| |  | | |
28.07.10, 01:46
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) | Damn! :) Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Russian princess no vaikka facebookista :D
en mä usko, että naiset, jotka OIKEESTI haluavat rakkautta ja kaikkea sellaista ihanaa käyttävät nettisivuja, joissa lukee " kauniita venäläisiä naisia ulkomaalaisille" ;) se tuntuu vähän siltä, että " muutan sun paratiisiin, anna vaan mulle paljon rahaa ja saat ehkä seksiä" :/ kaikki miehet varmasti haluavat kilttejä tyttöjä :)
niin facebookissaki on paljon venäläisiä tyttöjä, jotka jo TÄLLÄ HETKELLÄ asuu Suomessa, eikä ole niin ongelmallista tavata jne :)
ja ei tarvii luulla, että jos tyttö ei halua heti tavata tai antaa puhelinnumeroa - niin se on joku huijari.. venäläisiä naisia pitää ansaita ;) | Ois se vaan niin paljon helpompaa kun Googlella heti löytyisi: " Mukava, rehellinen ja kaunis Venäläinen nainen haluaa mukavan, ystävällisen ja rakastavan Suomalaisen miehen. " Mä oisin heti valmis. :)
Mitäs täällä keskellä yötä kirjoittelet, me nukkumaan siitä. :)
Mä ainaskin tarvitsen sen että naisella on aivot, ennen kuin se kiinnostaa mua pätkääkään seksuaalisesti. Ihan sama miten kaunis muuten on. :)
| |
| | |
28.07.10, 08:32
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) |
Venäläiset ovat maailman epärehellisintä kansaa, joten vaimoa sieltä ei kannata hakea. Sama pätee Virolaisiin.
| |
| | |
28.07.10, 09:43
|
#53 (linkki)
| | (Vierailija) | Bullshit. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 31 Venäläiset ovat maailman epärehellisintä kansaa, joten vaimoa sieltä ei kannata hakea. Sama pätee Virolaisiin. | Höpö höpö. Työskentelen useiden eri kansallisuuksien kanssa viikottain ja viimeksi minua kusetti ihan Suomipoika (jollainen itsekin olen). Muutamien Venäläisten kanssa tehdyt kaupat on sujuneet moitteettomasti. Kusetusyrityksiä tulee tasaisesti joka puolelta maailmaa ja vain ja ainoastaan tekemällä pientä taustatutkimusta, pystyy pahimpia ansoja välttelemään.
| |
| | |
28.07.10, 13:54
|
#54 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ketjun aloitus on kyllä sikavanha, vastaan silti.
Ei siinä mitään nettisivuja tarvita, naisen hankkimiseksi venäjältä.
Menet Pietariin, pääkadun, johonkin Nevski Proskektin kymmenistä katukahviloista ja avaat silmäsi. Joku on laskenut että kadulla kulkee kauniina kesäpäivänä tunnissa enemmän ihmisiä kun on Helsingissä. Katu on sentään viisi kilometriä pitkä, että siinä vierähtää kummasti ihan muutama lomapäivä.
Suomalainen mies selvänä, fiksusti pukeutuneena ja käyttäytyvänä on siellä kovaa valuttaa.
| |
| | |
28.07.10, 14:10
|
#55 (linkki)
| | (Vierailija) | Not bad. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Testattu on Ketjun aloitus on kyllä sikavanha, vastaan silti.
Ei siinä mitään nettisivuja tarvita, naisen hankkimiseksi venäjältä.
Menet Pietariin, pääkadun, johonkin Nevski Proskektin kymmenistä katukahviloista ja avaat silmäsi. Joku on laskenut että kadulla kulkee kauniina kesäpäivänä tunnissa enemmän ihmisiä kun on Helsingissä. Katu on sentään viisi kilometriä pitkä, että siinä vierähtää kummasti ihan muutama lomapäivä.
Suomalainen mies selvänä, fiksusti pukeutuneena ja käyttäytyvänä on siellä kovaa valuttaa. |
Ei paha vinkki, tuohan voisi olla virkeä lomapaikka muutenkin.
| |
| | |
28.07.10, 14:44
|
#56 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pitää tietysti olla Nevski Prospekt.
