| |  | | |
02.11.05, 22:49
|
#101 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: nainen 150cm
Miten oikein kehtaat sanoa ystävääsi ei-minkään-näköiseksi. Olipa kyllä aika hemmetin itsekästä. Eihän ois sun miesten saamattomuus jostain muusta kiinni kuin siitä pituudesta? Sori vain..
| |
| | |
21.01.12, 03:17
|
#102 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Haloo Itse kun näen jonkun bodarihirviön ja pienenpienen tytöntyllerön kainalossansa, tulee vain mieleen pedofiili ja hyväksikäyttäjä. Iso äijä leikkii nukeilla. |
Et taida arvon ääliö tajuta, että pienikokoinen aikuinen on aikuinen, ei nukke, lapsi tai tytöntyllerö.
Ääliö.
ÄÄLIÖ.
| |
| | |
21.01.12, 09:31
|
#103 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pitkä ketju, en jaksa kaikkia lukea mutta kommentoin sen verran että en ole huomannut mitään vaikutusta miessuhteisiin sillä että olen 152cm. Olen aina ollut mittoihini tyytväinen.
Ainoat huomautukset pituudestani olen saanut naisilta. Miehet jos ovat ajatelleetkin ovat pitäneet mölyt mahassa. Positiivista kommenttia kylläkin. No, jos ihan kaivamaan ryhdyn niin ehkä tytöttelevää asennetta on miehiltä joskus vilahtanut. Mutta mistäs tiedän vaikka samaan törmäisin pitkänäkin? Jos se onkin luonnekysymys.
Jokin muu mättää kuin pituus jollei kestäviä suhteita synny, naisella. Sen uskon että lyhyillä miehillä on vaikeampaa.
| |
| | |
21.01.12, 09:39
|
#104 (linkki)
| | (Vierailija) |
Toisin kuin te naiset miehen pituudesta niin meille miehille naisen pituudella ei ole paskankaan väliä. Ei se ole naisellesuudesta pois onko pitkä vai lyhyt.
| |
| | |
21.01.12, 10:06
|
#105 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse olen 157 cm, enkä koskaan ole kärsinyt lyhyydestäni. Päinvastoin.
Tykkään käyttää korkkareita. Työkenkinäkin minulla on aina 8 - 10 cm korolla varustetut korkkarit. Silloinhan olen jo 165- 167 cm. Ei kukaan ole pituudestani huomautellut. Kai se johtuu noista korkkareista, ne lisäävät pituutta kivasti.
Aviomieheni on 170 cm pituinen, joten olemme oikein sopusuhtainen pari. Avioliittoakin on kestänyt jo 27 vuotta.
| |
| | |
01.02.12, 21:01
|
#106 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Naisen markkina-arvo Olen viettänyt sinkkuelämää kohta pari vuotta ja olen lähes varma että sinkuksi jäänkin. Olen 150cm pitkä nainen ja on pakko todeta kokemuksen kautta että se on lähes ""vamma"" olla sen pituinen. Olen nätti, urheilullinen/hoikka, tyylikäs, fiksu, älykäs, ulospäinsuuntaunut ja itsevarma nainen mutta kiinnostan miehiä vain muutaman tapaamiskerran verran (riippumatta siitä harrastammeko seksiä tai ei). Vaikka olen yrittänyt laskea rimaa miten alas niin eipä tunnu kiinnostavan... Seksiseuraksi tietty kelpaisin, mutta ei edes siihenkään suurimmalle osalle. Ystävättärelläni joka on pitkä -mutta kasvoiltaan ei minkään näköinen -menekkiä sen sijaan tuntuu olevan. Surullisimmat tapaukset (=miehet) jopa kehtaavat päin naamaa päivitellä pituuttani... |
Itse olen viettänyt sinkkuelämää kun en oo löytäny sun kokoista naista.. Ei kannata yleistää että kaikki miehet olis kiinnostuneita pitkistä naisista.. pieni on kaunista. Pitkiä ois kyllä tulossa vaikka kuin paljon.. kysyntä ja tarjonta ei vaan aina kohtaa.
| |
| | |
16.03.12, 22:23
|
#107 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja honey Jotenkin vaan kovin lyhyet naiset (ja miehet) tuntuvat jämähtäneet jonnekin kuuskytluvun mittoihin. Näyttävät jääneen jostain paitsi, ruuasta, vitamiineista, geeneistä?
