| |  | | |
15.09.05, 14:25
|
#126 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Mikä teitä naisia vaivaa...
ei kannata yleistää minä en ainakaan ole tuollainen.. vai olenko sitten mies? ja leikillään sanomisesta ei kannata suuttua vaan ottaa se kevyesti vitsinä. ja sitäpaitsi monet ex-miehistäni ovat puhuneet jo VAJAAN 3kk:n jälkeen yhteen muuttamisesta ym. ei siis vain naiset ole tällaisia!!!
| |
| | |
15.09.05, 16:06
|
#127 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Mikä teitä naisia vaivaa...
Kylläpä sai hyvät naurut! Mulla ainakin kuulemma tosiaan vaan tiukkenee treenatessa ;)
| |
| | |
15.09.05, 16:41
|
#128 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Mikä miehiä vaivaa ...
Ihmettelinkin jo itse, että olenko kummajainen, kun naisena luulen ainakin ymmärtäväni M26:n pointin. Itsellä reilu vuosi sitten 5 vuotinen suhde karitui ja sen jälkeen on ollut mahdotonta kertoa kenellekään omista sekavista ""suunnitelmista"" tai kysellä vastaavasti ehdokkaiden päämäriä. Päinvastoin olen ahdistunut minulle osoitettuihin ""sitoutumista"" tarkoittavien kysymysten esittämisen jälkeen ja ihmetellyt miksi minun pitää jotain vastata ""uteluihin"" kun en siihen kykene, vastaukset syntyvät ajan kanssa. Ei aina mene tämä ""Eikö voisi vaan olla ja nauttia rauhassa hyvästä olosta, ihan hetki kerrallaan ja antaa asioiden mennä omalla painollaan oikeaan (tai väärään) suuntaan ? ""-viesti miehillekään perille...
""Kyllä sen parisuhteen laadun ja vahvuuden huomaa sitten aikanaan, ei siihen tarvita mielestäni jatkuvaa kyselemistä ja todistelua. Mielestäni olet oikeilla linjoilla, hyvää jatkoa M26 !""
Olen samaa mieltä ja uskon, että sitten ei tarvitse edes miettiä, kun on tosi kyseessä. | |
| | |
15.05.11, 20:29
|
#129 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jos heti voi hypätä sänkyyn, miksei vaikka heti voi puhua kihloista? Eihän siinä ole mitään eroa. Vai onko tää taas niin että miehen prioriteetti ainoa prioriteetti. Kertoa voi sen verran mitä osaa sanoa.. vaikka että en tässä ole pelkästään hauskaa pitämässä vaan ihan vakavissani tutustumassa suhun, mutta en vielä tunne sua niin hyvin, että osaisin sanoa mihin tämä mun osalta on johtamassa. En pidä sua ilmaisena bordellina, mutta en ole vielä valmis vahvistamaan sitoutumista vaan hankin tässä kokemusta että onko meistä siihen. So simple.
Tuolla aikaisemmin ihmeteltiin naisten perheenperustamisviettiä.. Naisilla on 30v perheenperustamisvietti, koska 30v nainen on jo ohittanut biologisesti parhaan lisääntymisiän. Valitettavasti tämä "evoluutio" ei muuta ihmisen fysiologiaa yhtä nopeasti kuin sinkkukulttuuri ja individualismi saa uutta pontta. Miehet voi olla naimisissa työn kanssa ja hankkia 75v nopeasti orvoks jääviä kersoja ilman ongelmaa, mutta 40v nainen saa aika varmasti kehitysvammaisen lapsen eikä itekkään enää toivu raskaudesta ja näistä niinku hyvin palautuva parikymppinen. Ei kyllä tarvi olla minkään sortin tähtitieteilijä ton tajutakseen. Ikävä kyllä harva nuori nainen haluaa yhteen eläkeikäisen papan kanssa, joka viimein on valmis ottamaan vastuuta muustakin ku omasta hekumastaan, eli asiasta on vähän niinku pakko puhua nuoremmille miehille, jotka kaiketi olettaa saavansa nuoria naisia vielä vanhanakin.
| |
| | |
16.05.11, 16:53
|
#130 (linkki)
| | (Vierailija) | Naisten puhetavat
Minä olen aina ihmetellyt joidenkin naisten puhetapoja - varsinkin joillakin työpaikoilla. Jotkut naiset puhuvat jotenkin pienesti - ei siis hiljaisella äänellä, vaan puhutaan ikäänkuin sisäänpäin.