Sen verran vielä lisäisin, että asiallista venäläistä naista on aivan turha koittaa suomeen asumaan mihinkään piharakennukseen, tai peräkammarinpojan äidiksi. Sama juttu alkoholin kanssa, eivät huoli mitään kaljanklittaajia tai muuten syrjäytyneitä. Heillä on juuri omissa miehissään se ongelma, juovat itsensä hengiltä.
| |
| | |
28.07.10, 15:11
|
#57 (linkki)
| | (Vierailija) | no niin... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Testattu on Pitää tietysti olla Nevski Prospekt.
Sen verran vielä lisäisin, että asiallista venäläistä naista on aivan turha koittaa suomeen asumaan mihinkään piharakennukseen, tai peräkammarinpojan äidiksi. Sama juttu alkoholin kanssa, eivät huoli mitään kaljanklittaajia tai muuten syrjäytyneitä. Heillä on juuri omissa miehissään se ongelma, juovat itsensä hengiltä. |
Siinä meni sitten sekin mahdollisuus, juuri kun meinasin että tuo vanha sauna tuolla pihanperällä olis kelvannut akateemisesti koulutetulle Venäläis ladylle ketterästi majapaikaksi. Damn!
;)
| |
| | |
28.07.10, 22:36
|
#58 (linkki)
| | (Vierailija) |
Naapurista osti venäläinen nainen datsan itselleen. Vanha ok-talo. Oelmme tutustuneet toisiimme, ja olemme parhaat ystävät. parin vuoden aikana, olen pähkäillyt, olemmeko rakastumassa toisiimme.
Pidän hänestä paljon, tunne vaikuttaa molemminpuoleiselta.
Hän on viehättävä sinkku, oman tiensä viehättävä kulkija.
Saas nähdä?
| |
| | |
29.07.10, 11:13
|
#59 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ystäväni naapuriin muutti kolme vuotta sitten venäläinen perhe ja toisinaan heidän sukulaisiaan venäjältä käy kylässä. Ystäväni tutustui yhteen sukulaisnaiseen ja he kiinnostuivat toisistaan. Nyt ovat jo jonkin aikaa olleet yhteydessä ja tavanneet sekä täällä että Venäjällä. Kieli ei ole ongelma, koska molemmat puhuvat hyvin englantia. Ystäväni kertoo ihastuneensa tähän naiseen erityisesti siksi, että hän tuntee taidehistoriaa, on lukenut paljon ja on hieno käytökseltään. Olen tavannut heidät yhdessä ja vaikuttavat hyvältä parilta, menevät kai pian kihloihin. Molemmilla on kyllä hyvät työpaikat omassa maassaan, joten en tiedä miten asumiskysymyksen ratkaisevat.
| |
| | |
18.04.11, 19:25
|
#60 (linkki)
| | (Vierailija) | eipidäpaikkaansa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rohtotyttö Onneksi pohdit. Jos etsit naisystävää, miten kuvittelet venäläisen naisen todellakin hyväksyvän sinun vapaamielisen asenteesi? Venäläisnainen ei katsele sinulta yhtään syrjähyppyä eikä asiatonta flirttailua muiden kanssa, jos hän vähänkin tuntee omaa arvoaan kuten he yleensä. Lisäksi vakaumuseronne on iso asia. Miten kuvittelet sen sopivan yhteen? Uskovainen, tavallisen näköinen ja henkisesti terve mies Suomessa löytää vakituisen naiskumppanin alta aikayksikön, jos vain liikkuu oikeissa paikoissa. Ehkä sinun kannattaisi jättää tämä nainen paremmalle ehdokkaalle kuin itse olet. |
jos ymmärrät suomea¨¨¨¨¨laita postia......englantia käy myös.
| |
| | |
19.04.11, 08:19
|
#61 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pete Näissä maissa naiset ovat vielä naisia, ja mies saa olla mies. Siitä seuraa, että naiset etsivät MIESTÄ PITÄMÄÄN HUOLTA HEISTÄ JA MAHDOLLISESTA MIEHEN KANSSA TEHTÄVÄSTÄ PERHEESTÄ, aivan riippumatta siitä, onko mies omasta maasta vai ulkomailta. Näissä maissa naiset rakastuvat mieheen, joka haluaa pitää huolta heistä ja suojella. Tälla tavalla voi rakastua aivan samalla tavoin oman maansa mieheen kuin ulkomaiseenkin, eikä juttu siis aina riipu siitä, että nainen haluaisi Suomeen siivelläeläjäksi. | Tämä oli erittäin hyvä kirjoitus ja pitää oman kokemukseni mukaan 100% paikkansa. Venäläiset naiset ovat fiksuja ja kauniita, usein myös korkeasti koulutettuja.
