| |  | | |
04.02.12, 16:14
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pullukka Moi Ihanainen nainen!
Itse olen myös erittäin runsasmuotoinen nainen ja olen joutunut samanlaiseen tilanteeseen, joskus kesäkadulla.Hän oli afrikkalainen ja voin sanoa, että ilmassa oli seksiä.
Punastuin hirveästi ja olin aivan nolona. Usein olen nähnyt kun miehet "syövät silmillään" pullukoita himoiten, niin tämäkin mies joka katsoi minua. | Kannattaakin hehkuttaa sitä, jos yksi musta mies on kerran kesällä sattunut vilkaisemaan :DD Itse saan hätistellä noita kimpustani harva se päivä jopa kulkiessani talvisilla kaduilla toppatakki päällä enkä todellakaan saa siitä mitään kiksejä, suhtaudun heihin lähinnä kuin kärpäsiin :D
| |
| | |
05.02.12, 10:10
|
#27 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja lol Kannattaakin hehkuttaa sitä, jos yksi musta mies on kerran kesällä sattunut vilkaisemaan :DD Itse saan hätistellä noita kimpustani harva se päivä jopa kulkiessani talvisilla kaduilla toppatakki päällä enkä todellakaan saa siitä mitään kiksejä, suhtaudun heihin lähinnä kuin kärpäsiin :D | Miksi ylennät itsesi muita alentamalla? Onko sinulla huono itsetunto?
| |
| | |
08.02.12, 00:33
|
#28 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan Miksi ylennät itsesi muita alentamalla? Onko sinulla huono itsetunto? | Miksi loukkaannut siitä, kun joku kertoo, ettei mustilta miehiltä saatu huomio tosiaan ole mikään ihmeellinen ylpeydenaihe? Onko SINULLA huono itsetunto? XD
| |
| | |
08.02.12, 00:44
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mustat miehet on vähintään yhtä ihania kuin valkoiset. Mua ihastuttaa avoimuus ja koko ulkonäkö, rytmi veressä yms ;)
Mutta se mun pointtina, että tuskin kaikille ihmisille paino tai mikään yksittäinen asia on ratkaiseva asia. Ei mua haittais ali- tai ylipaino, en kaipaa trimmattua vartaloa kuin korkeintaan ehkä itselleni. Voi olla viehättävääkin, että toisesta näkee ennemmin mukavan elämän kuin salilla hikoilun. Luonnonkauniit on oma kastinsa kiloilla ja ilman. Itse katson ihmisiä yleensäkin kiinnostuneena. Yksikin viehättävä piirre tekee vaikutuksen eikä se ole kiloista kiinni, jos edes ulkonäöstä, vaan henk. kohtaisesta säteilyst. Monissa kiinnittää huomiota sairaalloinen ihonväri, tyhjä katse ja huono ryhti. Heitä en tuijota eikä se hymyilytä.
Ap kuulostaa viehättävältä. Ylipaino ei sitä estä, mutta jos on paljon ylipainoa, voi tulla vähitellen ajan ja iän myötä ikäviä terveysongelmia. Kaikille ehkä ei! Tai tulee niitä ilman ylipainoakin kuten minulle. , joten turha huoli pois. Parasta, mitä voit tehdä on ymmärtää oma ainutlaatuisuutesi ja viehättävyytesi sellaisena kuin olet. Vielä parempaa lie kuvitella itsestään hiukan parempaa kuin todellisuus onkaan. Voit olla monen silmissä 100% prinsessa, älä turhaan odota pilkkaa!
| |
| | |
06.03.12, 15:53
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Voiko mies katsoa minua sillä silmällä-lihavaa naista
En ymmärrä tätä keskustelua. Olenko vain yksinkertainen, kun en ymmärrä, miksei niitä läskejä voi vaan laihduttaa pois esim. juoksemalla?
| |
| | |
07.03.12, 12:18
|
#31 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä mies En ymmärrä tätä keskustelua. Olenko vain yksinkertainen, kun en ymmärrä, miksei niitä läskejä voi vaan laihduttaa pois esim. juoksemalla? | Kyllä, olet yksinkertainen.
| |
| | |
09.03.12, 00:35
|
#32 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Minä Kävin tänään lounaalla ystäväni kanssa salaattipaikassa. Viistottain minusta istui mukav. | Mies katsoo kaikkia kauniita naisia! ..ja kauneus on sitä että tuntee itsensä kauniiksi riippumatta sitä onko pari kiloa pepussa tai rinnoissa.
