| |  | | |
03.10.05, 10:44
|
#76 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Varattu mies
""Tuli""
oot ihan oikeessa sen suhteen, että kävi kuten arvelitkin (mies antoi ymmärtää itestään enemmän ja parempaa kuin mitä oli todellisuudessa), ts. mua kai ""vedätettiin"" jollain lailla. Kyynisimmät sanovat tietty tähän et aivan oikein tollaselle, joka toisten miehiä jahtaa... Vaikken kyllä jahtaa.
Hän oli se aloitteentekijä.
Tottakai haluaisin löytää itelleni ihan ikioman ihanan miehen, mutta sellaisia oikeanlaisia vaan ei oo tullu kohdalle enkä tiedä kuinka kauan täs vielä joutuu oottamaan...:/
V*tuttaa jo ajatuksena loppuikäinen odottaminen eikä sittenkään voi olla varma, et tuleeko se viimein jostain..
Todellakin, olen malttamaton luonne, se täytyy myöntää ihan rehellisesti.
Ja siinäkin toi Tuli oli ehkä oikeessa, et kai sitä jotenki tuli fantasioitua/psyykattua ittensä kamalaan kiimaan tätä miestä kohtaan tai jotain... Tai no, oonhan ollu kauheessa puutteessa ja kiimassa jo pitkäänkin ja nyt kun sille sit ""löytyi"" jokin ihanalta tuntuva kohde, niin se sitten projisoitui siihen luonnollisesti.
Mut kiimassa olen yhä, siit en oo vieläkään päässyt valitettavasti. Ja on mulla toki muutakin elämää ja ajateltavaa kuin pelkkä seksi, jos joku sitä miettii, et eiks toi ämmä muuta mieti kuin vain seksiä ja naimista!
Ei se niin ole, mutta ajatelkaapas omalle kohdallenne, jos olisitte ollut jo viikkoja ilman ja takana vielä pitkä kuuma kesä niin...
Uskon, että muitakin panettais ja aivan sairaasti siinä tapauksessa.
Ja mä kun en lentele tuolla baareissa yhtenään, en edes joka kuukausi, niin vaikeeta edes kohdata ketään..
En oo sitäkään tyyppiä, et otan kontaktia toiseen heti kun näen jonkun kiinnostavan jossain kävelevän vastaan, sen verran kuitenkin pidättyväinen ja hienotunteinen olen.
Mut kukin tyylillään.
Mitäs täs seuraavaksi keksiskään...
Mistä teitä ihania, huomaavaisia, söpöjä miehiä sit löytää???
Kertokaa ihmeessä jos tiedätte! :)
| |
| | |
08.10.05, 19:10
|
#77 (linkki)
no en todellakaan aio valittaa jos tulen petetyksi,ei se mulkku eikä tussu käytös kulu.Ja kuka määrää ihmiset yksavioiseksi?
| |
| | |
08.10.05, 21:37
|
#78 (linkki)
Hölle, VELTOT NAISET?? Mitä ne vierasta vonkaavat varatut ukkomiehet ovat? Vietäviä reppanoita? Paha nainen pakotti vai? Voi jessus....
| |
| | |
09.10.05, 00:10
|
#79 (linkki)
Vastuu ei ole ehkä sinun, mutta...
Haluatko olla osallisena satuttamassa toista ihmistä? Niin se vaimokin on ihminen. Ihminen josta voi tuntua todella pahalta, jos (ja kun) se saa tietää. Ei siinä sillon auta vaikka kuinka jankuttaisit, että seksiähän minä vain...En minä aikonu tuota sinun miestä ottaa. Voi tulla toiselle olo, että ihan vaan seksin takia päätitte yhteistuumin tuhota elämäni (tai ainakin jotain tärkeää).
Mies saattaa tehdä sen jonkun muun kanssa, jos sinä et suostu, mutta mitä sitten. Pitääkö juuri sinun päästä olemaan osallisena.
Niin no onhan se sulle kiva, että toinen on varattu, niin ei takerru sinuun.
| |
| | |
09.10.05, 00:11
|
#80 (linkki)
Viestin aloittajalle:
Miten kukaan voi oikeasti laittaa viestiä tänne ko. aiheesta? Et ole tavannut miestä livenä - siis ilmeisesti olet bongannut hänet jostain keskustelupalstoilta (en jaksanut lukea koko viestiketjua joten olen pahoillani jos aihetta on käsitelty jo aikaisemmin). Siis miten vitussa voit olla horny hahmoon, joka piileksii näppiksen takana? Mistä tiedät minkä näköinen hän on? Todennäköisesti joku säälittävä reppana, joka ei saa edes vaimoltaan. Getta life!!
| |
| | |
16.10.05, 01:18
|
#81 (linkki)
Mitä sitten,tieto tuo tuskaa,joten onko pakko kertoa kotona kenen kanssa rakastelee.Minulle o0n aivan sama onko vapaa,vai varattu,Pikemminkin parempi jos on varattu,nehän elää kroonisessa pillun,arvostuksen, hellyyden,yms puutteessa. Hävetkää pihtarit.
| |
| | |
16.10.05, 18:43
|
#82 (linkki)
En ikinä alentuisi kenellekään varatulle miehelle seksiseuraksi. En halua hajoittaa perheitä, en aiheuttaa surua vaimolle, en myöskään lapsille. Kyllä näillä suhteilla on taipumus jossain vaiheessa paljastua. Ja vaikka eivät paljastuisikaan, en nukkuisi öitäni hyvin jos moiseen suostuisin. Siksipä olen mieluummin yksin. Huonoja en huoli ja hyvät miehet ovat varattuja. Mielestäni edesvastuutonta ja keskenkasvuisten toimintaa.
| |
| | |
26.12.11, 21:13
|
#83 (linkki)
| | (Vierailija) | mieskaveri varattu,mutta
en pidä itseäni syntisenä.
Miehen oma ongelma että hänellä on muija.
on tapailtu yli 6kk...
on ihastunutkin minuun.
EN tiedä kauanko tää jatkuu.
| |
| | |
26.12.11, 21:59
|
#84 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eiköhän se mies ole se, joka rikkoo perheen, jos joku rikkoo. Sehän se on tehnyt päätöksen toisesta suhteesta. Miten se nainen olisi siihen syyllinen? Jos se nainen olisi kieltäytynyt, olisi sijaan sitten tullut joku muu. Eiköhän myös syrjähypyt kerro alkuperäisen suhteen tulehtuneisuudesta. Ei kukaan syrjähyppele, jos kaikki on hyvin. Voi olla jopa perheen onni, että kaikki päättyy eroon eikä kenenkään tarvitse olla kylmäkiskoisessa ja riitaisessa perheessä, etenkään lasten kasvaa siellä.
| |
| | | | |