Ongelmia tulee juuri tuon perhekäsityksen vuoksi. Venäläinen nainen odottaa että mies on MIES ja ottaa vastuun kaikesta, nainen hoitaa perheen. Tämä on valitettavasti liian vaativa paketti suomalaiselle miehelle.
Venäläisen naisen mielestä miehen on oltava elättäjä, ja miehen on taattava riittävä elintaso vaimolle ja lapsille. Joillain venäläisillä naisilla voi myös olla epärealistiset kuvitelmat siitä, minkälaisen elintason duunarin palkka mahdollistaa Suomessa, jossa kaikki on kallista. Tällöin pettymys on väistämätön.
Moni venäläinen nainen pettyy syvästi suomalaiseen mieheen, sillä meillä on miehet on aivopesty tasa-arvoajatteluun. Mies olettaa, että nainen käy töissä ja maksaa asumisestaan ym. mikä ei todellakaan venäläiselle naiselle välttämättä edes tule mieleen, koska siellä mies vastaa perheen elatuksesta. Venäläinen nainen piiskaa miestään menestymään, ja vastalahjaksi silittää paidat. Veltto, saamaton ja köyhä mies on venäläisnaisen painajainen.
Jos mies on menestyvä, arvoiltaan konservatiivinen ja arvostaa kaunista kotia ja hyvin hoidettua perhettä, ja on valmis sijoittamaan siihen taloudellisesti, on venäläinen nainen hyvä ratkaisu. Millekään köyhälle boheemille kaljaveikolle tällainen ratkaisu ei kuitenkaan sovi.
| |
| | |
21.04.11, 15:10
|
#62 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ainokainen Tämä oli erittäin hyvä kirjoitus ja pitää oman kokemukseni mukaan 100% paikkansa. Venäläiset naiset ovat fiksuja ja kauniita, usein myös korkeasti koulutettuja.
Ongelmia tulee juuri tuon perhekäsityksen vuoksi. Venäläinen nainen odottaa että mies on MIES ja ottaa vastuun kaikesta, nainen hoitaa perheen. Tämä on valitettavasti liian vaativa paketti suomalaiselle miehelle.
Venäläisen naisen mielestä miehen on oltava elättäjä, ja miehen on taattava riittävä elintaso vaimolle ja lapsille. Joillain venäläisillä naisilla voi myös olla epärealistiset kuvitelmat siitä, minkälaisen elintason duunarin palkka mahdollistaa Suomessa, jossa kaikki on kallista. Tällöin pettymys on väistämätön.
Moni venäläinen nainen pettyy syvästi suomalaiseen mieheen, sillä meillä on miehet on aivopesty tasa-arvoajatteluun. Mies olettaa, että nainen käy töissä ja maksaa asumisestaan ym. mikä ei todellakaan venäläiselle naiselle välttämättä edes tule mieleen, koska siellä mies vastaa perheen elatuksesta. Venäläinen nainen piiskaa miestään menestymään, ja vastalahjaksi silittää paidat. Veltto, saamaton ja köyhä mies on venäläisnaisen painajainen.
Jos mies on menestyvä, arvoiltaan konservatiivinen ja arvostaa kaunista kotia ja hyvin hoidettua perhettä, ja on valmis sijoittamaan siihen taloudellisesti, on venäläinen nainen hyvä ratkaisu. Millekään köyhälle boheemille kaljaveikolle tällainen ratkaisu ei kuitenkaan sovi. | Bullshittiä Aino! Oletko luonut kuvasi venäläisistä naisista jonkun viime vuosisadan romaanin tai tv:n draamasarjan perustella? Nykypäivän venäläinen nainen on koulutettu, ahkera ja kunnianhimoinen. Nykyään venäjällä naiset pyörittävät suuria bisneksia jä luovat uraa yritysjohdossa eivätkä tosiaankaan halua jäädä kotiin lapsia hoitamaan. Oikeastaan voisikin sanoa että nykyisin naiset pitävät venäjän kansantaloutta pystyssä samalla kun miehet juovat vodkaa ja tykittävät heppaa suoneen. Suomessa Natashan urakehitystä kyllä hidastaa melkoisesti eksoottinen kielemme joten ehkäpä sen takia tänne tuodaankin ne kotiäitiyteen suuntautuvat venäläisvaimot.
| |
| | |
26.04.11, 15:57
|
#63 (linkki)
|
|
No tuo pitää varmasti paikkansa. Eli jos nainen pystyy menestymään kotimaassaan, hän ei lähde. Jos taas mahdollisuuksia ei ole, saattaa avioliitto suomalaisen poron kanssa vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta, pääsee ainakin ulkomaille. Loppu on sitten itsestä kiinni.
