| |  | | |
14.09.05, 17:51
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | nainen 150cm
Olen viettänyt sinkkuelämää kohta pari vuotta ja olen lähes varma että sinkuksi jäänkin. Olen 150cm pitkä nainen ja on pakko todeta kokemuksen kautta että se on lähes ""vamma"" olla sen pituinen. Olen nätti, urheilullinen/hoikka, tyylikäs, fiksu, älykäs, ulospäinsuuntaunut ja itsevarma nainen mutta kiinnostan miehiä vain muutaman tapaamiskerran verran (riippumatta siitä harrastammeko seksiä tai ei). Vaikka olen yrittänyt laskea rimaa miten alas niin eipä tunnu kiinnostavan... Seksiseuraksi tietty kelpaisin, mutta ei edes siihenkään suurimmalle osalle. Ystävättärelläni joka on pitkä -mutta kasvoiltaan ei minkään näköinen -menekkiä sen sijaan tuntuu olevan. Surullisimmat tapaukset (=miehet) jopa kehtaavat päin naamaa päivitellä pituuttani...
| |
| | |
14.09.05, 18:21
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: nainen 150cm
Jaa-ah. Itse olen nimenomaan hulluina pieniin ja lyhyisiin naisiin. Sellainen optimipituus naiselle olisi ehkä vajaa 160cm, mutta 150cm ei sekään ole liian lyhyt.
| |
| | |
14.09.05, 18:23
|
#3 (linkki)
Nyt taidat liioitella ainakin omasta mielestani lyhyet naiset ovat nättejä ja yleensä pirteitä miehet taas ei kiinnosta jos niillä ei ole hienoa työpaikkaa eli ongelmat kullakin
| |
| | |
14.09.05, 18:35
|
#4 (linkki)
Itsekkin olen lyhyt, 156cm mutta olen saanut vain positiivista palautetta pienuudestani. Eräskin ihana mies kerran totesi: good things come in small packages...
Olen myös kuullut että pitkät naiset aiheuttavat miehessä alemmuuskomplekin kun taas pieni hento nainen herättää halun suojella ja pitää hyvänä. Älä anna pienuutesi häiritä, ole vaan hyvillä mielin pieni ja hentonen! Niin minäkin olen :-)
| |
| | |
14.09.05, 18:44
|
#5 (linkki)
Minä myös 150cm pitkä nainen ja samansuuntaisia kokemuksia kuin ap:lla. Saan kuulla usein miehiltä että olisin mahtava pakkaus, mutta se pituus...olen liian persoonallinen!
| |
| | |
14.09.05, 18:46
|
#6 (linkki)
Luulen, että kompleksinne on muualla kuin pituudessa. En ole koskaan kuullut, että pituus ratkaisisi mitään.
Miettikääpä kompleksejanne uudelleen. Se ei ole pituus/lyhyys, vaan jokin ihan muu. MIkä?
| |
| | |
14.09.05, 21:30
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Kysymys ap:lle
Ei taida lyhyet miehet kelvata kuitenkaan? Tarkoitatko ehkä, että yli 180 senttiset tyypit eivät kiinnostu sinusta? Vai kelpaako lyhytkin mies?
| |
| | |
14.09.05, 21:32
|
#8 (linkki)
En malta olla kertomatta että työpaikallani on eräs arviolta 155 cm pituinen nainen ja olen todella ihastunut häneen. Pitäisi vain löytää sopiva tilanne lähestyä tätä kaunotarta. Ja itse olen aika pitkä... | |
| | |
14.09.05, 21:51
|
#9 (linkki)
pituutta vajaa 153, koskaan en ole mitään negatiivsta pituudestani kuullut. Ihan erityisesti tykkään pitkistä miehistä. 192-senttiselle ihastuksellenikaan pituuteni ollut ongelma, ero tuli muista syistä. Tiedä sitten jos tuo 150 on joku ""maaginen raja"" ?