Jotkut naiset sössöttävät kuin ässävikaiset (Usein nuoret naiset syyllistyvät tällaiseen, koska he
kai luulevat sössöttämisen olevan seksikästä). Jotkut aikuiset naiset lässyttävät lapsellisesti ja jotkut naiset lepertelevät (varsinkin miespuolisille työntekijöille tai esimiehille).
Jotkut aikuiset naiset puhuvat niin kaihoisalla äänellä, etteivät he vaikuta ollenkaan vakavasti
otettavana ihmisenä omalla työpaikallaan.
Minun mielestäni pitäisi puhua tarpeeksi kovaa, selvästi ja reippaalla äänellä, niinkuin miehet yleensä puhuvat. Minä en pidä lapsenomaisesta puhetavasta ollenkaan, sillä sellainen syö uskottavuutta, varsinkin työasioissa. Mitä vaativampi työ on, niin sitä paremmin pitää osata puhua. Eli aina kuuluvalla, selvällä ja asiallisella äänellä ja tavalla - ainakin jos haluaa olla uskottava ja vakuuttava.
Minä, tämän kirjoittaja olen itse aikuinen nainen ja minä pyrin itse puhumaan aina työpaikalla
selvästi ja asiallisesti, ainakin työasioiden ollessa kyseessä. Olen aina puhunut miehille ja naisille ihan samalla tavalla eli en muuta puhetapaani miksikään lepertelyksi miehen ollessa kyseessä. On tietenkin ihan eri asia miten puhuu vastakkaiselle sukupuolelle parisuhteessa, esim. kun ollaan kahden kesken hellien hetkien aikana, niin silloin sopivat kaikki mahdolliset ääniskaalat - kun ilmaistaan omia tunteitaan toiselle osapuolelle.
| |
| | |
17.05.11, 00:50
|
#131 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja M26 Hauskan pito tarkoittaa ainakin minun mielestä paljon muutakin kuin panemista esim. leffassa käyntiä, ulkona syömistä jne....
Viriilinä miehenä en kyllä valitettavasti ala odottelemaan kovin kauan pimppin saamista. Koska heti alusta alkaen hauan olla ystävällinen ja silloin ""hoitojen"" kanssa ei paljon paneskella... | Anteeksi vain, mutta nykyään hauskanpito (myös naisilla) tuntuu tarkoittavan vain irtosuhteita. Minä pidän leffoissa käymistä ja vaikka järven rannalla istuskelua ihan normaalina ja mukavana tutustumiseen ja yhdessä tekemiseen liittyvänä asiana, jota ei tarvitse itsestäänselvyytenä erikseen korostaa. Itse en ota sitä riskiä, että pilaisin seksiin kiirehtimisellä vasta tutustumis- ja tapailuvaiheessa olevan suhteen, joka ei ole vielä muuttunut vakiintuneen seurustelun puolelle. Muutenkaan en pidä irtosuhteista jo ihan sen vuoksi, että niihin liittyy aina kasvanut sukupuolitautien ja elatusmaksujen riski.
Minulle seksiin kiirehtiminen tuo väkisin mieleen epäilyksen, että nainen on vain seuhteen varjolla hakemassa itselleen seksiseuraa, ja suhde on vain hetken kulissi näiden pyrkimysten täyttymiselle, jonka jälkeen voidaan taas siirtyä seuraavaan kumppaniin. Muutenkin liika seksikeskeisyys näivettää suhteen kuin suhteen. Ihmissuhde on paljon muutakin kuin seksiä, kuten esimerkiksi välittämistä ja yhdessä olemista.
Olen sen verran perinteisen lähestymistavan kannalla, että minulle seksi merkitsee aina jotakin ainutkertaista, jota ei harrasteta kenen tahansa vastaantulijan (naisen, olen hetero) kanssa. Seksiin liittyy paljon tunteita ja ennen kaikkea luottamusta, joka ei synny hetkessä sormia napsauttamalla. Siksi ihmetyttää tämä nykyinen seksikeskeisyys, kun suhteisiin mennään suoraan mulkku edellä, vaikka naista ei edes vielä tunneta. Sitten ihemetellään, kun suhteet eivät kestä, eikä sekään ole tavanomaista, että kuulee vähän väliä tätä "kasvettiin erilleen" mantraa.
