| |  | | |
29.09.05, 00:38
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Varattu mies
Moikka,
Aattelin kysästä mielipidettänne eräästä asiasta...
Mitä mieltä olette siitä, että sinkkunainen tapailee varattua miestä..?
Puolesta/vastaan??
Itselläni ollut siihen aika jyrkkä kanta aina ennen (ehdoton ei), mutta nyt kun olen tavannut erään ihanan miehen, en enää olekaan varma ehdottomuudestani asian suhteen...
Moraaliani vastaan kyllä sotii kovasti ja omatuntokin kun on vielä tallella, niin varmasti tulisi kolkuttelemaan kovastikin..
Meillä synkkaa loistavasti ja välillämme kipinöi mielettömästi.
Molempien motiivit kun ovat täysin samanlaiset:
sexisuhteesta olisi kysymys vain ja ainoastaan, en olisi missään nimessä ""viemässä"" häntä vaimoltaan tms.
Molempia meitä kiinnostaa vain se seksi eikä tarkoituksenani ole ihastua häneen tai mitään vakavampaa, en tahdo itekään sitoutua tai rikkoa heidän välejään.
En siis ole vielä tavannut häntä ns. livenä, mutta malttamattomina odotamme ensitapaamistamme ja kun se viimein tapahtuu, ei ole epäselvyyttä siitä, mitä sitten tapahtuu...;)
Nytkin ollaan jo ihan kiimaisena viestitelty puolin ja toisin, tehty jo Kaikenlaista ""virtuaalisesti"", joten kaiken sen toteuttaminen Oikeesti on vain ajan kysymys...;)
Molemmat odotamme kiimaisina ja kärsimättöminä sitä hetkeä.....
Onko mulla/meillä Oikeutta tehdä niin (aloittaa seksisuhde), jota molemmat todella haluamme ja aikuisiahan tässä vielä ollaan..mitä tuumitte?
Siispä, ennenkuin SE ehtii tapahtua, kertoisitteko kommenttinne asiasta, kiitos!
| |
| | |
29.09.05, 08:46
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Varattu mies
Tästä aiheesta on kirjoitettu ja keskusteltu niin paljon, että voisit kaivaa vanhoja ketjuja esiin...
Sinun ongelmasi ei ole miehen varausaste, mikäli itse pystyt elämään sen asian kanssa. Aikuisena ihmisenä kannat vastuun itsestäsi ja läheisistäsi; muista aikuisista ei tarvi. Mies sitten kantaa vastuun omista tekemisistään, jos niin päättää tehdä.
Haluatko vastuuttoman pettäjän rinnallesi edes sekstaamaan? Minä en haluaisi, sillä syvällinen, älykäs, tunneälyltään normaali mies on ehdoton edellytys kiihottumiselleni.
| |
| | |
29.09.05, 08:57
|
#3 (linkki)
...jos mies sanoo, vannoo ja vakuuttaa sinut sanoin tai muin keinoin olevansa vapaa muttei olekaan?
Myös pettävä mies voi olla mainitsemiasi superlatiiveja.
| |
| | |
29.09.05, 09:06
|
#4 (linkki)
Pettävä mies ei minun ajatusmaailmani mukaan ole älykäs eikä tunneälyltään normaali.
Ok. Jos uskot miehen valehteluun (tätäkään en ymmärrä, koska en koskaan ole itse joutunut tällaiseen tilanteeseen; kai sen nyt pystyy tarkistamaan onko mies vapaa, jos haluaa, jos tuntuu, ettei usko... Käy vaikka luonaan...)etkä tiedä, että on varattu, ongelmaksesi tämä juttu muodostuu siinä vaiheessa, kun huomaat niin olevan.
| |
| | |
29.09.05, 09:06
|
#5 (linkki)
Sivuhuomautuksena: Superlatiivi sanasta älykäs on älykkäin...
| |
| | |
29.09.05, 09:32
|
#6 (linkki)
Ei, kyllä ihan tiedän varmasti hänen olevan varattu ja se ei mua lainkaan haittaa, päinvastoin pikemminkin...
Itsellenikään ei tule tästä sit ahdistusta ja pelkoa, että millonkahan hän alkaa ehdotella ja vihjailla jonkin vakavamman jutun puoleen, sillä en todellakaan ole etsimässä enkä hakemassa vakisuhdetta! En halua sitoutua.