Ja jos luit tuon viestini ihan kunnolla, niin näet että sanoin ja painotinkin siinä juuri nimenomaan sitä, että venäläinen nainen on usein fiksu ja korkeasti koulutettu. Eli heillä on itsellään korkea taso, ja sen myötä korkeat odotukset myös puolisoa kohtaan. En usko, että kenenkään venäläisen naisen unelmamies on suomalainen viinaan menevä duunari, vaikka jotkut suomalaiset miehet saattavat tällaisia fantasioita elätelläkin.
| |
| | |
26.04.11, 16:25
|
#64 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mä olen myös lukenut tuosta.^ Kirjassa "Hulluja nuo venäläiset" käsitellään miehen ja naisen välistä suhdetta. Naiset kyllä laittautuvat kovasti miestä varten ja hemmottelevat miehiä. Ylipäätään tekevät kaikkensa, jotta saavat miehen kierrettyä pikkusormen ympärille. Vastaavasti naiset odottavat miehen pitävän naista kuin kukkaa kämmenellä, huomionosoituksia, lahjoja.
| |
| | |
27.04.11, 12:58
|
#65 (linkki)
|
|
Aivan, ja siinä kohtaa juttu yleensä kosahtaakin.
Suomalainen mies ei ymmärrä, että se nainen ei passaa häntä pelkästään passaamisen ilosta, vaan että sillä naisella on itselläänkin odotuksia, aika korkeitakin sellaisia.
Huvittaa joskus kuunnella näitä suomalaisten miesten "thaimaalainen nainen haluaa palvella miestä" -juttuja.
No tottakai haluaa, mutta odottaa saavansa myös itse siitä takaisin päin. Tätä suomalaiset miehet eivät yleensäkään tajua.
| |
| | |
27.04.11, 13:24
|
#66 (linkki)
| | (Vierailija) |
Välillä tulee varavaihtoehtona kirjoiteltua noiden kanssa. Nykyään venäläiset tavoittaa helposti kun pistää ilmoituksen suomalaiseen deittipalveluun. :D Olisikin melkoinen ihme jos suomalainen nainen ottaa yhteyttä suomalaisessa deittipalvelussa.
Jotenkin vaan kaikki nuo venäläiset ovat kuin yhdestä puusta veistettyjä. Jokainen postaa aina yhden kivan kuva jokaisen sähköpostiviestin mukana. Mikä kollektiivinen äly ajaa nämä naiset tekemään juuri samalla tavalla? Kirjoittelen tälläkin hetkellä yhden kanssa ja se jopa vastaili hieman minun kysymyksiin, eli tämä romutti hieman teoriaani, että sieltä vedetään pinkasta noita maileja.
| |
| | |
29.04.11, 15:59
|
#67 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ainokainen No tuo pitää varmasti paikkansa. Eli jos nainen pystyy menestymään kotimaassaan, hän ei lähde. Jos taas mahdollisuuksia ei ole, saattaa avioliitto suomalaisen poron kanssa vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta, pääsee ainakin ulkomaille. Loppu on sitten itsestä kiinni.
Ja jos luit tuon viestini ihan kunnolla, niin näet että sanoin ja painotinkin siinä juuri nimenomaan sitä, että venäläinen nainen on usein fiksu ja korkeasti koulutettu. Eli heillä on itsellään korkea taso, ja sen myötä korkeat odotukset myös puolisoa kohtaan. En usko, että kenenkään venäläisen naisen unelmamies on suomalainen viinaan menevä duunari, vaikka jotkut suomalaiset miehet saattavat tällaisia fantasioita elätelläkin. | Juu, luinhan minä. Toki ymmärrän että suomalainen viinaanmenevä duunari ei ole venäläisen koulutetun ja fiksun naisen lottovoitto, eikä ole kyllä suomalaisenkaan koulutetun naisen. Sen puoleen kouluja käymättömälle naiselle tällainen duunari saattaa ola ihan kelpo vaihtoehto vaikka vähän kuppia kallisteleekin... Pitääkin osata etsiä sitä kumppania omalta tasoltaan...
