| |  | | |
02.09.05, 19:46
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Voiko mies katsoa minua sillä silmällä-lihavaa naista
Kävin tänään lounaalla ystäväni kanssa salaattipaikassa. Viistottain minusta istui mukavan näköinen vähän minua vanhempi mies, eli noin 43-45 v. Hyvä kroppainen ja vaikutti aika pitkältä. Näin hänet sivu silmästä ja pari kertaa kohtasin häneen katseen. Istuimma syömässä noin 30 minuuttia ja koko ajan oli sellainen tunne että hän katsoi minua.
Söimme valmiiksi ja yhtä äkkiä rohkaistuin ja ajattelin että katsooko hän vai ei. Katsoin sinne päin ja hän katsoi suoraan minuun. Hymyili sellaista ""puoli""hymyä.
Häkellyin täysin ja sanoin kaverille että nyt lähdetään. Harvemmin minut saa häkeltymään, toisaalta harvemmin miehet minua katsoo koska olen lihava. Olen ihan mukiinmenevän näköinen, isot ruskeat silmät, kihara musta tukka, olen eloisa ja vilkas ihminen.
En tiedä katsoiko mies minua siihen malliin että, hmm olipa mukavan näköinen nainen TAI yök,yök,yök kun läski akka.
Olen miettinyt tätä koko päivän ja toivon että jonakin päivänä voisin olla varma siitä että jos joku mies minua katsoo se on sen takia että olen hyvän näköinen EI vastenmielisen näköinen koska olen lihava.
| |
| | |
02.09.05, 20:59
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Voiko mies katsoa minua sillä silmällä-lihavaa naista
Tuli tuota tässä mieleeni. Mitäpä, jos laihduttaisit?
| |
| | |
02.09.05, 21:45
|
#3 (linkki)
Lihava on lämmin!
| |
| | |
03.09.05, 17:44
|
#4 (linkki)
On niitä miehiäkin olemassa jotka oikeesti tykkää lihavista naisista! | |
| | |
03.09.05, 17:51
|
#5 (linkki)
Luultavasti herätit hänen huomionsa, koska sinulla on epäsuomalainen väritys, ja olet vielä vilkas ja eloisa.
| |
| | |
03.09.05, 18:09
|
#6 (linkki)
Ei nyt herranjestas tartte alkaa laihduttamaan (tai muuta) että joku mies sut hyväksyy katseellaan.
Olen itse hyvännäköinen (jo aika vanha) nainen ja niin on, että miesten katseet kertoo AIKA PALJON hengenheimolaisuudestakin. Siis siitä, että tässä porskutellaan ja melko hyvin!
Älä suhtaudu aina ihan vaan, että tässä ""läts"" naamaan.
(olen itsekin ylipainoinen, mutta hyvännäköinen herkku :))
| |
| | |
04.09.05, 12:45
|
#7 (linkki)
Joo, mutta ne ovatkin vähemmistössä ja suoraan sanottuna epänormaaleja.
Todennäköisempänä selityksenä pidän sitä, että lähes jokaisella ihmisellä on jokin sellainen kasvojenpiirre, joka vetoaa johonkuhun ja peittää kaikki muut havainnot. Esim. herrat, joille naisessa riittää pelkät rinnat ovat harvoin ilman kumppania.
Joistakin ihmisistä voi vielä arvata, millaiselta tämä näyttäisi hoikkana tai vaikkapa 5 vuoden kuluttua. Tällaisten henkilöiden markkina-arvo on siis todellista arvoa alempana ja tällöin aikainen penetraatio markkinoille voi tuoda suuret voitot (tai pienet tappiot) vähillä investoinneilla. | |
| | |
04.09.05, 16:52
|
#8 (linkki)
Hey.
Voi kuule. Älä sie väheksy itseäsi tuollalailla. Tietenkin joku katsoo sua sillä silmällä. Se on taivahan tosi että on miehiä jotka tuntevat vetoa pyöreyteen. Joka kokoiselle löytyy ihailijakuntansa. Ja hyvä niin.
Joskus kaauuuan sitten lihavuus oli vaurauden merkki ja kauneus ihanne..joten ei ole niin että pyöreistä pitävä on jokin friikki. Joskus lihavuus oli muotia :)
Minä olen hoikka ihminen(paitsi muodokas kuiteski. Eli en hollywood hoikka. Heh!) ja kerran ihastuin isoon mieheen. Yhtään ei haitannut koko. Itseasiassa se puki häntä. Oli tosi grrr namu ;)
Pitkä tukka ja sellainen hevarilook. Perhanan viisas...
ja lahjakas. Ja se hymy..oooih.
Ei muuta kuin flirttaa takas kun seukin kerran kohtaat viipyvän katseen. Se on kivaa. Who knows..mitä seikkailuja olis tiedossa!
| |
| | |
04.09.05, 17:06
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | AARGG mitä voi tehdä jos kaveri matkii koko ajan?