Elämäntilanteeni tällä hetkellä sen verran epästabiili, ettei siitä mitään tulisikaan, joten senn haaveen oon unohtanu jo ajat sitten.
Mutta tarviihan ja kaipaahan sitä sinkkunainenkin aina välillä muutakin kuin vain ""oman käden kosketusta"" ;)
Ja noissa baareissa kun en yhtenään juokse (ja silloin kun käynkin harvoin, en oo sitä tyyppiä, joka iskisi joka reissullaan uuden pokan itelleen naimista varten), niin
vaikeeta on löytää seksikumppania... enkä halua joka kerta ottaa vaan uutta siihen tarkoitukseen, sehän ois jo h*mista!
Ja sellaiseksi kun en itteäni luokittele. En ole mikään jakorasia enkä sellaiseksi halua, joten mun mielestä 1 ns. ""vakipano"" on mun kohdallani paikallaan tässä tapauksessa. Ja oppiihan sitä tuntemaan aina vaan paremmin ja paremmin toinen toistamme mitä useammin
tavataan ts. seksikin on siten laadukkaampaa kuin yhden yön jutuissa.
| |
| | |
29.09.05, 09:37
|
#7 (linkki)
""senn haaveen oon unohtanu jo ajat sitten.""
Älä lakkaa haaveilemasta ja uneksimasta! Ja, mikäli satutat itseäsi vielä lisää tällasilla höpinöillä ""vapaasta seksisuhteesta"", kykysi unelmoida loppuu kokonaan... | |
| | |
29.09.05, 10:33
|
#8 (linkki)
Siis et ole tavannut tätä ""mr.mulkkua"" vielä, mutta käyt ihan kuumana häneen? Oletko nähnyt kuvia hänestä, sillä miehillä on huima taito kuvitella itsensä kaikkien tyttöjen namupalaksi, vaikka totuus olisi jotain ihan muuta.
Hiukan tuntuu, että olet fantasioinut itsesi tuohon ""kiimaan"", koska yleensä kemioiden yhteensopivuuden huomaa vain lähikontaktissa. Eli ""jäitä hattuun""... tai housuihin!
Jokainen kantaa loppupeleissä vastuun omista tekemisistään, joten sinäkin voit keskittyä itseesi, mutta luulisi oleva helpompaa, jos vakipano on vapaa. Silloin voit soittaa vaikka sunnuntaiaamuna, jos panettaa. Ukkomies puuhailee yleensä siihen aikaan oman perheensä kanssa, eikä ehdi hoitaa vakipanonsa tarpeita.
Vapaan vakipanon kannalla olen senkin vuoksi, että jos sattuu käymään ""vahinko"" ja jompikumpi ihastuu ja haluaa muuttaa suhteen luonnetta, niin se käy helpommin, kun molemmat ovat vapaita.
| |
| | |
29.09.05, 10:35
|
#9 (linkki)
Mun mielestä pitää jotain pahasti viirata päässä jos yrittää varattua naista/miestä.Silloin ei kyllä voi ite itkeä jos oma tuleva mies/vaimo pettää joskus.Kannattaisi ainakin tälle miehelle jotenkin viestittää että eroaisi ensin vaikka et häntä ""kokonaan"" haluakaan,mutta sinkkuina voisitte puuhata mitä huvittaa.Tollainen on niin totaalisen väärin!!!!!
| |
| | |
29.09.05, 10:56
|
#10 (linkki)
Siitä vaan, anna mennä. Eihän se sinulle kuulu onko mies varattu vai ei. Minun luonani käy kaksi varattua miestä silloin kun laitan heille tekstiviestin, että nyt panettaa. He tulevat kun käskevät, ei miehet voi vastustaa naisia, jos heille vähänkään viestittää, että täältä saisi pillua.
| |
| | |
29.09.05, 10:58
|
#11 (linkki)
Witchie, eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä, kuin roikkua täällä palstalla. Nää sun kommenttisi joka helvetin viestiin ja viestiketjuun alkaa rassaamaan jo. Sinulle ja Sportsmanille pitäisi laittaa joku raja miten paljon tänne saa vastailla. Vittu joka ikiseen aiheeseen löytyy joku mielipide.
| |
| | |
29.09.05, 11:08
|
#12 (linkki)
Jos nyt, Kääk!, alat pitää minua esimerkkinäsi, kerron heti:
Käytän netin hölynpölypalstalla (vain tällä nimenomaisella) aikaani keskimäärin puoli tuntia päivässä. Onhan se tietty kauhean paljon, mutta ajattele, että jotkut sättäileekin iltakaudet! Sinäkin, Kääk!?