Jotenkin näissä suomalaisnaisten mielessään viljelemissä stereotypioissa ne juuri kouluttamattomat duunarimiehet, sellaiset vähän reppanat, hakevat naisensa ulkomailta kun eivät voi saada suomalaista (koulutettua ja korkeat vaatimukset asettavaa) naista. tuota luojan lahjaa miessukupuolelle.
Totuus taitaa kuitenkin olla hiukan toinen. Useissa maissa työskennelleenä tunnen monia suomalais/ulkomaalaisia pariskuntia. Yleensä ne suomalaismiehet taitavat olla koulutettuja ja ahkeria expatteja tms. jotka ihastuvat ulkomaalaisen naisen naisellisuuteen työkomennuksellaan. Omasta kokemuksestani voin todeta että naisellisesti käyttäytyvä nainen on melkoisen jalat alta vievä kokemus suomalaisen sukupuolettoman tasa-arvoyhteiskunnan jälkeen. Luulen että samasta syystä jotkut suomalaisnaiset ihastuvat tietynmaalaisten miesten käytöstapoihin tai avoimuuteen. Eksotiikka vetää puoleensa, mutta joskus ne kulttuurierot sitten tulevat ja pilaavat orastavan suhteen...
| |
| | |
30.04.11, 19:48
|
#68 (linkki)
| | (Vierailija) |
Naapuriin muutti venäläinen sinkkunainen. Osti ok-talon itselleen kesämökiksi. Olemme tutustuneet toisiimme, ja todenneet, välillämme kipunoi ensi hetkestä lähtien.
Todella ihastuttava nainen, keski-ikäinen, eronnut, korkeasti koulutettu.
Olen pohtinut, arvaako venäläisen naisen kanssa alkaa mitään parisuhdetta?
Tämän naisen ottaisin heti, mutta, mutta?
| |
| | |
01.05.11, 11:18
|
#69 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ainokainen Aivan, ja siinä kohtaa juttu yleensä kosahtaakin.
Suomalainen mies ei ymmärrä, että se nainen ei passaa häntä pelkästään passaamisen ilosta, vaan että sillä naisella on itselläänkin odotuksia, aika korkeitakin sellaisia.
Huvittaa joskus kuunnella näitä suomalaisten miesten "thaimaalainen nainen haluaa palvella miestä" -juttuja.
No tottakai haluaa, mutta odottaa saavansa myös itse siitä takaisin päin. Tätä suomalaiset miehet eivät yleensäkään tajua. | Kirjoitatko myös LF ja Kompiaisen nimimerkeillä?
| |
| | |
17.10.11, 21:51
|
#70 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo-Annikki Tulipas tehtyä kyllä hassu juttu tässä. No satuin jonkun linkin kautta eksymään venäläiselle deittisivustolle. Onhan siellä aikaisemminkin tullut käytyä, mutta ei ole jotenkin vakavasti ajatellut koskaan. Sitäpaitsi jotenkin on ollut semmonen fiilis että ne on jotenkin epätoivoisille tapauksille tarkoitettu.
No näytti aika kalliilta se likoille vastaaminen, joten en tietenkään tehnyt sitä. Sitten huomasin että miehet voivat ilmaiseksi laittaa ilmoituksensa sinne. No hemmetti, pistetään piruuttaan. Onhan noita väsännyt jo pari vuotta suomalaisille deittisaiteille.
Kyllähän sieltä tuli niitä vastauksia viisi kappaletta itseasiassa. Ei olleet yksikään hullumman näköisiä likkoja. Yksi oli aivan mallimitoissa ja aivan uskomattoman kaunis muutenkin. Ihastuin silti erääseen toiseen kirgiisialaiseen tyttöön. Ollaan kirjoiteltu jo aika paljon ja mietitään vakavasti suhteen jatkoa. Eipä ole kyllä tullut kenenkään suomalaisen tytön kanssa niin pitkiä kirjeitä kirjoiteltuakaan. Kielikään ei ole este kun osaamme molemmat sujuvasti englantia.