Moi mun paras kaveri matkii vaatteissa.. Mitä voin tehä.. Ja se on vielä mun paras kaveri..
| |
| | |
05.09.05, 03:21
|
#10 (linkki)
Kelasin tässä yhtä vähän offtopic asiaa: aloittajalle oli ilmeisen tärkeää, että mies oli sporttinen ja pitkä ruumiinrakenteeltaan. Jos mies olisi ollut pienempi olisi aloittaja luultavasti tuhahtanut mielessään, että mitä tuokin tuossa töllää. Mikä on tietenkin täysin sallittua, eihän ihmisten mieltymyksiä voi säädellä. Mutta jos ulkonäköseikat kerran vaikuttavat myös aloittajan mielipiteisiin miesten kiinnostavuudesta, niin miksi ihmeessä miesten sitten pitäisi katsella silmät palaen aloittajan kaltaista läskiä? Onko miehille ja naisille eri säännöt?
| |
| | |
05.09.05, 10:23
|
#11 (linkki)
Minusta tuntuu, että moni nainen haluaa olla jotain muuta kuin on ja torjuu miehet, jotka olisivat kiinnostuneita naisesta juuri sellaisena kuin hän on; esim. jos joku kokisi rintojensa olevan liian pienet, pitää pienitissisestä kiinnostunutta jollain tapaa perverssinä. | |
| | |
05.09.05, 14:05
|
#12 (linkki)
No tuota, katson minäkin lihavia miehiä, jos ne ovat mielestäni hyvännäköisiä, sillä silmällä, vaikka olenkin normaalipainoinen...
| |
| | |
05.09.05, 15:48
|
#13 (linkki)
Minä olen myös normaalipainoinen ja kauniskin mitä ilmeisimmin, mutta kiinnostun kyllä miehistä heidän olemuksensa, pukeutumisen tai vaikka hymyn perusteella, niin ettei painolla ole mitään väliä. Makuja kun on monia. Luulen, että tummuutesi ja olemuksesi on ollut miehestä viehättävää. On älykkään ihmislajin aliarvioimista, jos väittäää, ettei kukaan voi kiinnostua ylipainoisesta tai muusta kuin mallivartaloisesta. Esim. minua ei voisi vähempää kiinnostaa itseään pumpanneet ""appelsiinikainalo""-miehet. Bimbot ja pissa-Liisat saavat pitää ne. Että kyllä se varmaan sinusta oli viehättynyt! :)
| |
| | |
05.09.05, 16:44
|
#14 (linkki)
Mulla itselläni on joskus samanlaisia ongelmia.
Joskus joku mies on kiinnittänyt minuun huomiota ja olenkin miettinyt, että olenko
- todella kaunis ja ihana ja hän on kiinnostunut tutustumaan
vai olenko
- todella ruma ja hän katsoo minua ajatellen, että onpas siinä hirveä lyyli.
Oikeasti. Olen miettinyt, että kumpaan kategoriaan itseni laittaisin. Joskus olen mielestäni kamalan ruma, toisinaan ihan kaunis. Mutta mikä on totuus?
| |
| | |
09.09.05, 22:57
|
#15 (linkki)
Täällä joku puhui älykkyydestä. Luulen että voi olla monelle vaikeata tajuta että joku joka minä: Olen lihava ihminen ja kuitenkin kuulun Mensaan, liityin hyvin korkealla äo:lla, harrastan muutenkin aika erikoisia harrastuksia kuten esim avantouinti. Yleensä ihmiset katsovat: Lihava=tyhmä ja ennalta-arvattavissa oleva tylsimys. Sääli että he eivät viitsi edes tutustua minuun ihmisenä koska olen lihava.
| |
| | |
10.09.05, 11:46
|
#16 (linkki)
Asiahan on niin, että jokaisella ihmisellä on erilainen maku ihannekumppanin suhteen. Kaverini tykkää pyykkilautavatsakansikuvapojista, minä taas mielelläni katselen kaljupäisiä lihaskimppuja/isompia miehiä. Sama pätee myös miehillä, toiset pitävät pienistä ja toiset suurista, toiset kiharapäisistä ja toiset lyhyt hiuksisista. Meille kaikille löytyy varmasti ottajansa, ja voi käydä vielä niin hyvin, että ""ihannekriteerimme"" kohtaavat.