Ja vaikeaahan se on kontrolloida - joskin halukin puuttuu, kun en jaksa kiinnostua kaikkien asioista niin kovasti - sellaisten vaihtelevia niccejä, kuten Kääk!, Köök ja ööh, käyttävien nettiriippuvuutta...
Olen muuten aikuinen ihminen. Oletko sinä? Jos niin, huolehdithan ihan omista asioistasi ja minä mun?
| |
| | |
29.09.05, 11:24
|
#13 (linkki)
Joillakin sitten on kova hinku aina alkaa mollaamaan kirjoittajia henk.koht.witchien kirjoituksissa on nykyään asiaa muutamaa pientä lipsahdusta lukuun ottamatta.tämän sivun ketjuissa rva. W. on mukana n. viidessä.
| |
| | |
29.09.05, 11:46
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Varattu mies
Kyllä se kuuluu naisellekin, onko mies varattu vai ei. Sinä olet yhdessä perääsi vonkaavien miesten kanssa moraalin turmelija. Häpeä ja hanki muuta ajateltavaa kuin pelkät panettamiset. Olet varsin itsekeskeinen nainen.
| |
| | |
29.09.05, 11:54
|
#15 (linkki)
Varatut miehet on kaksiteräinen miekka. Kun olin itse nuorempi ja ""edesvastuuttomampi"" en paljon miettinyt onko mies vapaa tai varattu kun seksiä teki mieli. Nykyään ajattelen vähän toisin. Omasta mielestäni pettäminen on vaan yksinkertaisesti VÄÄRIN enkä halua olla osallisena siihen millään lailla. Lisäksi jos olet itse sinkku ja kehittelet suhteen varatun miehen kanssa, olet aina altavastaajan asemassa. Alussa se ei ehkä siltä tunnu, mutta niin se vaan on. Se mies on se joka kuorii ne kermat päältä, usko se. Mielestän ei ole reilua missään suhteessa, että panot käyvät loppujen lopuksi vain silloin kun miehelle sopii ja pitää tarkaan harkita milloin esim soittaa ettei mies sitten samaan aikaan satu olemaan ruokapöydässä perheen kanssa. Voi HELVETTI! Itse en enää suo kenenkään varatun miehen nauttivan seksikkäästä vartalostani, jos on kerran seurusteleva/naimisissa niin silloin pitää tyytyä siihen mitä on valinnut. Varatulle miehelle en suo seikkailua tai ""irtiottoa arjesta"", sori vaan. Miksi ottaisin varatun kun vapaitakin on liikkellä?!
| |
| | |
29.09.05, 13:37
|
#16 (linkki)
Kannattaa miettiä mitä tekee ennen kuin katuu..
Nämä virtuaalimiehet kun tahtovat olla vähän sellaisia
että paikkasi jonka olet kuvannut näytellään myös muille nk.
vakipanoill, tutuille mahdollisille yrityksille yms.
Mulle ainakin yksi entinen tuttu näytti nykyisen
vakipanonsa tissikuvan - luuli että tulisin siitä mustikseks
ja kaatuisin ääliön syliin.
Minä ainakaan en lähettele mitään sexviestejä sen takia
ihan järkeviltäkin näyttäville äijille.
Ne on seksin suhteen meinaan arvaamattomia
ja täysin moraalittomia.
Säälin sitäkin tissikuvan lähettäjää että missä sillä hilaa
ihan oikeesti..
Kas kun ei suurentanut kuvaa ja laittanut työpaikan kahvihuoneen seinälle
| |
| | |
29.09.05, 14:08
|
#17 (linkki)
Anna mennä jos siltä tuntuu! Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi turhaan kärvistelyyn.
Mulla on seksisuhde ollut jo kaksi vuotta varatun miehen kanssa. Itse olen sinkku.
Se ei todellakaan ole sun ongelmasi jos mies haluaa pettää vaimoaan. Olet vastuussa vain itsellesi.
Mutta ota huomioon että et voi etukäteen päättää että et ala tunteilemaan.