Jos et vielä' sitä ymmärrä tavoittele sitä ja jos jo ymmärrät ole ylpeä itsestäsi. Kaikki on kuitenkin katovaista joten nauti tästä hetkestä.
| |
| | |
09.03.12, 00:47
|
#33 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja napersurri Mies katsoo kaikkia kauniita naisia! ..ja kauneus on sitä että tuntee itsensä kauniiksi riippumatta sitä onko pari kiloa pepussa tai rinnoissa.
|
Niinhän te laardivalaat haluatte kuvitella :D Itsensä aiheeton kauniiksi kuvittelu = vääristynyt kehonkuva ei tee ketään kauniiksi vaan naurettavaksi.
| |
| | |
09.03.12, 01:33
|
#34 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja sorry vaan Niinhän te laardivalaat haluatte kuvitella :D Itsensä aiheeton kauniiksi kuvittelu = vääristynyt kehonkuva ei tee ketään kauniiksi vaan naurettavaksi. | Minä supernarri tai napersurri olin mies. Mielenkiintoista että jostain syystä ajattelen että sinä olisit nainen. Ei mies ajattele niin kuin sinä teet tai sitten olet vielä keskenkasvuinen kolppi joka ei ole saanut naista ja purkaa turhautumiaan alentamalla muita.
Miehenä tiedän että ainakin tällaiset miehet kuin minä joilla on vähän testosteroniakin pitävät NAISISTA joilla hormonit hyrrää ja jotka uskaltavat olla naisia riippumatta siitä ovatko hoikkia, normaaleja tai runsaita.
Jos olit mies niin huomaat tämän itsekin vielä jossain välissä kunhan kasvat mieheksi.
| |
| | |
12.03.12, 15:20
|
#35 (linkki)
| | Elämää ja erotiikkaa
Rekisteröitynyt: 11/2011 Sijainti: Eesti Vabariik, Tartu
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä Kävin tänään lounaalla ystäväni kanssa salaattipaikassa. Viistottain minusta istui mukavan näköinen vähän minua vanhempi mies, eli noin 43-45 v. Hyvä kroppainen ja vaikutti aika pitkältä. Näin hänet sivu silmästä ja pari kertaa kohtasin häneen katseen. Istuimma syömässä noin 30 minuuttia ja koko ajan oli sellainen tunne että hän katsoi minua.
Söimme valmiiksi ja yhtä äkkiä rohkaistuin ja ajattelin että katsooko hän vai ei. Katsoin sinne päin ja hän katsoi suoraan minuun. Hymyili sellaista ""puoli""hymyä.
Häkellyin täysin ja sanoin kaverille että nyt lähdetään. Harvemmin minut saa häkeltymään, toisaalta harvemmin miehet minua katsoo koska olen lihava. Olen ihan mukiinmenevän näköinen, isot ruskeat silmät, kihara musta tukka, olen eloisa ja vilkas ihminen.
En tiedä katsoiko mies minua siihen malliin että, hmm olipa mukavan näköinen nainen TAI yök,yök,yök kun läski akka.
Olen miettinyt tätä koko päivän ja toivon että jonakin päivänä voisin olla varma siitä että jos joku mies minua katsoo se on sen takia että olen hyvän näköinen EI vastenmielisen näköinen koska olen lihava. |
TAI yök,yök,yök kun läski akka. Tai nam nam nam..............pullukka
Uskon kyseessa olleen makaaberin kannibalin.
| |
| | |
13.03.12, 10:33
|
#36 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja napersurri Mies katsoo kaikkia kauniita naisia! ..ja kauneus on sitä että tuntee itsensä kauniiksi riippumatta sitä onko pari kiloa pepussa tai rinnoissa.
Jos et vielä' sitä ymmärrä tavoittele sitä ja jos jo ymmärrät ole ylpeä itsestäsi. Kaikki on kuitenkin katovaista joten nauti tästä hetkestä. |
Ei tuo ylläoleva kyllä mitään miehen tekstiä ole vaan tyypillistä naistenlehtipaskaa.
| |
| | |
13.03.12, 11:13
|
#37 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen 170 cm pitkä nainen. Painoin joskus kymmenen vuotta sitten 65 kiloa. Nyt painan 78 kiloa. Eksäni ja moni muukin sanoo, että olen paljon kaunimpi ja seksikkäämpi nyt pyöreänä, kuin laihana. Itse koen, että noin 70 kiloa olisi minulle sopiva paino jossa viihtyisin. Ei kaikki miehet pidä naisista joidenka koko on max 38
| |
| | |
13.03.12, 14:55
|
#38 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja L koko Olen 170 cm pitkä nainen. Painoin joskus kymmenen vuotta sitten 65 kiloa. Nyt painan 78 kiloa. Eksäni ja moni muukin sanoo, että olen paljon kaunimpi ja seksikkäämpi nyt pyöreänä, kuin laihana. Itse koen, että noin 70 kiloa olisi minulle sopiva paino jossa viihtyisin. Ei kaikki miehet pidä naisista joidenka koko on max 38 |
Olen 173 cm ja painan 63 kiloa, ikä 45v. Koko on 40-42 tai L. Pienemmät vaatteet eivät mene päälle.
Miesseuraa on silti riittänyt ja lihava en ole.
| |
| | | | |