Sori vaan, mutta kun vuosi vuodelta lapsetkin suurenee ja voimistuu, jalat pitenee (ja hampaatkin :)), pienet ja sirot ihmiset alkavat vaikuttaa vanhanaikaisilta. Kun olin 13v, olin jo 170 senttinen (siihen jäinkin kyllä) ja mummoni oli ehkä justjust 150cm pieni lyllerö.
En sano pahalla ollenkaan, kadehdin siroutta ja keijumaisuutta, mutta vanhetessaan lyhyt ihminen muistuttaa helposti muoria. | Onhan se nyt vanhanaikaista olla pieni ja siro, nykyaikana kun suurin osa suomalaisista edustaa joko siiderivalaiden tai sotanorsujen joukkoa...
| |
| | |
24.04.12, 20:06
|
#108 (linkki)
| | (Vierailija) | Muorimaisuus
Varmasti 150-senttisillä naisilla riittää vientiä vielä alle 30-vuotiaana ainakin, eritoten jos on hoikka ja siroluinen. Sitten kun alkaa naamaan muodostua ties mitä juonteita, niin tulee helposti tosiaan sellainen muori-vaikutelma. :/ Itsekin tuota kohtalokasta kolmeakymmentä lähenen ja pituutta 152,5cm. Odotan sitä hetkeä, että mieheni hylkää minut, kun muutun muoriksi.
| |
| | |
25.04.12, 09:00
|
#109 (linkki)
| | (Vierailija) |
Aika naurettava kompleksi. Itsekin olen samanmittainen kanssasi ja jo yli 40-vuotias, mutta useimmiten minua luullaan paljon nuoremmaksi kuin olen. Ei siis muori, vaan nuori. Ryppyjäkään ei ole, kiitos geenien. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori Varmasti 150-senttisillä naisilla riittää vientiä vielä alle 30-vuotiaana ainakin, eritoten jos on hoikka ja siroluinen. Sitten kun alkaa naamaan muodostua ties mitä juonteita, niin tulee helposti tosiaan sellainen muori-vaikutelma. :/ Itsekin tuota kohtalokasta kolmeakymmentä lähenen ja pituutta 152,5cm. Odotan sitä hetkeä, että mieheni hylkää minut, kun muutun muoriksi. | | |
| | |
25.04.12, 10:52
|
#110 (linkki)
| | (Vierailija) | Palaa aiheeseen 30 vuoden päästä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori Varmasti 150-senttisillä naisilla riittää vientiä vielä alle 30-vuotiaana ainakin, eritoten jos on hoikka ja siroluinen. Sitten kun alkaa naamaan muodostua ties mitä juonteita, niin tulee helposti tosiaan sellainen muori-vaikutelma. :/ Itsekin tuota kohtalokasta kolmeakymmentä lähenen ja pituutta 152,5cm. Odotan sitä hetkeä, että mieheni hylkää minut, kun muutun muoriksi. |
Heh heh. Itse olen jo 50, ja pari naurujuonnetta silmäkulmissa, joten se siitä muorimaisuudesta.
Taisi tuo yksi kateuttaan panenetella pieniä ja siroja naisia.
Pidä sinäkin kropastasi huolta, niin voit olla ylpeä itsestäsi vielä 20 - 30 vuoden päästä.
Lihavat ne muoreilta näyttää jo alle 30 vuotiaana.
| |
| | | | |