Mulle kävi niin että menin rakastumaan ja nyt kerään rohkeutta että jonain päivänä uskaltaisin sanoa sen hänelle.
Pelkkä seksi ei enää riitä ja liian harvoin ehditään näkeen kun hänellä on perhevelvoitteensa. | |
| | |
29.09.05, 15:05
|
#18 (linkki)
Ei sitä pettämistä tarvitse rohkaista. Ei riitä perusteeksi, että kyllä se jonkun muun kanssa, jos minä en. Yksikin toisen naisen stoppi voi saada miehen raiteilleen. Enemmän ryhtiä, veltot naiset, jotka vonkaatte varattuja omaan panohaluunne. Oletteko vähän bimboja? Tekstinne ainakin antavat sellaisen kuvan
| |
| | |
29.09.05, 19:09
|
#19 (linkki)
Kieliopin taidan kyllä, kiitos vaan :)
Sinulla ilmeisesti kaikki suhteet miehiin ovat olleet melko pitkäaikaisia ja miehet ovat olleet samasta kaupungista? Yhden illan juttuja sinulla ei ole ollut?
Voin olla väärässäkin, mutta olen satavarma että jossain elämäsi vaiheessa kohdallesi on sattunut varattu mies muttet ehkä vaan ole tiennyt siitä. Tai sitten olet tehnyt sen tietoisesti joka on vain sinun oma asiasi.
| |
| | |
29.09.05, 20:02
|
#20 (linkki)
Yleensä nämä naiset, jotka haluavat iskeä tarkoituksella varattuja miehiä, on varmasti satutettu kovasti jossain elämän vaiheessa. Esim. edellinen seurustelukumppani on pettänyt ja nyt sitten itse haluaa antaa samalla mitalla takaisin, siis yrittää viedä toiselta liiton. Se on raakaa tämä silmä silmästä tekniikka.Lopputulos vaan ei ole ihan toivotunlainen.
Alkuperäiselle vielä, että yritähän nyt ensin edes tavata livenä tämä kaveri ennen kuin kuumenet liikaa. Näppäimistön toisessa päässä voi olla valitettavsti ihan minkälainen psykopaatti tahansa. Ole varovainen.
| |
| | |
29.09.05, 20:15
|
#21 (linkki)
Netin kautta tutustuttiin, pidettiin yhteyttä ja meilattiin ja opittiin vähän toisistamme. Soiteltiin ja tekstailtiin.
Tavattiin. Ensireaktio; hmmm.... ihan jees. Vietettiin ilta yhdessä mut ei tehty mitään ""luvatonta"", ihan siveillä rajoilla liikuttiin.
Seuravaana päivänä erottiin tahoillemme. Pidettiin vielä vähän yhteyttä.
Summa summarum: varattu mies haki musta jotain seksittömän liittonsa pelastajaa, virikettä, henkistä tukea. Itse tää mies oli niin lapanen että vaimo antoi tietyn summan rahaa kun mies lähti kavereidensa kanssa baariin - HUHH!!!!!
Jälkikäteen ajateltuna: ONNEKS emme kerenneet mennä pidemmälle emmekä tavanneet kuin kerran. Mikä mies tollanen hiiri on?!?!? Niin tossun alla kuin olla voi, missä oma tahto jne... Enkä usko että mies feikkasi koko yhteydenpitomme ajan sillä hän oli tavatessammekin tosi nysvä.
Tapaahan sinäkin ensin tuo mies ja mieti sitten vasta jatkot. Mua oma kokemukseni opetti että se oli ensimmäinen ja viimenen netin kautta tavattu mies. Ihan varmaan täällä on särmikkäitäkin miehiä, mutta niihin törmännen toivottavasti muuten kuin netin kautta.
| |
| | |
30.09.05, 04:23
|
#22 (linkki)
Mielestäni on käsittämätöntä typeryyttä ja vastuun pakoilua sanoa, että 'olen vastuussa vain itselleni, jos mies pettää, se on hänen asiansa'.
Näin sitä ihminen pesee kätensä paskasta ja voi ilmeisestikin myhäillä tyytyväisenä puhtaana pulmusena.
Syyn voi aina työntää jonkun muun niskaan. Vaimon, kun se pihtaa, miehen, kun sehän on vastuussa omasta avioliitostaan. Kukaan näistä munanperässäjuoksijoista ei halua ottaa vastuuta mistään, vaan pakoileevat jonkun naurettavan 'ei kuulu mulle' -käsityksen taakse.
