasti syttyvää tyyppiä, älä anna naisen luulla sitten turhia. Tarkoittaa sitä, ettet hyppää sukupuolisuhteeseen vain pitääksesi hauskaa.
| |
| | |
16.08.05, 10:39
|
#9 (linkki)
Hauskan pito tarkoittaa ainakin minun mielestä paljon muutakin kuin panemista esim. leffassa käyntiä, ulkona syömistä jne....
Viriilinä miehenä en kyllä valitettavasti ala odottelemaan kovin kauan pimppin saamista. Koska heti alusta alkaen hauan olla ystävällinen ja silloin ""hoitojen"" kanssa ei paljon paneskella...
Seksi seuran saaminen ainakin PK-seudulla on yhtä helppoa kuin leivän ostaminen kaupasta... mutta tehdään heti selväksi että on erikseen panot ja ne joista tulee vaimot ;)
| |
| | |
16.08.05, 10:43
|
#10 (linkki)
vaimojen kanssa ei paneskella? sulla menee todella huonosti... | |
| | |
16.08.05, 10:46
|
#11 (linkki)
IDIOOTTI!!! ymmärsit väärin... halut, himot ja tunteet voidaan pitää erillä...
| |
| | |
16.08.05, 10:58
|
#12 (linkki)
auuts, kun kävi korviin. Tulipahan asia ainakin selväksi... | |
| | |
16.08.05, 11:40
|
#13 (linkki)
Sori ei ollu tarkoitus huutaa ;), mutta jos pidättäytyy seksistä siihen asi kun on valmis sitoutumaan täysin niin se tekee aika herkästi useamman kuukauden selibaatti putken... ja jos usemmanpi typy menee putkeen niin siitä selibaatista voi tulla vuosien mittainen ;) varsinkin tällaiselle hitaasti syttyvälle miehelle...
Tämä taitaa olla liian kova haaste miehelle, joka on tottunut harrastamaan ainakin 2 kertaa viikossa seksiä...
| |
| | |
16.08.05, 11:51
|
#14 (linkki)
Valehtelet ja syytät terveitä kunnollisia naisia oman moraalittomuutesi aiheuttamista paineista. Olet kiero ja kaiken lisäksi tyhmä.
Jos olisit hitaasti syttyvä, kykenisit selibaattiin ennen vakinaista sitoutumista.
Jos et halua sitoutua, älä edellytä tyttöystäviltäsi seksisuhdetta! Siinä ohje. Ei enää sitten tarvitse miettiä, mikä naisia vaivaa. Niin yksinkertaista se on. Varsinkin, jos olet niin kaksinaismoralistinen, että näet erikseen tulevat vaimot ja ne naiset, joita vain käytät hauskanpitoon.
Painu nurkkaan häpeämään senkin sika!
| |
| | |
16.08.05, 12:02
|
#15 (linkki)
Seksisuhdetta en edellytä ellei toinen halua pelkästään sitä... ensinnäkin osa naisista haluaa vain hauskaa, eikä mitään muuta. Mut tällaisten kanssa ei voi yleensä keskustella mitään järkevää, mikä ei tunnu olevan edes tarpeellista. Ja toiset taas tuntuu haluavan kaikki nopeasti... joten missä välimaasto?
2 kk selibaatti kyllä kuulostaa utopialta...
| |
| | |
16.08.05, 13:03
|
#16 (linkki)
Sinkkuilin viisi vuotta suunnilleen ikäiseksesi asti. ""Pidin hauskaa"" oikein olan takaa. Tapailin tyyppejä, juhlin, matkustelin yli 20 maassa ja harrastelin kaikkea jännää. Matkan varrella tapasin monta sinunlaistasi miestä. En vain pidä ihmisistä jotka pidättelevät tunteitaan eivätkä ole aitoja. Jos tykkää toisesta ni sit tykkää ja pirusti. Tai sit ei olla yhdessä ja vaan ""pidetä hauskaa"". No, kuitenkin. Sitten tapasin nykyisen mieheni. Hän muutti kolmen viikon päästä luokseni toiselta paikkakunnalta. Naimisiin menimme kun olimme olleet yhdessä pari vuotta. Sen vaan tietää aika nopeasti haluaako olla toisen kanssa vai ei. Ainakin minä hengailin sinkkuaikoina jätkien kanssa ""ei-vakavasti"", mutta en ala mihinkään oikeaan suhteeseen ellei toinenkaan ole mukana.. Ja nämä tapaukset olivatkin sellaisia luusereita että huhhuh.
| |
| | |
16.08.05, 13:26
|
#17 (linkki)
Itsekin sinkkuaikana tapailin näitä ns. pelaajia, jotka eivät ole aitoja, ei kiitos enää!