Ihmissuhteen syntymisen ja saamisen luulisi kuuluvan ihmisen kuin ihmisen elämässä yhteen suurimmista kokemuksista, joten siksi ihmetyttää tämä nykyinen kiire suhteeseen ja sieltä pois. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja M26 Seksi seuran saaminen ainakin PK-seudulla on yhtä helppoa kuin leivän ostaminen kaupasta... mutta tehdään heti selväksi että on erikseen panot ja ne joista tulee vaimot ;) | Mulla taas lähtökohta on se, että ihminen ei voi pelata samaan aikaan kaksilla korteilla. Jos nainen on ensin koko kaupungin hoito, saa minun puolestani myös jatkaa sellaista elämää - yksikseen. Kyse on ihan siitä, että kyllä ihmisellä myös pitää olla jotakin periaatteita, josta pitää kiinni.
Sekin on ikävä fakta, että mitä enemmän naisella (tai miehellä) on takanaan suhteita, sitä enemmän tuntuu olevan myös kaikenlaisia ongelmia. Jos ei muuten,jaloissa pyöriviä eksiä elatusmaksuineen. Ei kiitos...
Mitä tulee seksiin, parhaiten siitä nauttii sellaisen ihmisen kanssa, jonka tuntee ja jonka kanssa on paljon muutakin yhteistä ja ennen kaikkea yhteinen tulevaisuus.
| |
| | |
17.05.11, 13:42
|
#132 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Poikamies n.o 38 Sekin on ikävä fakta, että mitä enemmän naisella (tai miehellä) on takanaan suhteita, sitä enemmän tuntuu olevan myös kaikenlaisia ongelmia. Jos ei muuten,jaloissa pyöriviä eksiä elatusmaksuineen. Ei kiitos...
Mitä tulee seksiin, parhaiten siitä nauttii sellaisen ihmisen kanssa, jonka tuntee ja jonka kanssa on paljon muutakin yhteistä ja ennen kaikkea yhteinen tulevaisuus. | Totta molemmat.
Kun takana on vaikka mitä jakamista/pettämistä/jättämistä, seuraavat ne myös uuteen suhteeseen. Kun on kerran pettänyt, on se helpompaa myös seuraavassa suhteessa, ja tietysti niistä vahinkolapsista ei niin vain päästä eroon. Lisäksi monessa suhteessa olleet yleensä ovat epäluuloisempia, ehkä heitäkin on petetty, joillakin jopa kunnon traumoja lastina henkistä tai fyysistä väkivaltaa harrastaneen ex-kumppanin vuoksi. Yritä tuollaisen kanssa sitten aloittaa suhdetta puhtaalta pöydältä, se kun ei onnistu kun pöytä on jo täynnä vaikka mitä romua.
Yhdenillansuhteissa joutuisi hyvän seksin saamiseksi selittämään jokaiselle uudelle kumppanille mistä pitää, mihin tulee koskea ja miten, minkälaiset suukot ja mihin kohtiin tuntuu hyvältä. Ainakin naiselle tämä on tärkeää. En itse jaksaisi sitä rumbaa jatkuvasti, on paljon mukavempaa kun on joku joka jo tietää ja osaa kaiken tämän. Lisäksi tunteilla on suuri merkitys, muutenhan se on vain sitä himojen tyydyttämistä.
| |
| | |
17.05.11, 16:10
|
#133 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja niin Totta molemmat.
Yhdenillansuhteissa joutuisi hyvän seksin saamiseksi selittämään jokaiselle uudelle kumppanille mistä pitää, mihin tulee koskea ja miten, minkälaiset suukot ja mihin kohtiin tuntuu hyvältä. Ainakin naiselle tämä on tärkeää. | Oletko nainen ja yleistät naisille tärkeitä asioita seksissä?
| |
| | |
17.05.11, 20:47
|
#134 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 02/2011 Sijainti: kahden maan kansalainen
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Poikamies n.o 38 Anteeksi vain, mutta nykyään hauskanpito (myös naisilla) tuntuu tarkoittavan vain irtosuhteita. Minä pidän leffoissa käymistä ja vaikka järven rannalla istuskelua ihan normaalina ja mukavana tutustumiseen ja yhdessä tekemiseen liittyvänä asiana, jota ei tarvitse itsestäänselvyytenä erikseen korostaa. Itse en ota sitä riskiä, että pilaisin seksiin kiirehtimisellä vasta tutustumis- ja tapailuvaiheessa olevan suhteen, joka ei ole vielä muuttunut vakiintuneen seurustelun puolelle. Muutenkaan en pidä irtosuhteista jo ihan sen vuoksi, että niihin liittyy aina kasvanut sukupuolitautien ja elatusmaksujen riski.