No hyvä. Levitä vaan haarat ja anna palaa. Ei ole sun vastuulla miehen avioliitto eikä pettäminen. Sähän vastaat vain itsellesi etkä sä ole ketään pettänyt.
Mutta turha tulla ulisemaan, kun oma liittosi joskus hajoaa vieraan horatsun takia. Turha sitten syytellä sitä naista, koska 'mieshän se siinä petti, ei sillä horatsulla ollut osuutta asiaan'.
| |
| | |
30.09.05, 08:22
|
#23 (linkki)
Entäpä...,
En ole arvostellut kielioppiasi. Kai?
Minulla on ollut yksi yhden illan suhde elämässäni ennen korkeakouluopiskeluaikaa, jolloin vielä asuin pienehkössä kaupungissa (Porissa). Valitsin yhden illan kumppanikseni (tai en tiennyt, että se jäi sellaiseksi etukäteen) miehen, jonka tunsin jotenkin etukäteen. Jokaisen miehen, jonka kanssa olen nainut, olen treffannut muutamia kertoja etukäteen ja suhteet ovat naintikerrran jälkeen jatkuneet siten, että olen vieraillut miehen kotona. Elämässäni on ollut neljä pitkähköä suhdetta (jokaisen välissä vuoden tauko, johon mahtuu muutama muutaman kuukauden juttu; ei yhtään yhden yön suhdetta).
Nyt olen ollut yksin kolmisen kuukautta, tapaillut erästä meistä neljä kertaa; seksiin asti emme vielä ole päässeet; mies asuu erossa perheestään ja avioero astuu voimaan lokakuussa ja olen oikeastaan halunnut varmistaa, että asia todella on, kuten hän sanoo. Asuu nimittäin puoliksi ulkomailla ja puoliksi Suomessa ja Suomessa ollessaan asuu väliaikaisesti kaverinsa luona, joten varmistaminen miehen taustasta ei ole ihan helppoa. Mutta haluan tehdä sen ennen kuin aloitan seksisuhteen.
Tällä pelastan itseni suuremmilta kärsimyksiltä ja jaksan ja pystyn arvostamaan itseäni jatkossakin.
Tällainen on taustani tässä asiassa. Vaikka vaikutan kovin ""hupakolta"" aina välillä ja kaikki tuttunikin on sitä mieltä, että minä, jos kuka elää hetkessä ja osaa repäistä ja aina flirttailee miesten kanssa, seksielämäni on näin nuivaa!
| |
| | |
30.09.05, 08:30
|
#24 (linkki)
Mä en ole todellakaan mikään munanperässäjuoksija. Päinvastoin, sinkkuna mä voisin levitellä jalkani vaikka jokaiselle vastaantulijalle ja juosta joka viikonloppu baarissa noukkimassa yhden illan panoja.
Mutta mä en tee sitä koska mä olen yhden miehen nainen. Ko. mies nyt sattuu olemaan varattu enkä mä koe olevani vastuussa siitä miten hän vaimoansa kohtelee. Parisuhteessa täytyy olla jotain vialla jos juostaan vieraissa enkä mä ole vastuussa siitä.
Sitten aikanaan jos mulla on ""oikea"" parisuhde joskus, aion pitää miehestäni niin hyvää huolta että sen ei tarvitse juosta vieraissa! | |
| | |
30.09.05, 08:42
|
#25 (linkki)
Olen edelleen sitä mieltä, että aikuisen ei tarvi kantaa vastuuta toisen aikuisen puolesta. Jos jokainen kantaa vastuun itsestään, ei ole ongelmia.
Jos ihminen on valmis hyväksymään itsensä, arvostamaan itseään ja elämään tätä elämää rakastaen itseään ja muita petturin kanssa naituaan, hyvä niin.
Jos ihminen on valmis hyväksymään itsensä, arvostamaan itseään ja elämään tätä elämää rakastaen itseään ja muita pettäen muita, hyvä niin.
Kysyisin mieluummin, että onko aidosti näin? Pystyttekö alkuperäinen ja muut pettäjät ja petturin kanssa sekstaavat aidosti hyväksymään itsenne ja tekonne, arvostamaan itseänne ja muita ja rakastamaan itseänne ja muita?
| |
| | | | |