Minun mieheni ei jaottele joitoja ja vaimoja, hänelle kaikki ovat naisia...
Itse en viitsisi edes sänkyyn hypätä sellaisen kanssa joka ei kiinnosta, siis jos olisin sinkku;)
| |
| | |
16.08.05, 14:09
|
#18 (linkki)
sinulle kaikki on utopiaa, koska käsityksesi eivät ole elämästä vaan kaksinaismoralismista. Niitä naisia, jotka ovat kysyneet vakinaista suhdetta ja joita moitiskelet, ei vaivaa mikään. Sinua sen sijaan vaivaa pinnallisuus ja sitoutumiskyvyn puute.
| |
| | |
16.08.05, 14:17
|
#19 (linkki)
Kaiken takana on se, että en tunne toista tarpeeksi hyvin... Kenties sinä voit tehdä ihmisestä samat johtopäätökset 2 viikossa mihin minulta menee 2 kk. Eli miltä ihminen vaikuttaa, onko tulevaisuutta vai ei jne.
Itse en edes kerkeä ajan puutteen vuoksi tutustua niin hyvin muutamassa kuukaudessa.
Olen kyllä nähnyt tarppeksi monta tapausta jossa on muutettu nopeasti yhteen ja nopeasti myös erilleen... Joten kannattaa myös ajatella ettei tarvi hakata päätä seinään...
Jotenkin tuli myös mieleen, että onko naisilla ns. kiire perustaa perhe jne. kun alkaa olemaan 30 mittarissa?
Monet tuntemani 30 v. sinkku naiset valittaa kun ei löydy mies ja halu perustaa perhe on kova. Kun taas monet tuntemani 30 v. mies sinkut nauttivat tilanteesta ja heillä ei ole kiire mihinkään... Monille työ on vaimo ;) | |
| | |
16.08.05, 15:20
|
#20 (linkki)
joillakin naisilla on se kiire perustaa perhettä ja toisilla taas ei. ja sama juttu tietty miehilläkin....
kaikkein rasittavimpia ovat sellaiset miehet (tai ihmiset yleensäkin), jotka jo iän ja sukupuolen perusteella tekevät johtopäätöksiä toisesta ensin asiasta mitään tiedustelematta tyyliin: kaikki naisethan haluaa aina lapsia jne.
itse kuulun niihin naisiin, joilla ei minkäänlaista lisääntymisvimmaa ole. en muuten edes pidä lapsista. monet tapaamani miehet taas puhuu innokkaasti lapsista, ja heille se vasta kynnyskysymys tuntuukin olevan!
| |
| | |
16.08.05, 15:29
|
#21 (linkki)
Sä oot aika katkera ihminen... Jos haluaa sitoutua todella paljon niin pitää tuntea toinen ja ainakaan minä en hetkessä opi toista tuntemaan... niin hyvin...
Minulle ensimmäinen sitoumisen merkki on se, että ei pelaa enää muiden naisten/miesten kanssa... Ja tämä toiminta minulta loppuu välittömästi kun tapaan mielenkiintoisen ihmisen, koska en halua pilata mahdollisesti tulevaa juttua naiskentelemalla muiden kanssa...
| |
| | |
16.08.05, 16:46
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Mikä miehiä vaivaa ...
En ole katkera, mutta olen tavannut liikaa kaltaisiasi miehiä, jotka minulle ja muille, kuten sinä tällä palstalla, valittelevat naisten sitoutumishalusta. Olisivat iloisia, että naiset ovat kiinnostuneita eivätkä valittaisi!
Tottakai toinen pitää oppia tuntemaan hyvin ennen sitoutumista, mutta se alkaa vinosti ja tökeröstí, jos jo muutaman viikon tuttavuuden jälkeen haluat yhdynnän. Kertoo taas miehen putkiaivoista. Painu sinne bordelliin, jos kerran väkisin haluat niin pian.