Minulle seksiin kiirehtiminen tuo väkisin mieleen epäilyksen, että nainen on vain seuhteen varjolla hakemassa itselleen seksiseuraa, ja suhde on vain hetken kulissi näiden pyrkimysten täyttymiselle, jonka jälkeen voidaan taas siirtyä seuraavaan kumppaniin. Muutenkin liika seksikeskeisyys näivettää suhteen kuin suhteen. Ihmissuhde on paljon muutakin kuin seksiä, kuten esimerkiksi välittämistä ja yhdessä olemista.
Olen sen verran perinteisen lähestymistavan kannalla, että minulle seksi merkitsee aina jotakin ainutkertaista, jota ei harrasteta kenen tahansa vastaantulijan (naisen, olen hetero) kanssa. Seksiin liittyy paljon tunteita ja ennen kaikkea luottamusta, joka ei synny hetkessä sormia napsauttamalla. Siksi ihmetyttää tämä nykyinen seksikeskeisyys, kun suhteisiin mennään suoraan mulkku edellä, vaikka naista ei edes vielä tunneta. Sitten ihemetellään, kun suhteet eivät kestä, eikä sekään ole tavanomaista, että kuulee vähän väliä tätä "kasvettiin erilleen" mantraa.
Ihmissuhteen syntymisen ja saamisen luulisi kuuluvan ihmisen kuin ihmisen elämässä yhteen suurimmista kokemuksista, joten siksi ihmetyttää tämä nykyinen kiire suhteeseen ja sieltä pois.
Mulla taas lähtökohta on se, että ihminen ei voi pelata samaan aikaan kaksilla korteilla. Jos nainen on ensin koko kaupungin hoito, saa minun puolestani myös jatkaa sellaista elämää - yksikseen. Kyse on ihan siitä, että kyllä ihmisellä myös pitää olla jotakin periaatteita, josta pitää kiinni.
Sekin on ikävä fakta, että mitä enemmän naisella (tai miehellä) on takanaan suhteita, sitä enemmän tuntuu olevan myös kaikenlaisia ongelmia. Jos ei muuten,jaloissa pyöriviä eksiä elatusmaksuineen. Ei kiitos...
Mitä tulee seksiin, parhaiten siitä nauttii sellaisen ihmisen kanssa, jonka tuntee ja jonka kanssa on paljon muutakin yhteistä ja ennen kaikkea yhteinen tulevaisuus. | Noh on niitä kunnon miehiäkin näemmä olemassa!!
siis muitakin kuin minä :)
| |
| | |
17.05.11, 23:20
|
#135 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja maraton1970 Noh on niitä kunnon miehiäkin näemmä olemassa!!
siis muitakin kuin minä :) | *puistatus*
| |
| | |
18.05.11, 07:33
|
#136 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkahattusetä *puistatus* | miksi puistatus?
johtuuko se siitä, että pidän moraalista, uskollisuudesta, siitä, että toisten sydäntä ei rikota, johtuuko se siitä, että en pidä irtosuhteista, en pettämisestä, enkä muustakaan vastaavasta, kerro kiitos?
| |
| | |
18.05.11, 08:50
|
#137 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja maraton1970 miksi puistatus?
johtuuko se siitä, että pidän moraalista, uskollisuudesta, siitä, että toisten sydäntä ei rikota, johtuuko se siitä, että en pidä irtosuhteista, en pettämisestä, enkä muustakaan vastaavasta, kerro kiitos? | *ainesta poliitikoksi*
| |
| | |
18.05.11, 17:28
|
#138 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkahattusetä *ainesta poliitikoksi* | Kiitos, pari kertaa on pyydetty ehdokkaaksi, en kuitenkaan ryhdy moiseen, riittää kun suku on täynnä niitä.