Aikalailla tuntuu olevan nuo perhearvot tärkeitä heille. Ehkä olen tässä itsekin lämmennyt jo ajatukselle. Onhan tämä poikamieselämä ollut aika pitkälti tätä viikot töissä ja viikonloppuna otetaan kaljaa kavereiden kanssa. Onhan se hauskaa, mutta tuntuu että ei sitäkään kannata loputtomiin jatkaa.
Olen kyllä ollut sitä mieltä että vain suomalainen nainen kelpaa minulle, mutta kyllä tässä taisi nyt skaala laajeta kertaheitolla. Miksipä ei? Työkaveri on tullut Hollannista tänne naisen perässä. Luokkakaverillani oli bulgarialainen tyttöystävä. Ehkäpä minunkaan ei kannata rajoittua suomalaisiin. Kuitenkin on ollut vähän ongelmallista tämä pariutuminen, niin täytyyhän tähän joku ratkaisu löytyä. En tiedä miksi pariutuminen on muuttunut vaikeammaksi sitä mukaan kun 30 on lähestynyt. Tytöt piiritti kapakissa oikein haitaksi asti sillon kun olin 23. Nyt ei oikein meinaa saada mitään säpinää, vaikka ulkonäöllisesti näytän vieläkin sille samalle parikymppiselle. Pari vuotta olen siis ollut tässä jokseenkin sinkkuna ja deittailussa on tullut välillä karuja pettymyksiä. Se minun viime kesän juttukin osoittautui kauheaksi hutsuksi. Miten onnistunkin törmäämään niin vääriin naisiin?
Olisi mukava kuulla muiden kokemuksista venäläisistä deittipalveluista. |
moi jos otat venältä naisen katso tarkaa ettei ole rahan perään ja tee asiat selväksi että jos asutaan saman katon alla laskut menee puoliksi , tottakai seurustelu aikana mies maksaa ravintola illat . ja sitten teet niin kun tiedät kuviot sanot ettet tule tämä vklp niin menet käymää näät onko asit niin kun sano että onkin kotona vai ulkona . itse olen ollu 2 venäläisen kanssa naimisissa . ja eronnu. ja nyt on kolmas vaimo ja venäjältä kun tapasin hänet kävin vain kahvilla elokuvissa 3+5 kuukautta sitten vasta pääsin hänen kotiin tapamaa hänen perhettä sitten asetuin sinne taloksi ja kattelin 1 vuoden ja kosin nyt minulla 3 lasta nänen kanssa oltu 7 vuotta yhdess . sitten sinun pitää ymmärtää että jos hänellä on työ sielä . jos hän muuttaa sinun mukana suomeen sillon hän luopuu mitä hänellä on . suomeen kun tulee ei ole mitään ei kavereita ynm... sinun pitää ymmärtää että hän aloittaa kaiken alusta kieli kulturi 1 hyvä asia tässä on se että onneksi venäjä lähellä sinne helpo mennä . kattele tarkoin älä ota liian vativaa naista t jaki
| |
| | |
22.10.11, 20:08
|
#71 (linkki)
| | (Vierailija) |
Katselin täällä Belgiassa paria tv-ohjelmaa. Toinen oli dokumentti itäeurooppalaisista huijari-tyttösivuista missä siis todellakin tytöt (ja ehkä pojatkin) kirjoittivat kirjeenvaihtoilmoituksia ja kirjeitä länsimaalaisille miehille ja tarkoituksena siis nähtävästi huijata näiltä rahaa - tyyliin "lainaa rahaa lentolippuun, niin tulen sinua tapaamaan" tms. Varmaan tuossakin tienaa, jos tarpeeksi moni menee tähän lankaan. Toinen oli tosi-tv-tyyppinen ohjelma belgialaisista, jotka olivat seurustelemassa (yrittivät seurustella)/menossa naimisiin ei-belgialaisen kanssa. Yksi esimerkkitapaus oli mies, joka oli tähän tyyliin lainannut rahaa kolmeen otteeseen, kerran brasilialaiselle neitoselle ja 2 kertaa itäeurooppalaiselle, mutta yksikään kandidaatti ei ollut ilmaantunut häntä katsomaan.
Kiltimpi vaihtoehto: tosissaan liikkeellä oleva kirjeenvaihtotoveri ei osaa niin hyvin englantia tms että jaksaisi hyvin tuottaa vieraskielistä tekstiä, joten kirjoittaa kopioidun oloisia kirjeitä?
| |
| | | | |