Pelaaminen voi olla muutakin kuin seksiä. Ja sitä muuta miehet näyttävät harrastavan, vaikka seurustelisivat vakavastikin. Harvassa ovat ne, joilla on moraalitajua yhtään jäljellä.
| |
| | |
16.08.05, 17:29
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Mikä miehiä vaivaa ...
Kiitos kommenteista!! En valita todellakaan siitä että naiset ovat kiinnostuneita. Päin vastoin!!
Se, että milloin on sopivaa harrastaa seksiä riippuu täysin henkilöstä... periaatteet ja se kuinka suurta osaa seksi näyttelee elämässä/ parisuhteessa vaikuttaa sitoutumiseen. Toinen harrastaa seksiä sitten vasta kun on varma toisesta ja toinen haluaa testata minkälainen toinen on sängyssä ennen kuin tekee ratkaisunsa... Tämä pätee niin miehiin kuin naisiinkin.
Ymmärrän että pelaaminen on muutakin kuin seksiä. itse tarkoitin lähinnä seksiä, mutta lopetan kyllä itse muutkin jutut... jos sä sen halusit kuulla.
En kyllä tiedä minkä ikäinen olet, mutta ikä kyllä vaikuttaa miten asiat näkee... ja siihen kuinka hoppu on sitoutua ;)
| |
| | |
16.08.05, 18:35
|
#24 (linkki)
Siis sä katkot heti alkuunsa suhteet?? Mä luulen että annat viestejä naisille ettet ole tosissasi asialla, ja naiset varmistelevat asemaansa, että missä mennään.
Jos itse kiinnostun jostain miehestä ja mies alkaa viestiä, ettei ole varma onko minusta kiinnostunut, kyllä minäkin kysäiseisin että hei, mitäpä oot mieltä meidän jutusta?
Eikä tämä suinkaan tarkoita sitä että heti haluaisin saman katon alle asumaan tai muuta vastaavaa.
En vaan viittis tuhlata aikaani ""turhaan"". Jos kaveri sitten sanoisi että haluun vaan pitää hauskaa, kaveri saisi mennä. Jos taas toinen sanoo rehellisesti että en tiedä mitä sun kans haluan...niin pikkasen epäröinnin kera voisin suhdetta jatkaa. Mutta. Jos tulisi toinen vakavammin otettava kuvioihin mukaan, tämä epävarma saisi jäädä.
Me naiset kaivataan hiukkasen varmuutta elämään. Ei sun tarvii luvata niille perhettä jne, mutta kuitenkin jotain sellaista että olet tosissasi asialla.
Sä olet vielä kovin nuori, ja ehkä kannattaa pitää vielä hauskaa naisten kanssa, mutta rehellisesti. Kerrot ettet ole valmis vielä sitoutumaan mutta ajan kanssa ei tiedä mitä tulee.
Kyllä sitä nimittäin aika pian tietää toisesta onko jutulla tulevaisuutta.
Itsekin olen hitaasti syttyvää sorttia siinä mielessä, etten helposti lähde muuttamaan saman katon alle jne, mutta kaipaan kuitenkin varmuutta että miten toinen kokee minut. Hauskanpitoseurana vai enempänä.
Mitä useammin kumppanit vaihtuvat, sitä vaikeampaa on lähteä parisuhteeseen. Ja kohtahan ei kukaan sitten enää huolikkaan. Ehkä sullekkin käy niin, ja sitten ei tarvii murehtia että naiset haluu kaiken ja heti.
| |
| | |
16.08.05, 19:05
|
#25 (linkki)
Kiitän kommenteista!
Sen verran kiltti olen, että kenellekkään en lupaa mitään liikaa. Oon kyllä rehellinen sen suhteen. Varmuutta yritän luoda kertomalla, että olen hitaasti syttyvää tyyppiä ja sillä, että tykkään toisesta paljon(jos minusta niin tuntuu, en ala valehtelemaan) ja uskon, että kaikki edellytykset on olemassa hyvään parisuhteeseen. Yleensä keskustelemalla asiat ratkeaa...
Se, että haluan edetä hitaasti niin sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa enkö välittäis toisesta tai eikö minulla olis vakavia aikomuksia toisen suhteen...
Jos minulla on aikomuksena pelkkä hauskanpito niin sen teen kyllä selväksi toiselle todella nopeasti!! En viitti kusettaa turhaan!!!
| |
| | | | |