| |
| | |
18.05.11, 20:41
|
#139 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja maraton1970 Kiitos, pari kertaa on pyydetty ehdokkaaksi, en kuitenkaan ryhdy moiseen, riittää kun suku on täynnä niitä. | Ihan vaalivoittajien sukua!
| |
| | |
13.07.11, 13:27
|
#140 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Jompi
Eli mikä teitä miehiä vaivaa? Miksi haluatte heilua sinne tänne sitoutumatta vakavampaan? |
No koska ne irtosuhteet on hauskoja. Voi vaihtaa peppua joka viikko.
| |
| | |
13.07.11, 14:00
|
#141 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Pekka No koska ne irtosuhteet on hauskoja. Voi vaihtaa peppua joka viikko. |
Peppua...? Oot kai homppeli. Sukupuolitautien riski on sulla suuri jos joka viikko eri akka tai ukko.
| |
| | |
13.07.11, 15:24
|
#142 (linkki)
| | (Vierailija) | puhumisesta Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja M26 Kiitän kommenteista!
Sen verran kiltti olen, että kenellekkään en lupaa mitään liikaa. Oon kyllä rehellinen sen suhteen. Varmuutta yritän luoda kertomalla, että olen hitaasti syttyvää tyyppiä ja sillä, että tykkään toisesta paljon(jos minusta niin tuntuu, en ala valehtelemaan) ja uskon, että kaikki edellytykset on olemassa hyvään parisuhteeseen. Yleensä keskustelemalla asiat ratkeaa...
Se, että haluan edetä hitaasti niin sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa enkö välittäis toisesta tai eikö minulla olis vakavia aikomuksia toisen suhteen...
Jos minulla on aikomuksena pelkkä hauskanpito niin sen teen kyllä selväksi toiselle todella nopeasti!! En viitti kusettaa turhaan!!! | Oletko kokeillut sinänsä yliarvostettua puhumista? Seksi merkitsee eri ihmisille eri asiaa, ja siihen suhtaudutaan kunkin oman historiallisen taustan kautta. Eli ennen kuin naisesi alkaa vetää sinua makuuhuoneeseen tai tilanne edes siihen viittaa, voisi seksin merkityksestä puhua. Se tosin on taitolaji arvioida milloin on oikea hetki. Jos sen vaan ottaa kahvipöydässä puheeksi voi nainen töksähtää, että et kai kuvitellut hänen kanssaan naivasi. Osaat varmaan tulkita milloin läheisyytenne saattaisi johtaa myös sänkyyn. Mitä seksi kummallekin merkitsee on yhtä tärkeää molemmille, etenkin kun sillä on eri merkitys. Ei ainakaan tule puun takaa jos mies 3 kk:n jälkeen ilmoittaa että se on kuule moro mä en jaksakaan enää, tai löysi uuden naisen. Hauskasta alusta on moni pysyvä suhde saanut alkunsa. Ei se, että suhde muuttuu "pysyväksi" tai "sitoudutaan" tarkoita hauskanpidon loppumista? Ainakaan itse en haluaisi pariutua sellasen miehen kanssa, joka on hauska vain alkuvaiheessa, mutta muuttuu tylsäksi lapatossuksi aamenen jälkeen.
| |
| | |
10.09.11, 07:23
|
#143 (linkki)
| | (Vierailija) | kyllä miehiäkin vaivaa joku
lupaava suhde alkoi pikakihloilla... ja pian etsittiin muka yhteistä kämppää...
mutta samaan aikaan mies heilui netissä tietyillä sivuilla statuksella sinkku.
MINÄ en halunnut sitoutua liian aikaisin,vaan tämä ukko.
Ilmesesti sen takia että häntä ei kukaan oikein halua edes tavata,koska
ei ole komea,huonot hampaat...
lihava...
Yhden kerran jo ns. erosimme ja sitten tavattiin taas,mutta entistä vähemmän toimi homma.
Seksi nyt toimi,mutta se voi toimia muutenkin kenenkä kanssa vaa...
että se siitä.
Mies levoton,olis halunnu olla suhteessa,mutta samalla sinkku ja vapaa.Ei oikein yhtälö onnistunut.
Nyt hän saa olla vapaa...
| |
| | | | |