Kyllä minullekin on päivitelty lyhyyttäni päin naamaa, mutta kyllä minäkin saatan taivastella miehelle pituudesta. Jostain syystä minua ei yleensä pidetä erityisen lyhyenä, monet hämmästyvät kun kerron kuinka lyhyt senteissä oikeasti olen. En kuulemma näytä niin pikkuruiselta. En osaa sanoa mistä tämä näköharha johtuu. Kohteliaisuutta se ei ole, sillä ihan lähimmiltä ystäviltänikin olen ihmettelyä kuullut, ja he kyllä kertovat mielipiteensä rehellisesti. :)
| |
| | |
15.09.05, 08:55
|
#10 (linkki)
Pituus tai pikemminkin lyhyys, ei ole naisella on ongelma, jos nainen on sopusuhtaisen näköinen. Ennemmin lähes kaikki yli 175cm pitkä suomalaisnaiset ovat humoristisen näköisiä, kun jalat on lyhyet ja selkä, kädet ja kaula järjettömän pitkät ja sitten taas pää pieni. Slaavilaisilla naisilla on paljon paremmat geenit mitä tulee sopusuhtaisuuteen, siellä yli 175cm pitkä nainen on pelkkää sääreä ja reittä. Sellaista on ilo katsella. Myös lyhyistä suomalaisnaisista löytyy tosi kauniita, mutta näiden pitää olla sitten hoikkia. Painoindeksi ei toimi oikein jos nainen on alle 160cm pitkä. Silloin naisen pitää olla indexin alalaidassa ollakseen sopusuhtaisen näköinen. Pahinta on sellainen lyhyt tasapaksu, pönäkkkä pätkä. Jos olet 150cm, painosi pitäisi olla 45kg tai alle...
| |
| | |
15.09.05, 10:14
|
#11 (linkki)
Minä olen 152/55 eli Karin mielestä ""lyhyt, tasapaksu, pönäkkä pätkä"". Tästä huolimatta olen onnistunut saamaan hyvän, fiksun ja komean miehen itselleni. Enkä minä kyllä omasta mielestäni mikään tasapaksu ole, vaan ennemminkin tiimalasin muotoinen mitoilla 92/62/92. Että tällainen pönäkkä pätkä! ;P
| |
| | |
15.09.05, 11:51
|
#12 (linkki)
Kuules, poju, sinulla eivät ole netiketin alkeetkaan hallussa. Olkoot ihmiset sinusta kuinka huvittavan näköisiä tahansa, olisi paras pitää se tieto omassa päässään. Naismakuja on monenlaisia ja makuasioista ei voi kiistellä. Sinä yrität sitä jälleen. Olet varsinainen riitapukari ja sotajalalla kaikkia vastaan koko ajan.
Alkaisinko kuvailla, mikä minua suomalaisissa miehissä huvittaa ja mitä heidän ulkonäössään on pielessä? En viitsi tuhlata aikaani moiseen.
Olet tylsä, harvinaisen tylsä ja ikävystyttävä.
| |
| | |
15.09.05, 12:03
|
#13 (linkki)
Olet epäilemättä yksi niistä lyhyistä, tanakoista ja paksuista suomalaisnaisista, mutta voit olla rauhassa. Oikeassa elämässä jätän sinut suosiolla väliin... :D
| |
| | |
15.09.05, 12:22
|
#14 (linkki)
Eihän lyhyydestä naiselle ole haittaa. Lyhyt mies puolestaan on auttamatta ulkona pariutumisesta. Minua harmittaa todellakin 164 cm pitkän kaverini puolesta joka on tuomittu sinkuksi.
| |
| | |
15.09.05, 13:05
|
#15 (linkki)
En ole. Enkä haluaisi törmätä sinuun koskaan. Olet kuolettavan tylsä, arvailusi vielä nukuttavampaa ja inttävä linjasi ikävystyttävä vailla huumorin hiventäkään.
| |
| | |
15.09.05, 13:07
|
#16 (linkki)
Ei pariutuminen ole pituudesta kiinni.