Nainen, nyt vain rinta rottingille ja heität epävarmuuden ullakon alimpaan laatikkoon. Sanot että sinulla on kauniit silmät ja ihanat tummat hiukset. Ihminen on nimittäin muutakin kuin vyötärönympärys. Parhaimman näköiset ihmiset ovat juuri niitä, jotka eivät ryve itsesäälissä, vaan kantavat itsensä ryhdikkäästi. Ei sinun tarvitse ulkomuodollasi miellyttää jokaista kaduntallaajaa, mitä hyötyä siitä olisi kenellekään. Ensi kerralla isket sievästi silmää miehelle, jonka huomaat katselevan sinua. Mitä sitten vaikka hän söisi silmillään sinun ruoka-annosta. Ehkä hänellä on samanlainen ajatus mielessä, ettei häntä kukaan huomaa, ja pelastat hänen päivänsä pienellä flirtillä! Elämää on turha murehtia läpi, jää monta ihanaa silmäniskua näkemättä...
Paranna ryhtiäsi ja ala katsoa maailmaa oman napasi takaa uusin silmin.
Onnea elämääsi! | |
| | |
11.09.05, 12:23
|
#17 (linkki)
Yhdyn edelliseem ja lisään vielä, että ei ns. rumuutta jäädä tuijottelemaan. Jos pitkään katsotaan, se on se kauneus, joka vetää puoleensa, eikä mikään muu. Jollekin kasvot ovat tärkeämmät kuin paino ja niissä kasvoissa on se kauneus.
| |
| | |
12.09.05, 15:01
|
#18 (linkki)
Ei mies jää katsomaan pitkäksi aikaa naista, joka ei häntä miellytä. Kyllä siinä on ollut ihan sillä silmällä katsomisesta kyse.
| |
| | |
12.09.05, 15:06
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | Helppoa
En tiedä miten tämä liittyy tähän keskusteluun, mutta matkimisen saat loppumaan, kun huomautat siitä suoraan.
| |
| | |
13.09.05, 09:20
|
#20 (linkki)
Ollaampa onnellisia siitä, että meissä jokaisessa on jotain hyvää ja kaunista, jonkun mielestä, jos sitä kielteistäki.kuka meistä on täydellinen.Minua on pääasiassa kehuttu kauniiksi, mutta on niitäkin joiden mielestä minulla on liian isot hampaat, laardia takapuolessa,hehe mitä sitten, minä olen minä, liikun paljon, syön terveellisesti, olen hyvässä kunnossa, vanha kylläkin,silti minua katsotaan, millä silmällä, so what.
| |
| | |
22.09.05, 23:29
|
#21 (linkki)
Ei kukaan rumuutta viitsi tuijottaa, kauneutta ne katsoo! | |
| | |
17.12.11, 19:56
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Ihana nainen
Olet varmaan sensuelli,ihana tukeva nainen. Siksi se pölhö vaan tuijotti sinua. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä Kävin tänään lounaalla ystäväni kanssa salaattipaikassa. Viistottain minusta istui mukavan näköinen vähän minua vanhempi mies, eli noin 43-45 v. Hyvä kroppainen ja vaikutti aika pitkältä. Näin hänet sivu silmästä ja pari kertaa kohtasin häneen katseen. Istuimma syömässä noin 30 minuuttia ja koko ajan oli sellainen tunne että hän katsoi minua.
Söimme valmiiksi ja yhtä äkkiä rohkaistuin ja ajattelin että katsooko hän vai ei. Katsoin sinne päin ja hän katsoi suoraan minuun. Hymyili sellaista ""puoli""hymyä.
Häkellyin täysin ja sanoin kaverille että nyt lähdetään. Harvemmin minut saa häkeltymään, toisaalta harvemmin miehet minua katsoo koska olen lihava. Olen ihan mukiinmenevän näköinen, isot ruskeat silmät, kihara musta tukka, olen eloisa ja vilkas ihminen.
En tiedä katsoiko mies minua siihen malliin että, hmm olipa mukavan näköinen nainen TAI yök,yök,yök kun läski akka.
Olen miettinyt tätä koko päivän ja toivon että jonakin päivänä voisin olla varma siitä että jos joku mies minua katsoo se on sen takia että olen hyvän näköinen EI vastenmielisen näköinen koska olen lihava. | | |
| | |
19.12.11, 16:23
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | | |
| | |
21.12.11, 16:57
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ruumiinrakenteella ei ole väliä jos yleinen habitus ja itsevarmuus on kunnossa. Monet pullukat ovat hurjan hauskoja ihmisiä ja se tekee aina vaikutuksen.
| |
| | |
04.02.12, 15:07
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) |
Moi Ihanainen nainen!
Itse olen myös erittäin runsasmuotoinen nainen ja olen joutunut samanlaiseen tilanteeseen, joskus kesäkadulla.Hän oli afrikkalainen ja voin sanoa, että ilmassa oli seksiä.
Punastuin hirveästi ja olin aivan nolona. Usein olen nähnyt kun miehet "syövät silmillään" pullukoita himoiten, niin tämäkin mies joka katsoi minua.
| |
| | | | |