| |
| | |
15.09.05, 13:08
|
#17 (linkki)
Olisin paljon mielummin 150cm kuin 180cm, mikä on pituuteni. Voisi rauhassa pitää vaikka kuinka korkeita korkoja ja ei olisi pelkoa siitä, että on pitempi kuin mies. Myös pitkiä naisia arvostellaan päin naamaa, ihan vieraat ihmisetkin saattavat tulla kadulla kommentoimaan pituuttani. Olen vielä hoikka (67kg), mikä korostaa pituuttani vielä enemmän. Ei kait sitä koskaan voi ihminen olla onnellinen siihen mitä on *huokaus*...
| |
| | |
15.09.05, 13:17
|
#18 (linkki)
Toisen pituuden arvostelu osoittaa sivistymättömyyttä. Sellaisia arvostelevia moukkia on näilläkin palstoilla nimiä mainitsematta. Ole rauhassa komea nainen. Sinulla on ihan varmasti ihailijoita.
| |
| | |
15.09.05, 13:32
|
#19 (linkki)
Hyvin sopivin pituus naiselle om 120c. Sillon se nainen voi parhaiten ottaa minulta suihin!
| |
| | |
15.09.05, 13:33
|
#20 (linkki)
Onhan näitä palstoja ihan hauska lueskella, mutta uskomatonta on ihmisten suvaitsemattomuus ja kapeakatseisuus. Peiliin kannattaisi katsoa itse kunkin huomattavasti useammin. Eikös se nyt ole kaikilla tiedossa, että meitä on pitkiä, lyhyitä, laihoja, lihavia, tummia, vaaleita, silmälasipäisiä ja ilman rillejä, kiharatukkaisia ja suorempia hiuskuontaloita. Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin ja mikään ei muutu miksikään. Näissäkin vastauksissa joku ""itkee"" kun on niin lyhyt naiseksi, toinen liian pitkä. Joku mies sitten ""lohduttaa"" pitävänsä pienistä, siroista naisista ja toinen uros haukkuu suomalaiset ""persjalkaiset tantereenpierijät"" maanrakoon ja ylistää venäläisdaamien pitkäsäärisyyttä ja ylväyttä. Joku taas nimittelee yli 175-senttistä naista kirahviksi ym. Tässäkin kohdin slaavilaisdonnat suomalaismiesten mukaan silti vievät voiton, koska suomalaispitkillä on kuitenkin (?) lyhyet jalat, pitkä selkä ja pieni pää... Hmmm. Voisin kuvitella että etenkin lyhytkasvuiseksi jääneet miehet ovat mielellään mollaamassa pitkiä naisia omaa egoaan pönkittääkseen. Itse olen 175 cm (miehet melkein järjestään pienempiä) ja olen saanut osakseni sekä haukkuja että kehuja. Näin se vaan taitaa mennä että kaikkia ei voi miellyttää.
| |
| | |
15.09.05, 13:33
|
#21 (linkki)
67kg paina nainen ei ole hoikka. Sorry, mut tämä on totuus.
| |
| | |
15.09.05, 13:38
|
#22 (linkki)
No joo, Kari - luomakunnan kruunu - taas asialla. Hokasit kai suhteuttaa 67 kg:n painon 180 cm:n pituuteen! Vai hokaatko hirveesti yleensäkään yhtään mitään? Pääasiahan tietysti on että itse olet TÄYDELLINEN joka suhteessa!
| |
| | |
15.09.05, 13:43
|
#23 (linkki)
Mitäköhän minun pitäisi sitten painaa, että minut voitaisiin luokitella hoikaksi sinun mittapuullasi arvon Kari?
| |
| | |
15.09.05, 13:51
|
#24 (linkki)
Kyllä naisen ideaalipituus on alle 160cm ja paino alle 60kg. 54-57kg olisi naisen ihannepaino.
| |
| | |
15.09.05, 13:52
|
#25 (linkki)
Abdul. 120cm taitaa ennemkin olla pikkutyttö, kuin aikuinen nainen. Mutta ei se taida teidän ""kulttuurissa"" olla niin väliksi! Riitta 179cm.
| |
| | | | |